کونیگ زگ هفته خودرویی مونتری را با ارائه محصولات جدید و قدیمیتر پشت سر میگذارد. این خودروساز در رویداد خودرویی موردنظر پکیج آئرو جدیدی را برای مدل رگرا و همچنین پکیج گوست را برای مدلهای قدیمیتر CCX و CCXR معرفی کرده است.
پکیج جدید مدل رگرا از یک جفت بالچه کوچک در جلو و عقب و اسپویلر جلوی عمیقتر تشکیل شده است. همچنین در بخش عقبی شاهد یک بال فعال هستیم.
کونیگ زگ ادعا میکند اضافه شدن این پکیج باعث شده نیروی رو به پایین تا ۳۸۵ کیلوگرم افزایش پیدا کند. نیروی رو به پایین نسخه استاندارد رگرا برابر با ۳۱۰ کیلوگرم میباشد. این امر نشان دهنده بهبود حدود ۲۵ درصدی نیروی رو به پایین بوده و البته باید گفت درگ خودرو کمتر از ۵ درصد افزایش را نشان میدهد.
مالکان مدلهای قدیمیتر CCX و CCXR نیز هماکنون میتوانند پکیج جدید گوست را برای خودروهای خود سفارش دهند. این پکیج شامل برخی آپشن ها نظیر اسپلیتر بزرگتر جلو، دیفیوزر عقب، رینگهای کربنی آگرا، آینههای جانبی آگرا RS، بال عقب بزرگتر و سیستم اگزوز ارتقا یافته میباشد.
مالکان خودروهای ذکر شده میتوانند پکیج گوست جدید را بهصورت کلی یا جزئی خریداری نمایند.
akrh78
۵ شهریور ۱۳۹۶به به آفرین به کونیگزگ کارشون درسته
AMIR SCHUMACHER
۵ شهریور ۱۳۹۶.
آره واقعا قشنگه ، از دیدنش لذت میبرم. هم از جلو قشنگه و هم از عقب.
mehran911
۵ شهریور ۱۳۹۶مجید جان جلوش که فوق العاده است اما از عقب مثل پیرمرد خپل خواب آلود می مونه
.
مثل اینه که داره ماشین هایی که ازش عقب افتادن رو مسخره میکنه ???
akrh78
۵ شهریور ۱۳۹۶اره عقبش تقریبا مثل ائودی ار اس 6 یه حس خسته و خمار مانند داره در کل از هر دو خوشم میاد
Zonda 760
۵ شهریور ۱۳۹۶.
رفیق جان موافقم باهات ، عقبش یک حالت خُماری و خواب آلودگی خاصی داره که دوستش دارم. مثل آئودی RS7 یا Zonda Revolucion.
akrh78
۵ شهریور ۱۳۹۶تصحیح میکنم ار اس 7
فرشاد
۵ شهریور ۱۳۹۶به این ماشین میگن یه شاهکار مهندسی، نه ویرون و شیرون با اون موتور حجیمِ غولپیکر??
فرشاد
۵ شهریور ۱۳۹۶:::نظرسنجی:::
رگرا: لایک ?
شیرون: دیسلایک ?
کارال
۵ شهریور ۱۳۹۶دقیقا میشه بگی چرا شیرون شاهکار مهندسی نیست ولی کونیگ زگ هست ؟ لطفا توضیح بده یکم اطلاعات دوستان بیشتر بشه ؟
فرشاد
۵ شهریور ۱۳۹۶شیرون فوقالعادست اما وقتی با رگرا که از پشتوانه مالی و سابقه به مراتب کمتری برخورداره مقایسش کنی، میبینی که نمیشه با واژه شاهکار خطابش کرد.
Zonda 760
۵ شهریور ۱۳۹۶.
یعنی بر طبق فرمایش شما هر شرکتی که پول و قدمت بیشتری از koenigsegg داشته باشه ماشین هاش در مقابل محصولات این شرکت هرگز شاهکار نیستن !
نمیخوام تو ذوفت بزنم ولی محصولات این شرکت فقط برای خط مستقیم و شتاب 100 تا 400 خوبن.
نه صدایی نه هندلینگی و نه …. .
