اگر دنبال کنندهی خبرهای مجله پدال باشید احتمالاً تاکنون با زمینهای تست جانی بومر آشنا شدهاید. اگر هم آشنایی چندانی ندارید پس باید چیزهایی درباره ویدئوی منتشر شده در این پست بدانید. این مسیر تست طول ۵.۱ کیلومتری داشته اما مسیری ساده نیست. زمین تست جانی بومر در فلوریدا واقع شده و بسیار مسطح است و قبلاً توسط شاتلهای فضایی مورد استفاده قرار گرفته است. این مسیر هماکنون تبدیل به جایی شده که شتاب خودروهای خاص و قدرتمند با استفاده از تجهیزات تست سرعت اندازهگیری میشود.
این بار میخواهیم با لامبورگینی آونتادور SV رودستر ۲۰۱۶ همراه شویم که البته فقط مسیر ۸۰۰ متری را طی میکند و در همین بازه مسافتی کم نیز تواناییهای خود را به نمایش میگذارد. علاوه بر شتاب گیری میتوانیم به غرش جذاب پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری ۷۴۰ اسبی لامبورگینی هم گوش دهیم.
در دنده اول میتوانیم بهطور مختصر ثبت شتاب ۱.۰ جی را روی شتاب سنج ببینیم. خودرو با شتاب فوقالعادهای از زمین کنده شده و به پیش میرود. سرعت رسمی این خودرو در زمان عبور از مسافت ۸۰۰ متر برابر با ۲۵۶.۲ کیلومتر در ساعت بوده و اگرچه ما اطلاعات دقیقی از رکورد آونتادور SV رودستر در زمان ثبت این سرعت را نداریم اما حدس میزنیم این هیولا مسافت ۸۰۰ متر را در حدود ۱۷ ثانیه طی کرده باشد که واقعاً سریع است.
ما معمولاً شاهد شتاب گیری خودروها در مسافتهای طولانیتری هستیم اما مسافتهای ۸۰۰ متر نشان دهندهی کشش و شتاب واقعی خودرو در چنین فواصل کمی هستند. قطعاً خودروهای دیگری هستند که در این مسافت میتوانند به سرعتهای بالاتری دست یابند اما محصولات استاندارد و دست نخوردهی زیادی را نمیتوان یافت که همچون آونتادور بدرخشند. در بحث صدای تولیدی، وجود چنین خودروهایی محدودتر هم میشود.
[دانلود ویدئو]
Moein
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ای جانم
رخ ماشین رو فقط نگاه کنید
هیولاست
یه هیولای دوست داشتنی ??
MAHDI
۳۰ بهمن ۱۳۹۸گاو وحشی سنت آگاتا !!!!!
فکر اینکه ب ام و M8 کامپتیشن با 2 تن وزن و قدرت خیلی کمتر از این ماشین یعنی اونتادور SV و اونتادور مدل S در پیست سریع تر بوده واقعا شگفت انگیزه!!!
ارشیا
۳۰ بهمن ۱۳۹۸تو چه پیستی؟؟؟؟؟
ب ام و رو چه به این
MAHDI
۳۰ بهمن ۱۳۹۸پیست زاکسنرینگ مجله AUTO BILD فیلم زمان گیری هاشون رو میتونید توخوده مجله یا کانال یوتیوبی مجله ببینید، البته زمان گیری دهها خودروی دیگه هم وجود داره. مثل فراری F که دیدن این زمان گیری ها خودش خیلی لذت بخشه که توسط یک راننده ثبت میشن.
مانی
۱ اسفند ۱۳۹۸احتمالا بی ام و تایر هایپر سافت داشته لامبو کفش پاشنه بلند
Farzad
۳۰ بهمن ۱۳۹۸صدا موتورش فقط . صدا نیس که سمفونیه …
FLANKER
۳۰ بهمن ۱۳۹۸بوس ? خیلی آیرودینامیکه
مهراد
۳۰ بهمن ۱۳۹۸هیچ ماشینی مثل لامبورگینی فقط با دیدن تصویرش از پشت گوشی مو به تن آدم سیخ نمیکنه !!
بر پدرت صلوات
سورنا
۳۰ بهمن ۱۳۹۸به قول عادل که گفت : چیه این فوتبال اصن …
اینجا هم باید با همون هیجان بگی چیییییییییه این لامبو اصن ?
محمدهادی
۳۰ بهمن ۱۳۹۸حالا ببین اس وی جی چه هیولای تمام عیار تریه
یا همین اس وی مدل کوپه
madjid
۳۰ بهمن ۱۳۹۸هر چقدر عمر اونتادور بیشتر به پایانش نزدیک میشه من بیشتر استرس میگیرم ، یعنی واقعا میشه جانشین اونتادور رو که ببینم حسرت این ماشین افسانه ای رو نخورم؟
Mf1
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ولی حیف با این همه سرصدا جلو هیچکدوم از محصولات مکلارن دوام نمیاره
Carbonado Aventador
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ببین توربو چه میکنه..
.
مکلارن بیشتر باید نون توربوهاشو بخوره تا موتورشو..
.
پراید bp هم پا به پای ۹۱۱ راه میاد..
.
ولی پرستیژ پراید کجا ، پورشه کجا
.
.
.
آونتادور پدر تمام ماشین های سوپر اسپورت نسل جدیده..
.
.
زمانی که ۲۰۱۱ معرفی شد ۱۰ سال جلوتر از زمانش بود که الانم بعد گذشتن ۱۰ سال شده سنگ محک بقیه خوردرو سازا..
.
.
مکلارنم هروقت شخم کرد بیاد نوربرگ رینگ بعد بیا راجب پیست صحبت کنیم
شاهین
۳۰ بهمن ۱۳۹۸مکلارن کیه؟
Mf1
۳۰ بهمن ۱۳۹۸همونیه که چه داخل پیست چه درگ ریس لامبوگینی له میکنه
Moein
۱ اسفند ۱۳۹۸آرزوهات رو به رشته تحریر نیار?
Abbas.Lambo
۱ اسفند ۱۳۹۸دلم میخواد لامبو یه جفت توربو بندازه رو همون اوراکان ده سیلندر(اونتادور پیش کش)اونوقت ببین مکی جونت چه بلایی به روزگارش میاد،به قول دوستمون مکلارن نون توربوهاشو میخوره!!!توربو دقیقا حکم دوپینگ داره والسلام?
Mf1
۲ اسفند ۱۳۹۸مکلارن خیلی تغیر ظاهری و موتوری به محصولاتش میده وهر سال نسخه متفاوتی میبینیم وجالب همیشه آینه بعقل مکلارن لامبوگینی میبینی چه پیست چه درگ ریس
آریا ماشین
۳۰ بهمن ۱۳۹۸آدم نگاهش میکنه لذت میبره?
عاشق این SV لعنتی ام
بیشتر از هر آونتادور و هر لامبورگینی دوسش دارم
❤LAMBORGHINI AVENTADOR SV❤
ارشیا
۷ فروردین ۱۳۹۹باید مسافت بیشتری رو میرفت