لامبورگینی از مدل جدید اوراکان سوپر تروفئو EVO پردهبرداری کرد.
این خودرو که توسط لامبورگینی Squadra Corse توسعه یافته دارای ویژگیهای آئرودینامیکی بهبود یافتهای است که تلاش دارد همان داون فورس بالای مدل قبلی را حفظ کرده و در عین حال راندمان آئرودینامیکی بالاتری را به دست آورد.
به منظور دستیابی به این هدف لامبورگینی با مهندسان دالارا برای توسعه کیت بدنه فیبر کربنی جدیدی همکاری کرده که این کیت میتواند پایداری خودرو را افزایش داده و درگ را نیز کاهش دهد. این تغییرات کاملاً ملموس هستند زیرا لامبورگینی میگوید تمامی قطعات به جز اسپلیتر جلو، کف خودرو و دیفیوزر عقب کاملاً بازطراحی شدهاند.
به لطف این اصلاحات و همچنین اضافه شدن قطعهای به سقف، اوراکان سوپر تروفئو EVO نسبت به مدل قبلی، در حرکت رو به جلو ۸ درصد مقاومت کمتری نشان میدهد. این خودرو در پیست مونزا رکورد ۱ دقیقه و ۴۳.۳ ثانیه را ثبت کرده که ۱.۵ ثانیه سریعتر از مدل قبلی است.
نیروبخش این خودرو پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی است که قدرت ۶۲۰ اسبی دارد. پیشرانه یاد شده به یک گیربکس ۶ سرعته سکونشئال متصل بوده و نیرو را به چرخهای عقب هدایت میکند. حداکثر سرعت این خودرو به ۲۸۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.
اوراکان سوپر تروفئو EVO بهار سال آینده وارد سری مسابقات سوپر تروفیئوی لامبورگینی خواهد داشت. این خودرو میتواند در مسابقات استقامت گرن توریسمو و بخش GT کاپ نیز حضور یابد.
بهای این خودرو در آمریکا از ۲۹۵ هزار دلار آغاز شده و مالکان سوپر تروفئوی کنونی این امکان را دارند که پکیج آئرودینامیکی جدید را سفارش دهند. [دانلود ویدئو]
عاشق این طراح لامبورگینی با استفاده از حطوط شکسته هستم کاملا جذابیت و چهره خشن یک ماشین مسابقه ای رو داره اما ای کاش از توربو هم تو موتور استفاده می کردن تا دیکه با یک غوله بی شاخ و دم طرف باشیم
فشار در منطقه “حجم احتراقی” سیلندرهای لامبو انقد بالاست که نیاز به افزایش فشار مصنوعی نداره!(حجم احتراقیش نسبت به حجم سیلندر خیلی کوچیکه) داره ها( البته فقط هوا) ولی به افزایش وزن و پیچیدگی و استهلاک و…. نمیارزه.
Horse دوست عزیز پرفورمنس این ماشین بهتر از 488 هستش چون مسابقه ایه وزن کمتری داره و داون فورس بیشتری تولید میکنه فنربندی بسیار خشکی داره تا بتونه بهتر پیچ هارو پشت سر بذاره چون سرعتش روی280 کیلومتره فکر کردی پرفورمنس کمتری داره؟؟ حتی لکسوس rcfGT3 هم یک دور پیست رو حدودا بالای 0/5 ثانیه سریعتر از 488 طی میکنه. که بخاطر مسابقه ای بودنشونه رقیب این ماشین فراری488 چلنج یا مدل مسابقه ای 488GTEهستش که از این ماشین سریعتره و تو کلاس GT مسابقات WEC (مسابقات استقامت) عملکرد فوق العاده داشته
خدایی دیگه اینو نباید بخری باهاش بری خیابون دور دور کنی!!! خیلی ضایعس طرفدار سفت و سخت لامبورگینیم ولی اینکه بگن این ماشین خیابونیه واقعا مسخرس با اون ارتفاع و سیستم مسابقه ای و … خوبه که یکی بخره و بفرسته توی پیست مثلا شرط بندی کنن یا اینکه تو مسابقات شرکت کنه ی جایزه بگیره که مطمئنا موفق هم میشه با این مدل
AMIR
۱ مهر ۱۳۹۶عاشق این طراح لامبورگینی با استفاده از حطوط شکسته هستم
کاملا جذابیت و چهره خشن یک ماشین مسابقه ای رو داره اما ای کاش از توربو هم تو موتور استفاده می کردن تا دیکه با یک غوله بی شاخ و دم طرف باشیم
SFXSuperFast
۱ مهر ۱۳۹۶فشار در منطقه “حجم احتراقی” سیلندرهای لامبو انقد بالاست که نیاز به افزایش فشار مصنوعی نداره!(حجم احتراقیش نسبت به حجم سیلندر خیلی کوچیکه)
داره ها( البته فقط هوا)
ولی به افزایش وزن و پیچیدگی و استهلاک و….
