نسخه دیفرانسیل عقب مسابقه ای لامبورگینی اوراکان GT3 با بدنه کامپوزیتی و کیت آئرودینامیکی برای مسابقات سوپر تروفی لامبورگینی، کاپ Blancpain در اروپا، آسیا و آمریکای شمالی آماده شده است.
لامبورگینی اوراکان LP 620-2 سوپر تروفی نسخه GT3 اولین نسخه لامبورگینی است که توسط این شرکت بهصورت مستقیم در مسابقات استقامت GT شرکت داده میشود. ازجمله این مسابقات مسابقه ۲۴ ساعته Spa-Francorchamps اسپانیا میباشد. این نسخه اوراکان از همان موتور ده سیلندر ۵.۲ لیتری استاندارد با تزریق مستقیم سوخت و با تنفس طبیعی بهرهمند است. سیستم مدیریت کشش، گیربکس شش سرعته ترتیبی (sequential) و دیسک کلاچ سهتایی با توجه به مقررات FIA توسط مهندسی Dallara انطباق یافتهاند.بعلاوه یک قفسهبندی داخل اتاق، بالههای آئرودینامیکی قابل تنظیم، دیفیوزر عقب و قطعات فیبرکربنی، نمایشگر TFT ویژه در داشبورد، دکمههای چندمنظوره روی فرمان و تجهیزات اطفای حریق برای این خودرو درنظر گرفته شدهاند.
سیستم ترمز با دیسکهای فولادی و کالیپرهای شش پیستونه در جلو و ۴ پیستونه در عقب و ABS بوش با ۱۲ تنظیم متفاوت از طریق دکمههای روی فرمان، بهآسانی کنترل میشوند. تایرهای این خودرو در جلو با اندازه ۳۱۵ و در عقب با اندازه ۳۲۵ و همراه با یک سیستم جک پنوماتیک میباشند. اطلاعات فنی بیشتری از این خودرو منتشر نشدهاند.برای خرید یکی از این مدلها و شرکت در مسابقات، باید ۴۳۰ هزار دلار کنار بگذارید. اولین مسابقه هم در پیست مونزا در ماه آوریل میباشد.
نوید
۲ بهمن ۱۳۹۳شده فرمول یک
اینا اسپویلره یا …
کاش سرعت و شتاب و … رو هم میزدن
MAFIA
۲ بهمن ۱۳۹۳خوشم نیومد.سادش بهتره
زیبایی تو سادگی هست.گرچه این مال مسابقاته ولی من کلا از مسابقه خوشم نمیاد.
دوست دارم بایه نیسان تایتان در جهت معکوس پیست رانندگی کنم و از جلو به این ماشین های مسابقه ای بکوبیم و کلی بخندیم.
Carbonado Aventador
۲ بهمن ۱۳۹۳درود
وزنش 1239 کیلوگرم هست!!!
از این دست ماشین ها هم هیچ وقت شتاب و سرعت واقعیشون معلوم نمیشه!!!!
نوید
۳ بهمن ۱۳۹۳خیلی خیلی ممنون بابت اطلاعاتت
کلا فکر کنم همیشه اول وزن ماشینو میخونی نه؟
قرار بود کم پیدا باشی ولی دیگه نه در این حد
Carbonado Aventador
۳ بهمن ۱۳۹۳داداش من تازگی ها ناراحتی روحی و روانی پیدا کردم!!!!
نمیتونم در جمعتون باشم و دیگه اعصاب ترجمه کردنو ندارم!!!!
بله به نظرم وزن و آیرودینامیک مهم تر از قدرته!!!!
نمونش سستو المنتو!
با 570 اسب بخار پتانسیل گرفتن لافراری و مکی رو داره!
به خاطر وزن کمش!!!!!
امیدوارم آونتادور حداقل 150 کیلو سبکتر بشه!!!!!
رضا :: فقط آلمان :: فقط مرسدس
۳ بهمن ۱۳۹۳گول حرفاشو نخورین بابا…
روحی روانی کجا بود!
؟
من میدونم چه خبراس :-D
چطوری؟
$@kasra@$
۲ بهمن ۱۳۹۳پوووووووووووووووووووووووووووووووووف
بابا اینکه غوله!
