لامبورگینی میگوید شاسیبلند اوروس سریعترین شاسیبلند پیست معروف نوربرگ رینگ خواهد بود.
رکورد سریعترین شاسیبلند پیست معروف ژرمنها هماکنون در دست نسل قبلی پورشه کاین توربو S با زمان ۷ دقیقه و ۵۹.۷۴ ثانیه میباشد. البته آلفارومئو ادعا میکند مدل استلیو کوادروفولیو این رکورد پورشه را پست سر خواهد گذاشت.
البته مدیر تحقیقات و توسعه لامبورگینی معتقد است اوروس سریعتر خواهد بود.
او گفت:
شاسیبلند ما به سرعت بالاتر از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت دست خواهد یافت زیرا یک لامبورگینی است. این خودرو DNA ماست. ما به بهترین رکورد طی یک دور پیست در نوربرگ رینگ دست خواهیم یافت. اوروس سریعترین شاسیبلند است.
چند روز پیش گفته شد که اوروس در چهارم دسامبر معرفی خواهد شد. شاسیبلند جدید لامبورگینی از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی گروه فولکسواگن با قدرت تقریبی ۶۵۰ اسب بخاری استفاده خواهد کرد.
علی
۲۵ شهریور ۱۳۹۶من که حرفشو باور میکنم.
Ferrari FXX K
۲۶ شهریور ۱۳۹۶DNA لامبو با پیشرانه ی فلوکس!
جالبه تا حالا همچین چیزی شنیدین شما؟
حالا اگر فراری حرفی از DNA زد حد اقل میدونیم موتور و شاسی و طراحی و همه چیز از ایتالیاست!
از بقیه ایتالیایی ها هم پاگانی نمیتونه همچین ادعایی بکنه چون موتورش AMG!
کسی اگر با حرفم مخالفه لطفا بگه چرا چون میخام ببینم دلیل منطقی ایی داره یا نه! اگرم دلیل منطقی ایی نداره لطفا دیسلایک نکنید طرفدارای لامبو.
بزارید جو سالم و بدون تعصب بمونه لطفا!!!
Carbonado Aventador
۲۶ شهریور ۱۳۹۶میدونی مشکل شما و کسایی که مثل شما فکر میکنن چیه؟؟
اینه که نمیخوان این موضوع رو درک کنین که تو شرایط اقتصادی الان ساختن یه موتور 8 سیلندر یا ساختن یه شاسی منحصر به فرد هزینه هاش انقدر زیاده که اصلا توجیه اقتصادی نداره…!!!
مگر اینکه اوروس رو به جای قیمت 300 هزار دلار 5 میلیون دلار بدن تا هزیه های متورش جبران شه!!!!!!!
dna فقط تو پیشرانه خلاصه نمیشه…
تو طراحی دینامیک رانندگی و اون خاص بودنش خلاصه میشه!!!!!!!
حالا شما تا فردا بگو موتورش مال فولوکس واگنه..
یا یه نفر دیگه تا صبح بیاد بگه مکلارن نمیتونه موتور فورمول یک بسازه!!!!
این طرز فکر ها کاملا اشتباهه…
مطمئن باش درسته پایه موتور از گروه فولوکس واگنه و هر سه شرکت آئودی و پورشه و لامبو ازش استفاده میکنن..
ولی هر شرکت رو و DNA خاص خودشو تو موتور میدمه!!!
Ferrari FXX K
۲۶ شهریور ۱۳۹۶آقای کاربونادو من عشق شما به خطای شکسته ای که توی لامبو ها بکار میره رو درک میکنم!
شما هم مثل بقیه ی طرفدارای لامبو عاشق زبان طراحی این کمپانی شدید که من فکر میکنم تنها برتری شرکت لامبو باشه!
من قبول دارم طراحی خیلی مهمه و یکی از مواردیه که ما میتونیم باش روح ماشینو درک کنیم!
ولی اهمیت پیشرانه بیشتره بنظرم! پیشرانه قلب تپنده ی ماشینه و نماینده ی روح ماشین!
به قول انزو آنسلمو فراری:
من ماشین نمیفروشم. من موتورهایی را که ساختهام میفروشم. ماشینها، پوشش رایگانی است که همراه موتورها عرضه میکنم.
.
.
من کاری به کسی ندارم شاید بقیه با اینکه خودشون رو گول بزنن راحت باشن ولی من نه!
هنوزم خبری از رکورد این ماشین نیست و فقط در حد حرفه،ولی فرض کنیم روزی این ماشین رکورد رو بزنه، اون روز نمیتونم بگم این افتخار باید به اسم لامبو باشه چونکه روح ماشین و قلب ماشین از فلوکسه!
