لامبورگینی

معرفی لامبورگینی اوراکان سوپر تروفئو EVO

لامبورگینی از مدل جدید اوراکان سوپر تروفئو EVO پرده‌برداری کرد.

لامبورگینی اوراکان سوپر تروفئو EVO
این خودرو که توسط لامبورگینی Squadra Corse توسعه یافته دارای ویژگی‌های آئرودینامیکی بهبود یافته‌ای است که تلاش دارد همان داون فورس بالای مدل قبلی را حفظ کرده و در عین حال راندمان آئرودینامیکی بالاتری را به دست آورد.

لامبورگینی اوراکان سوپر تروفئو EVO
به منظور دست‌یابی به این هدف لامبورگینی با مهندسان دالارا برای توسعه کیت بدنه فیبر کربنی جدیدی همکاری کرده که این کیت می‌تواند پایداری خودرو را افزایش داده و درگ را نیز کاهش دهد. این تغییرات کاملاً ملموس هستند زیرا لامبورگینی می‌گوید تمامی قطعات به جز اسپلیتر جلو، کف خودرو و دیفیوزر عقب کاملاً بازطراحی شده‌اند.

به لطف این اصلاحات و همچنین اضافه شدن قطعه‌ای به سقف، اوراکان سوپر تروفئو EVO نسبت به مدل قبلی، در حرکت رو به جلو ۸ درصد مقاومت کمتری نشان می‌دهد. این خودرو در پیست مونزا رکورد ۱ دقیقه و ۴۳.۳ ثانیه را ثبت کرده که ۱.۵ ثانیه سریع‌تر از مدل قبلی است. نیروبخش این خودرو پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی است که قدرت ۶۲۰ اسبی دارد. پیشرانه یاد شده به یک گیربکس ۶ سرعته سکونشئال متصل بوده و نیرو را به چرخ‌های عقب هدایت می‌کند. حداکثر سرعت این خودرو به ۲۸۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است. اوراکان سوپر تروفئو EVO بهار سال آینده وارد سری مسابقات سوپر تروفیئوی لامبورگینی خواهد داشت. این خودرو می‌تواند در مسابقات استقامت گرن توریسمو و بخش GT کاپ نیز حضور یابد. بهای این خودرو در آمریکا از ۲۹۵ هزار دلار آغاز شده و مالکان سوپر تروفئوی کنونی این امکان را دارند که پکیج آئرودینامیکی جدید را سفارش دهند.
[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. AMIR

    ۱ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (128 ديدگاه)

    عاشق این طراح لامبورگینی با استفاده از حطوط شکسته هستم
    کاملا جذابیت و چهره خشن یک ماشین مسابقه ای رو داره اما ای کاش از توربو هم تو موتور استفاده می کردن تا دیکه با یک غوله بی شاخ و دم طرف باشیم

    1. SFXSuperFast

      ۱ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (263 ديدگاه)

      فشار در منطقه “حجم احتراقی” سیلندرهای لامبو انقد بالاست که نیاز به افزایش فشار مصنوعی نداره!(حجم احتراقیش نسبت به حجم سیلندر خیلی کوچیکه)
      داره ها( البته فقط هوا)
      ولی به افزایش وزن و پیچیدگی و استهلاک و….
      نمیارزه.

    2. Sami

      ۲ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (19 ديدگاه)

      خودش غول به تمام عیاریه

  2. الف.ی

    ۱ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1765 ديدگاه)

    خیلی بیش از اندازه زیباست

    1. الف.ی

      ۱ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (1765 ديدگاه)

      من که اینقدر محو عکس های زیباش شده بودم کلا یادم رفت مشخصات فنیش رو بخونم!!!!!!!!!

  3. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    رنگ بندیش عالیه ? از اوراکان بیشتر از اونتادور خوشم میاد، همونطور که سستوالمنتو رو بیشتر از وننو و سنتناریو می‌پسندم.

  4. E 36

    ۱ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (917 ديدگاه)

    پدال جان یه مطلب درمورد لغو ممنوعیت واردات بالای 2500 سی سی بزار لطفا که اخیرا صحبت شده ازش

    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۱ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      فعلا که تکذیب شده.

  5. HORSE

    ۱ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (217 ديدگاه)

    رنگ بندی بسیار زیبا من شکلشو بیشتر از ۴۸۸ دوست دارم ولی پرفورمنسش به ۴۸۸ نمیرسه!

    1. Ferrari

      ۱ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (1956 ديدگاه)

      Horse
      دوست عزیز پرفورمنس این ماشین بهتر از 488 هستش چون مسابقه ایه وزن کمتری داره و داون فورس بیشتری تولید میکنه فنربندی بسیار خشکی داره تا بتونه بهتر پیچ هارو پشت سر بذاره چون سرعتش روی280 کیلومتره فکر کردی پرفورمنس کمتری داره؟؟ حتی لکسوس rcfGT3 هم یک دور پیست رو حدودا بالای 0/5 ثانیه سریعتر از 488 طی میکنه. که بخاطر مسابقه ای بودنشونه
      رقیب این ماشین فراری488 چلنج یا مدل مسابقه ای 488GTEهستش که از این ماشین سریعتره و تو کلاس GT مسابقات WEC (مسابقات استقامت) عملکرد فوق العاده داشته

  6. Fit Demon

    ۱ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    با این که عاشق لامبورگینی هستم
    اما هیچ علاقه ای به طراحی شلوغ ندارم و از مدل های ساده اونتادور و اوراکان بیشتر خوشم میاد تا وننو (نظر شخصی)

  7. ساسان

    ۲ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1047 ديدگاه)

    زیبا.هیجان انگیز..حرفه ای…..عاشقشم….کلیپشم عالی بود…هوس رانندگی توپیست کردم!!!

  8. شاهین پسر

    ۲ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1179 ديدگاه)

    خدایی دیگه اینو نباید بخری باهاش بری خیابون دور دور کنی!!! خیلی ضایعس
    طرفدار سفت و سخت لامبورگینیم ولی اینکه بگن این ماشین خیابونیه واقعا مسخرس با اون ارتفاع و سیستم مسابقه ای و …
    خوبه که یکی بخره و بفرسته توی پیست مثلا شرط بندی کنن یا اینکه تو مسابقات شرکت کنه ی جایزه بگیره که مطمئنا موفق هم میشه با این مدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا