کونیگ‌زگهنسی

نظر جان هنسی درباره رکوردشکنی کونیگ‌زگ!

کونیگ زگ آگرا RS سریع است. واقعاً سریع! در حقیقت این هایپرکار ۱۳۶۰ اسب بخاری توانسته در نوادا به متوسط سرعت ۴۴۶.۶ کیلومتر در ساعت برسد و به‌صورت رسمی سریع‌ترین خودروی جهان لقب بگیرد. این خودرو حتی سریع‌تر از هنسی ونوم GT بوده و جان هنسی نیز آن را می‌داند.


در مصاحبه جدید با تاپ گیر، خود جان هنسی اذعان داشته که حداکثر سرعت آگرا RS ونوم GT را نابود کرده است. این سوپرکار ساخت آمریکا سقف سرعت ۴۳۵.۴ کیلومتر در ساعت را در سال ۲۰۱۴ و در مرکز فضایی کندی ثبت کرده اما به‌صورت غیررسمی به عنوان سریع‌ترین خودروی دنیا در آن زمان مطرح بوده است. آگرا RS توانسته این رکورد را حدود ۱۱ کیلومتر در ساعت بهبود بخشد و حتی در یک دور به سرعت ۴۵۸ کیلومتر در ساعت دست یافته است.

Hennessey-Venom-GT-speed-record
هنسی می‌گوید:

دست‌اندرکاران کونیگ زگ رکورد ما را نابود کردند و من فکر می‌کنم این کار فوق‌العاده است. کریستین کار خود را به خوبی انجام داد. او خودرویی برای شکستن رکوردها ساخته و چکش را پایین آورده است.


اما جنگ برای کسب رده اول هنوز تمام نشده است. هنسی قول داده که محصول جدید ونوم F5 قادر است به سقف سرعت ۴۸۲ کیلومتر در ساعت دست یابد. این کمپانی می‌گوید هایپرکار جدید ۱۶۰۰ اسب بخاری قادر است تنها در ۱۰ ثانیه از سکون به سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت و در زیر ۲۰ ثانیه از سکون به سرعت ۴۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.


جان هنسی می‌گوید:

زمانی که به‌طور کامل بفهمیم کدام‌یک از رقیبان سریع‌ترین خواهند بود ما F5 را برای رکوردشکنی وارد عرصه خواهیم کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۸ دیدگاه‌ها

  1. Amir

    ۲۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    هنوز هم اگر بخوام از بین مک‌لارن اف وان و این ۲ تا یک کدوم رو انتخاب کنم مک‌لارن اف وان رو برمی‌دارم.

    1. علی

      ۲۵ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (36 ديدگاه)

      عزیز بوگاتی یه طرف کل دنیا یه طرف

      1. Amir

        ۲۵ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        دوست عزیز هنوز لاستیکی که بتونه این سرعت رو تحمل کنه و برای رانندگی شهری هم یک کیفیت حداقلی داشته باشه ساخته نشده

        این ۲ ماشین فقط به درد انجام کاری می‌خورند که یک خریدار هرگز انجامش نخواهد داد

        خدا شاهده از روی تعصب نمی‌گم ، اما اگر من بودم ۵۰ هزار دلار هم راضی نمی‌شدم واسه جفت این ماشین ها بدم.

        ۸۰ سال پیش رکورد ۶۰۰ کیلومتر بر ساعت توسط یک خودروساز انگلیسی ثبت شده.

        اینا الان باز دوباره بعد از ۱ قرن افتادن دنبال ثبت رکورد فقط هم برای تبلیغات و اسم در کردن.

        1. PaRHaM

          ۲۵ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (741 ديدگاه)

