تیونر آلمانی DMC از برنامهی ارتقای لامبورگینی اوروس رونمایی کرده است. این پکیج تیونینگ ترکیبی از کیت بدنه و دستکاری قوای محرکه است که نتیجهی به دست آمده چیزی خاص و استثنایی میباشد.
در آغاز باید گفت قدرت و گشتاور پیشرانهی ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی اوروس از ۶۴۱ اسب بخار و ۸۵۰ نیوتون متر به ۸۰۰ اسب بخار و ۹۱۴ نیوتون متر رسیده که افزایش قابلتوجهی را نشان میدهد. این تغییرات باعث شده شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت سوپر شاسیبلند لامبورگینی به ۳.۳ ثانیه کاهش یابد.
از نظر بصری هم باید گفت بچه گلگیرهای اوروس ۶۰ میلیمتر پهنتر شده و پهنای کلی خودرو ۱۲۰ میلیمتر بیشتر از اوروس استاندارد است. این تیونر حس کرده اوروس پهنتر ابهت بیشتری دارد.
DMC بهمنظور دستیابی به این پهنای بیشتر هر قوس چرخ را به ۳ تا ۴ پانل کوچک تقسیم کرده است. همچنین هر پانل از متریالی به نام ایرسل ساخته شده که بهطور شگفتانگیزی قوی بوده و البته ۹۵ درصد آن را هوا تشکیل میدهد. این متریال قبلاً در صنعت هوا و فضا بکار رفته است.
مشتریان در بخش جلو میتوانند کاپوتی فیبر کربنی با دو ورودی هوا را سفارش دهند. از دیگر ویژگیهای اوروس تیون شده میتوان به اسپویلر سفارشی روی محفظه بار و رینگهای متفاوت اشاره کرد. همچنین یک سستم اگزوز پرفورمنس وجود دارد که باعث بهبود پاسخ پدال گاز شده و البته بر طنین پیشرانه میافزاید.
اما از نظر قیمت باید گفت کیت پهنپیکر اوروس قیمت ۹۹۸۰ دلاری داشته درحالیکه قیمت کل پکیج (کیت بدنه، رینگها، عناصر کربنی، اگزوز و ارتقای ECU) برابر با ۵۹۹۹۰ دلار است.
Saeed
۹ شهریور ۱۳۹۸جووووون همین نسخه فعلیش خیلیا رو شگفت زده کرده و ارزش لامبو رو به ۱۱ میلیارد رسونده!!!دیگه این نسخه اصلاح شده بیاید چه شود…..!
sina7
۹ شهریور ۱۳۹۸واقعا هم این گلگیرای پهن بهش میاد
ایشالله یکی دو سال دیگه خود لامبورگینی یه ارتقا تمیز بهش میده تا ازینی که هست عالی تر بشه
Abbas
۱۰ شهریور ۱۳۹۸سلطان بلامنازع شاسی بلندا،فقط خراب اون سایز رینگ و لاستیکاشم