چندی پیش بوگاتی توانست با یک شیرون پروتوتایپ نزدیک به تولید، از مرز ۳۰۰ مایل بر ساعت عبور کرده و به سرعت ۴۹۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. این رکورد زنی جنجالی، دیگر مدعیان سرعت مثل هنسی و کوئنیگزگ را به تکاپو و اظهارنظر واداشته است. بعدازاینکه هنسی به خاطر این رکورد به بوگاتی تبریک گفت و درعینحال ادعا کرد که میخواهد به سرعت ۵۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند، حالا کوئنیگزگ هم این رکورد زنی را به بوگاتی تبریک گفته اما یادآوری کرده است که هنوز رکورد سریعترین خودروی تولیدی دنیا در کتاب گینس در اختیار آگرا RS است.
به دلیل اینکه شیرون رکوردشکن یک نمونهٔ اصلاحشدهٔ تک ساخت و پروتوتایپ بوده و همینطور رکورد زنی فقط در یک جهت صورت گرفته است، رکورد شیرون در کتاب گینس ثبت نمیشود زیرا برای ثبت رکورد سرعت رسمی در این کتاب، آزمایش باید در هردو جهت انجام شود. البته صرفنظر از این دو مورد، باید توجه داشت که شیرون رکوردشکن بر اساس نسخهٔ جادهای این خودرو ساخته شده و دستیابی به سرعت ۴۹۰ کیلومتر بر ساعت با چنین خودرویی دستاورد واقعاً چشمگیر و قابلتحسینی است. سخنگوی کوئنیگزگ در این رابطه به تاپ گیر گفته است:
ما میخواهیم به آنها تبریک بگوییم. این دستاورد بزرگی است اما اگر نسخهٔ تولیدی همان خودرو بتواند از میانگین سرعت ۴۴۷ کیلومتر بر ساعت در دو جهت سریعتر باشد، آنوقت میتواند تاج سریعترین خودروی تولیدی دنیا را از آگرا RS بگیرد
رکورد کوئنیگزگ در سال ۲۰۱۷ با استفاده از یک آگرا RS متعلق به خریدار در یک جادهٔ عمومی بستهشده در نوادا توسط رانندهٔ آزمایشی شرکت «نیکلاس لیلیا» به ثبت رسید. از سوی دیگر، هرچند شیرون لانگ تیل پروتوتایپ (دُم کشیده) نمونهای تولیدی نبود اما انتظار میرود طی ماههای آینده شیرون سوپراسپرت با همان ویژگیها معرفی گردد. علاوه بر این، بوگاتی اظهار داشته است که اگر رکورد زنی در نوادا صورت گیرد، شیرون میتواند ۲۵ کیلومتر بر ساعت سریعتر باشد زیرا به دلیل ارتفاع بیشتر از سطح دریا، هوا رقیقتر بوده و درگ آئرودینامیکی آن کمتر است.
در همین حال، کوئنیگزگ در گفتگو با تاپ گیر همچنین گفته است که نسخهای از جسکو با داونفورس کمتر در آینده توانایی رسیدن به سرعتی بیش از ۳۰۰ مایل بر ساعت را خواهد داشت. سخنگوی این شرکت اظهار داشته است:
ما قبلاً گفتهایم و حالا دوباره میگوییم، یک نسخهٔ سرعتبالا از جسکو باید بتواند سریعتر از ۳۰۰ مایل بر ساعت باشد. ما با استفاده از همان ابزارهایی که برای برآورد سرعت آگرا RS استفاده کردیم به این نتیجه رسیدهایم
با توجه به اظهارات سخنگوی کوئنیگزگ، مطمئناً نسخهٔ استاندارد جسکو برای رکورد زنی مناسب نیست بلکه نسخهٔ ویژهای از آن با نام جسکو ۳۰۰ برای این کار در نظر گرفته شده است. بنیانگذار این شرکت آقای «کریستین وُن کوئنیگزگ» هنگام رونمایی از جسکو در نمایشگاه ژنو امسال بهطور اجمالی به وجود چنین نسخهای اشاره کرد. فعلاً جزئیات تفاوتهای جسکو ۳۰۰ با نسخهٔ معمولی اعلام نشده است اما بدیهی است که در چنین سرعت فوقالعادهای، آئرودینامیک نقش بسیار مهمی ایفا میکند؛ بنابراین انتظار میرود جسکو ۳۰۰ شکل صافی داشته و بال آن حذف شده باشد. نسخهٔ کنونی این هایپرکار نیز به یک پیشرانهٔ ۵ لیتری V8 توئین توربو مجهز است که خروجی آن با سوخت E85 به ۱۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۵۰۰ نیوتن متر گشتاور میرسد.
