لامبورگینی بهصورت رسمی تأیید کرد نسخه قویتر آونتادور که چندین و چند بار در حال تست دیده شده SVJ نام داشته و بدین ترتیب نشانهای از بازگشت نام نمادین جوتا پدیدار شده است.
این خودروساز ایتالیایی با انتشار ویدئویی کوتاه در حال نمایش اولین نسخه تست این خودرو پیش از رانده شدن در پیست نوربرگ رینگ و با عنوان “آونتادور SVJ به دیدار نوربرگ رینگ میرود” میباشد.
گفته شده ایتالیاییها قبلاً رکورد طی یک دور پیست نوربرگ رینگ برای خودروهای تولیدی را که در اختیار پورشه ۹۱۱ GT2 RS بوده شکستهاند. ظاهراً آونتادور SVJ توانسته رکورد ۶ دقیقه و ۴۵ ثانیه را ثبت کند که دو ثانیه سریعتر از پورشه میباشد.
لامبورگینی پیش از این عملکرد بالای آونتادور در پیست نوربرگ رینگ را با نسخه SV و ثبت زمان ۶ دقیقه و ۵۹ ثانیه اثبات کرده است. آن خودرو تا زمان عرضاندام اوراکان پرفورمنته سریعترین محصول لامبورگینی در جهنم سبز بود اما پرفورمنته با ثبت رکورد ۶ دقیقه و ۵۲ ثانیه غوغایی به پا کرد.
جدیدترین نسخه تولید محدود از لامبورگینی آونتادور دارای بدنهای خشنتر که مجهز به آئرودینامیک فعال است بوده و این بخش نقشی کلیدی در رکوردزنی اوراکان پرفورمنته در نوربرگ رینگ داشته است.
پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی آونتادور SVJ نیز طبق انتظار ارتقا یافته و قدرت آن از ۷۳۰ اسب بخار در مدل S به حدود ۷۹۰ اسب بخار رسیده است. این افزایش قدرت به همراه وزن کمتر باعث می شود راحتتر بتوانیم رکوردشکنی آونتادور SVJ در جهنم سبز را باور کنیم.
[دانلود ویدئو]
Reza
۳۱ تیر ۱۳۹۷خدای من قلبم داره از جاش کنده میشه
بریم واسه شکستن ستون فقرات 720s
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۳۱ تیر ۱۳۹۷نمیدوم بعضی ها از کجا دارن میسوزن؟؟
شد یه بار مثل یه بچه ی خوب کامنت بزارید از برند مورد علاقتون تعریف کنید بدونه تحقیر حریف مقابل؟؟؟
کدوم ستون فقرات؟؟
شما هنوز فرق 720 رو با svj نمیدونید اونوقت دارید مقایسه میکنید.
حریف این مدل لامبو مک لارن سنا هستش.
600lt هم حریف مستقیم gt3rs پورشه س ،در حالی که بعضی ها میگن حریفش پیستا ست!!!!
s.h
۳۱ تیر ۱۳۹۷ولش کن مطمئن باش به 720 هم نمیخوره چه برسه به سنا من که حدس میزنم اینم میخوره از 720 ولی اگر یه درصد برد سنا پر پر ش میکنه حکایت این ماشین در برابر سنا حکایت سوسک زیر ماست ؛ انقدر حقیر !!!!