مهدی
۲ بهمن ۱۳۹۳لامبو همیشه یه ایتالیایی واقعی میمونه
راستی آمریکایی ها شاید گاوچران باشن اما دوست ناعزیز مافیا بهش میخوره خوک چران باشه
$@kasra@$
۲ بهمن ۱۳۹۳توهین فقط شخصیتو پایین میاره همین!
اون بده چرا تو دهنتو الوده میکنی؟؟؟؟؟؟
با خودم هستما یه موقع منظورمو بد متوجه نشین!
خودم بد تر از همه شمام
ولی دوست عزیز مهدی توهین فقط شخصیتو پایین میاره و اون شخص با کامنت های نامربوط و رکیکش فقط شخصیت خودشو پایین میاره.
pony car
۲ بهمن ۱۳۹۳خیلی دیوونه شده …
$@kasra@$
۲ بهمن ۱۳۹۳راستی بچه ها یه مطلب بی ربط:
همین نیم ساعت پیش نمایندگی ایرانخودرو بودم.
دنا مشکیش برای 9بهمن براشون میومد.
از یارو پرسیدم که این دنا کروز کنترل و مانیتور داره؟
گفت نه
گفتم چرا؟
گفت بعد اینکه شورای رقابت قیمتو42تومن اعلام کرد بجای پایین اوردن کیفیت،اپشن هارو پایین اوردن.
گفتم اگر خودمون بخوایم از اپکو اپشن بذاریم همون48 تومن در میاد؟
گفت نه.
اگر فقط کروز کنترل با مانیتور بخوای بذاری حدود46تومن برات در میاد.
من دیشب هم یه خبر شنیدم درباره ی اینکه شورا گفته دنا باید با اپشن های قبلی عرضه بشه وگرنه عرضه دنا متوقف میشه!
ما ثبت نام کنندگان هم اینجا هویجیم!اونم چه هویجی!
امیر محمد
۲ بهمن ۱۳۹۳انشا الله برسه به دستتون با تمام اپشن هاش و همونجوری که سفارش دادید…
به هر حال هویج هم بد نیست خاصیت داره:-)
$@kasra@$
۲ بهمن ۱۳۹۳درود
امیر محمد تایپیستی؟
من 1 دقیقه است که این کامنتو دادم پسر خوب!
امیر محمد
۲ بهمن ۱۳۹۳نه بابا من تایپیست؟!
نمی دونم شاید هستم خبر ندارم
امیر محمد
۲ بهمن ۱۳۹۳چه حالی میکنن راننده های این جور مسابقه ها…
منم میخوام :(
رضا :: فقط آلمان :: فقط مرسدس
۲ بهمن ۱۳۹۳جوری پدرشون در میاد که دیگه دلت نخواد
این چیزا از دور خوبه
پدر راننده بیچاره درمیاد تا مسابقه تموم میشه!
امیر محمد
۲ بهمن ۱۳۹۳همش هیجانه از گرمای داخل کلاهشون گرفته تا تصادفاتشون
ولی خب اگه تصادف کنن هم بشه از دور هم بد هستش
نوید
۲ بهمن ۱۳۹۳یه مستند بود میگفت راننده های فرمول یک در طول کل مسابقه 3-4 لیتر عرق میکنن
صادق
۲ بهمن ۱۳۹۳نوید من شنیدم 3-4 کیلو کم میکنن
آخه اگه 3-4 لیتر عرق کنن که تموم میشن؟!؟
نوید
۲ بهمن ۱۳۹۳شاید تموم میشن ما خبر نداریم
پیکان جوانان
۲ بهمن ۱۳۹۳هوراکان هم مثه بقیه ساخته های لامبورگینی برای جاده رانندگی خشک و خسته کننده ای داره از این لحاظ فراری و مکلارن تا حدودی از اون راحتر هستند و 911 از تمام اونا رانندگی نرم تری داره البته دیگه قراره 911 با 458 و هوراکان رقابت نکنه و مدل 960 که یه خودرو دونفره و 8 سیلندره با اونا تا سال 2017 وارد رقابت بشه.
$@kasra@$
۲ بهمن ۱۳۹۳پیکان عزیز.
رانندگی خشکو نگو یاد پراید می افتم!