:::فرشاد:::
۱۷ شهریور ۱۳۹۸همین یه قسمت متن، برای پایان تمام کل کلها کافیه: این رکورد در سال 2017 با استفاده از آگرا RS متعلق به خریدار در یک جادهٔ عمومی به ثبت رسید.
:::فرشاد:::
۱۷ شهریور ۱۳۹۸:::نظرسنجی:::
طرفدار کدام کمپانی هستید؟
koenigsegg: لایک ?
bugatti: دیسلایک ?
car lover
۱۷ شهریور ۱۳۹۸تو پست کوئینیگ زگ داری نظر سنجی میزاری..
احسنت داری ب ولله
s.h
۱۷ شهریور ۱۳۹۸تو اینده نزدیک کمپانی بی ادعا و درست کار کونیک زگ بدون هیچ پنهان کاری و بدون هیچ تیونی بدون هیچ رکب زدن و دورغی این کا رو میکنه یا هنسی
ولی مثل ادم این کار ور میکنند و ثبت میکنند بلاخره کونک رکورد دار سریع ترین ماشین جهانه هر چی باشه
جولای بی
۱۸ شهریور ۱۳۹۸دوستان نظرتون درلاره پاگانی چیه؟
فکر کنم وقتی. هنسی و کوئنبگ زگ تونستن رکورد سریعترین رو بزنن، ایندفعه نوبت پاگانی است.
mehran911
۱۷ شهریور ۱۳۹۸نمی دونم چرا بعضی افراد در مقابل پذیرفتن چیزی انقدر ممانعت میکنن !!!!!
آقا، جناب هنسی یا همین کوئنیگزگ محض رضای خدا که بصورت” رسمی” تبریک نمیگن که
یعنی کوئنیگزگ و هنسی به صحیح بودن رکورد بوگاتی پی نبردن اما ی عده اینجا فهمیدن !!!
این زمان به صورت ماهواره ای ثبت شده
مرکز استاندارد TUV آلمان این رکورد رو تایید کرده
.
آقا ، کسی فیلم رکورد رو دیده اینجا ؟؟؟
اگه ندیدید حتما اینکارو بکنید
بوگاتی در همون سرعت ۴۹۰ تا هم در حال افزایش سرعت بود …
.
من کاری با ادعای ۵۱۵ کیلومتری بوگاتی در نوادا ندارم
بوگاتی در مسیر رفت ۴۹۰ تا رفت
بر فرض محال دیگه در بدترین حالت ممکن در مسیر برگشت این سرعت ۸۰ کیلومتر هم کاهش پیدا کنه !!!!! یعنی به ۴۱۰ کیلومتر!!! هم برسه باز بوگاتی با میانگین ۴۵۰ کیلومتر رکورد دار خواهد بود
یکم منطقی بودن بد نیست
.
خبر هم رسیده بوگاتی ۳۰ نمونه این خودرو با همین مشخصات تولید خواهد کرد
:::فرشاد:::
۱۷ شهریور ۱۳۹۸نه من سهامدار این کمپانیها هستم، نه شما، صرفا از روی علاقه، آمار و گاهیم تعصب، نظرکاملا شخصیمون رو مینویسیم، هیچ سندیتی هم ندارن که دنبال پذیرفتن یا نپذیرفتن واقعیت باشیم؛ یه سری چیزا واضح هستن، نیاز به ثابت کردن ندارن، یهسریش هم افکارخودمونه، حالا میتونه درست باشه، میتونه نباشه❤
mehran911
۱۷ شهریور ۱۳۹۸درود
فرشاد جان منظورم شما نبودید
بالا نوشتم تا اکثر دوستان ببینند
.
((((هیچ سندیتی هم ندارن که دنبال پذیرفتن یا نپذیرفتن واقعیت باشیم)))
سند بالاتر از اداره استاندارد TUV آلمان یا همون ویدیو و…
:::فرشاد:::
۱۷ شهریور ۱۳۹۸مهران جان من نگفتم این رکورد سندیتی نداره، منظورم کامنتهای شخصیمون بود❤️❤️
علی
۱۷ شهریور ۱۳۹۸من طرفدار بوگاتی ام اما شما داری کاملا اشتباه میکنی!!!