اشکال نداره کسی به مزاجش نسازه تو پیست یا درگ همه چیز مشخص میشه همونطور که تا الان روشنه
شاهین
۳۱ تیر ۱۳۹۷حکایت پرفورمانته با 570 و 720 چی میتونه باشه توی پیست گرندتور؟! لامبو انقدر پیست هارو به اتیش کشیده مکلارن از ترس سوختن میترسه چرخشو بزاره توی پیست. پس میزاریم تو مسیر مستقیم بدون هیچ دغدغه هندلینگ و پیچ و خم و چسبندگی واس خودش حال کنه
s.h
۳۱ تیر ۱۳۹۷تو پیست سنا میگه چند چندیم دوما کف خیابونا پیست نیست همه هم پیست برو نیستند دوما یه ماشین باید تکلیفش معلو باشه یا کلا پیستی باشه مثل سری های xx فراری یا خیابونی باشه اینطوری تو هیچ کدوم هیچی نیست کل دنیا دنبال اینند که ببینند چه کسی مسابقه رو میبره حالا یا تو پیست یا تو خیابون میخواند ببینند کی سریعه نه اینکه تو فلان پیست تو فلان کشور چند ثانیه سریع تر رفت خوب که چی ؟؟؟ حالا مثلا اگر یه ماشین بدر بخور ویژه پیست بود عین اون پورشه رکورد شکن ملالی نبود ولی تو پیستم سنا هست خیالت راحت بزار بیاد یه خودی نشون بده بعد ببین دوما اینو بدون پر فورمانته واسه پیسته ولی 720 واسه پیست نیست خیلی راست میگه بره جلو پیستا که دقیقا به روش خودش ساخته شده نصفه پیستی نصفه خیابونی به فراری هم نمیخوره ملاک یه ماشین قدرت و سرعت و شتابشه نه رکودرد پیست ملاک قدرت رقابت تو قیمته اینکه همه چیز ارائه بده با قیمت کمتر درست مثل مرسدس
joojoo
۳۱ تیر ۱۳۹۷این نشون از عظمت SVJ داره که نیومده از ترس سوختن دارید اونو با سنا مقایسه میکنید که یه هایپرکار محسوب میشه….
و بعضیا اونقدر عقده ی محبوبیت آونتادور رو دارن که باز به اعداد و ارقام پناه بردن……..
با واقعیت کنار …..مکلارن، رکورد کونیخزگ تو تاپ اسپید، توی شتاب 0-400-0، رکورد 5 دقیقه ای پورشه توی نوربرگ رینگ و هر عدد دیگه ای رو هم جابجا کنه با اختلاف…بازم محبوبیتش به لامبو نمیرسه….چون هیچ کدوم از ماشیناش چیزی به نام کاراکتر ندارن…..فقط عدد و رقمن……همین…..
برای همینم وقتی رقیب قدرتر میاد، پودر میشن…….
mp4 توی تاریخ اسمش موند یا 650S یا 675lt
کانتاش یا میورا یا مورسیه لاگو چطور؟؟؟؟هر کدومشون یه اسطوره ان….
کدوم یکی از اینا توانایی رقابت با اعداد و ارقام مک لارن رو داشت؟؟؟؟؟
اما موندگار شدن….چون کاراکتر دارن….
شما حالا حالا ها با اعداد بازی کنید……
Reza
۱ مرداد ۱۳۹۷اقای s.h
زیادی خودتو نگیر
لامبورگینی ضعیفم باشه صداش مرده ها رو زنده میکنه ، طراحیش روح آدمو به وجد میاره.
لامبور مثل تازه به دنیا اومده ها نیس که روی یه موتور 4 تا توربو چارجر بزاره که مصلا من تو پیست شاخم استفاده از کد تقلب واسه تازه کارا یه کار کاملا طبیعی هستش.
مکی اگه میتونه یه خودرو با موتور تنفس طبیعی بسازه بیاد به پیست
akrh78
۳ مرداد ۱۳۹۷یه بار دیگه هم یکی این حرفو زد
لامبورگینی یه بار اومد به سبک مکلارن(بدنه فیبرکربن+یک عدد موتور و دیگر هیچچچچچچ) ماشین بسازه سال 2008(فکر کنم) سستو المنتو که به p1 سال 2015 کاملا برتری داشت چه تو شتاب چه پیست و هندلینگ
هر شرکتی برا خودش یه اصولی داره
یکی 60 ساله داره با یه روال ماشین میسازه و میفروشه
یکی دیکه هم کلا 15-20 ساله اومده، اول که با موتور بی ام و یه خودی نشون داد بعدشم یه موتور ساخت یه 10 سالی باهاش 8-9 تا ماشین ساخت و پشت هم درگ گذاشت و عددو رقم برا خودش جمع کرد.پیست هم فکر نکنم بدونن کجاس یا شایدم قهرن
joojoo
۳۱ تیر ۱۳۹۷720S کجا…این هیولا کجا….
با این رکورد، حداقل تا معرفی نسل جدید پورشه 911 و تا دوباره نسل جدید GT2RS بیاد بازار احتمالا رکورد دست این گاو وحشی میمونه……
آونتادور SV با 50 اسب بیشتر نسبت به نسخه ی عادی، رکورد 400 تا رو 0.4 ثانیه ارتقا داد و از 10.8 رسوند به 10.4…این یکی با 50 اسب بیشتر نسبت به SV و گیربکس بهینه شده و وزن کمتر، احتمالا بتونه 10 یا 9.9 رو بزنه……
واو………رسما دیگه میشه موی دماغ هایپرکارها……
فرقش با 720S اینه که 720S فقط به این اعداد زندست…….
