ابر خودروی کونیگ زگ رگرا رکورد جدیدی را در یکی از غیرمحتملترین پیستهای دنیا ثبت کرده است. قطعاً شما انتظار داشتید که این خودرو در یک پیست طویل و پرسرعت رکورد جدیدی بر جای بگذارد اما رگرا توانسته برخی از رقبای مشهور خود را در پیست رینگ کانتستورپ سوئد شکست دهد. تیم کونیگ زگ به دلیل نزدیکی تأسیسات تولیدش به پیست دست به چنین انتخابی زده است. اگرچه دوست داشتیم رگرا در نوربرگ رینگ آتش به پا کند اما خب همین فرصت نیز برای دیدن هنرنمایی چنین محصول فوقالعادهای غنیمت است.
کونیگ زگ رگرا خودرویی عادی نیست. سوئدیها به خاطر قدرت فراتر از یک مگاوات رگرا از آن به عنوان یک مگا کار نام میبرند، هیولایی که قدرت ۱۵۰۰ اسب بخاری دارد. این خودرو به پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو و سه واحد الکتریکی مجهز بوده و بهترین مهندسی مدرن را به نمایش میگذارد. کونیگ زگ برای جذابتر کردن اوضاع حتی از گیربکس استفاده نکرده و در سرعتهای پایین از پیشرانههای الکتریکی سود برده و با افزایش سرعت نیز از یک دنده منحصربهفرد و کلاچ برای درگیر شدن با پیشرانه استفاده کرده است.
کونیگ زگ رگرا که برای راحتی سرنشین تولید شده رکوردهای احساسبرانگیزی را بر جای گذاشته است. خود کریستین ون کونیگ زگ میگوید این برند محصولات بسیار سبکتر و پیست محورتری میسازد که میتوانند عملکرد بهتری هم داشته باشند.
پیست رینگ کانتستورپ سوئد دارای پیچهای تند مناسب برای به چالش کشیدن خودروهای چابکی است که برای چسبندگی خود روی داون فورس حساب باز نکردهاند. این خودرو بهتر از محصولاتی همچون مک لارن سنا، باک مونو، کاترهام R500 و مک لارن ۶۰۰ LT عمل کرده است. همه این خودروها محصولاتی پیست محور بوده و تجهیزات غیرضروری آنها حذف شده بنابراین رکورد جدید رگرا نشان میدهد که این خودرو چیزی بیشتر از یک گرندتورر هیبریدی میباشد.
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۸ مهر ۱۴۰۰معلوم شد کونیگزگ مثل بوگاتی مخصوص خط مستقیم نیست هر چند بوگاتی اسم و سنتش سنگین تر از کونیگزگه و همچنان نماد مولتی میلیاردر بودنه
GODZILLA
۱۸ مهر ۱۴۰۰الان کونیگ زگ از سنا تو پیست سریع تره؟!؟!؟
محمد امین
۱۸ مهر ۱۴۰۰نه توی هر پیستی ، توی این پیست که مجله گفته
Amir Ferrari
۱۹ مهر ۱۴۰۰سلطان پیست فقط Ferrari FXX K EVO
GT
۲۰ مهر ۱۴۰۰والکری و AMG ONE و هوایرا R هم کشکه پس! FXX K EVO سلطان پیست بووووود، الان سلاطین جدیدی برای پیست وجود داره و چون هنوز مقایسه ای بینشون صورت نگرفته نمیشه گفت کدوم بلاتر از بقیه هست
Joker
۱۸ مهر ۱۴۰۰زمین فوتبال محله ما از این پیست مشهورتره😂مادربزرگ من رو با ویلچر ببرن تو این پیست بهتر از این رکورد میزنه🤣طفلک گشته گشته یه پیستی رو پیدا کرده نزدیک خونشون باشه چون ددی و مامی نمیزارن تا دیر وقت بیرون بمونه باید زود برگرده خونه😂باز جا شکرش باقیه دره ای اون اطراف نبوده،وجودشو داره صاف تو چشای پورشه و لامبو نیگا کنه بره جهنم سبز…
zeg
۱۸ مهر ۱۴۰۰جوک بی مزه ای بود جوکر!