موضوع اینه که آیا بوگاتی اصلا میتونست مسیر برگشت رو هم طی کنه یا خیر!!!
آیا موتور، لاستیکها و حتی بدنه ماشین این امکان رو داشتن که با همون سرعت و یا حتی کمتر پیست رو در مسیر بازگشت به اتمام برسونن یا خیر!!!
اگر یقین داشتن که در مسیر برگشت هم مشکلی پیش نمیاد قطعا اینکارو میکردن!
اما یه امکان دیگه م هس این که عمدا اینکارو نکردن تا بازار بحثها در این مورد داغ بشه و بعد که قشنگ داغ شد نون رو بچسبونن!!!
ارش
۱۷ شهریور ۱۳۹۸احسنت به شما آدم باهوش این شد یه حرف درست و حسابی دوستان متوجه نیستن این سه تا کمپانی بوگاتی و کونیخ زگ و هنسی هر سه تا نابغه به بالاتر از ۵۰۰ هم میرسن منتها هر کدام به سبک و روش خودشون. بوگاتی به روش خیلی پیچیده ای کار میکنه اما آمریکاییها خیلی ساده مسئله رو حل میکنن از کونیخ زگ سردر نمیذارن.
Seyed AMG
۱۷ شهریور ۱۳۹۸نه ماشین مشکل داشته نه لاستیک خود بوگاتی گفت شرایط پیست به نوعی بوده که تو مسیر برگشت به لاستیک ها فشار میومده از طرفی هم فولکس اجازه نمی داد در پیست دیگه ای رکورد بزنن خوب شما میگید بنده خدا بوگاتی میخواست چه غلطی بکنه ??
انشالله با یکی از این 30 دستگاهی که قرار تولید بشه میرن نوادا همه رو سر جاشون می نشونن
البته فعلا هم همه تو شوکن ولی تعصب باعث میشه چشمشون رو حقیقت ببندن
mehran911
۱۷ شهریور ۱۳۹۸(((( آیا موتور، لاستیکها و حتی بدنه ماشین این امکان رو داشتن که با همون سرعت و یا حتی کمتر پیست رو در مسیر بازگشت به اتمام برسونن یا خیر!!!)))
ببین دوست من یعنی طرف جوری ماشین ساخته که بعد از یک بار رکورد گیری از هم جدا بشه !!!!!؟
مگه داره کاردستی درست میکنه
میدونی کوچکترین مشکل در اسمبل کردن علاوه بر اینکه جون راننده به خطر میندازه آبرو بوگاتی و گروه فولکس رو خواهد برد ؟!؟!؟
برادر من مگه بوگاتی ماشین هاشو رو با چسب زخم اسمبل میکنه ؟!؟!؟!
جالبه کاملا مطابق همون ماشین ۳۰ عدد ساخته شده
و جالبتر اینکه طبق چیزی که دیدم دیشب همون نمونه اولیه فروش رفته
یعنی همون نمونه الان دست خریدار هستش یعنی انقدر از نظر ساخت و ایمنی مطمئن بودن که مثل نمونه های تولیدی فروختنش.
دلیل اینکه بوگاتی مسیر برگشت رو نرفت اعلام شد گفتن پیست اجازه نمیداد و احتمالا دمای لاستیک بالا بره خطرناک باشه
بوگاتی بارها اعلام کرده به دلیل مشکل ایمنی و لاستیک ها اقدام به رکوردگیری نمیکنه
.
ی سوال ازت دارم تفاوت سرعتی که کوئنیگزگ در مسیر رفت و برگشت نوادا رفت چقدر بود ؟؟؟؟ بیشتر از ۸۰ کیلومتر ؟!؟
.
جدا پیشنهاد میدم یکی دوتا کلیپ و مستند از تولید و توسعه بوگاتی ببینی
OMID
۱۷ شهریور ۱۳۹۸هی تکرار نکنید تا پونصد تا هم میتونست بره همون جا
وقتی رسید489 چندین ثانیه طول کشید تا برسه490 بعدش دوباره شد 489
کجاش در حال شنابگیری بود
علی
۱۷ شهریور ۱۳۹۸ما داریم در مورد امکانها بحث میکنیم، نه قطعیت ها… کسی میدونه در طول تاریخ چقدر اتوموبیل در طول رکورد گیری ناموفق بودن ولی کسی گندشون در نیاورده؟!