شاهکار یه چیزیه در حد 911 توربو اس ، 488 ، و دررده های بالاتر 918 و لافراری #ماشینکامل
akrh78
۵ شهریور ۱۳۹۶در خوب بودن رگرا و کلا شاهکار بودن همه کونیگ زگ ها اصلا شکی نیست ولی یه مسئله که همیشه فراموش میشه اینه که شیرون نزدیک به 400 کیلو گرم از رگرا سنگین تره (2تن در برابر 1600 کیلو) مثل چلنجر دیمن که با 2 تن وزن شتاب 2.3 داره
فرشاد
۵ شهریور ۱۳۹۶من نگفتم اگر کمپانیای قدمتش بیشتر باشه، نمیتونه شاهکار بسازه، بحث من اینه که رگرا با این همه توانایی، تو شرکتی ساخته شده که به مراتب از نظر سرمایه و تجربه، سطحش از بوگاتی پایینتره.
Zonda 760
۵ شهریور ۱۳۹۶.
غیر از شتاب ۱۰۰ تا ۳۷۰ رگرا واقعاً نقطه ی قوتی نداره که بشه شاهکار خطاب کردش. اگر koenigsegg لافراری ، ۹۱۸ یا پی۱ رو میساخت شاید اسمش شاهکار بود.
کارال
۶ شهریور ۱۳۹۶???ینی با این حرفت کاملا توجیه شدم مرسی . بسیار تخصصی بود . ینی بهترین تحلیل گرایی خودرویی هم همچین نظر نداشتن رو مقایسه این دوتا خودرو .
sardar
۶ شهریور ۱۳۹۶ببین این ماشین در کل ارزش خرید بهتری نسبت به شیرون داره چون با حجم موتور کم تر قدرت نسبتا برابری داره تازه گشتاور موجود در این ماشین نسبت به بوگاتی بیشتره و حجم موتور و سیلدرهای کم تر یعنی مصرف سوخت کمتر و مصرف سوخت کمتر یعنی پرداخت کمتر مالیات و این یه جور شرایط برد برد برای شما ایجاد میکنه با مصرف سوخت کمتر با سرعت برابر تازه کانورتیبل بودنش رو نباید فراموش کرد که یک مزیت به حساب میاد
MAHDI . TUNING
۵ شهریور ۱۳۹۶دمت گرم اقا فرشاد عزیز
منم عشق کونیگ زگ هستم
ولی نمیدونم چرا نمیتونم رگرا رو بیشتر از اگرا دوست داشته باشم البته کمتر هم دوستش ندارم
فرشاد
۵ شهریور ۱۳۹۶عزیزی ❤ منم one:1 رو بیشتر میپسندم. هنوزم که هنوزه، خاص و متفاوته.
AMIR SCHUMACHER
۵ شهریور ۱۳۹۶.
حجم موتور ملاک شاهکار بودن یا نبودن یک ماشین نیست ،
شیرون و پـدرش ویرون ، شاهکار مهندسی هستن ، اینو کسایی گفتن که نظرشون در این زمینه نسبت به همه ی ما ارجحیت داره.
Fit Demon
۶ شهریور ۱۳۹۶یادمه یدفه برعکس همین حرف رو زدی…
mehran911
۵ شهریور ۱۳۹۶تکنولوژی ساخت موتور ۱۶ سیلندر شیرون یک سرو گردن از این بالاتره
هرچند احترام بسیااااار زیادی برای کوئنیگ زگ قائل هستم و در مورد برند کوئنیگ زگ زیاد خوندم
الف.ی
۵ شهریور ۱۳۹۶دوستان
اقا مهران
اقا فرشاد
اقا مجید
میخوام یه نکته بگم
ببینید موتور بوگاتی شیرون پتانسیل های بسیار بیشتر از اون چه که ما فکر میکنیم داره
با 16 سیلندر چهارتا توربو و 8 لیتر حجم فقط 1479 اسب بخار؟
تونگاه اول خیلی کم بازده به نظر میرسه ولی علت داره
موتور بوگاتی ویرون و شیرون پلمبه و فقط در 3 جای دنیا باز میشه این نشون میده چقدر این موتور استهلاک کمی داره.
