کمکم شایعات جدیدی درباره محصول بعدی کونیگ زگ به گوش میرسد. جدیدترین هایپرکار این شرکت ظاهراً نام آخرالزمانی “راگناروک” را به خود خواهد گرفت. این خبر به نقل از منبعی موثق انتشار یافته است. این نام بخشی از اسطورهشناسی اسکاندیناوی بوده و مباحث مربوط به آخرالزمان در آن پررنگ هستند.
اما خودروی مورد بحث دارای قدرت زیادی خواهد بود تا با نام خود هماهنگی داشته باشد. خیلی نمیتوان روی شایعات منتشر شده حساب باز کرد اما یکی از فروم های خودرویی ادعا میکند پیشرانه راگناروک در حال توسعه بوده و احتمالاً قدرت ۱۴۴۰ اسب بخاری خواهد داشت. بنا بر ادعاها، این پیشرانه هیبریدی نیز خواهد شد و ردلاین آن حدود ۹ هزار دور خواهد بود. کونیگ زگ ظاهراً هدفگذاری خود را وزن زیر ۱۲۰۰ کیلوگرم اعلام کرده است. اگرچه این مشخصات کاملاً برجسته هستند اما همان منبع منتشر کنندهی این خبر نیز اعلام داشته شاید مشخصات اعلامی کمی اغراق شده باشند.
اما باید گفت اخبار منتشر شده درباره این خودرو با گفتههای پیشین رئیس کونیگ زگ همخوانی ندارد. او گفته بود پیشرانهی هایپرکار جدید این شرکت نسخه بهروز شدهی بکار رفته در آگرا RS یعنی ۸ سیلندر ۵ لیتری توئین توربو بوده و کمک هیبریدی نخواهد داشت. کریستین ون کونیگ زگ همچنین گفته بود قدرت این پیشرانه فراتر از ۱۳۶۰ اسب بخار خواهد رفت. بر پایه این اخبار حدس زده میشود محصول جدید کونیگ زگ حتی سریعتر از آگرا RS رکوردشکن خواهد بود.
قبلاً تأیید شده که این هایپرکار جدید در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد و پیش از این نیز تیزری از دیفیوزر بسیار بزرگ و بال چشمگیر آن را دیدهایم. ظاهراً طراحی این خودرو کاملاً تکمیل شده و به برخی مشتریان بالقوه نیز نمایش داده شده است.
s.h
۱۰ شهریور ۱۳۹۷واییییییییییی خدا چقدر خوبه
تا الان فکر میکردم ولکان و سستو المتو وزن خیلی کم و قدرت خیلی زیادی دارند
ولی این کمپانی همین طور پیش بره به جای ماشینهای one :1 هیولاهای two:1 میزنه وزن 1200 و قدرت 1440
اما خود کریستین تو یه مصاحبه گفته بود 1800 اسب بخار !!!! نمیدونم بنزینی یا هیبریدی
البته هر کدوم درست باشه فرقی نداره چون فکر کنم اینو ساخته که دو کار پیست و جاده رو باهم تموم کنه و با سابقه درخشانی که ازش دیدیم حتما میتونه این مخترع سوئدی
اوایل فروردین امسال رونمایی میشه
البته همه مشتری های بالقوه ماشینو دیدند
ببین این چقدر خوشگل و کار درست تره از بقیست
فکر کنم اینو ساخته که تو پیستم بزنه تو پوز بوگاتی و رقیبای دیگه و همه میدونیم هیچ وقت بلوف نمیزنه
s.h
۱۰ شهریور ۱۳۹۷اینم یادم رفت بگم تا سال 2021 هم احتمالا میخواد بره سراغ لمانز
Sina
۱۰ شهریور ۱۳۹۷دلم واسه بوگاتی میسوزه که هی میخواد بهترین باشه ولی همیشه یه اقا بالا سر داره
Ali Keyhani
۱۰ شهریور ۱۳۹۷بوگاتی با محدود کردن سرعت دیوو رسما از رقابت توی تاپ اسپید با کونیگ زگ خارج شده و فعلا دنبال تاپ اسپید خیلی بالا نیست،رقیب های فعلی کونیگ زگ میشه گفت الان فقط هنسی ونوم F5 و شایدم اس اس سی تواتارا هستن که باید صبر کرد و دید که چه میکنن.