پس هیچ قطعیتی نیست که ماشین دچار اشکال نشه ربطی هم به اسمبل کردن نداره!!! این سرعت سرعتیه که هیچ ماشین معمولی ای بهش نرسیده پس بخشی از آزمایشها به آزمون و خطا مربوط میشه و صد البته ضریب فشار تو اون سرعت به صورت لگاریتمی بالا میره پس تعجبی نداره اگر تو سرعت بالا حتی بدنه هم آسیب ببینه هر چند دیگه با کمک تونل های باد این امکان خیلی اندکه!
ایمان
۱۷ شهریور ۱۳۹۸بازار رجز خوانی خیلی داغ شده
فعلاً بوگاتی ۴۹۰ کیلومتر رو زده
اولین ماشینی ۵۰۰ کیلومتری ؟؟
بوگاتی ؟؟ کوئنیگ زگ ؟؟ هنسی ؟؟
تلاش برای ثبت شدن در تاریخ ….
mehran911
۱۷ شهریور ۱۳۹۸درود ایمان جان
همین چند لحظه پیش خبرش اومد بوگاتی بصورت رسمی 30 تا ازش تولید میکنه با همون مشخصات نسخه ای که باش رکورد زدن
و البته این احتمال وجود داره تا خریدارها بصورت اختصاصی اقدام به تایم گیری در نوادا بکنن
ایمان
۱۷ شهریور ۱۳۹۸سلام آقا مهران عزیز
حدس میزنم بوگاتی بخاطر پایان حرف و حدیث ها درباره این رکورد ، این ماشین رو تولید کنه
گرچه این رکورد بوگاتی هیچ حرف و حدیثی توش نبود
محمد حسین
۱۷ شهریور ۱۳۹۸کاش بوگاتی همونطور که پیش بینی سرعت ماشینش تو نوادا رو اعلام کرده ، پیش بینی خروجی انجین و سرعتش با سوخت E85 رو هم اعلام می کرد.
Amir.ferrari
۱۷ شهریور ۱۳۹۸سوخت e85 فقط به کار تیون کارا میاد تا از یه موتوری که به حد نهایی تیونینگ رسیده بتونن باز اسب بخار بی خودی دربیارن،بوگاتی به خاطر بالا بردن عمر مفید موتور و قطعاتش تازه قید کلی اسب بخار استانداردی که موتورش تولید میکنه رو زده تا یه موتور با گارانتی مادام العمر بده دست مشتری بعد تو صحبت از اسب بخار غیر استانداردی که با تیون و سوخت مسابقه ای به دست میاد میکنی؟! این جور موتورایی که میبینی نظیر کونیگ زگ و ssc دیگه جا واسه تیون ندارن واسه همین سازنده مجبوره واسه بالا بردن اسب بخار روی کاغذ صحبت از سوخت فلان بکنه،موتور جسکو با سوخت معمولی همون اسب بخار آگرا رو تولید میکنه و با سوخت e85 ۱۶۰۰ اسب، این یعنی موتور کوچیکترین تغییری نداشته نسبت به قبل و فقط گفته میتونید با سوخت مسابقه ای اسب بخار بیشتری ازش در بیارید که به شدت عمر انجین رو کوتاه میکنه…
Saeed
۱۷ شهریور ۱۳۹۸یعنی الان میگی انجین بوگاتی ۱۶ سیلندر….توربو هایی به بزرگی سر آدم….ده ها رادیاتور هنره؟؟؟؟ میدونی چقدر این انجین بنزین میخوره؟؟؟؟ یک هشت سیلندر با یک بدنه سبک بهتر از این خرس سیاه ۲ تنی است…مصرفش هم کمتره…..۲۰ سال دیگه نفت تموم میشه و جرقه خودرو های الکتریکی زده میشه…اونوقت باید ببینی بوگاتی با موتور برقی میتونه ۳۰۰ کیلومتر بره؟؟؟
:::فرشاد:::
۱۷ شهریور ۱۳۹۸یکی با پیشرانه ۱۶ سیلندر هشت لیتری چهار توربو در یک جهتِ پیست و با یک خودروی اختصاصی رکورد میزنه، یکیم با ۸ سیلندر پنج لیتری دو توربوِ یک مشتری، وسط جاده عمومیای که صرفا برای رکورد زدن در دو جهت بسته شد؛ اما اولی رو خدای مهندسی میدونن، دومی رو آشغال ساز، زیبا نیست آیا؟!
datsun
۱۷ شهریور ۱۳۹۸فعلا کاری کوئنیگزگ میکنه قابل تحسین تره.