اگه قرار بود استهلاکش زیاد باشه که پلمبش نمیکردن
فرض کن هر دو ماه یکبار بخواد این پلمب باز بشه خیلی مسخره بود
کونیگزگ و بوگاتی هر دو شاهکار مهندسی هستن
منتها با منطق ساخت متفاوت تولید شدن و با هم تفاوت هایی دارن
همین چیزها باعث میشه ما گاها خودرویی رو شاهکار و دیگری رو معمولی خطاب کنیم در حالی که هر دو فوقالعاده هستند.
SERIAL WINNER
۵ شهریور ۱۳۹۶چیزایی که میگی قبول دارم.
SERIAL WINNER
۵ شهریور ۱۳۹۶.
قبول دارم هدف ساخت و روح حاکم بر این اتومبیل ها متفاوته.
sardar
۶ شهریور ۱۳۹۶مصرف سوخت 35 لیتر در شهر کم استحلاک بونشو نشون میده؟
Behnam.xan
۵ شهریور ۱۳۹۶عــــالی شده
این ماشینو خیلی دوسش دارم?❤️
AMIR
۵ شهریور ۱۳۹۶عکس اول خداست?????
ادمو از زندگی سیر می کنه❤❤❤
ماسل
۵ شهریور ۱۳۹۶استغفرالله
دوستان یک درصد احتمال بدید یه خارجی (همین دور و بر)هم به پدال سر بزنه و نتونه کامنتتون رو تحلیل کنه
MAHDI . TUNING
۵ شهریور ۱۳۹۶جلوش منو کشته
خیلی زیباست
بی نظیره
Omid622
۵ شهریور ۱۳۹۶عکس اولی یه دنیایی واسه خودش
عجب رخی لرزه به اندام ماشین جلوی می اندازه که تو آینه میبینیش
كورش مرادي
۵ شهریور ۱۳۹۶عالی و بدون نقص یک هایپر کار واقعی
۱ پورش۹۱۸ اسپایدر
۲ فراری لافراری
۳ مک لارن پی وان
۴ بوگاتی ویرون
۵ لامبو المنتو
۶ زوندا
۷ کونیگ زگ
Ahmad
۵ شهریور ۱۳۹۶از همه لحاظ تکه…
mohammad_FM 480
۵ شهریور ۱۳۹۶فلا نمیتونم وصفش کنم……..
اما همین قدرو میگم که
طراحیش عالیه و حرف نداره مثل آگرا.
بعد 918 و وان تو وان هایپر کار مورد علاقم اینه…
و راستی خیلی وقت بود خبری از کونیگزگ تو پدال نیست همینطور از ولوو که اصلا مقاله نمیزارید .
اقای سردبیر و عزیزان نویسنده ما که عاشق ولوو هستیم چیکار کنیم؟
مانی
۶ شهریور ۱۳۹۶دوستان بعضی وقتها نظرات عجیب غریب میدن آدم شاخ در میاره
آخه چجوری حساب میکنین موتور ۸ لیتری با ۱۵۰۰ اسب قدرت کم بازده هست
مگه ماشینه فرمول که بخواد با ۱۶۰۰ سیسی ۷۰۰اسب بده بیرون
بعدشم بازده یعنی باتوجه به مصرفه بنزین چقدر انرژی شیمیایی رو به مکانیکی تبدیل میکنه
که فکر کنم برایه شیرون با این قدرت و مصرف کاملا قابل قبول باشه
اگه بخواد از موتوره ۴ لیتری ۱۵۰۰ اسب قدرت بگیره استهلاک میره بالا
همینطور هرچی که تعداد سیلندرهای موتور بیشتر باشه موتور نرمتر کار میکنه
دوم اینکه میگن کاره بوگاتی شاهکار نیست چون سابقه و پولش بیشتر
اینرو با زحمات چندین ساله بدست آورده بهمین راحتی کارشو بی ارزش میکنین؟
پس کنیخزک ۵۰سال دیگه داره هایپر اسپرت میسازه دیگه ارزش نداره یکاره ساده رو انجام میده؟
بعدشم فلسفه یه بوگاتی متفاوته واسه همین وزنش زیاده یه هایپر اسپرت که فوقالعاده لوکسه
سواریه نرم و راحتی داره که به اندازهی حریف به راننده سخت نمیگیره و کاربردی تره
مانی
۶ شهریور ۱۳۹۶دوستان اسم ماشین و نوشتم کنیخزک خرده نگیرین
پدال اشتباه نوشته تلفظ سوئدیش همینه