لامبورگینی جدیدترین محصول خود را بهصورت آنلاین در وبسایت خود و با استفاده از واقعیت افزوده معرفی کرده است. در سینهٔ این مدل هم مثل برادر کوپهاش همان موتور ۵.۲ لیتری V10 تنفس طبیعی قرار گرفته که ۶۱۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. کل این نیرو از طریق یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه به چرخهای عقب انتقال پیدا میکند. اوراکان اوو RWD اسپایدر ظرف ۳.۵ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت و در ۹.۶ ثانیه به دویست کیلومتر بر ساعت میرسد و نهایتاً به حداکثر سرعت ۳۲۴ کیلومتر بر ساعت دست پیدا میکند.
بهمنظور افزایش لذت رانندگی، اوراکان اوو RWD اسپایدر به سیستم کنترل کشش P-TCS با تنظیم ویژه مجهز شده است. این سیستم بهگونهای طراحی شده تا بهطور مداوم گشتاور و کشش را تحویل دهد حتی هنگامیکه خودرو بعد از یک پیچ تند یا دریفت به حالت اولیه بازمیگردد. این ماشین تنها ۱۵۰۹ کیلوگرم وزن دارد که نسبت قدرت به وزن آنرا به ۲.۴۷ کیلوگرم بر هر اسب بخار رسانده است. توزیع این وزن نیز بهصورت ۴۰ درصد جلو و ۶۰ درصد عقب است.
در این سوپراسپرت روباز حالتهای رانندگی مختلفی تعبیه شده که با استفاده از دکمهٔ ANIMA روی غربیلک فرمان میتوان آنها را انتخاب کرد. حالت استرادا با به حداقل رساندن لغزش چرخهای عقب روی ثبات در همهٔ شرایط تمرکز دارد درحالیکه حالت اسپرت در هنگام شتاب گیری اجازهٔ لغزش به چرخهای عقب را میدهد و صرفاً هنگامیکه زاویهٔ بیشفرمانی بهسرعت افزایش پیدا میکند گشتاور را محدود میکند. در حالت کورسا هم همهچیز برای به حداکثر رساندن پویایی و سرعت تنظیم میشود.
لامبورگینی این مدل جدید را متناسب با سبک زندگی روزمرهٔ خریداران اوراکان طراحی کرده است و با اسپلیتر جدید جلو و بالههای عمودی، سپر عقب مشکی براق و دیفیوزر جدید، از برادر چهارچرخ محرک خود متمایز شده است. سقف پارچهای این نسخه نیز تا سرعت ۵۰ کیلومتر ظرف تنها ۱۷ ثانیه باز یا بسته میشود. همچنین صرفنظر از اینکه سقف باز است یا بسته، میتوان شیشهٔ عقب را بهصورت برقی پایین داد تا صدای جذاب V10 بیشتر به گوش برسد. همچنین دو سپر باد جانبی قابل برداشتن هم در کابین این ماشین وجود دارد تا سروصداهای آئرودینامیک را از بین برده و امکان گفتگوی سرنشینان حتی هنگام حرکت با سرعتهای زیاد هم فراهم گردد.
همچنین در کنسول مرکزی اوراکان اوو RWD اسپایدر هم یک صفحهنمایش لمسی ۸.۴ اینچی تعبیه شده که علاوه بر کنترل عملکردهای خودرو، امکان برقراری تماس تلفنی و دسترسی به اینترنت و اپل کارپلی را هم فراهم میکند؛ و نهایتاً خریداران میتوانند به لطف آپشنهای رنگی بیپایان، اقدام به سفارشیسازی اوراکان اوو اسپایدر کرده و آنرا مطابق سلیقهٔ خود تنظیم کنند. لامبورگینی اوراکان اوو RWD اسپایدر در ایالاتمتحده ۲۲۹,۴۲۸ دلار، در اروپا ۱۷۵,۸۳۸ یورو، در بریتانیا ۱۵۱,۱۰۰ پوند، در چین ۲,۷۹۴,۰۰۰ یوآن و در ژاپن ۲۶,۵۳۹,۶۳۵ ین قیمت دارد و اولین نمونههای آن در تابستان امسال به خریداران تحویل داده میشود.
