گفته میشود کونیگ زگ در حال توسعه یک خودروی پیست محور تولید محدود است که احتمالاً گرانترین محصول تاریخ این کمپانی خواهد بود.
خبرهای مربوط به این خودروی مختص پیست سال پیش و زمانی که برخی مشتریان ویژه شرکت فرصت بررسی خودرو از طریق تکنولوژی واقعیت افزوده را داشتهاند منتشر شده بود.
وب سایت سوپرکار بلاگ مدعی است تأییدیه جدیدی دریافت کرده و این پروژه چراغ سبز تولید را با خود به همراه دارد. ظاهراً سوئدیها بین ۷ تا ۱۱ دستگاه از این هایپرکار را تولید خواهد کرد. این خودرو با کدهای متنوعی شناخته میشود که یکی از آنها LM است.
فعلاً جزئیات چندانی از این خودرو تائید نشده هرچند خبر رسیده بر پایه جسکو که پرچمدار فعلی کونیگ زگ محسوب میشود تولید خواهد شد. خود جسکو پرفورمنسی استثنایی ارائه خواهد نمود.
اگر این خودروی مختص پیست بر اساس جسکو شکل گیرد شاید از همان پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری توئین توربو که فعلا قدرت ۱۶۰۰ اسبی و گشتاور ۱۵۰۰ نیوتون متری دارد استفاده کند. برخی افراد میگویند شما در یک خودروی مختص پیست نیازی به قدرت بیشتر ندارید اما ما انتظار دارید این خودرو قدرت و گشتاور بیشتری داشته باشد. کونیگ زگ همچنین میتواند به دنبال کاهش وزن حداکثری این محصول جدید بوده و از آئرودینامیک پیشرفتهای در آن سود ببرد.
هرچه هست باید منتظر ماههای آینده و انتشار خبرهای هیجانانگیز درباره این هایپرکار باشیم.
Saeed
۸ تیر ۱۳۹۹خیلی عالی میشه
راستی کونیگ زگ یه کار جالب دیگه ای هم کرده
کوروت C5 رو مدرن سازی کرده(تو دنیای رندر)اونم خیلی جالبه حتما مطلبش رو هم بزارید
Regrafan
۸ تیر ۱۳۹۹خیلی عاشق رگرا و جسکو هستم
مهران
۸ تیر ۱۳۹۹بنظر میرسه شما اطلاعاتت از کونیگزگ خوب باشه ، پس یه سوال فنی :
مگه همون کونیگزگ جسکو ( همون مدل استانداردی که در ابتدا معرفی شد ) هایپر کار مختص پیست نیست با اونهمه دانفورس ??
که بعدش کمپانی مدل مخصوص حداکسر سرعت یعنی یسکو ابسولوت رو معرفی کرد
داستان چیه ??
پ ن : س سه نقطه نداره کیبوردم ??
Saeed
۹ تیر ۱۳۹۹بله اونم پیست محوره
ولی این طور که معلومه کونیگ زگ میخواد یه هایپرکار پیست محور جدا و غیر قابل تردد در خیابان بسازه
یعنی یه جورایی مثل فرق مک لارن سنا و سنا GTR هستش
سنای معمولی پیست محور اما رود لیگال هستش
اما سنا GTR رود لیگال نیست!
مهراد
۹ تیر ۱۳۹۹آهان که اینطور ??
NAVID۰۰۹۸
۸ تیر ۱۳۹۹دوستان
قبول دارید هر دورهای از زمان پیدایش خودروسازی ، تو هر دهه یک شرکت خاص و تک بوده بین تمام خودروسازان دنیا
مثلاً فورد با خط تولید انبوهش و آغازگر دنیای ماشینی شدن و شروع ساخت جاده و خیابانها .
مثلاً یه زمانی فراری وِرد زبونها بود بابت سرعت و مسابقاتش
یه زمانی کادیلاک با ارائه نوآوریهاش .
یه زمانی فولکس با خودروهای مردمیش .
یه زمانی ویلیز و خودروی جنگی جیپش .
یه زمانی تویوتا و ژاپنیها با ارائه مقرون به صرفهترین خودروهای باکیفیت و گستردگی خدماتشان در تمام جهان .
و حالا تسلا و شروع رقابت بین تولید برقی.ها و پایان عصر سوختهای فسیلیها .
(( البته مرسدس همیشه پیشرو و وِرد زبانهاست که با ارائه هر کانسپی ، یه قدم دید شرکتها را با خودش میکشونه رو به آینده که پدر خودرویازیست )) .
البته همه اینها را گفتیم که به کوئنگزگ برسیم ، شرکتی که توسط یه فرد کارآفرین از خانوادهای مرفه ولی تلاشگر شروع کرده و حالا اَبرخودروهایی میزنه که با هر رونمایی ارزش برند و شرکتش را درخشانتر میکنه که میشه به جرئت گفت که خاصترین برند خودرویی با نوآورانهترین تکنولوژیها را میشه در کوئنگزگ دید که حتی به نظر من ، شرکت بوگاتی در پشت جایگاه کوئنگزگ قرار میگیره از لحاظ خاص و نمونه بودن .
