آیا لامبورگینی اوروس نیازی به ارتقا و بازنگری دارد؟ منصوری اینگونه فکر میکند و نسخهای خاص از این سوپر شاسیبلند با نام Venatus را در نمایشگاه ژنو معرفی کرده است.
در نمای جلوی این خودروی ایتالیایی سپری جدید با ورودیهای هوای بزرگتر نصب شده است. کاپوت جدید نیز دارای برخی ورودیهای هوای جدید بوده و همچنین خیزهای عجیبی روی گلگیرهای جلو به چشم میخورد. قوسهای پهن چرخها به همراه رکابهای متفاوت از دیگر تغییرات بصری اوروس منصوری هستند.
نمای عقب اوروس Venatus رادیکالتر از نمای جلوست. سپر خودرو به نظر میرسد در تسلط دیفیوزر بزرگ بوده و سه خروجی اگزوز نیز دیده میشوند. بال نصب شده روی سقف جای خود را به نمونهای بزرگتر داده و روی درب پشتی هم یک بال دیگر نصب شده و در طرفین آن نیز نقش پرچم ایتالیا مشهود است. جدای از قطعات کربنی، اوروس موردبحث دارای چراغهای عقب تیره و عناصر نارنجیرنگ متضاد با رینگهای ۲۴ اینچی خاکستری میباشد.
کاکپیت نیز همانند دیگر محصولات منصوری تیون شده و عناصر نارنجی زیادی در سطوح دیده میشود. لوگوی منصوری نیز روی صندلیها و پشتسریها خودنمایی میکند. پلاک ۱/۱ اوروس Venatus هم نشان میدهد که این اوروس واقعاً خاص و تک است.
منصوری برخلاف رویهی خود به پیشرانهی این خودرو دست نزده و بنابراین پیشرانهی ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی این شاسیبلند همچنان قدرت ۶۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری دارد.
لامبورگینی اوروس منصوری تنها یکی از چندین پروژهی تیونینگ این موسسه است که در نمایشگاه ژنو به نمایش درآمده و سایر محصولات آن نیز در خبرهای آتی خدمت شما عزیزان معرفی میشوند.
بیرونش رو از نمای عقب و بغل فوق العاده دوست دارم ازنمای جلو قابل قبوله اما به قدرت بغل و عقب نیست داخلش اما اصلا دلچسب نیست اون خطهای دوخت نارنجی بیش از حد زیاده هم روی در هم روی کنسول وسط هم روی زیرپایی هم ورودی هوا هم زیر دستی همفرمان هم داشبورد
… با کمال عذرخواهی اما احساس گورخر رو به آدم میده بیش از حد افراط شده توی دوخت نارنجی اما توی همین دوخت، هنوز هم صندلیها بشدت جذابن و ورودیهای هوا و تا حدودی فرمان بقیه واقعا بیش از حده ضمن اینکه واقعا دوست دارم ببینم اگه منصوری بخواد عملکرد فنی این ماشینو تغییر بده چه آتشی به پا میکنه و اینکه شدیدا تحسین میکنم لامبورگینی رو که محصولش اینقدر تیون پذیره
یک تیونینگ فوقالعاده و بی نقص از منصوری (بر خلاف پروژه کولینان)! اگزوزهای خودروی شباهت زیادی به سوپراسپرت Apollo Intensa دارن. پوشش بدنه هم مشابه پروژه اونتادور کربنادو منصوری هست که اون هم پروژه فوقالعادهای بود. فقط شخصا معتقدم اگررینگ متفاوتتر و شلوغتری داشت بهتر هم میشد.
NAVID۰۰۹۸
۱۸ اسفند ۱۳۹۷واوووووو
مزدا
۱۸ اسفند ۱۳۹۷کارش عالیه ??
محمد
۱۹ اسفند ۱۳۹۷بیرونش رو از نمای عقب و بغل فوق العاده دوست دارم
ازنمای جلو قابل قبوله اما به قدرت بغل و عقب نیست
داخلش اما اصلا دلچسب نیست
اون خطهای دوخت نارنجی بیش از حد زیاده
هم روی در
هم روی کنسول وسط
هم روی زیرپایی
هم ورودی هوا
هم زیر دستی
همفرمان
هم داشبورد
…
با کمال عذرخواهی اما احساس گورخر رو به آدم میده
بیش از حد افراط شده توی دوخت نارنجی
اما توی همین دوخت، هنوز هم صندلیها بشدت جذابن و ورودیهای هوا و تا حدودی فرمان
بقیه واقعا بیش از حده
ضمن اینکه واقعا دوست دارم ببینم اگه منصوری بخواد عملکرد فنی این ماشینو تغییر بده چه آتشی به پا میکنه
و اینکه شدیدا تحسین میکنم لامبورگینی رو که محصولش اینقدر تیون پذیره
momo
۱۸ اسفند ۱۳۹۷کوروش منصوری اگه الان ایران بود در بهترین حالت یه مغازه تعویض روغنی داشت
مزدا
۱۸ اسفند ۱۳۹۷اگه تو ایران وارد حوزه خودرو میشد امثال خانوم ابتکار میگفتن آینده نداره کارت!!!
محمدرضا
۱۸ اسفند ۱۳۹۷وقتی پیشرانه رو اینقد خوب میسازی که منصوریم اجازه دست زدن به این قطعه ی هنریو به خودش نمیده?
OMID-LAMBO
۱۸ اسفند ۱۳۹۷شاید صاحب خودرو نخواسته که پیشرانه ش تقویت شه
موتور بوگاتی یا اونتادور رو تقویت کرده
یه 8 سیلندر که چیزی نیست !!!
OMID
۱۸ اسفند ۱۳۹۷از منصوری بعیده به موتور دست نزنه
Infinite
۱۸ اسفند ۱۳۹۷یک تیونینگ فوقالعاده و بی نقص از منصوری (بر خلاف پروژه کولینان)!
اگزوزهای خودروی شباهت زیادی به سوپراسپرت Apollo Intensa دارن. پوشش بدنه هم مشابه پروژه اونتادور کربنادو منصوری هست که اون هم پروژه فوقالعادهای بود. فقط شخصا معتقدم اگررینگ متفاوتتر و شلوغتری داشت بهتر هم میشد.
شاهین
۱۸ اسفند ۱۳۹۷از نمای جلو …
تعریفم نمیاد
هرچی بگم بازم کمه
مهزیار
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ماشینی که طراحیش بده رو هرکاریم بکنی خوب نمیشه
یه آئودی که بهش میگیم لامبو
شاهین
۱۹ اسفند ۱۳۹۷در اصل لامبو تونسته از این پلتفرم چیز متفاوتی بسازه نه پورشه و آئودی، بازم بنتلی لوکسش کرده با یه موتور قوی