Khosrow
۱۰ شهریور ۱۳۹۷بوگاتی که فقط ادعای تاپ اسپید داره چطور خارج شده از این رقابت / غیر از این به درد نگاه کردن هم نمیخوره ..
دانیال روشنی
۱۰ شهریور ۱۳۹۷هیبرید و این وزن کم؟
Amirferrari
۱۰ شهریور ۱۳۹۷دوباره میخواد موتور فوردش رو تیون کنه،خسته نمیشه از این موتور تکراری…تا موتورش رو به غلط کردن نندازه بیخیال بشو نیست،پنج ساله از رگرا رونمایی کرده ولی هنوز که هنوزه داره میگرده دنبال مشتری تا بلکه بتونه رگرا رو بعد این همه سال ازش چهارتا تولید کنه،بوگاتی دوسال بعد شیرون دیوو رو معرفی کرد و واسه سال آینده هم یه محصول جدید تو راه داره که به احتمال زیاد سدان فوق لوکس بوگاتیه! یه ماشین تکراری دیگه از کونیگ زگ که به احتمال زیاد تا ده سال آینده فقط ازش پروتایپ میبینید و بس…کل محصولاتی که طی دو دهه تولید کرده جمعا به ۱۰ تا نمیرسه که همشون هم طی فرایند تست میرن ته دره??? امثال کونیگ زگ برن خدا رو شکر کنن بوگاتی هست که بتونن از بغل اسمش واسه خودشون اسمی در کنن وگرنه اگه بوگاتی نبود کونیگ زگ هنوز که هنوزه باید بستنی قیفی میفروخت?
f35
۱۰ شهریور ۱۳۹۷کسی از تو نظر خواست ؟؟
الان دوستان این چیزی نمیگفت شما فکر میکردید لاله ؟؟؟؟ بعید میدونم
Khosrow
۱۰ شهریور ۱۳۹۷با رد لاین 9000 و – وزن کم یه حسی میگه هدف مستقیم ش پروجکت وان هستش / پروجکت هنوز نیومده بقیه رو استرس ورداشته ..
مهران
۱۰ شهریور ۱۳۹۷گوئنیگزنگ یه شرکت کاملا معتبره که حتی خودش انجینهاشو طراحی میکنه. کسی که با طراحی اشنا باشه میدونه چقدر کار سختیه و چقدر تکنولوژی و مهندسی میخواد.
بارها بحث شده که بعضیا از رو غرض میگن گوئنیگزنگ خودش نمیسازه و از فورد موتور میگیره.به این عده که عمدا و از روی نداشتم چشم و حسودی میگن باید بگم که گوئنیگزنگ همه انجینهاشو خودش طراحی میکنه. اگه یکم اخبار رو دنبال کرده باشین اختراعاتی هم تو این مورد داشته. بعد اینکه موتور یا انجینو طراحی کردن این طرح رو به شرکتایی که ریخته گری و قالبگیری انجین رو انجام میدن میسپارن. مثلا اپل وقتی همه چی رو طراحی میکنه به فاکس کان میسپاره براش بسازه. یا مثلا خیلی از شرکتای ژاپنی به علاوه اینکه برا خودشون انجین میسازن، برا بقیه شرکتام انجین میسازن. نه اینکه خودشون بسازن بلکه اون شرکت میاد انجین طراحی میکنه و بعد طرحو به هوندا میده براشون ریخته گری کنه و صیقل بندازه بعدم براشون بفرستن.
به جز این تو تکنولوژی ساختن بدنه و قطعات با فیبر کربن کاملا مستقله و تکنولوژی هایی رو توسعه داده که خیلی از شرکتای دیگم میاد این تکنولوژی ها رو ازشون میخرن. مثلا تو فرم دادن سطوح خمیده و پختنشون یه اختراع و پتنت ثبت کردن