الکی از ماشین های غیر ایرانی ایراد نگیر!
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
امیر محمد
۲ بهمن ۱۳۹۳پیکان جوانان رانندگی خشک یکی از مشخصه های یک خودروی اسپرته اگه صفت نباشه سر پیچ چپ میکنه
کلا لذتش به همین خشک بودنشه
mehran911
۲ بهمن ۱۳۹۳امیر محمد عزیز با نظرت مخالفم یک خودروی
اسپرت
دقت کن اسپرت نه هایپر کار
در کنار این که باید خشک باشه به موقش باید نرمی و لذت یک رانندگی راحت رو به ارمغان بیاره
توصیه میکنم به انواع مدل های 911 توجه کنی
امیر محمد
۲ بهمن ۱۳۹۳مهران ظاهر و باطن ماشین باید مثل هم باشه طراحی 911 بسیار با آرامش هست در حالی که هوراکان مثل برادر بزرگش اوانتادور ظاهرش خشن هست و اگر سیستم تعلیقش سفت نباشه خوب نیست بعدشم لامبورگینی که یه ماشین شهری نیست سوپر اسپرت هست
mahan
۲ بهمن ۱۳۹۳اقا وقتی با سرعت میپیچی صدای لاستیک در میاد لاستیکای جلو میسابه به زمین یا عقب؟ کسی اطلاع داره؟
اخه لاستیک جلو های من یه طرفش آج داره یه طرفش صاف شده خواستم بدونم واسه اونه؟
سعید
۲ بهمن ۱۳۹۳بیشتر ماشینای اسپرت و سوپراسپرتی که من تاحالا دیدم تایرش Pirelli P Zero بوده،حتما بهترین تایره برای اینجور ماشینا
یه پسر
۲ بهمن ۱۳۹۳ای جان اون پرچم ایران پایین در ماشین چی می گه :)
می دونین یه زمانی ایران و ایتالیا مرکز تمذن در جهان بودن
که جالبه پرچم هاشونم یک شکله و این نشون دهنده هنرمند بودن این دو ملت هم هست
همین طور که می دونید رنگ قرمز و سبز بهترین کنتراست رو باهم دارن
حالا چه ربطی به پست داشت ؟ من شرمنده ام ، همین جوری گفتم
kurdishlambo
۲ بهمن ۱۳۹۳آره ایران = ایتالی
پس سایپا = فراری و ایرانخودرو = لامبو و …!عجب شباهتی لامصب…
امیر محمد
۲ بهمن ۱۳۹۳یعنی استدلال دوتایی تون تو حلقم
sAMG
۳ بهمن ۱۳۹۳سلام.ببخشید دوستان این سوالو اینجا میپرسم!!!بر طبق بعضی اطلاعات رسمی بوگاتی ویرون سوپر اسپرت 2012 در پیست فولکس واگن در جهت موافق باد تونست به 431 کیلومتربر ساعت برسه.ولی آیا ماشینی هست که بدون تیونینگ شدن(آک)تونسته باشه بیشتر بره؟(هنسی. کونیخ زگ ویا fxx kتونستن بیشتر برن یا نه؟)باز هم میگم (بدون تیونینگ)…..حالا یکی پیدا نشه بگه gtr!!خواهشا دقیق جواب بدید…ممنون ماشین بازای عزیز.
sAMG
۳ بهمن ۱۳۹۳ببخشید دوستان ماشینی هست که سقف سرعتش بدون تیونینگ بالای 431 کیلومتر بر ساعت باشه؟
$@kasra@$
۳ بهمن ۱۳۹۳بله هست
کوینخزگ اگرا ار با سرعت438
و کوینخزگ وان وان هم با سرعت440
بوگاتی چیرون هم رقم سرعت برای این ماشین که به فولکس واگن از طرف بوگاتی اعلام شده445 هستش.ولی هنوز نیومده
sAMG
۶ بهمن ۱۳۹۳من هنوز شک دارم بدون تیونینگ وبصورت آک ماشینی تونسته باشه بالای 431بره!؟
E 36
۴ بهمن ۱۳۹۳پس شتاب و سرعتش چی؟!
علی لامبو
۴ بهمن ۱۳۹۳حرف نداره