کافیه یه بار SVJ رندش کنه تو یه درگ…اونوقت دیگه کلا نامی ازش نمیمونه……
همون طوری که آونتادور معمولی MP4 رو رنده کرد….
علی
۳۱ تیر ۱۳۹۷دوستان عزیز دعوا نکنید و مجانی اسپانسر این و اون نشید. من ی جوارایی احساس میکنم این (((یکی دوتا دونه طرفدارای خودروهای اینگیلیسی ))) درست میگن ولی از طرفی هم حق با (((میلیونها هوادار لامبورگینی و دوستمون رضا هست))) . من خودم ی صندوق رأی گذاشتم و قرار شد بین (((مکی و لامبو))) با صداقت انتخاب کنید که نتیجه رأی گویای همه چیز بود و دیدیم لامبو با اختلاف زیاد برنده شد. ما چه میدونیم شاید ی روزی هم همین مکی لارن یا به قول دوستمون از اتحادیه اروپا ((( هویج با چهارتا چرخ زیرش))) بتونه رکوردهارو تو پیستهای معروف جابجا کنه .پس به امید اون روز ۱ دقیقه سکوت میکنیم و احترام میذاریم? .
با تچکر
AventadorSVJ
۱ مرداد ۱۳۹۷سلام به همگی .
دوستان هی هی مکلارنو با لامبو مقایسه نکنید
اخه این دو اصلا قابل مقایسه نیستند . مکلارن ماشین میسازه خیلی ترو تمیز و اشرافی ، لامبو ماشین میسازه زیبا و کار امد . مثلا 720 رو تو خیابون میشه روند تو جاده میشه روند تو مسیر مستقیم هم خیلی حرف برا گفتن داره ولی تو پیست نمیتونه ادعایی داشته باشه چون ایرودینامیک خوبی نداره ، دیفرانسیل عقبه وغیره (مثل این میمونه که به ماهی بگی پرواز کن )و بیشتر به تیپ افرادی میخوره که کت شلوار و کفش چرمی میپوشن
ولی
لامبو تو همه ی مسیر ها کارایی داره و تو پیست که فعلا حرف های زیادی برا گفتن داره .
دوستان SVJ رو با سنا مقایسه کردن ولی گنده تر از سنا که P1 باشه خودشو تو پیست نشون نداد(اینجارو یکم تعصبی گفتم) بنظر خودم که (P1) بهترین محصول طول تاریخ مکلارنه.
حالا هرچی اینجاش مهمه که لامبو میخاد دوباره شاخی نشون بده و لرزه به تن رقبا بندازه………………………………
Centenario
۳۱ تیر ۱۳۹۷یه ابر خودرو از یکی از دوست داشتنی ترین خودرو سازان دنیا❤❤
عاشق اون صدای موتور وی 12 اش هستم ❤😈 ❤
moein
۳۱ تیر ۱۳۹۷یاد حرف عزیزی افتادم که دیشب نطق میکرد لامبورگینی فقط تو ایران خیلی طرفدار داره??
خوشحال میشم اون دوستمون تجربیات گرانبهای خودش رو از جمع آوری داده ها و علائق ملت؛به صورت کامل اعلام کنن?
شاهین
۳۱ تیر ۱۳۹۷ی سر به اینستاگرام بزنه و تو پیج های بزرگ ماشینی گشت و گذار کنه و توی استوری ها، نظرسنجی ها بین لامبو و … رو ببینه میبینه بقیه مردم چقدر خاطر خواه لامبو هستن
shirko
۳۱ تیر ۱۳۹۷تمامی خودرو ها قابل احترامن اما هر چند مکلارن فوق العاده پیشرفت کرده ، هر چند فراری خیلی با پرستیژه ، ولی باید اینم در نظر گرفت عشقی که تو لامبو هست تو هیچ ماشین دیگه پیدا نمی شه .
John
۳۱ تیر ۱۳۹۷سلطان
Kurdishlambo
۱ مرداد ۱۳۹۷گاومون زاید!
منتها گوساله نیست نره گاو زاییده!