پورش و لامبو در حد کوئیگ زگ نیستند.
شما هم نترس، منتظر اجازه شما نیستند!
عقده هم ندارند که برن تو همه پیستا رکورد بزنن.
همین یه چشم غره کافی بود. هر کی باید میفهمید، فهمید و حساب کار دستش اومد!
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۸ مهر ۱۴۰۰پورش و لامبو در حد کونیگزگ هستن ، منتها کلاس کاریشون اسپورته ولی کونیگزگ لوکسه رقیب درست برای کونیگزگ ، بوگاتی هست ، این حرفت مثل اینه که بگی اوروس در حد مایباخ نیست در صورتی که فقط فرم بدنشون یکسانه و کلی تفاوت دارن
کوینگزگ
۱۹ مهر ۱۴۰۰سلان داداش جوکر خوبی
راستی چرا بوگاتی نمیگیری عزیزم تو برو با اون مادربزرگت توی اون پیست مسابقه بده ببینیم مادربزرگت میبره یا کوینگزگ
عزیزم شک نداشته باش کوینگزگ با مدل رگرا ،اگرا ارس، و مدل جسکو ،و.جسکو ابسیلوت بوگاتی قورتش .
چرا انقدر هی میگی بوگاتی اصلا میدونی بوگاتی کسایی میگیرن که پز میدن .
جوکر جان یادمه در مجله کوینگزگ ابسیلوت چه چیز هایی میگفتی .
اخه تو و بوگاتی حالا وقتی کوینگزگ جسکو ابسیلوت
با سرعت بیش از 530 km بوگاتی و هنسی ونوم قورت داد اون موقعه که بوگاتی جر میخوره درست بوگاتی سن بالا تر و میلیاردر تر ولی این و بدون هیچ وقت یه کوینگزگ از بوگاتی شکست نمیخوره رکورد بوگاتی شیرون سوپر اسپورت 300+ حالا مثلا چقدر بود تا ۱۰۰ سال دیگه رکوردش باقی نمیمونه که تازه کوینگزگ جوون تره جیگر تازا بوگاتی یه صفحه نمایش مانیتور توی ماشین نداره فقط از توی فرمون باید چشات و باید باز کنی قشنگ ببینی 🤣ولی کوینگزگ داره
جوکر جان کوینگزگ پیست نداره تا رکورد بزن دهن شما رو ببنده .
کوینگزگ امکاناتش هم بیشتر اصلا میدونی سوئد مثل نیویرک امریکا یکی از شهر هایی که بیشترین تکنولوژی و داره جیگر الاهی بمیرم
حتی توی بوگاتی دسترسی موتور وجود نداره 😖اما توی کوینگزک چرا آدمی مثل شما باید بیاد اینجا در مورد بوگاتی صحبت کنه تازه کوینگزگ جمرا ۴ نفره هم ساختن که بیشتر از لامبورگینی اونتادور sv سرعت میره
ولی بوگاتی تا آخره عمرش میخواد با شیرون سوپر اسپرت پز بده .جوکر الاهی برات بمیرم
جناب ایکس
۲۰ مهر ۱۴۰۰من این پیستو هزار بار تو بازی های مختلف مث گرن توریسمو و فورزا دیدم کجاش معروف نیست خیلیم معروفه.فقط الکی ندونسته حرف میزنی والا
کوینگزگ
۲۰ مهر ۱۴۰۰داداش جوکر خوبی
راستی چرا بوگاتی نمیگیری عزیزم تو برو با اون مادربزرگ توی اون پیست مسابقه بده ببینیم مادربزرگ میبره یا کوینگزگ
عزیزم شک نداشته باش کوینگزگ با مدل رگرا ،اگرا ارس، و مدل جسکو ،و.جسکو ابسیلوت بوگاتی قورتش .