:::فرشاد:::
۱۷ شهریور ۱۳۹۸کاملا ? با ابزارهای بسیار کمتر نسبت به بوگاتی، چه فنی چه مالی، خودش رو به قله هایپرکارها رسونده.
Amir.ferrari
۱۷ شهریور ۱۳۹۸«ما قبلاً گفتهایم و حالا دوباره میگوییم، یک نسخهٔ سرعتبالا از جسکو باید بتواند سریعتر از 300 مایل بر ساعت باشد. ما با استفاده از همان ابزارهایی که برای برآورد سرعت آگرا RS استفاده کردیم به این نتیجه رسیدهایم)بعد طرفداراش به بوگاتی میگن چرا با یه نسخه ویژه رکورد زده!!!
حالا دیدید اگه کونیگ زگ هم بخواد رکورد بزنه باید یه نسخه ویژه بدون بال عقب و شاسی تقویت شده بسازه،یعنی خود کونیگ زگ هم جواب این طرفدارای متعصب رو داده ولی خودشون خسته نمیشن …، دیگه پرونده ۳۰۰ مایل رو بوگاتی بسته باید از الان به کونیگ زگ گفت شما باید به فکر بالای ۵۰۰ کیلومتر باشید تا به چشم بیاید…
Saeed
۱۸ شهریور ۱۳۹۸حرف نپرون….جسکو۳۰۰ بال کوچیکتری نسبت به جسکو اصلی داره….شاسی هم همونه…فقط یک کیت مخصوص بهش میزنن تا درگش کاهش پیدا کنه و نیروی داونفورس افزایش پیدا میکنه….نه مثل شیرون ss که یک صندلی بیشتر نداره!!!!باز جسکو ۳۰۰ علاوه بر وزن کمش چندین آپشن هم داره نه مثل شیرون ss که کاملا بدون آپشنه و فقط یک جته واسه ۳۰۰ مایل……
Mohammad
۱۷ شهریور ۱۳۹۸آقا فرشاد الان رکورد بیشترین سرعت مال کوئینگ زگ هست فکرشو نکن این طرفدارای بوگاتی حرف زیاد میزنن ولی باید صبر کنیم ببینیم کدومشون زودتر به سرعت 500 کیلومتر میرسن هنسی ، کوئینگ زگ یا بوگاتی؟
Amir.ferrari
۱۷ شهریور ۱۳۹۸شما یه سرچ در مورد رکورد سرعت تو گوگل یا یوتیوب یا اینستاگرام یا هر جای که حال میکنی بزن ببین اگه تو هزار تاش یکی از کونیگ زگ بود اون درسته،تمااام دنیا انگشت به دهن دارن از رکورد بوگاتی تعریف میکنن. تو رو خدا بیا بوگاتی رو به رسمیت بشناس،من یکی تحمل ندارم…?
Saeed
۱۷ شهریور ۱۳۹۸اتفاقا من تو یوتیوب سرچ کردم…..ویدیو اول مال بوگاتی بود….ویدیو دوم رکورد کونیگزگ بود?????? باز هم جک بگو ازت لذت ببریم???
Seyed AMG
۱۷ شهریور ۱۳۹۸در حال حاظر رکورد بیشترین سرعت دست بوگاتی و بعد فورد GT تیون شده و بعد کونیگزگ ….