نمیارزه.
Sami
۲ مهر ۱۳۹۶خودش غول به تمام عیاریه
الف.ی
۱ مهر ۱۳۹۶خیلی بیش از اندازه زیباست
الف.ی
۱ مهر ۱۳۹۶من که اینقدر محو عکس های زیباش شده بودم کلا یادم رفت مشخصات فنیش رو بخونم!!!!!!!!!
:::فرشاد:::
۱ مهر ۱۳۹۶رنگ بندیش عالیه ? از اوراکان بیشتر از اونتادور خوشم میاد، همونطور که سستوالمنتو رو بیشتر از وننو و سنتناریو میپسندم.
E 36
۱ مهر ۱۳۹۶پدال جان یه مطلب درمورد لغو ممنوعیت واردات بالای 2500 سی سی بزار لطفا که اخیرا صحبت شده ازش
:::فرشاد:::
۱ مهر ۱۳۹۶فعلا که تکذیب شده.
HORSE
۱ مهر ۱۳۹۶رنگ بندی بسیار زیبا من شکلشو بیشتر از ۴۸۸ دوست دارم ولی پرفورمنسش به ۴۸۸ نمیرسه!
Ferrari
۱ مهر ۱۳۹۶Horse
دوست عزیز پرفورمنس این ماشین بهتر از 488 هستش چون مسابقه ایه وزن کمتری داره و داون فورس بیشتری تولید میکنه فنربندی بسیار خشکی داره تا بتونه بهتر پیچ هارو پشت سر بذاره چون سرعتش روی280 کیلومتره فکر کردی پرفورمنس کمتری داره؟؟ حتی لکسوس rcfGT3 هم یک دور پیست رو حدودا بالای 0/5 ثانیه سریعتر از 488 طی میکنه. که بخاطر مسابقه ای بودنشونه
رقیب این ماشین فراری488 چلنج یا مدل مسابقه ای 488GTEهستش که از این ماشین سریعتره و تو کلاس GT مسابقات WEC (مسابقات استقامت) عملکرد فوق العاده داشته
Fit Demon
۱ مهر ۱۳۹۶با این که عاشق لامبورگینی هستم
اما هیچ علاقه ای به طراحی شلوغ ندارم و از مدل های ساده اونتادور و اوراکان بیشتر خوشم میاد تا وننو (نظر شخصی)
ساسان
۲ مهر ۱۳۹۶زیبا.هیجان انگیز..حرفه ای…..عاشقشم….کلیپشم عالی بود…هوس رانندگی توپیست کردم!!!
شاهین پسر
۲ مهر ۱۳۹۶خدایی دیگه اینو نباید بخری باهاش بری خیابون دور دور کنی!!! خیلی ضایعس
طرفدار سفت و سخت لامبورگینیم ولی اینکه بگن این ماشین خیابونیه واقعا مسخرس با اون ارتفاع و سیستم مسابقه ای و …
خوبه که یکی بخره و بفرسته توی پیست مثلا شرط بندی کنن یا اینکه تو مسابقات شرکت کنه ی جایزه بگیره که مطمئنا موفق هم میشه با این مدل