چرا انقدر هی میگی بوگاتی اصلا میدونی بوگاتی کسایی میگیرن که پز میدن .
جوکر جان یادمه در مجله کوینگزگ ابسیلوت چه چیز هایی میگفتی .
اخه تو و بوگاتی حالا وقتی کوینگزگ جسکو ابسیلوت
با سرعت بیش از 530 km بوگاتی و هنسی ونوم قورت داد اون موقعه که بوگاتی جر میخوره درست بوگاتی سن بالا تر و میلیاردر تر ولی این و بدون هیچ وقت یه کوینگزگ از بوگاتی شکست نمیخوره رکورد بوگاتی شیرون سوپر اسپورت 300+ حالا مثلا چقدر بود تا ۱۰۰ سال دیگه رکوردش باقی نمیمونه که تازه کوینگزگ جوون تره جیگر تازا بوگاتی یه صفحه نمایش مانیتور توی ماشین نداره فقط از توی فرمون باید چشات و باید باز کنی قشنگ ببینی 🤣ولی کوینگزگ داره
جوکر جان کوینگزگ پیست نداره تا رکورد بزنه .
کوینگزگ امکاناتش هم بیشتر اصلا میدونی سوئد مثل نیویرک امریکا یکی از شهر هایی که بیشترین تکنولوژی و داره
حتی توی بوگاتی دسترسی موتور وجود نداره 😖اما توی کوینگزک چرا آدمی مثل شما باید بیاد اینجا در مورد بوگاتی صحبت کنه تازه کوینگزگ جمرا ۴ نفره هم ساختن که بیشتر از لامبورگینی اونتادور sv سرعت میره
ولی بوگاتی تا آخره عمرش میخواد با شیرون سوپر اسپرت پز بده .جوکر الاهی برات بمیرم
حسین
۲۳ مهر ۱۴۰۰چطوری جوکر
چند وقته نبودیا
من با اینکه فن بوگاتی هم
خداییش بگم کوینگزگ هم دوست دارم
ماشین هاش هم مهندسی خوبی دارن
هم واقعا قشنگن
درسته اصالت بوگاتی حتی بیشتر از فراری هست
ولی کوینگزگ با وجود اینکه اون اصالت رو نداره
میشه گفت واقعا خودشو تو دل همه جا کرده
البته ب شرط اینکه تو پیست های معروف
امتحان پس بده و مجله های مختلف معروف هم تستش کنن
البته بوگاتی هم درسته هدفش پیست نیست
ولی اونم باید حداقل تو پیستای معروف رکورد بزنه
تا جفتشون به بهترین شکل ارزیابی بشن
حداقل فاصلشون با رده های پایین تر از خودشون مشخص بشه
البته بنظرم توی فیلم که دیدم شکل و اندازه این پیست طوری بود
ک ماشین هایی مثل کوینگزگ و بوگاتی خیلی راحت داخلش میتونن رکورد بزنن
اگه دقت کنین فاصله سنا با 600lt
خیلی نبود هم دلیلش همینه
زیاد چالش بر انگیز نیست
احتمال زیاد هم شیرون چون شتاب وحشتناکی داره
رکورد بهتری حتی ممکنه تو این پیست بزنه
در هر صورت جفت این ماشینا واقعا
عالی هستن
در ضمن پورشه عزیز
توربو اس ک چه عرض کنم
Gt3 هم تو پیست به گرد شیرون نمی رسه
حالا بماند که شیرون پور اسپرت هم برای پیست هست
لطفاً این دوتا سگمنت رو با هم مقایسه نکن
وزن مهمه ولی همه چیز نیست
شیرون توی پیست خیلی با ویرون فرق میکنه