حمید
۱۷ شهریور ۱۳۹۸تو پانصد کیلومتر مقاومت هوا فکر کنم خیلی زیاد باشه چقدر باید روی اتصالات بدنه کار شده باشه این نیرو رو تحمل کنه
آریا ماشین
۱۷ شهریور ۱۳۹۸چه جنگی شده
تا سر هم دیگه رو از تنشون جدا نکنن ول نمیکنن
اون از هنسی ، اینم از کونیگ زگ
تا چند وقت دیگه هم SSC یه تبریک میگه و ادعای بالای ۵۰۰ کیلومتر میکنه با تواتارا
من که پیش گو نیستم ولی آخر این جنگ ، برنده رو کسی میبینم که از همه ساکت تر داره کار میکنه و شهرت کمتری داره
SSC
هنسی و کونیگ زگ و بوگاتی تمام تلاششون رو میکنن و به هدف هم میرسن
اما از SSC غافل نشین
حتما همتون فکر میکنین اولین ماشینی که به نسبت قدرت به وزن ۱ به ۱ رسید کونیگ زگ ONE:1 بود
در حالی که SSC التیمیت آئرو ۲۰۰۹ بود که حتی از ۱ به ۱ هم بهتر بود ( ۱۲۸۷ اسب بخار به ۱۲۴۷ کیلوگرم )
SSC واقعا کمپانی عالی ای هست و فکر کنم بتونه پایا پای دنبال کدنیگ زگ و بوگاتی و هنسی بیاد
باید ببینیم ته این قضیه چی میشه
بالاخره ۳ تا شون باید تسلیم شن و فقط یکیشون میتونه سریعترین باشه
Seyed AMG
۱۷ شهریور ۱۳۹۸تو پست قبلی هم گفتم ، شما از کجا میدونید جسکو یا بقیه برای رکورد زدن نیاز به بازنگری و ارتقا نداشته باشن ؟؟؟
میگفتید باید با شیرون معمولی رکورد بزنن ?
(کوئنیگزگ در گفتگو با تاپ گیر همچنین گفته است که نسخهای از جسکو با داونفورس کمتر در آینده توانایی رسیدن به سرعتی بیش از 300 مایل بر ساعت را خواهد داشت.)
میگفتید باید بیشتر از یک نسخه باشه و اجازه ورود به جاده رو داشته باشه
(رجوع کنید به سایت موتوروان و خبرش رو بخونید)
گفتید باید حتما تو دو جهت رکورد ثبت کنه
(1 فورد GT تیون هم فقط تو رفت به رکورد 300 مایل رسید ، 2 انشالله به قول آقا مهران یه خریدار میره باهاش تو دو جهت رکورد میزنه …)
OMID
۱۷ شهریور ۱۳۹۸خوبه منتظر یسکو 300 میمونیم
Amir.ferrari
۱۷ شهریور ۱۳۹۸به خبری که هم اکنون به دستمان رسید توجه کنید
استفان وینکلمان ، رئیس بوگاتی فاش کرد که 29 دستگاه Chiron Super Sport 300+ را ساخته است. این تعداد براساس نمونه اولیه ای است که چند روز پیش در Ehra-Lessien به 304 مایل در ساعت (490.48 کیلومتر در ساعت) رسیده است. هرکدام 4.2 میلیون پوند هزینه خواهد داشت. مدل جدید ازپیشرانه ۱۶ سیلندر 8.0 لیتری W16 با 1.578 اسب بخار استفاده می کند. دارای بدنه ی بازسازی شده با Aero پیشرفته ، از جمله قسمت عقب طولانی تر خواهد بود. همچنین دارای چرخ های منیزیم و بدنه براق فیبر کربن است. پرچم های نارنجی نمونه اولیه مشابه Veyron Super Sport و نسخه محدود World Record Edition برای ۲۹ اتومبیل تولیدی باقی مانده الزامی نیست. مدل تولیدی قفس رول نمونه های اولیه را از دست می دهد و صندلی مسافر را به دست می آورد. این خودروهای تولیدی همچنین دارای یک سواری استاندارد و سرعت حداکثر خواهند بود ، اگرچه آنچه در این حد خواهد بود هنوز مشخص نشده است. بوگاتی حتی امکان دسترسی به مسیر تست Ehra-Lessien را نیز برای خریداران فراهم می کند.