Reza
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹نسخه RWD با اینکه ضعیف تر از نسخه EVO هستش ولی از نظر طراحی خیلی خوشگل تره . عکس پنجمی رو نگاه چقدر خوشگله ، اصلا این رنگ خیلی به هوراکان های اسپایدر میاد
مانی
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹با اینکه طراحی بسیار تیز و زاویه داری داره اما هنوز تازگی داره،مگه داریم؟
حمید
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹لامبورگینی یه چیز دیگس
واقعا شاهکاره
بسیار زیبا???
Ferrari Fxx K Evo
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹طراحی ببین و بگیر مکلارن
ferrari_lvr
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹چقدر زیباس…..
خصوصا از جلو
اینتریور هم عالیه
بیاید یه مسابقه بذاریم
هر کی بیشتر دیس بخوره برندس??
مانی
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹من برنده شدم!!!
چیز خاصی هم نگفتم کوچولو ناراحت شد
Car lover
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹انتظار نداشتم از هوراکان خوشم بیاد
ولی این نسخش خیلی خوبه
مهراد
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹اینقدر داغه بدنش که میزنه هی بالا کنتور ??
از هر نظر فوق العادس
حقیقتا کلکو پری برام نموند
باید حرفی که جرمی کلارکسون راجبه M3 زده بود رو برای این بزنم : عجب ماشینی عجب شاهکاری ??
Farzad
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹لذت رانندگی واقعی و خالص ، لامبورگینی با همه ی سوپر اسپرت ها فرق میکنه … باید این اثر هنری رو از نزدیک دید .
Saeed
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹من نظری ندارم فقط دارم به حجم دیسلایک های دوستان نگاه میکنم
Farzad
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹به قول نوید دیسلایکه که از لایک سبقت میگیره !!
فک کنم طرف از لامبو زیاد خوشش نمیاد ?
Moein
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹دلم میخواد تو رنگش غرق بشم
آخه چه بیرحمانه زیبایی لعنتی???
مهرآیین
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹من از بچگی عاشق نحوه باز شدن قیچی شکل درب های لامبورگینی بودم
Mohammad
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹چرا دیسلایکا اینجور شده
سورنا
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹کاری نداره که به راحتی میشه هر تعداد لایک یا دیسلایک میخوای بزنی
مگه مهمه ؟
یه مریضی نشسته داره این کارو میکنه که کلا خوش به حالش دلش با این چیزا خوشه
سورنا
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹زیبایی و قدرت و دلبری و … همه چی تکمیل
منطق میگه هیچ چیزی نباید ۱۰۰٪ کامل باشه و همیشه یه نقصی باید توی هرچیزی باشه حتی انسان
ولی لامبورگینی حتی یه مورد نمیشه ازش مشکلی چیزی پیدا کرد
جوریه دلت نمیاد سوارش بشی فقد باید بزاریش او پارکینگ با ببریش تو اتاقت بشینی زل بزنی بهش …
مهراد
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹نه اینو باید ببری کف خیابون رو باهاش بدوزی به هم ?
میدونی چرا ؟ چون زندگی میتونه خیلی کوتاه باشه و اینو دیشب کامل درک کردم دیگه ?
رامتین
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹واقعا زیبا و تحسین برانگیزه. مهمتر اینکه موتورش تنفس طبیعیه و البته در نسخه EVO فکر کنم 40 اسب بیشتره. ابعادش هم از آوانتادور جمع و جورتره که کاملا یک مزیته. در کل بهترین محصول لامبو، در حال حاضر همینه.
Hamidreza
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹خیلی طراحی زیبایی داره و میشه گفت محشره
اما فولکس خیلی به لامبو بها نمیده
حق لامبو بیشتر از اینهاست …
ارش
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹این نمیتونه واقعی باشه اینقدر خوشگل و جذاب رندره نه واقعی نیست .
آریا ماشین
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹چرا این انقد خوبه؟