          اولا اون رکورد ۶۰۰ کیلومتر فرق داره
          اون‌ماشینی نبوده ک بخوای بیاریش تو خیابون
          رکورد سرعت هم ۱۲۲۷ سال ۱۹۹۷ بوده
          .
          .
          .
          چون انگار یا دوباره متن رو نخوندین یا یادتون رفته ،
          براتون متن چند وقت پیش پدال رو می نویسم :(اینک آخر الزمان)
          تمامی این نیروی عظیم از طریق گیربکس 7 سرعته تک کلاچه پدال شیفتر به لاستیک‌های میشلین پایلوت کاپ 2 در عقب منتقل می‌شود. 
          .
          این لاستیک تو خیلی ماشین های مختلفی ب کار رفته ؛ مثل کوروت ZR1
          ۹۱۱ توربو اس ، مرسدس amg gt ، مکلارن ۶۷۵ و … (نمیگم قطعا این مدل ها از کارخونه ک میان بیرون با این تایر هستن ، ولی این تایر براشون مناسبه و دیدم استفاده بشه )
          .
          .
          .
          .
          و بحث تایر هم باز میگم :
          ونوم f5 با وزن ۱۳۳۸ کیلوگرمی اش
          و
          شیرون با وزن 1996 کیلوگرمی اش
          با هم ۶۵۸کیلوگرم تفاوت وزن دارن
          پس کلا قضیه لاستیک و غیره و … وجود نداره و ونوم از اضافه وزن رنج نمیبره (ب قول خودتون هم حسابی چالاک تره ، هندلینگ بالاتری داره و …?)
          .
          لطفا بازم قضیه دوئل sl و lc نشه

        2. Amir

          ۲۵ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          بحث لاستیک و وزن اضافه همان دفعه به اندازه ی کافی باعث خنده شد ، فکر نکنم دوباره لازم باشه مرورش کنیم

          اگر حرف و فرمایش تازه ای دارید خوشحال میشم بشنوم

          وگرنه علاقه ای به بحث های تکراری ندارم

          تراست اس اس سی (۱۹۹۷) قضیش کلا فرق می‌کنه

          منظور من ریلتون موبیل اسپشیال بود که سال ۱۹۴۷ با لاستیک تونست بعد از طی ۱۶۰۰ متر به سرعت ۶۳۴ کیلومتر بر ساعت برسه.

          ماشین هایی که شما اسم میبری هیچ کدام به سرعت بالای ۳۷۵ کیلومتر نمی‌رسه
          ماشین پیست قضیش فرق می‌کنه

          در دوئل اس ال و ال سی هم آخر کار مشخص شد حرف من درست بوده و مهران عزیز چیزی که من با مثال مک‌لارن ۷۲۰ و چلنجر دمون سعی داشتم توضیح بدم رو به زیبایی تشریح کرد.

        3. PaRHaM

          ۲۵ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (741 ديدگاه)

          دوئل sl و lc رو میگم
          چون اونجا ۱۶۱ کیلوگرم تفاوت وزن مهم
          ولی اینجا ۶۵۸ کیلوگرم نه!😂😂
          .
          .
          خنده دار حرف شماس ک حتی نمیدونی اسپویلر ی ماشین تو حالت حداکثر سرعت چ حالتی میشه!
          حداقل بخون!
          زمانی که F5 به حالت مخصوص Vmax مجهز باشد بال عقب و مجاری اسپویلر به منظور بهبود راندمان آئرودینامیکی ارتفاع کمتری پیدا می‌کنند. این امر باعث می‌شود ونوم F5 بتواند تنها در 10 ثانیه به سرعت 300 کیلومتر در ساعت و در زیر 20 ثانیه به سرعت 400 کیلومتر در ساعت برسد و بتواند تا سرعت 484 کیلومتر در ساعت اوج بگیرد.
          .
          .
          .
          جناب متعصب… ؛ ب شخصه کار شما رو پیگیری میکنم
          که ب بخش پرفورمنس بزرگترین شرکت های دنیا متصل بشید و از این اشتباه بزرگ اونها ک میان تو ماشین مواد مقاوم و سبک استفاده میکنن ، جلوگیری کنید!
          مثلا ب جای فیبر کربن
          از سرب استفاده کنن😂😂
          اسپویلر چیه؟داون فورس چیه؟
          تو صندوق رو پر سرب و آجر کنین😂😂😂
          نسبت وزن ب قدرت ۱؟ وزن زیاد خوبه😂😂😂
          شرکت ها علمشون پایینه ک میان ماشینو سبک میکنن😂😂
          شما میدونی😂😂😂
          واقعا حرفات همینه ؛
          طنزِ محض
          بگو
          بگو
          ک حسابی شادمون میکنی😂😂😂

        4. #ali.m#

          ۲۵ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (1836 ديدگاه)

          به نظر این بحث هم اخرش میشه مثل بحث دیشب که با یه امار ساده که واقعیت رو نشون داد کامنت ایشون به کلی ادیت میشه و تغییر میکنه و اینجوری به نظر میاد که اصلا من بی دلیل امار ها رو قرار دادم.
          پرهام جان به نظر من اصلا ادامه دادنش وقت خودتو تلف میکنه.

