در سال ۲۰۰۵ لامبورگینی در نمایشگاه ژنوی از خودرویی نمایشی بنام کانسپت S رونمایی کرد. این خودرو اما در اصل تعبیری افراطی از گالاردو با نمای منحصربهفرد روباز از بالا بود که توسط مدیر طراحی وقت لامبورگینی «Luc Donckerwolke» و همینطور مرکز طراحی این شرکت طراحی شده بود. ازآنجاییکه کانسپت S توجهات بسیاری را به خود جلب کرد، لامبورگینی تصمیم گرفت تعداد محدودی از آنرا تولید کند. قرار بود ۱۰۰ دستگاه از این ماشین ساخته شود اما به دلیل هزینههای بالای تولید، در حد همان یک دستگاه باقی ماند.
تک نمونهٔ کانسپت S نیز به یک خریدار تحویل داده شد و سپس توسط ردبول ریسینگ چند بار به چندین رویداد مختلف دعوت شد؛ اما بعد از چند حضور اولیه، این سوپراسپرت منحصربهفرد از انظار پنهان و بین چند مالک مختلف دستبهدست شد. آخرین خبری که در مورد کانسپت S منتشر شده چند سال پیش بود که در یک حراجی با قیمت ۱.۳۲ میلیون دلار به فروش رسید و حالا بازهم قرار است مالک جدیدی داشته باشد زیرا توسط RMSothebys در حراجی ابوظبی به حراج گذاشته میشود.
این کانسپت S هنوز هم مثل روز اول تازه به نظر میرسد و روی کیلومتر شمار آن عددی کمتر از ۲۰۰ کیلومتر نقش بسته است که بیشتر آن به خاطر آزمایشهای اولیه و بقیه به دلیل رانندگیهای کوتاه بوده است. فعلاً هیچ جزئیاتی در مورد قیمت تخمینی این گالاردوی منحصربهفرد منتشر نشده است اما قطعاً با قیمتی بیش از یک میلیون دلار به فروش خواهد رسید. برای مقایسهٔ، هماکنون یک گالاردو اسپایدر معمولی یازده برابر ارزانتر از این است.
کریم
۲۳ آذر ۱۳۹۸یاد اون موقعی افتادم وقتی بچه بودم توی مجله عکس یه گالاردوی سفید رو دیدم که به ایران اومده بود، بد جوری عاشقش شدم، یه حس عجیبی بهش دارم
هنوزم که هنوزه جذابیتش سر جاشه. اهل دلا حرفمو می فهمن
بهراد
۲۳ آذر ۱۳۹۸مخصوصا اون لامبوی مشکی که تو ترنسپورتر 2 یا 3 بود فک کنم؛ لامصب آونتادور هم نتونست تو ذهن من جای اونو بگیره
Reza
۲۴ آذر ۱۳۹۸اره یادمه یدونه مورسیه لاگو 640 بود با یه گالاردو که هر دوتاشو سفید و دلربا بودن . یاد اون روزا بخیر
Khosrow
۲۳ آذر ۱۳۹۸قبلا خیلی زیبا به نظر میومد / الان یه جوریه ..
Farzad
۲۳ آذر ۱۳۹۸کابینش شبیه لامبورگینی نیست که .
ساسان
۲۳ آذر ۱۳۹۸مورسیه لاگو هم کابینش هیچ ارتباطی به اونتادور نداره..لامبو در تغییر نسلها بسیار بنیادی وریشه ای عمل میکنه… بعد از گالاردو و مورسیه لاگو DNAطراحی ها بر اساس شش ضلعی وYشکل گرفت.براساس کانسبتهای گذشته ی شرکت.
ساسان
۲۳ آذر ۱۳۹۸قبلا” خیلی زیبا بود و در سال 2020 هم بسیارزیباتر از ازخیلی از سوپرکارهاست.طی 13سال14022نسخه فروخت. رکورد فروشش توسط اوراکان ظرف6سال شکسته شد با تیراژ بالای15000..طرحهای لامبورگینی پتانسیل بسیار بالایی دارن
Saeed
۲۳ آذر ۱۳۹۸اینو بدین به من لعنتیاااااااااااااااااااااااااااا
چه خودرو هایی که به حراج نمیروند و ما فقط نشستیم به سولد اوت شدن کونیگزگ جسکو و کوروتc8 میخندیم……..
مانی
۲۴ آذر ۱۳۹۸خیلی خاطره انگیز(بار اول تو مجله ماشین دیدمش)
ماشین فوقالعاده یی بود منتها یسری ایرادات جزئی داشت
مثل دریچه تهویه که کیفیتش به لامبو نمیخورد
در واقع از ماشینهای ارزون قیمت تر قرض گرفته شده