ویرون هم بد نبود ولی
شیرون تو پیست خیلی فرق میکنه
مهندسی بوگاتی واقعا تو بالاترین سطحه
تو این شکی نیست
در هر صورت منتظر رکورد های رسمیشون توی پیست های معروف هستیم دوستان
ایام بکامتون
ممد ژانگولر
۱۸ مهر ۱۴۰۰بطور خلاصه بخوام مقاله بالارو برای کسانی که حوصله یک صفحه خوندن ندارن رو بگم به این صورت در یک جمله میباشد :
«کونیک زگ تونست مک لارن سنارو در پیست کشورش سوئد قورت بده و مک لارن سنا به فنا رفت»
Hamid
۱۸ مهر ۱۴۰۰داداش
سنا هم ارزون تره
هم نصف این قدرت داره …
با دوبرابر قدرت کمتر از ۱ ثانیه سریع تر بود …
ممد ژانگولر
۱۸ مهر ۱۴۰۰حمید داداش من خودم عاشق سنام خداییش خیلی دوست داشتنیه
نمیدونم بخاطر شتابشه بخاطر طراحیشه
لاکردار عشقه
ولی کونیگ زگ فکرشم نمیکردم نابودش کنه
قیمت هم شکی نیست فاکتور مهمیه ولی مگه کونیگ زگ چندتا تولید میشه شاید به اندازه موهای سرتم نشه درسته؟
ابر+عظیم+سلطان+خانِ+خفن+باحال+سوپر+ویژه+توپِ+دمش+گرم!
۱۸ مهر ۱۴۰۰عاشق کوئنیخ زگم
فرق نداره چه مدلیش
ماشین فقط کوئنیخ زگ🥰😉🌹💗
ابر+عظیم+سلطان+خانِ+خفن+باحال+سوپر+ویژه+توپِ+دمش+گرم!
۱۸ مهر ۱۴۰۰و سلام به همه من دوباره برگشتم
🔥A.H MOTORS🔥
۱۸ مهر ۱۴۰۰به به کم پیدا بودی!
Mad.z.Max
۱۸ مهر ۱۴۰۰خوش اومدی
این اسم اکانتتم درست کنی و از فاز تین ایجری دراریش دیگه عالی میشه :)
AMG GT R
۱۸ مهر ۱۴۰۰خسته نباشه واقعا شاهکار کرده که تقریبا با دو برابر اسب بخار بیشتر تونسته سنا رو شکست بده
امین
۱۸ مهر ۱۴۰۰کاری که شیرون نمییتونه بکنه😂
AMG GT R
۱۸ مهر ۱۴۰۰شیرون که بماند
شیرون نهایتا حریف 488gtb و توربو s بشه که نمیشه
R
۱۸ مهر ۱۴۰۰شیرون مطمئنا پابه پای کونیگزگ میاد نمیتونه نداریم شما ایرانیا عادتتون همینه چون هیچ تستی تو هیچ پیستی از شیرون ندیدید میگید نمیتونه به خاطر همینه تو مسخره بازی و جوک گفتن تو دنیا اولیم
porsche
۱۸ مهر ۱۴۰۰شیرون اگه از ۹۱۱ توربو (نه توربو اس)
سریع تر بود جایزه داری
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۸ مهر ۱۴۰۰نکته همینه که این ماشین برعکس ظاهرش مثل بوگاتی لوکسه و در کنارش توانایی اسپرت داره اما مشخصات فنیشون باعث میشه خیلی وقتی این موضوع یادمون بره که اینا جزو ماشینای هایپرلوکسن نه هایپرکار
Sina10
۱۸ مهر ۱۴۰۰جیف که اینو بقیه پیست ها نمیبرن
توانایی و استعداد بالایی داشت
اینجا هم تونست سنا رو شکست بده
ارشیاsvj
۱۸ مهر ۱۴۰۰منظور از اعداد همه چیز نیست رو اینجا میفهمی.
البته خیلی خوب میشه یکی هم تو نوربرگ بزنه.