اینم از مصاحبه وینکلمن که چند ساعت پیش تو مراسم رونمایی از محصول رکوردشکنش انجام داده،دیگه مشخص شد با یه خودرو تولید انبوه و رکورد شکن طرفیم،دلم واسه اونایی میسوزه که تا دیروز بهونشون این بود که از این ماشین فقط یه دستگاه تولید میشه پس نمیتونه ماشین تولیدی به حساب بیاد،دیگه همه اخبار شده بوگاتی…
رامتین
۱۷ شهریور ۱۳۹۸چیزی که من حس میکنم کونیگ زگ با جسکو اگر رفت و برگشت بخواد بزنه، بهتر از آگرا مطمعنا خواهد بود و بنظرم میتونه میانگین 460 تا 470 را در نهایت ثبت کنه. این نهایت عددی میتونه باشه که کونیگ بزنه. SSC که اصلا در حدی نیست که بیاد 300 مایل یا همان 483 کیلومتر را ثبت کنه (ثبت رسمی منظورمه). اما تنها رقیب بوگاتی همین هنسی است که چراغ خاموش ممکنه عددی حیرت آور را ثبت کنه. در هر حال تا چند ماه دیگه بوگاتی براحتی میتونه همین عدد 480 تا 490 را ثبت کنه و من حس میکنم بوگاتی از رقبا بهتره.
Mehran
۱۷ شهریور ۱۳۹۸هروقت کویینگ زگ اومد پنجاه تا کمتر از شیرون رفت اون وقت بیاد حرف بزنه از الان حرف بیهوده نگه
Khosrow
۱۷ شهریور ۱۳۹۸اقا رکورد رو بیخیال / همین عکس اخر یه تهران تا استکهلم جلوهست برام ..
ugd
۱۷ شهریور ۱۳۹۸1. افرین کوئنیگ زگ. همیشه نشون دادی تکنولوژی و نواوری یعنی چی و رکورد یعنی چی.
2. همونطور که خود اقا کچل مهربون گفت هر وقت با ماشین معمولی تو جاده معمولی با لاستیک معمولی اومدن رکورد بزنن ما هم قبول میکنیم. بعدم هنوز که هنوزه رکورد سریعترین ماشین تولیدی دست کوئنیگزگه. و حتی معلوم نیست بوگاتی چه رکوردی رو زده. اگه ماشین تیون شده باشه خب ماشینای معمولی تری هستن که رکورد بهتری زدن. حتی 800 کیلومترم رفتن. اگه منظورشون رکورد فقط بین شیرون هست که اصلا معنی نمیده چنین رکوردی. مثل اینه من ده تا شیرون داشته باشم و از بین ده تا شیرون یه رکورد بزنم و بگم این شیرون بهترینه. چون یکی از ده شیرون بین ده تا تونسته 500 تا بره. جالبه کوئنیگ زگ تو جاده معمولی رکورد زده اصلا از بد بودن جاده نگفته. حالا این تو پیست یه رکوردی که حتی اسم نداره رو زده و بعدم میناله که پیست خراب بود. اقا قبول چرا دو سال پیش تو همین پیست خراب نزاشتن کوئنیگزگ رکورد بزنه که دهن ما بسته بشه؟ ما که حتی از نزدیک ندیدمشون هیچی اما اون هم ادم خارج نشین که حتی صاحب بوگاتی هستن چرا با این رکورد بوگاتی مخالفت میکنن؟
3. به این نتیجه رسیدم طرفدارای هر کدوم برن ماشین خودشون رو بخرن و دیگه دعوا نکنن باهم. اونیکه بوگاتی دوست داره بره بوگاتی بخره اونیکه کوئنیگزگ دوست داره بره کوئنیگزگ بخره. اها یادم نه پولشو داریم نه امکانشو. اما یه خبر خوش اینکه درسته دستمون به بوگاتی و کوئنیگزگ نمیرسه اما میتونیم دعوا کنیم که.
مثل همین سیصد تا کامنتی که یک هفتس میزارن هر کدوم. به این میگن جهان سومی. خود سوئدی ها و فرانسویها دارن خوش خوش میخندن و با ماشیناشون حال میکنن دعواش میمونه واسه ما.
بعدم به همینا بگیم جهان سوم بهشون برمیخوره . چشم بسته حق با کوئنیگزگه و هنوز که هنوزه رکورد رو نتونسته بشکونه. پس چرا هی دعوا میکنین؟ خود بوگاتی قبول کرده شما ول نمیکنی ؟ …
zeg
۲۰ شهریور ۱۳۹۸زگ، به فدای اون کله گچلت!
کاش مثل قدیما میرفتیم بیابون و تو ضل آفتاب رو کله ات نیمرو درست میکردم و با هم میخوردیم.
بوگاتی هرگز.
زگ همیشه