همانطور که در تصویر میبینید، چیز زیادی از «دیابلو» باقی نمانده، ولی با این حال این خودرو یک مالک جدید پیدا کرده است.
مطمئناً این شروع یک پروژه بازسازی خواهد بود که البته در این مورد خاص، چالشهای بیشتری را در پی دارد. به گفته فروشنده، این لامبورگیینی یک آتشسوزی در نزدیکی جعبه داشبورد تجربه کرده است. با این وجود، فلز باقیمانده با یک لایه برای از بین بردن زنگزدگیها و آثار آتش، پوشانده شده است. این فریم تهاجمی به جای اینکه در زیر پوست یک سوپرماشین زیبا قرار داشته باشد، سالهای زیادی را درون یک انباری سپری کرده و اخیراً در لیست فروش eBay قرار گرفته است. پس از دریافت ۲۶ پیشنهاد برای خرید، برنده مزایده مبلغی معادل ۴۶۰۰ دلار برای این فریم پرداخت کرده است. چیزی که خریدار دریافت کرده، نه سیستم پیشرانه ندارد و نه بدنه یا عنوان، و مطابق شرایط مرسوم، خودش باید این وسیله نقلیه را تحویل بگیرد. دیابلو مدلی از لامبورگینی است که بین سالهای ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۱ ساخته میشد و اولین و آخرین مدلی بود که تحت مالکیت «کرایسلر» توسعه پیدا کرد؛ چرا که لامبورگینی در سال ۱۹۹۸ به گروه خودروسازی فولکسواگن فروخته شد. دیابلو در دو فرم بدنه کوپه و رودستر عرضه میشد که به صورت RWD یا AWD بودند. دیابلو در ابتدای عمرش، برای پیشرانه از یک موتور ۵/۷ لیتری V12 استفاده میکرد که قدرتی برابر ۴۹۲ اسببخار داشت و با یک گیربکس ۵ دنده دستی همراه بود. دیابلو در سال ۱۹۹۹ با یک تجدیدنظر در طراحیاش، چراغهای جلوی برجستهاش را از دست داد و از یک طراحی سادهتر در بدنه و یک داشبورد جدید استفاده کرد. همچنین خروجی پیشرانه به ۵۲۹ اسببخار و ۶۰۵ نیوتنمتر ارتقا یافت. دیابلو بعداً جای خود را به «مورچیهلگو» داد؛ مدلی که سپس با «اونتادور» در لامبورگینی جایگزین شد.۸ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
فردین بهادری نژاد
۶ دی ۱۳۹۴بازسازی این نوع ماشینا به مراتب لذت بخش تر از خرید یه ماشینه لوکس و نو هستش
البته به نظر من
بی صبرانه منتظر زنده شدنش هستم
نوید جهرمی
۶ دی ۱۳۹۴هم لذت بخش هم خیلی سخت. البته اونور راحت تراز ایرانه برای بازسازی.
منم منتظر خبر بازسازی شدنشنم.
Sina
۶ دی ۱۳۹۴من حاضرم با وام 25 میلیونی و سود 40 درصد اینو بخرم ولی پراید نخرم
ali ayat
۶ دی ۱۳۹۴همون چهارتا کمک با فنرشو دیسک ترمزش قیمتش از پراید بیشتره خود کمک خیلی قیمتشه این که دیگه بماند
احمد باقری
۶ دی ۱۳۹۴حما طرف وقت داره، بیکاره، میخواد ببره بازسازی کنن. هر چیزی رو تبدیل به پول می کنن.
shahab
۶ دی ۱۳۹۴خیلی سخته و نفس گیره آخه هیچی مداره ماشین ولی زمانی که تموم بشه صاحبش یه لذت وصف نشدنی رو تجربه میکنه که از یه آهن پاره یه شاهکار ساخته البته بشرطی که بتونه درست درش بیاره و تبدیل به یه شاهکارش کنه
مرتضی
۷ دی ۱۳۹۴آتش کیفیت آلیاژ ، مقاومت و فرم شاسی را تغییر میدهد . شما یک مفتول آلومینیوم را خم کنید سپس آنرا جلوی آتش بگیرید بعد از سرد شدن دوباره امتحان کنید. به مراتب سست تر شده است.
بنابراین هرچقدر هم طرف وارد باشد. چیز خوبی از آب درنمی آید.
ali
۸ اسفند ۱۳۹۴مورچیه لگو با اونتادور جایگزین شد یا گالاردو؟