        5. PaRHaM

          ۲۵ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (741 ديدگاه)

          بله ، شما درست میگید علی جان
          تهش هم اینه ک میگه بحث با شما بی فایده اس???

        6. Amir

          ۲۵ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          بار ها شده در بحث با دوستان وقتی فهمیدم اشتباه کردم قبول کردم و از طرف مقابل هم برای یاد دادن یه چیزی به خودم تشکر کردم

          وقتی حرف غیر منطقی و بی‌پایه و اساس میزنید توقع نداشته باشید با تکرار بی‌مورد و‌ مکررش بالاخره به بقیه بقبولانیدش‌.

          انتظار هم نداشته باشد با هزار تا از این ایموجی ها (?) گذاشتن و حروم کردن بسته ی اینترنت یه بدبخت مثل من تغییری در واقعیت ایجاد بشه.

        7. PaRHaM

          ۲۵ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (741 ديدگاه)

          یادت نره بهشون بگیا!
          حتما سرب استفاده کنن ، فیبر کربن برا چی آخه؟ ی چیز سبکه ب درد نخور(البته اگه قضیه برعکس بود و چیزی ک شما دوستان سبک تر بود، سبکی ویژگی خارق العاده ای میشد که هیچ شرکتی جز اون توانایی همچین کاری رو نداره!)
          .
          راستی شما تو بهینه سازی (سنگین کردن ) پراید نقش طراح پروژه رو نداشتین؟

        8. (Ali(Chevy Nova

          ۲۵ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (7375 ديدگاه)

          پرهام جان
          خوشحالم که به حرف من رسىدى

  2. M.us

    ۲۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (237 ديدگاه)

    هنسی شرکت باحالی فکر نکنم تو دنیا نظیرش پیدا بشه این طور حرف زدن جان نشون میده داره ماشینشو به عنوان غول مرحله آخر برای بقیه ماشینا جلوه میده به شخصه فکر نکنم این رکورد پابرجا بمونه ینی هیچ رکوردی ثابت نمیمونه، در کل باید گفت شرکتای خارجی بهم احترام میزارن حتی اگه با هم رقیب باشن. راستی باید بگم ونوم f5 و خیلی دوست دارم طراحیش یه حس غول خفته ای داره

    1. Amirho3ein

      ۲۵ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (128 ديدگاه)

      درسته که ماشین عالی هستش وای شتاب از 0 تا 400 هم در عرض 20 ثانیه عدد خیلی فضایی هستش درست عزیز

  3. Aminspoort

    ۲۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (71 ديدگاه)

    ماستا رو کیسه کنین،تا دو سه ماهه دیگه بوگاتی رکورد شیرون رو اعلام میکنه،اونوقته که هنسی و کونیگ زگ چند سالی تو افق محو میشن!!! هنسی رو که کلا باید بیخیال شد،رکوردایی که میزنه به درد خودش میخوره،در مورد f5 ازش سوال کرده بودن چرا تو هر دو مسیر رفت و برگشت رکورد گیری نکردین که رسمی باشه؟ گفته بود به خاطر فشاری که رو قطعات موتور تو سرعت بیش از ۴۰۰ کیلومتر وارد شده بود نمیشد دو بار رکورد گیری کرد، حالا همچین خودرو ساز یه بار مصرفی که کلا دوتا خودرو تولید میکنه و میشه یه بار باهاش تاپ اسپید رفت رو با بوگاتی مقایسه میکنن هیچ تازه میگن از بوگاتی هم سرتره! !!!!!!!? بوگاتی موتور ۱۶ سیلندر تولید میکنه تا شما هر چند هزار باری هم که خواستی بتونی باهاش رکورد بزنی و کمترین فشاری هم به موتور وارد نمیشه،بعد یه عده میان موتور تقویت شده هشت سیلندر خودروسازهایی مثل کونیگ زگ رو که کلی اسب بخار از هشت سیلندر میگیرن رو تحسین میکنن فکر میکنن چون از هشت سیلندر ۱۳۶۰ اسب بخار گرفته هنر کرده،تو دبی پاترول تقویت کردن ۲۰۰۰ اسب و شتاب ۲ ثانیه ای،از الان هر کی ازتون پرسید بهترین و سریعترین ماشین جهان؟بگید نیسان پاترول