Moein
۱۸ مهر ۱۴۰۰و اینک دگر برگی برایم نماند…
PN
۱۸ مهر ۱۴۰۰دوبس دوبسی این کوئینخ زک اون ازو جمیرا از اون رگرا
واقعا دمش گرم 😎😈😎😈
RezaRs
۱۸ مهر ۱۴۰۰عشقه عشق جوکر جون کجاییی😂
Mad.z.Max
۱۸ مهر ۱۴۰۰مشغول کلاسای آنلاین مدرسش هست :)
M@M@DRZ 911
۱۸ مهر ۱۴۰۰حق🤣
تیکه گنگی بود😂
Mf1
۱۸ مهر ۱۴۰۰اختلاف مکلارن سنا و 600 lt فقط دو ثانیه که جای تعجب داره!!
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۸ مهر ۱۴۰۰البته توی یه پیست ۱ دیقه ای ، دوثانیه توی یه پیست ۱ دیقه ای خودش ۱۲ ثانیس😂
Mf1
۱۸ مهر ۱۴۰۰اگه بتونه توی پیست های معروفه بتونه سنا شکست بده اونموقع مشخص میشه زگ برای خط مستقیم نیست نه توی این پیست که اولین بار شنیدم این پیست هم وجود داره داخل پیست دیگری اختلاف مکلارن سنا و 600lt شش ثانیه بود که پیست کوتاهی بود
بازم باور نمیکنم تا زمانی که تو پیست ویرجینیا یا پیست های دیگر جهانی که تمام خودروسازها اونجا خودروهاشون تست میکن بایستی خودش نشون بده نه پیستی برای مخصوص خودروهای کونیگ زگ
جناب ایکس
۲۰ مهر ۱۴۰۰کونیگزگ از اولم برای خط مستقیم نبوده. مثلاً تو تاریخچش مدلهایی مثل ccgt داره که شاهکار هندلینگ و سبک وزنی بوده
M.K karimi
۱۸ مهر ۱۴۰۰جالبهکه تونسته سنا رو شکست بده برام عجیب بود !!🧐
مازیار
۱۸ مهر ۱۴۰۰بعد چهار سال با دو برابر قدرت و سه برابر قیمت تونست نیم ثانیه از سنا سریعتر باشه
این بیشتر از اینکه ارزش کار کوئیک زگ رو نشون بده ارزش کار سنا رو نشون میده
امین
۱۸ مهر ۱۴۰۰خط مستقیم چی مهندس؟ اونوقته که سنا خفه میشه میره گوشه فندکشو روشن میکنه نیازی به توضیح نداره شتاب ثانویه تاپ اسپید و…. شون سنا خیلی پایین تر از حدیه که با رگرا مقایسه شه رگرا الان یه جورایی چه خط مستقیم(رکورد دار ۰ تا ۴۰۰ که سنا به ۳۵۰ هم نمیرسه😂) و چه پیست و چه طراحی برتر از سناست دلم واسه جوکر میسوزه فعلا
مازیار
۱۸ مهر ۱۴۰۰دوست عزیز نه در مطلب اشاره ای به خط مستقیم و تاپ اسپید شد و نه در کامنت بنده
برتری کوئنیگ زگ در این دو مورد هم غیر قابل انکاره و اتفاقا خودم از تحسین کنندگان این برند هستم بخصوص وقتی شنیدم تمامی کارهای این اتومبیل در همون کارخونه کوچیک در سوئد انجام میشه
اشاره من صرفا به ارزش رکورد سنا هست که با نصف قدرت و یک سوم قیمت این مدل بدست اومده
Alireza
۱۸ مهر ۱۴۰۰عزیز رگرا از ۲۰۱۶ داره تولید میشه و از لحاظ داون فورس در مقابل سنا به پرواز درمیاد
یانکی
۱۸ مهر ۱۴۰۰پدال هر جور شده راجب گیربکس این ماشین یه مقاله کامل بزار.خیلی مغزم رو درگیر کرده.قبلا همین حس رو راجب گیربکس لنکو داستم تا تهش رو در آوردم.راستی یه مطلب هم راجب موتورهای مارینر بزار خیلی دویت دارم بدونم چرا از اگزوزش آب میاد بیرون.یعنی وقتی رو زمین روشنش میکنن بهش شیلنگ آب وصل میکنن.