ی توهینی هم کردین به من انگار که من نمیدونم تکنولوژی ساخت و توسعه ی یک پیشرانه ی جدید چقدر انحساریه و چقدر هزینه برداره!
من دارم میگم که لامبورگینی این ادعای اصالت ایتالیایشو داره درحالی که حاظر نیست هزینه ی بیشتری بده که روح ماشینش ایتالیایی باشه! بلکه بسنده کرده به یک پیشرانه ی تامین شده توسط کشوری غیر از ایتالیا که فقط توی هزینه ها صرفه جویی بشه!
من حرفم اینه نه اینکه از هزینه ی ساخت و توسعه ی موتور خبر ندارم اقای کاربونادو!
Carbonado Aventador
۲۷ شهریور ۱۳۹۶من قصد بی احترامی به شما نداشتم..
اگه اینجوری برداشت کردی که بی احترامی کردم ازت عذر میخوام!!!!
در مورد مهم بودن موتور که ساخت اون شرکت باشه هم هیچ شکی نیست..!
موتور وی 10 و وی 12 لامبورگینی در انحصار خود شرکت هستن و توسط خود شرکت ساخته میشن!!!
تو مستند ابرکارخانه ها رئیس بخش توسعه و طراحی موتور میگفت موتوری که واسه آونتادور استفاده میکنیم همون همون موتوری هست که تو میورا و کانتاش استفاده میشد و تو این سال ها مورد بهینه سازی قرار گرفته…
این یعنی یک DNA و اصالت 50 ساله…
پس لامبو هم ماشین های خیلی خاص با DNA خودشو داره ولی اینکه بخواد واسه یه شاسی بلند که صرفا جهت بیشتر شدن فروش و سود آوری قراره تولید بشه..
بیان یه موتور کاملا جدید طراحی کنن یکم دور از منطقه!
HORSE
۲۷ شهریور ۱۳۹۶من حرفی از v10 و v12 زدم؟
بحث ما فقط درمورد کراس اور بود که خود مدیر لامبورگینی گفته از DNA ماست!
منم حرفم اینه مدیر بخش تحقیقات و توسعه ی لامبورگینی داره حرف از دی ان ای میزنه درحالی که موتور ماشین که قلب ماشینه از فلوکسه!
اگر حرفی از دی ان ای نمیزد ک من کاری نداشتم،حد اقل میدونستم که خودشونم قبول کردن که یه لامبورگینی کامل نیست و قسمت اصلیش از یه شرکت دیگست!
شما هم چون دیدیت حرف من درمورد این کراس اور درسته بحثو کشوندین تو v10 و v12 و ماشین های قدیمی لامبو!
اقای کاربونادو من قصد توهین به لامبو ندارم و میدونم که شما طرفدار لامبو هستید و از کاربرای خوب سایت هستید ولی خدایی قبول دارید که این انتقاد به این مدل لامبو وارده!
ساسان
۲۵ شهریور ۱۳۹۶مدیریت لامبورگینی:
ما شاسی بلندی رامیخواهیم که زبانه های آتش از اگزوزش بیرون بزند…. این یعنی روح اونتادور درکالبد این شاسی بلنده… نیومده عاشقش شدم!!!!
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۲۵ شهریور ۱۳۹۶مگه کاره دیگه ای هم بلدین بکنین.??
رقیب ندیدن هی پیست رو دور دور میکنن.?????????
moein
۲۵ شهریور ۱۳۹۶لابد اون رقیب قراره ماشین انگلیسی باشه؟؟
بنتایگا چطوره؟
یا مثلا لندرور؟؟??
مهدی
۲۵ شهریور ۱۳۹۶احتمالا مدیریت لامبو نمیدونست اون زبانه های اتش اگزوز نتیجه احتراق ناقص هست که چیز خوبی نیست
ساسان
۲۵ شهریور ۱۳۹۶مهندیسین و مدیریت لامبورگینی نمیدونن کاربر پدال میدونه؟!!!
چه خوب که احتراق ناقصه …به جذابیت وکاراکتر وحشی که تولید کرده می ارزه این احتراق ناقص….دمشون گرم….وعلا با مدل پرفرمانته توبعد فنی تر خیلی چیزها اثبات شدست….
مانی
۲۶ شهریور ۱۳۹۶آخه چرا رکورد پیست شاسی بلند باید مهم باشه
Carbonado Aventador
۲۶ شهریور ۱۳۹۶چون این شاسی بلند یه لامبورگینیه!!!!
یه آونتادور یا یه هوراکان شاسی بلند شده!!!!
کسی که اینو میخره انتظار داره پرفومنسش مثل یه سوپر اسپرت باشه…
مگرنه میره لندکروز یا کاین میخره!!!
احمد
۲۶ شهریور ۱۳۹۶جناب مهدی راجب احتراق ناقص شوخی کردی یا جدی گفتی ؟