به نظر میرسد نمایشگاههای خودرویی سراسر جهان با بحران جدیدی مواجه شدهاند. ظهور تکنولوژیهای جدید، شبکه های اجتماعی و البته بروز نسل جدیدی که تمایل دارد همهچیز را از دریچه دیجیتال تماشا کند باعث شده همهچیز رنگ و بوی متفاوتی به خود بگیرد و نمایشگاههای مهم خودرویی هم از این قاعده مستثنا نیستند. اگر یادتان باشد چند هفته پیش خبری درباره عدم حضور فولکسواگن در نمایشگاه پاریس منتشر شد و حالا هم گفته میشود زیر برند جذاب این شرکت یعنی لامبورگینی هم قید حضور در پاریس ۲۰۱۸ را زده است.
این اولین باری نیست که لامبورگینی در پاریس حضور نمییابد. در سال ۲۰۱۶ هم لامبورگینی و هم بنتلی در این رویداد غایب بودند و البته شرکتهای استون مارتین، فورد، ولوو و رولزرویس هم در پاریس حضور نداشتند. به نظر میرسد هماکنون بیش از هر زمان دیگر وقت سبکسنگین کردن ارزش حضور در نمایشگاههای خودرویی فرا رسیده است. بجای خرج چندین میلیون دلار و حضور در نمایشگاههای خودرویی، شرکتهایی همچون ولوو در حال برنامهریزی برای برگزاری رویدادهای خاص خود به منظور معرفی محصولات جدید هستند.
دیگر خودروسازانی که نمایشگاه امسال پاریس را نادیده میگیرند شامل فورد، اینفینیتی، مزدا، میتسوبیشی، نیسان، اوپل، سوبارو و ولوو هستند. البته سیتروئن، هیوندای، جگوار، کیا، لندروور، لکسس، مرسدس بنز، پژو، اسمارت، سوزوکی و تویوتا اعلام کردهاند در این رویداد حاضر خواهند بود.
پیش از ظهور اینترنت، نمایشگاههای خودرویی یک فرصت طلایی برای نمایش محصولات و تکنولوژیهای جدید بود. هماکنون اینترنت پرسرعت و یک کامپیوتر میتواند شما را به هر جای دنیا ببرد. عصر دیجیتال در حال تغییر صنعت خودرو بوده و شرکتها هم فرصتهای جدیدی برای ارتباط با مشتریان و طرفداران پیدا کردهاند.
شایان ذکر است نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۸ از دوم اکتبر آغاز بکار کرده و به مدت ۱۴ روز پذیرای علاقهمندان خواهد بود.
Reza
۴ خرداد ۱۳۹۷قرار نیست که تو هر نمایشگاهی که برپا میشه خودرو سازان بیان یه خودرویی رو معرفی کنن
به دلیل مهم نبودن نمایشگاه پاریس شاید لامبو عمدا قیدشو زده و داره خودشو واسه روز های دیگه آماده میکنه.
اروپاییا هر کارشون با برنامه ریزی هستش
شاید اینم جزئی از برنامشون بوده
lamborghini = like
پیکان جوانان گوجه ای
۴ خرداد ۱۳۹۷دیدن خودرو از نزدیک خیلی جذابه ولی فکر کن شما شرکت معروف باشی و یک خودرو انلاین رونمایی کنی بدون هیچ هزینه اونوقت طرفدارها و سایتهای خودرویی و خبری اونو اینقدر پخش میکنن که میشه تبلیغ رایگان حالا بمونه خود خودروسازها کلی اکانت تو شبکه های اجتماعی دارن
NAVID۰۰۹۸
۴ خرداد ۱۳۹۷لامبورگینی هر زمانی که در نمایشگاهی غایب بود ، یعنی این که برای نمایشگاه بعدی با سوپرایز و دست پر داره آماده میشه .
لامبورگینیه ، اَنبوه ساز که نیست
ساسان
۴ خرداد ۱۳۹۷لامبورگین درحال تستو تکمیل مراحل اونتادورSVJهست وتا نتیجه دلخواه نگیره بدیهیه که از رونمایی محصول خبری نیست.
shirko
۴ خرداد ۱۳۹۷خدا کنه اس وی جی رکورد نوربرگ رینگو در دست بگیره .
ساسان
۴ خرداد ۱۳۹۷ازنظر من توانایی اینو داره با توجه به تغییراتی که انجام شده…اینم تعدادی عکس ازSVJتقدیم به شما…واقعا ظاهر بیرحمو تهاجمی داره.فوقلادست
http://uupload.ir/files/gbf1_capture+_2018-05-25-13-27-26.png
http://uupload.ir/files/u4vz_capture+_2018-05-25-13-26-18.png
http://uupload.ir/files/3swj_lamborghini-aventador-superveloce-jota-spy-photo4.jpg
http://uupload.ir/files/vf2_2019-lamborghini-aventador-sv-jota-spy-photoب.jpg
فرامرز
۴ خرداد ۱۳۹۷تقاضا برای ماشین جدید تو اروپا و احتمالا بقیه مناطق توسعه یافته جهان بیداد میکنه. هر ماشینی بخوای به صورت سفارشی یا با تخفیف بگیری باید چند ماه صبر کنی. تو آلمان برای مدل های جدید اشکودا و پیشنهاد های وسوسه کننده اش گاهی باید تا یک سال منتظر موند (البته میشه با پرداخت قیمت اعلامی کارخونه بعضی از تیپ های آپشنال رو با تحویل فوری خرید ولی شامل تخفیف ها نمیشه). اکثر خودروسازهای بزرگ به شدت درگیر توسعه محصولات جدید و تولید بیشتر هستن