شاهین
۱۸ مهر ۱۴۰۰سلام تا جایی که یادمه قبلا همچین مطلبی رو کار کردیم و میتونین تو سایت پیدا کنین.
Saber006
۱۸ مهر ۱۴۰۰بنظرم دنیای بعدی سوپرکارها دیگه فقط به ماکزیمم سرعت منتهی نمیشه یعنی چطوری بگم! حس میکنم باید بعدهای بیشتری داشته باشه
همونطور که بوگاتی کم کم داره خودش رو از گردونه رقابت بر سر رکورد زدن سرعت میکشه کنار چون به بچیز پی برده اونم اینه که سرعت مناسب کنار لوکسیمتری خودروهای تولیدی!
تو پرانتز بگم لوکسیمتری کلمه ابداعی بود سخت نگیرید دوستان :)
ehsan
۱۸ مهر ۱۴۰۰ای کاش توی نوربرگرینگ هم رکورد بزنه، تا پورشه زود تر جانشین ۹۱۸ رو بده بیرون
porsche
۱۸ مهر ۱۴۰۰تو نورنبرگ هیچ شانسی نداره
عاشق پدال
۱۸ مهر ۱۴۰۰اتفاقا برعکس.
پیست نوربرگ رینگ استانداردتره. اونجا قطعا رکورهای بهتری میزنه. بعدم رگرا هستش.
و ساخت کوئنیگزگ. طوری میگین انگار پرایده.
یا طرف گفته فقط دو ثانیه سریعتره. یا نمیدونی تو مگاکارها دو ثانیه یعنی چی یا خودتونو زدین به خریت.
در این جا دو ثانیه به معنی حداقل ۳۰۰ کیلومتره.
Mf1
۱۸ مهر ۱۴۰۰اگه اونجا بهتره استاندارد همون سال ۲۰۱۶ میبردنش نه الان که از خواب بیدار شدن بدون شک نمیتونه توی نوربرینگ حرفی برای گفتن داشته باشه مسیر مستقیم میتونه ولی دیگر پیست های مطرح جهان نمیتونه
Regra loaded
۱۸ مهر ۱۴۰۰سوپرایز شدم واقعا فکر نمیگردم بتونه عملکرد خوبی داشته باشه رگرا در اینجور پیست ها
MC20
۱۸ مهر ۱۴۰۰هیولای نجیب ، فقط شبیه خودشه ، سقف توانایی هاش ناپیداست .
MC20
۱۸ مهر ۱۴۰۰خاطره بازی با کونیخ وایکینگ نجیب : یادش بخیر اون روزها . . . سال 2006 شنیدم کونیخ زگ CCX از ناکجا آبادی که (به نظرمن) فقط کامیون های خوبی تولید می کرد ، داره می یاد . وقتی برای اولین بار تووی مجله ماشین ، دیدمش ، براش گارد گرفتم ، آخه می خواست ، یقه ی سوپرکارهای ایتالیایی رو بگیره . کونیخ ، اومد ، ولی فراری و لامبورگینی و پاگانی رو اصلا تحویل نگرفت و گفت فقط می خوام با ویرون باشم و با اون بپلکم . می خواست ادای ویرون رو دربیاره ، بگه منم هایپرکارم . . . . . . . کارد می زدی ، خونم در نمیومد ، خونم حسابی به جوش اومده بود . بماند . . . . مدتی از اومدنش گذشته بود و بعضی ها از جمله من ، خیلی روش ، حسابی باز نکرده بودن ، مشکل عدم پایداری در پیچ ها ، داون فورس پایین و نداشتن بالچه و . . . اینها کم بود که تصادف stig توو پیست تاپ گیر تیر خلاص و زد . ccx ، ماشین غیر قابل کنترل . منم همه جا می گفتم ، آشغاله ، خطرناکه و بی اصل و نصب ، از سرزمین کامیون هاست و با این شروع نا امید کننده ، محو می شه . چند سال گذشته ، سال 2016 است و من هنوز Race Driver: Grid 2008 رو بازی می کنم ، می خوام برم نوربرگ رینگ رو چند دور بزنم ، نمی دونم چی بردارم ؟ مورسیه لاگو قدیمی شده ، زوندای اف تکراریه ، اسکای لاین هم دیگه حال نمیده ، استون هم خیلی بی هیجانه ، کونیخ ccx هم که اصلا . خیلی آشغاله ، فقط دور خودش می چرخه . . . . ولش کن اصلا بازی نمیکنم ، گرید هم دیگه تکراری شده ، حسش نیست . . . . گذشت و رفت . . . یه روز دست برقضا ، جایی خوندم کونیخ ccx هشتصد و شش اسب قدرت داره ، باورم نمی شد ، چرا من دقت نکرده بودم ؟ از مغزم رد شد شتابش ؟ وسوسه شدم . . . سریع با ccx رفتم جهنم سبز ، این بار به چشم خریداری ، یکی دو دور زدم و هرچی در موردش شنیده بودم رو کامل میشد حس کرد ، واقعی واقعی ، می نمود . ناپایدارترین ماشین دنیا با شتاب خارق العاده که هربار رفتاری غیرمنطقی و متفاوت با دفعه ی قبل ، از خود نشون می داد ، اصلا رام نمی شد ، واقعا اعصاب خورد کن بود داشتم بازم ازش متنفر می شدم ولی این دفعه بهش پیله کردم ، هر بار که نمی شد ، منم می گفتم نمی شه ، یه مدت ولش می کردم ، ولی باز دوباره . . . خلاصه بعد از دو سه ماه بازی جسته گریخته ، بالاخره کونیخ هم رام شد . قلقش که اومد دستم ، شد ، بهترین ماشین دنیا . توو خط مستقیم با حداکثرسرعت ، 100 متر مونده به پیچ ، پات رو از رو گاز بردار ، دورموتور افت میکنه
(قبل پیچ ترمز گرفتن مکروهه) ، با همون دور موتور وارد پیچ میشی و با همون هم خارج میشی ( فقط یادت باشه : تووی پیچ گاز دادن حرومه ، گاز دادن یعنی مرگ ) بیرون که اومدی گاز بده تا بی نهایت ، تا 806 اسب بخار ، اینجا دیگه می شه ، بهشت …. هر ماشینی رو برات می گیره ، هرچه قدر هم که عقب باشه . حالا دیگه یک کم کونیخ رو می شناختم ، دیگه ازش بدم نمی یومد ، دیگه حتی سمت زوندای f استثنایی یا مورسیه لاگوی اسطوره هم ، نمی رفتم ، چون شتاب کونیخ ، مزه ی بوگاتی می داد . حالا دیگه منم می خواستم مثل کونیخ ، ادای بوگاتی رو در بیارم . لمس شتاب بهشت . . . . هر چه قدر هم که عقب باشی همه رو بگیری و باز اول بشی . نمی دونم چه جوری ولی واقعا کونیخ همه رو می گرفت .
از اون روزها پنج ، شش سال گذشته و من امروز به احترام سرزمین کامیونها کلاه از سر بر می دارم ، آخه می دونم ، سرزمین کامیونها هم هایپر کامیون میسازه هم هایپرکار .
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۸ مهر ۱۴۰۰هعیی ببین به کجا رسیدیم که باید ماشینارو از پشت گوشی حس کنیم ، کونیگزگ که بماند حتی از حس کردن یه لنسر اوولوشن و سیلویای قدیمی هم محرومیم ، ولی متن جالبی بود
Reza Waffen SS
۱۹ مهر ۱۴۰۰فکر میکردم جای رگرا فقط تو کلکسیوناس حیف نیست بردنش به پیست