اگر قرار باشد به ده سال آینده فکر کنیم، چه تصوراتی از خودروهای آن زمان خواهیم داشت؟ تکنولوژی و طراحی خودرو در ده سال گذشته چه روندی را طی کرده و انتظار می رود تا ده سال دیگر به کجا برسد؟
شاید نباید انتظاراتی افراطی و رادیکال از آینده داشته باشیم. قرار نیست خودروها در هوا معلق باشند و یا بدون استفاده از سوخت حرکت کنند. حتی هوشمند سازی خودروها نیز در این زمان کم، نمی تواند کاملا جای راننده را پر نماید. با این وجود در طرحی که توماس گرنژارد از لامبورگینی ۲۰۲۳ رسم کرده، هنوز می توان خطوط لامبورگینی واقعی و روح آن را دید. به نظر این طرح از تکامل تدریجی مدلهای فعلی مخصوصا وننو خلق شده باشد. خطوط تهاجمی و برش الماس از ویژگیهای این طراحی هستند. این لامبورگینی که دیامانته نامیده شده، از پیشرانه ای هیبریدی بهره می برد. چهار موتور الکتریکی می توانند ۸۰۰ اسب بخار نیرو و ۱۶۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کنند. با کمک سیستم KERS یک نیروی اضافی ۱۶۵ اسبی نیز در اختیار خواهد بود تا مجموع توان به ۹۶۵ اسب بخار برسد. این کانسپت از یک میکروتوربین که قادر به استفاده از انواع سوخت نظیر دیزل، سوختهای بیولوژیک و CNG است بهره می گیرد تا باتری های لیتیوم یون ۱۵ کیلو وات ساعتی را شارژ نماید. با این پیکره بندی، این ماشین می تواند با هر بار سوخت گیری تا ۹۰۰ کیلومتر مسافت را بپیماید و در حالت الکتریکی نیز لااقل ۱۵۰ کیلومتر را طی کند. [jwplayer mediaid=”۵۴۶۶۶″] با این حال اینها مد نظر خریداران خودروهای سوپر اسپرت نیست و بیشتر شتاب و سرعت و دینامیک خودرو است که جذبه لامبورگینی است. این طور نیست؟ [دانلود ویدئو]۴۳ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
parham
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳والا هرچی می خواستیم بگیم دوستان گفتن!!!!!!!دمتون گرم!!!!!!
سیاوش
۱۸ خرداد ۱۳۹۳چه طراحی زیبایی.اینجاست که میگن انسان جلوه ای از خداست.
solat
۲۵ آذر ۱۳۹۳طراحیش بی نظیره و بسیار چشم نواز..دم لامبو گرم