    1. Amirho3ein

      ۲۵ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (128 ديدگاه)

      دقیقا داداش خودم می خواستم اینو تایپ کنم که شما بهش اشاره کردی تو چند پست قبل هم اشاره کردم که هنسی و کونیگزگ ماشین هایی تولید می کنن که اگر 5 بار به تاپ اسپید برسن موتورشون بلااستفاده می شه اما بوگاتی چطور؟
      برای این که افت قدرت نداشته باشه از 4 تا توربو با بوست کم استفاده می کنه و به جای این که بوست یک موتور غول پیکر 8 لیتری رو زیاد کنه (توی نسل جدید که شیرون هس)کلی سیستم و قطعات بیشتر استفاده می کنه تا موتور خنک تر بشه وگرنه برای بوگاتی کاری نداشت که به جای موتور 16 سیلندر موتور 8 سیلندر سبک تر که دیگه هزینه تحقیق و توسعه هم نمی خواداستفاده کنه و اون همه قطعات برای خنک نگه داشتن موتور استفاده نکنه و 200 اسب هم بیشتر تحویل بگیره و دیگه قید لاکچری بودن رو بزنه
      بعضی از دوستان فقط به طراحی نگاه می کنن و میگن که هنسی غولی مثل بوگاتی رو نابود میکنه

    2. ونوم اف ۵

      ۲۵ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (1274 ديدگاه)

      رسما تاریخ رو تحریف کردی علت اینکه مسیر برگشت رو تست نکردن این بود که مقامات ناسا فقط اجازه ی یه بار تست رو داده بودن ضمنا از ۸ سیلندر کلی اسب بخار بکشی بیرون بهتره تا از ۱۶ سیلندر و ۴ تا توربو کلی هوا بکشی و اسب بخار کمتر تولید کنی

  4. ارش

    ۲۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    یکی نیست بگه اول رکورد 435 رو که ادعا میکنی رسمی کن بعد بیا ادعای 482 در ساعت رابکن عجیبه ها.تو کجا کونیخ زگ کجا تو کجا بوگاتی ویرون کجا شیرون که دیگه جای خود داره اینجوری می خواد بگه آره ماهم هستیم …

    1. (Ali(Chevy Nova

      ۲۵ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (7375 ديدگاه)

      به به جناب ارش المانى باز
      ارش جان این ماشىن چه بخواى چه نه خىلى خىلى بهتره از اون بوگاتى هستش
      این ماشىن توسط یه تىونر تولىد شده نه یه شرکت بزرگ و قىمتش هم 100 در 100 کمتر از اون بوگاتى هستش و شرکت هنسى هم f5 رو مثل فولکس که باضرر هر دستگاه بوگاتى رو مىفروشه عمل نمىکنه
      در ضمن از لحاظ موتور هم موتور هنسى 6 سىلندر کم تر و نزدیک 1000 سى سى حجم کم ترى داره از بوگاتى و تونسته لرزه بندازه بر تن حرىفاش و خارى بشه بر چشم خىلى از افراد

      1. (Ali(Chevy Nova

        ۲۵ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (7375 ديدگاه)

        دوستان
        چندتا ماشىن هست که داره مثل درخت کاکتوس مىره تو چشم بعضى ها
        دوج چلنجر دىمن. جىپ تراک هاوک. شورولت کوروت zr1 2018. شورولت کامارو کوپو 2018 . فورد جى تى. هنسى ونوم f5
        این چندتا ماشىن که مدلهاى سال 2017 و 2018 هستن باعث شده عده ى محدودى نتونن نتونن تحمل کنن و شروع کردن به فکاهى گفتن و از اىن دست حرفها

        1. (Ali(Chevy Nova

          ۲۵ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (7375 ديدگاه)

