ساخت اوروس سرمایهگذاری بسیار مطمئنی برای لامبورگینی بوده است زیرا به لطف این خودرو فروش کلی این شرکت در سال ۲۰۱۹ به ۸,۲۰۵ دستگاه رسیده است که ۴۳ درصد رشد را نسبت به سال ۲۰۱۸ نشان میدهد. لامبورگینی بیش از نیمی از این فروش را مدیون اوروس بوده است زیرا این ماشین در سال ۲۰۱۹ فروشی برابر با ۴,۶۹۶ دستگاه داشته که ۶۱ درصد از کل فروش لامبورگینی را تشکیل میدهد. این اولین سال حضور کامل اوروس در بازار بوده است زیرا اوروس از فوریهٔ سال ۲۰۱۸ به بازار آمد و تا پایان سال ۲۰۱۸ فروشی برابر با ۱,۷۶۱ دستگاه داشت.
اما از اوروس که بگذریم، لامبورگینی در سال ۲۰۱۹ تعداد ۲,۱۳۹ دستگاه اوراکان و ۱,۱۰۴ دستگاه اونتادور را هم به فروش رسانده است. در سال ۲۰۱۹ فروش این شرکت در همهٔ مناطق افزایش داشته و ۱۶۵ نمایندگی در ۵۱ کشور بازخورد مثبتی را گزارش کردهاند. ایالاتمتحده با فروش ۲,۳۷۴ دستگاه همچنان بزرگترین بازار لامبورگینی محسوب میشود و بعد از آنهم چین با ۷۷۰ دستگاه، بریتانیا با ۶۵۸ دستگاه و ژاپن با ۶۴۱ دستگاه قرار دارند. آلمان با ۵۶۲ دستگاه، خاورمیانه با ۳۸۷ دستگاه، کانادا با ۳۷۶ دستگاه و ایتالیا با ۳۷۰ دستگاه هم دیگر بازارهای بزرگ لامبورگینی در سال ۲۰۱۹ بودهاند.
مدیرعامل لامبورگینی «استفانو دومنیکالی» در رابطه با فروش این شرکت در سال ۲۰۱۹ میگوید:
سال ۲۰۱۹ موفقترین سال در تاریخ ما بود. ما افزایش فروش قابلتوجه دیگری داشتیم و ظرف تنها دو سال به بیش از دو برابر فروش خود رسیدهایم. این موفقیتی است که نمیتوان از آن چشمپوشی کرد. این بهوضوح قدرت برند، کیفیت، پایداری محصولات و استراتژی تجاری ما را نشان میدهد. سوپر اسیووی اوروس تقریباً ۵ هزار دستگاه فروش داشته یعنی عددی که به کل فروش ما در سال ۲۰۱۸ نزدیک است. سوپراسپرتهای V10 و V12 ما نیز با فناوریهای جدید موفقیت خود در بازار را حفظ کردهاند
King 918
۲۹ دی ۱۳۹۸به نظرم هرکی از لامبو خوشش نمیاد جمع کنه از ایران بره ….
محسن
۲۹ دی ۱۳۹۸مگه داریم کسی که از لامبورگینی خوشش نیاد؟
Farzad
۲۹ دی ۱۳۹۸یکی دیگه سوار میشه لذتشو میبره شما اینجا حرصشو میخورین
بی خیال بابا …
کیه که نخاد بره …
دانیال_Surrey،England
۲۹ دی ۱۳۹۸داداشمون (king 918) که همچین کامنتی گذاشته، از طرفدارای اصلی پورشه حساب میشه.
و از همه مهمتر یه گیمره که احترامش ده برابر واجب تره.((طبق روایات و آیات!!?))
Reza
۳۰ دی ۱۳۹۸??? Big like ???
NAVID۰۰۹۸
۲۹ دی ۱۳۹۸نشانه اینه که ثروتمندان دنیا در حال رشدی قارچ گونه هستند و از آن بدتر ، حتماً برعکس این قضیه خیلی ها با سرعتی بیشتر در حال فقیر شدن .
با این وجود ، دیگه نمیشه انتقادی از هیچکدوم خودروسازان داشت که چرا رو آورده اند به شاسی بلند .
ممد ژانگولر
۲۹ دی ۱۳۹۸نوید جان خوبی شما؟!!!دیگه چه خبرا
NAVID۰۰۹۸
۲۹ دی ۱۳۹۸چرا !!!
MADJID
۲۹ دی ۱۳۹۸????
عشقه این اوروس
ممد ژانگولر
۲۹ دی ۱۳۹۸نوید جان اولا این حالتی که میکی بیشتر در ایران و بعضی کشورهای جهانه که دست کمی از ایران ندارن
در ثانی چه ربطی به جمله اخرت suv داشت؟!!!
NAVID۰۰۹۸
۳۰ دی ۱۳۹۸ممد عزیز
هردو را با هم در یک کامنت جا دادم .
ببینید همیشه این یک اصل اجتماعیست که اگر تعدادی ثروتمند تر میشوند بِلتَبع تعدادی بسیار بیشتر فقیر و زیر دست همان ثروتمندان میشوند .
این یعنی جامعه ای دوقطبی بیشتر نسبت به زمانی که خانواده های سطح متسوط کمتر و کمتر میشوند
یاس ی
۳۰ دی ۱۳۹۸اوروس که حرف نداره.
راجع به حرف نوید هم بگم که این قضیه همیشه اینجوری نیست که اگه یک عده پولدارتر بشن حتما یک عده فقیرتر میشن، درستش اینه که بگیم فاصله طبقاتی بیشتر میشه و منی که در سطح متوسط هستم با معیار اون پولدار فقیر به نظر میام. مثلا اگه شما با زحمت و هوش خودت به صورت کاملا قانونی میلیاردر بشی منی که توی همون شهر در حد متوسط زندگی میکنم که تغییری توی وضعیتم ایجاد نمیشه. بهترش اینه که بگیم فاصله طبقاتی بیشتر میشه.
با تشکر از توجه شما
ممد ژانگولر
۳۰ دی ۱۳۹۸ممنون نوید جون خیلی خوب باز کردی.