یون اولسن (Jon Olsson)، اسکیباز حرفهای، اشتیاق زیادی برای خودروهای وحشی دارد و پارکینگ شخصیاش، جمعی از سوپرماشینهای دیوانهوار را در خود جای داده که برخی از آنها، تغییراتی افراطی را در ظاهرشان تجربه کردهاند. اکنون نیز «اولسن» در پشت فرمان یک لامبورگینی مورسیهلگو قرار گرفته است. ولی «اولسن» به جای اینکه در جلو یک هتل گرانقیمت پارک کند، LP640 را به یخچال برفگیر در نروز آورده است.
قبل از هر چیزی، بیایید نگاهی به لامبورگینی داشته باشیم. خودرویی که «اولسن» سوار بر آن است، یک لامبورگینی مورسیهلگو LP640-4 است که یک نسخه ارتقا یافته از نمونه اصلی مورسیهلگو و معرفیشده در مدل ۲۰۰۷ محسوب میشود. LP640 برای پیشرانه از یک موتور ۶/۵ لیتری V-12 استفاده میکند که قدرت ۶۳۱ اسببخاریاش را از طریق یک گیربکس نیمهاتوماتیک ۶ سرعته یا یک گیربکس دستی ۶ دنده به تمام چرخها انتقال میدهد. مطابق نوشتهای که «اولسن» سال قبل در این زمینه منتشر کرده، این خودرو اصلاحات گستردهای را تجربه کرده که شامل مواردی چون یک کیت آئرودینامیک فیبرکربنی طرح SV، چرخهای ADV1، سیستم اگزوز IPE، تریم جیر در داخل کابین، کیت ترمزهای بزرگ و همینطور تبدیل قابلتوجه به فرمت دیفرانسیل عقب میشوند.
برای اطمینان از چسبندگی لازم در سطح یخچال، «اولسن» مورسیهلگو با برخی تایرهای سرسخت و میخدار همراه کرده است. پس از یک صعود مقدماتی به بالای یخچال، اولسن تصمیم میگیرد که بهترین راه برای بازگشت به پایین، یک اسکی مارپیچ بدونمقدمه است.
پس از برخی نمایشهای خیرهکننده و آهنگ صدای V-12، اولسن برای رانندگی با مورسیهلگو بر روی یخچال «تا تمامشدن بنزین» در آن، برنامهریزی میکند.
[دانلود ویدئو] منبع: automobilemag
Pooya_SK
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵خوش بحالشون دارن کیف زندگی رو می برن.
sm
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵منم وقتی برف میاد کوچمون یخ میزنه با پراید میرم اسکی :-)
بهنام طیبی
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵چقدر خوشگل
احمد باقری
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵خیلی حال میده.
Pagani
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵یه قانون کلی درمورد هر وسیله ای هست که اونو به دو سمت سو متفاوت میکشه.
عملی/شهودی
عقل(علم )/احساس
(حتی شخصیت انسان ها رو هم همینطور مطالعه میکنن البته 2 تا جفت فاکتور دیگه داره )
هر وسیله یا هر موجودی بتونه توازن بین علم و احساس و . .. ایجاد کنه به سطح فوق العاده ای میرسه.
توی خودرو ها لامبورگینی پاگانی کونیگزگ ته ته احساس و شهودی هستن.
و درمورد فراری از سمت احساسی و شهودی وقتی به سمت توازن و علمی تر شدن حرکت کرد توربو توی 488 و اینکه از موتور الکتریکی توی لافراری استفاده کرد و فوق العاده تر شد….. البته من معتقدم هنوز به توازن کامل نرسیده.
دیدیم که وقتی مکلارن به سمت علمی تر شدن و به توازن رسیدن حرکت کرد mp4 ,,p1 slr متولد شدن.
و ائودی، پورشه بیشتر علمی و عملی هستن.
آئودی آر8 ثمره تلاش بیشتر آئودی برای به توازن رسیدنه.
ولی همه دیدیم که با کمی فاصله گرفتن پورشه از علم خالص 918 و میشن متولد شدن که لازم به توضیح نیست که چقد خوبن.
هیچ کس نمیگه پورشه از زبان طراحی و امضای خودش فاصله بگیره ولی ( ظاهر کشیده 918،چراغ های میشن ای،کاپوت باکستر جدید ) چیزی به پورش میده به اسم توازن جوری که هیچکس نمیتونه ازش خورده بگیره نه طرفدارای قبلی نه هیچ کس دیگه ای.
همه دارن سعی میکنن به توازن برسن
چرا برای ما اینطور نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سعید
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵داستان نوشتی
Hamed Ferrari
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵واقعا گاوی بود این مورسیه لاگو
مهدی
۱۸ خرداد ۱۳۹۵این مورسیا لاگو بود یا یکی از غول های لامبرگینی