          این دىس لاىکها هم که تو عرض یه رفرش برام مىاد براى همون فردى هست که خارى در چشمانش هست اونم به چه بزرگى

      2. ارش

        ۲۵ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (1549 ديدگاه)

        یعنی شما بوگاتی رو قبول نداری عجیبه ها چرا آخه؟چون آلمانیه ماشین به این خوبی هیچی کم نذاشته البته با این حجم از تکنولوژی موافق نیستم واقعا ضرورتی نداره اینهمه هزینه بشه برای یه ماشین اونم در دوره ای گه پورشه 911 دوج دیمن و مک لارن ولامبو با چندین برابر قیمت کمتر شتابی تقریبا برابر با اینها ارائه میدن اما بالاخره باید توانایاییها و استعدادهای آدمی در عرصه های گوناگون کشف بشن و بوگاتی در این زمینه خوب تواناییها رو نشون داده هنسی که هنوز چیزی رو ثابت نکرده.

      3. Ahmad

        ۲۵ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (1171 ديدگاه)

        خدا قوت علی آقا سو تفاهم نشه فقط خواستم اطلاع رسانی کنم به یکی از پستات لایک دادم یه دونه لایک اضافه شد و به دوتا دیگه دیسلایک دادم هر دفعه دوتا دیسلایک داده میشد.
        واقعا این مخالف شما هر کی هست کار شاخی کرده چطور تونسته این کار رو بکنه حتما آدم باهوشیه.و آدمای باهوش طرفدار بهترین ها هستن. این آخریه هم نظر شخصیم بود و کمی هم جنبه طنز داشت.

  5. MAHDI . VENOM-DEMON

    ۲۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1478 ديدگاه)

    عجب ادم خوبیه
    قشنگ میگه ما را نابود کرد
    اما F5 رو داره خیالش راحته

    1. PaRHaM

      ۲۵ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (741 ديدگاه)

      قبل تر
      هنسی رو ب چشم یک تیونر و سازنده خودرو ی قوی میدیدم

      اما الان ؛
      بیشتر با هنسی آشنا شدم ،
      شاهکار هایی ک ساخته
      با شخصیت خود جان هنسی
      خانواده اش
      تیونر اسکولش
      جرئتش
      تخصصش تو کارش
      و عشق به کارش
      و ….
      واقعا مرد فوق العاده ایه
      ی آدم با شخصیت و مهربون و شوخ و خاکیه
      کلا شخصیت خوب و جالبی داره
      .
      این جا هم رک بودنش رو نشون داده
      ?

      1. (Ali(Chevy Nova

        ۲۵ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (7375 ديدگاه)

        پرهام جان
        درکنار تمام اخلاق خوبى که من ازت سراغ دارم یه اخلاقت رو خىلى خىلى دوست دارم اونم اونکه در مورد چىزى که دوست دارى مىرى و تحقىق مىکنى
        یه سرى افراد هستن که بدون تحقىق حرف ىه سرى افراد نامشخص رو تو این ساىت و جاهاى دیگه ملاک قرار مىدن ولى تو اىنطور نىستى
        این روش رو ادامه بده

        1. PaRHaM

          ۲۵ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (741 ديدگاه)

          ممنونم علی جان?
          واقعا تحقیق لازمه ؛
          مثلا همین مقاله ای ک پایین لینکش رو گذاشتم ،
          تا نخونده بودم فلسفه طراحی عقب F5 رو نمیدونستم.

    2. PaRHaM

      ۲۵ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (741 ديدگاه)

      از پدال و آقای احمدزاده و آقای دهقان یک خواهش داشتم
      در صورت امکان
      این مقاله رو ترجمه و منتشر کنید
      https://www.topgear.com/car-news/big-reads/target-300mph-bugatti-chiron-vs-hennessey-venom-f5
      همراه با تشکر فراوان ?

      1. شاهین

        ۲۵ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (4696 ديدگاه)

        سلام
        چشم حتما
        در اسرع وقت این مطلب رو کار میکنیم ان شالله
        ارادتمندم

        1. PaRHaM

          ۲۵ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (741 ديدگاه)

          خیلی ممنونم ?

  6. #ali.m#

    ۲۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    غول تویی ?
    بقیه اداتو در میارن .