اگر توانستید ، در مورد شکل گیری این برند و شکلگیری سهام این شرکت و رَدوبَدَل شدن سهامش مطالعه کنید و تعجب کنید از اینکه چطور پشتکار و نبوغ میتونه خاک را به طلا تبدیل کنه ، اون هم در صنعتی که غولها حکمرانی میکنند .
NAVID۰۰۹۸
۸ تیر ۱۳۹۹البته باید گفت شرکتهایی هم بودن که میتوانستند بهتر از کوئنگزگ باشند ولی مدریت و نبوغ آینده نگری آقای کوئنگزگ قویتر از اونها بوده ، مثل پاگانی که خیلی قویتر میتونست باشه ولی بیشتر جنبه یه شرکت محلی و کوچک را پیدا کرده در جهان با اینکه بینظیرترین سوپرکارها را میزنه یا مکلارن انگلستان که به نظرم میخواست جایگاه لامبورگینی و فراری را تصاحب کنه ولی از اون طرف بوم افتاده و حالا داره در بحران مالی دستپا میزنه و منتظره که یه ثروتمند بیاد بخرتش و نجاتش بده .
فکر میکنم الانه شرکت کوئنگزگ مانند دوران مسابقات فراری بود که آقای انزو فراری دیوانه وار داشت برای مسابقات میجنگید که تمام فکرش فقط بردن بود و این تمایلش برای شکست دیگران باعث ارزشمند شدن خودروهاش در امروز شده که میبینید فراریهای تولید زمان زنده بودن انزو فراری ، گرانترین خودروهای حال حاضر در دنیا هستند و این پتانسیل را در خودروهای کوئنگزگ میشه دید که هروز ارزش تک به تک خودروهاش بیشتر از قبل میشه که حتی در بوگاتی یا پاگانی مکلارن و فراری لامبورگینی هم نمیبینیم .
(( توجه بفرمایید که بعد محکومم نکنید ، منظور من تولید تمام خودروهای خارج شده از در کارخونه هست و نه محصولی تک و خاص مثل مثلاً فراری لافراری ، یا لامبورگینی سستوالمنتو ، یا بوگاتی دیوو که هروز به ارزششون اضافه میشه )) .
Mf1
۹ تیر ۱۳۹۹اره شرکت کوچیکه ولی خودروهاش بزرگتر از فراری ولامبو هستن که هروز میای تزشون میدی . طراحی پاگانی اینقدر منحصر بفرد هست که مال زمان حال نیست مال آینده هست بعد اقا نوید کرونا باعث شده اوضاع مکلارن بهم بریزه واگرنه هرسال خودروهای قویتر معرفی میکرد فروششم خوب بود پارسال واین بحران ما کل دنیاست نه تنها بعضی شرکتها
UNAS
۸ تیر ۱۳۹۹یه زمانی تویوتا و ژاپنیها با ارائه مقرون به صرفهترین خودروهای باکیفیت و گستردگی خدماتشان در تمام جهان ؟!!!
دادا در حق تویوتا اجحاف نکن لطفننن !!!!
تویوتا همیشه ی همیشه باکیفیت و گسترده خدمات و یار و یاور مستضعفان جهان و دشمن امپریالیسیم ضحاک بوده و هست
Archi KHAN
۸ تیر ۱۳۹۹با قسمتی از حرفت موافقم نوید
من شخصا با طرح های کونیگ زگ ارتباط برقرار می کنم و دوستش دارم. کونیگ زگ یه خودروسازه یونیکه
ولی معتقدم کونیگ زگ در ابتدای راهی ایستاده که فراری دهه هاست طی اش کرده…
OMID
۸ تیر ۱۳۹۹چه بشود
دوست دارم یه چیزی باشه توی سبک سنا
با این قدرت و وزن حالا حالا ها شکست ناپذیر میشه( اگه آیرودینامیکش در حد سنا باشه و طراحیش فدای آیرودینامیک شده باشه تا حدی + تعلیق در حد سنا یا بهتر)
شاید بتونه به ماشینای lmp1 نزدیک بشه!
محمدهادی
۹ تیر ۱۳۹۹lmp وان که بعید میدونم داداش،چون اصلا ماشینای ال ام پی وان ساحتارشون متفاوت با ساختار سوپر کارهاست
این ماشینا پیست محورن،اما خودرو های لمانز اساسا برای مسابقات ۲۴ ساعته استقامت ساخته میشن
بنظرم بجز خودروهای فرومل وان هیچ کلاسی در شتاب و سرعت و تحمل شتاب جانبی به پای ماشینای لمانز نمیرسن
ناگفته نماند تاریخچه ی پیدایش این ناشینا بالای ۷۰ سال هست
OMID
۱۰ تیر ۱۳۹۹منم نگفتم کاملا برسه !
