لامبورگینی دوران بسیار شلوغی را پشت سر میگذارد زیرا آمادهی معرفی سومین مدل خود پس از اوراکان و آونتادور است. حدود ۵۰۰ نفر دیگر برای تولید این خودرو به استخدام لامبورگینی درآمدهاند درحالیکه تأسیسات رنگآمیزی شرکت نیز ۲۰۰ شغل دیگر ایجاد کرده است. این تأسیسات تا پایان سال ۲۰۱۸ بهصورت کامل عملیاتی خواهد شد. علاوه بر این، تأسیسات موجود در سنت آگاتا برای همخوانی با افزایش تولید و ورود شاسیبلند اوروس به خط تولید گسترش خواهد یافت.
بخشی از سرمایهگذاری لامبورگینی در اتاق تست اکوستیک جدید این برند بوده که در آن صدای تولیدی پیشرانههای ۱۰ و ۱۲ سیلندری بهینه خواهند شد. این مکان همچنین پذیرای پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری بای توربوی شاسیبلند اوروس برای ایجاد بهترین و جذابترین صدای اگزوز خواهد بود.
لامبورگینی میگوید صدای تولیدی پیشرانه نشان دهنده یکی از احساسیترین تجارب موجود در یک سوپر اسپرت ساز است و این اتاق تست آکوستیک جدید به تنظیم احساسات صدایی ویژه به منظور ایجاد تجربه رانندگی خاص لامبورگینی کمک خواهد کرد.
این خودروساز ایتالیایی تحت تملک فولکسواگن به این نکته اشاره کرده که تأسیسات جدید همچنین از تنظیمات آکوستیک قطعات ساخت سبکوزن حمایت خواهد کرد و در همان زمان برای توسعه قوای محرکهی جدید مناسب خواهد بود.
لامبورگینی به دنبال رونمایی از شاسیبلند اوروس در ماه آینده است و احتمالاً آن را در نمایشگاه خودروی فرانکفورت خواهیم دید. این خودرو از سال آینده و منحصراً با پیشرانهای توربو به فروش خواهد رسید. علاوه بر این در سال ۲۰۱۹ نیز نسخه پلاگین هیبرید اوروس به بازار خواهد آمد.
مدیرعامل لامبورگینی گفته که چهارمین محصول این برند نیز از محصولات کلاسیک و مشهور گذشته الهام خواهد گرفت.
Amir
۲ تیر ۱۳۹۶با اون صدای فوق زیبا موتور های لامبورگینی. این اتاق یه چیزی تو مایه های اتاق تنظیم صدا اهنگ خواننده ها میمونه. منتظر تِرَک بعدی لامبورگینی هم به شدت هستیم(اوروس)
فرشاد سجادیان
۲ تیر ۱۳۹۶به شخصه صدای زیبای پیشرانه از هر موسیقیای برام گوشنوازتره ?
البته بلند بودن صدا همه چیز نیست، وگرنه تراکتور هم صداش بلنده، ریتم و وضوح هم خیلی مهمه، چیزی مثل صدای محصولات سری x فراری
V.m
۲ تیر ۱۳۹۶تو محصولات لامبورگینی بنظرم بهترین صدا واسه گالاردوست. مخصوصا وقتی پدال فشار میدی آهنگ گوش نوازش تو روح آدم میشینه.
شاهین پسر
۳ تیر ۱۳۹۶بیگ ایول به لامبورگینی
مدل چهارم الهام گرفته از خودروی کلاسیک دوست داشتنی خواهد بود؟! چی میتونه باشه؟!
حالا هرچی که هست قراره قیافه چند سال آینده رو بخودش بگیره و این دوست داشتنیه.
از هرچی گذشته قراره تو این اتاق تازه تاسیس شده صداهای گوش نواز به گوش بخوره و صدا و غورش موتورای 10 و 12 و 8 سیلندر از نوع لامبورگینی باید خیلی دلهره آور باشه.تا قبل از این بنظرم صدای مورسیه لاگوی سوپر ولوچه بهترین صدا از سری لامبورگینی ها بوده.کلا از لحاظ لانچ و شتابگیری وحشی گرفته تا صدای جیغ مانند اگزوز که با صدای جیغ لاستیک ترکیب میشده.عالی مثل همیشه
به امید پیشرفت بیشتر لامبورگینی.تیم هم فقط تیم تراختورسازی لامبورقینی!