  7. Anderiaski

    ۲۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (42 ديدگاه)

    فکر کنم موتور کونیگ زگ ساخت مرسدسه،اگه اینطور باشه که جالبه اینطورى یعنى کونیگ زگ(مرسدس)رکورد بوگاتى(فولکس واگن)میزنه.

    1. ارمان

      ۲۵ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (1306 ديدگاه)

      خیر موتور پاگانیه که مرسدسه سالهاست کونیگزگ موتور خودش رو تولید میکنه که فکر کنم در اینده بیشتر ازش بشنویم گویا میل بادامک نداره و از سیستم پاشش سوخت خاصی استفاده میکنه

      1. ونوم اف ۵

        ۲۵ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (1274 ديدگاه)

        دادا هنوز از اون موتور استفاده نکرده موتور کونیخ زگ هشت سیلندر فورد هست از پدال خواهش دارم مطلبشو بیاره تو سایت من نمیتونم لینک بذارم

  8. رامتین

    ۲۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (3252 ديدگاه)

    زنده باد هنسی. بوگاتی و آگرا برن گاراژ. بیخود از اونها تعریف نکنید. مهم فقط و فقط رکورده. مثل اینکه امسال همه مردم دنیا بگن کریس رونالدو باید توپ طلا را بگیره اما فیفا بده به مسی. نظر کل دنیا پشیزی هم ارزش نداره. چون اسم مسی ثبت میشه برای آیندگان.

  9. Amir

    ۲۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    دوست عزیز نصف بسته ای اینترنت این ماه من واسه دانلود ایموجی های خنده ی شما حروم شد!
    /-:
    یک دونه که از اینا ? می‌ذاشتی ما قبول داشتیم
    این همه طومار نویسی لازم نبود

    خودت داری همش میگی شتاب.
    وزن هنسی کم شده که در فلان زمان به فلان سرعت برسه

    واقعا من‌ نمی‌فهمم چطور تفاوت بین شتاب و‌ سقف سرعت برای شما جا نیفتاده.

    1. PaRHaM

      ۲۵ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (741 ديدگاه)

      مجید جان بازم که ندونسته قضاوت کردی !
      هر ۱۶۰ کاراکتر
      حجمش میشه 0.0001335 مگابایت
      هر اموجی ؛ برابر با دو کاراکتره
      در نتیجه
      حجم هر اموجی برابر 0.00166875 کیلوبایت است.
      من و هر شخص دیگه ای در این صفحه تا این زمان
      دقیقا ۳۰ عدد اموجی ب کار رفته
      یعنی حجم معادل این اموجی ها
      0.0500625 کیلوبایت میشه
      با توجه به این که اموجی های من نصف حجم شما رو مصرف کردن میشه فهمید
      حجم اینترنت شما در ماه معادل 0.100125 کیلوبایت میشه
      و در سال 1.2015 کیلوبایت
      واقعا خیلی بهینه کار میکنیدا :)
      برای این که حجمتون مصرف نشه براتون پرانتز گذاشتم
      .
      راستی
      گفتم هر ۱۶۰ کاراکتر
      شما تا الان ۱۰۲۹۱ کامنت دارید
      فرض بگیریم شما در هر کامنت میانگین ۵۰۰ کاراکتر به کار برده باشید
      میشه معادل 686.92425 مگابایت
      یعنی شما با کامنت های خودتون انقدر از حجم اینترنت هر فردی ک اومده پدال رو استفاده کردید
      با احتساب میانگین برای هر گیگابایت اینترنت ۲۰۰۰ تومن
      هزینه ای که به گردن هر فرد گذاشتید میشه
      1,373.8485
      با میانگین ۱۰۰۰ نفر بازدید
      شما به طور میانگین به کشور 1,373,848.5 تومان آسیب وارد کردید!

      1. DEADPOOL

        ۲۵ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (164 ديدگاه)

        واااااای داش پرهام ینی این کارت خدااااااا بودهااخداااا??ماکه بلد نیستیم مودبانه تیکه بنداریم هرچی هم نوشتیم پدال تایید نکردولی دمت گرم داش خیلی بااین کامنت حال کردم?