گفتم نزدیک بشه چون قدرت خیلی بیشتری داره نسبت بهشون شاید تا حدی بتونه بهش کمک بکنه فقط نزدیک بشه بهشون
Joker
۸ تیر ۱۳۹۹خوب یاد گرفته هر کار بوگاتی کرد اینم تقلید کنه،نه که سابقه درخشانی داره تو پیست میخواد یه خودرو هم اختصاصی واسه پیست بسازه?? تو یه خودرو بساز نره ته دره ما قبولت داریم دیگه پیست میست پیش کش? این فقط بلده یه پسوند اضافه کنه به ادامه اسم جسکو و بگه با سوخت فلان براتون اینقدر قدرت تولید میکنه و الا برکت الله…بوگاتی حداقل بیش از نصف سفارشات شیرون رو تولید کرده که داره نسخه های ویژه ازش معرفی میکنه جالب اینجاست این یه ماکت ساخته به اسم جسکو و تا امروز ۱۰۰ نسخه متفاوت از خودرویی که در حد ماکت باقی مونده و میمونه معرفی کرده??? اونم خودرویی که یه مشتری تا حالا واسه خریدش پیش قدم نشده و معلوم نیست اصلا تولید شه یا نه،انجین ۵ لیتریشم الان ۳۰ ساله داره خودش استفاده میکنه و ۶۰ سال قبلترش هم فورد ازش استفاده کرده با سابقه ۹۰ سال جزو میراث فرهنگی آمریکا محسوب میشه،از ۱ اسب بخار شروع کرده قدرت تولید کردن این انجین تا به امروز که میگه با سوخت راکتور هسته ای ۱۶۰۰ اسب بخار قدرت قراره تولید کنه?تازه تو نسخه پیست قراره قدرت بالاتری هم تولید کنه? آخرش هم با یه پورشه ۹۱۱ توربو اس ۲۰۰ هزار دلاری چه تو پیست چه تو خط مستقیم جوری نفله میشه که باعث ماندگار شدنش تو تاریخ میشه …
Hamidreza
۸ تیر ۱۳۹۹بس کن خدایی
چ وضعشه
بسه دیگه
واقعا خجالت نمی کشی!؟
Saeed
۸ تیر ۱۳۹۹داش دمت گرم روزمو با دوتا از کامنت هات ساختی???
اگه بدونی که تو گپ تلگرام پدال هر روز حرف ازت میزنن و مسخره میشی?
خیلی معروف شدی داش?
به جوک گفتنات ادامه بده چون بتمن الان داره سینه میزنه به مولا????
مانی
۹ تیر ۱۳۹۹نمیگم نظرت درسته یا غلط
کارت خوبه یا بد
اما این تیکه:
((انجین ۵ لیتریشم الان ۳۰ ساله داره خودش استفاده میکنه و ۶۰ سال قبلترش هم فورد ازش استفاده کرده با سابقه ۹۰ سال جزو میراث فرهنگی آمریکا محسوب میشه،از ۱ اسب بخار شروع کرده قدرت تولید کردن این انجین تا به امروز که میگه با سوخت راکتور هسته ای ۱۶۰۰ اسب بخار قدرت قراره تولید کنه?))
خیلی باحال بود و کلی خندیدم،دمت گرم
آرش
۱۱ تیر ۱۳۹۹آره این یکی رو راست میگفت وجدانن
بعدشم حق داره بنده خدا
الان تو پست های بوگاتی همش کامنت های
تعصبی هست
اینم احتمالن اعصاب نداره
عقده هاشو خالی میکنه
من حق میدم بهش
باید احترام گذاشت تا احترام دید
اگر اونا یه کم احترام بزارن به بوگاتی
اینم نمیاد هی کوینگزگ رو خراب
کنه . واقعا هم کامنت های پستای بوگاتی خیلی
وحشتناک بچه گانه و تعصبی هستن
و از همه بدتر با این کار نشون میدن
کوینگزگ انقدر ضعیفه که ما باید با نظرات احمقانه
و بهانه های بنی اسرائیلی بکوبیم سر بوگاتی
تا کوینگزگ رو بزرگ جلوه بدن اما دقیقا این کار برعکس
جواب میده
…..
مهرداد كمال
۸ تیر ۱۳۹۹کلمات در وصف این مجسمه نبوغ و زیبایی کم میارن ترجیح میدم سکوت کنم و فقط عکسا رو ببینم
ارشیاsvj
۹ تیر ۱۳۹۹جسکو نمای پشتش واقعا عالیه
یه چیز دیگه ببینید ماشیای خیلی قوی تو پیست عملکردشون تحلیل میره چون وقتی به پیچ میرسه باید زودتر از یه ماشین ۷۰۰ ۸۰۰ اسبی مثل svj یا سنا ترمز کنه تا بلای کن مایلز و ایرتون سنا سرش نیاد در حالی که ماشینای با قدرت کمتر هنوز دارن به سرعت گیری ادامه میدن هر ترمزی هم که روش بزاری بازم همینه.با تشکر????
دانیال روشنی
۹ تیر ۱۳۹۹ببینیم نسخه پیست محورش چیه .
بوگاتی که کلا با ۱۹ کیلو وزن کم کردن و تغییر ضریب دنده ، سر و تهشو هم آورد
zeg
۹ تیر ۱۳۹۹کوئنیگ زگ سلطان پیست و هایپرکارها