      2. (Ali(Chevy Nova

        ۲۵ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (7375 ديدگاه)

        پرهام جان
        دادا چه کردى با این همه محاسبات
        دمت گرم

      3. amir

        ۲۵ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        هوففففف
        رفیق چه طولانی نوشتی
        میشه خیلی خلاصه بگی آخرش چی شد تا من این همه متن رو نخونم؟

        1. ایلیا

          ۲۶ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (731 ديدگاه)

          یکی از عادات زشتت اینه کا تقریب زیر همه ی کامنت های بچه ها در هر پست میگی که من وقت ندارم کامنتت رو بخونم یا حوصله ندارم جواب بدم یا نصف کامنتت رو خوندم و به خیال خودت میخوای طرف رو تحقیر کنی، در حالی که خودت بیشتر از هر کاربر دیگه ای توی این سایت پرحرفی کردی و بچه ها برای خوندن بحث های کم ارزشت وقت گذاشتن.

        2. (Ali(Chevy Nova

          ۲۶ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (7375 ديدگاه)

          اىلىا جان
          خوشحالم که این صحبتها رو کردى
          حرفهات عىن واقعىت هستش

        3. amir

          ۲۶ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          ایلیا
          نخونن
          مگه کسی مجبورشون کرده؟

        4. ایلیا

          ۲۶ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (731 ديدگاه)

          بله جناب امیر
          مجبورم کامنت هات رو بخونم چون شما هم مثل بقیه ی دوستان این حق رو برگردن بنده داری که وقتی زمانت رو صرف نوشتن کامنت میکنی و اطلاعاتت رو در اختیار بقیه میذاری منم با حوصله نظرت رو بخونم.
          بحث من فقط سر احترام متقابله
          به کار بردن کلماتی مثل حوصله نداشتم بخونم
          یا کسی مجبورت نکرده کامنتم رو بخونی نتنها در شان ما نیست بلکه حتی ناخوداگاه روی شخصیت ما تاثیر میذاره و رفتار ما توی دنیای واقعی رو تغییر میده چه بسا دوستانی بخاطر جر و بحث هایی که در پدال داشتن اون روز باعث ناراحتی دوستان و حتی خانوادشون در دنیای واقعی هم شدن.
          البته من نکات مثبتی هم از شما در ذهن دارم که اینجا نیازی بگفتنش نیست.
          انشالا همه ی ما روز بروز با اخلاق تر بشیم و رفتارمون بر مبنای احترام متقابل باشه

        5. Amir

          ۲۶ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          ایلیا
          من قصد تحقیر کسی رو ندارم
          کسی که ذاتا بزرگوار باشه با حرف هیچ کس حقیر نمیشه و اون طرف هم فقط خودش رو تحقیر می‌کنه
          کسی هم که شخصیتش حقیر باشه نیازی به گفتن نداره و خودش معرف خودش هست

          من زیاد به کسی نمی‌گم نمی‌تونم کانتات رو بخونم مگر در مواقعی که واقعا نتونم

          گوشی من الان ایکسپریا مینی هست و صفحه ش فقط ۳ اینچ. ۳ بند انگشت.

          واقعا بعضی کامنت ها رو نمی‌تونم بخونم
          باید چیزی توش باشه که ترغیبم کنه

          الان که با هزار بدبختی این کامنت پرهام رو خوندم فهمیدم خلاصه ی تمام این طومار اینه که من ۱۰ هزار کامنت دارم و خیلی به کاربران ضرر زدم

          این ۳۰ خط رو میشد در یک جمله خلاصه کرد

        6. فرهاد كرمستجی

          ۲۶ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (254 ديدگاه)

          داداش شما این همه کامنتی که گذاشتی کمی وقت برای مطالعه بزاری برای اعضا که نه! برای خودت بیشتر به کار میای.

      4. ونوم اف ۵

        ۲۶ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (1274 ديدگاه)

        پرهام جان با دوستمون بحث نکن دیروز تو یکی از پست ها بالای ده تا کامنت طولانی نوشته بود ۲ گیگ بسته نت رو به فنا داد

        1. amir

          ۲۶ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          ونوم جان ان شالله پول توجیبیت رو گرفتی یه بسته ی دیگه میخری.

  10. ali a

    ۲۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (776 ديدگاه)

    بنظرم کونیگ زگ شرکت با تجربه و با تکنولوژی بالاتریه تا هنسی…هنسی چندساله شروع کرده ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا