درحالیکه رقبا به استفاده از پیشرانههای توربو روی آوردهاند تا بتوانند استانداردهای سختگیرانه مصرف سوخت و آلایندگی را برآورده کنند، لامبورگینی بار دیگر تأکید کرده که برنامهای برای حذف پیشرانههای تنفس طبیعی در آیندهای نزدیک ندارد.
استفانو دومنیکالی مدیرعامل لامبورگینی در خلال صحبت با Car Advice گفته که پیشرانههای تنفس طبیعی در قلب این برند بوده و جایی نخواهند رفت.
او گفت:
چیزی که برای ما بسیار بسیار جالبتوجه است حرکت پرشتاب به سوی الکتریکی سازی است اما با احترام فراوان، ما احساس میکنیم که ارزش ما استفاده از پیشرانههای تنفس طبیعی و متفاوت بودن نسبت به دیگران است.
من معتقدم که لامبورگینی در حوزهی خود بسیار قوی است. جایی که برخی از رقبا فکر میکنند استفاده از پیشرانههای تنفس طبیعی بجای نسخههای توربو یک مشکل بزرگ خواهد بود.
به اعتقاد من راههای دیگری وجود دارد بنابراین موضوع چگونگی آماده کردن مشتریان برای روبرو شدن با آنها است. این یک مشکل برای خریداران اول یا دوم نیست بلکه یک طرف آن آماده کردن یک راهحل فنی و طرف دیگر نیز آماده کردن برند برای آیندهی نزدیک است.
اگرچه لامبورگینی به ساخت پیشرانههای تنفس طبیعی متعهد است اما شاسیبلند اوروس متفاوت خواهد بود. این خودرو در ابتدا منحصراً با پیشرانهی ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو فروخته خواهد شد و سپس نمونهی هیبریدی عرضه خواهد شد.
طبق گفتههای دومنیکالی، داشتن این تکنولوژیها به لامبورگینی اجازه خواهد داد تا از سیستم الکتریکی و توربو در زمانهای ضروری سود ببرد و بتواند با خودروهای توربو و هیبریدی مک لارن و فراری رقابت تمامعیاری داشته باشد.
حسین
۷ خرداد ۱۳۹۶رو اون 12 سیلندر دوتا توربو بنداز و زمین و زمان رو به هم بدوز .
این گاو میتونه جای خاک . اسفالت رو شخم بزنه
Ali
۷ خرداد ۱۳۹۶توربو باعث میشه صدای زیبایه گاو وحشی کم بشه،حیف یه همچین ماشینایی با اصالت سنت شکنی کنن
Ferrari SFXSuperFast
۸ خرداد ۱۳۹۶فشار تراکم درون سیلندر لامبو انقدر بالاست که نیازی به توربو توی موتورهای 12سیلندرش نیست.
ارمان
۷ خرداد ۱۳۹۶فکر میکنم تنفس طبیعی بودنش نقش کاملا موثری روی فروش و نگهداری کلکسیونی داره و ارزش نهایی محصول در اینده مشخص میشه به نظرم لامبورگینی فرمول خوبی برای رقابت با فرارری رو از سر گرفته و فکر میکنم از الان داره فکر ۵۰ سال دیگه رو میکنه
تصور کنید همه ماشین ها الکتریکی شدن و شما با یه پول عجیب میتونی تو خیابونا صدای w12 رو راه بندازی
سرو دست واسش میشکونن .
یاسین
۷ خرداد ۱۳۹۶مگه میشه اصالت رو ول کرد اصالت لامبو یعنی موتورهای تنفس طبیعی که وقتی گاز میخورن رگ جنون راننده رو بیدار میکنن
لامبو برند سوپراسپرت های مورد علاقه منه هایپر کار الکتریکی لامبو هرموقع که بیاد حساب کتابهای زیادی روبهم میریزه مطمئنم
moein
۷ خرداد ۱۳۹۶ای جانم
ایتالیایی اصیل ??
V.m
۷ خرداد ۱۳۹۶سلطان تمام سوپراسپورت ها قطعاً لامبورگینی به خاطر شتاب وصدا وطراحیش وتنفس طبیعی وبیشتراز اونی که گفته میره واز همه مهمتر اصالتش ای جونم لامبو…
ایمان
۷ خرداد ۱۳۹۶سلطان تمام سوپر اسپرت ها فراری هست نه لامبورگینی
amir
۷ خرداد ۱۳۹۶.
اصالت لامبورگینی مهم ترین نقطه ی قوتشه.
sasan
۷ خرداد ۱۳۹۶لامبورگینی=اصالت
بااینجمله ی ریچارد هموند موافق نیستم که میگه لامبورگینی برای حفظ اصالتش درگذرزمان هرگز به زحمت نیفتاده واونا بدونه وقفه درحال طراحی پرریسک برای بهترین پستراتاق خوابها درسراسر دنیا هستن بدون ذره ای عقب گرد…ازنظرمن لامبو باحفظ اصالت درتمام بخشها.طراحی انجین ..و… یکسری حرکتهای جسورانه وپرریسک داره که..هممون عاشقشیم!!…نمونش اوروس بزرگ که توراهه..تصور اینکه یه شاسی بلند بلای650اسب قدرت ازاگزوز عقبش زبانه های اتش میاد بیرون…دیوانه میکنه این پارادوکس منو!!!
Saied
۷ خرداد ۱۳۹۶لامبو عالیه.
عاشق طراحیه لامبو هستم.
کاش جوان هایه ایرانی هم میتونستن ماشین هایه توربو دار مکلارن و یا تنفس طبیعیه فراری و لامبورگینی رو میروندن و باهم به صورت واقعی تست میکردن. اونوقت اینجوری الکی نظر نمیدادیم که کدوم خوبه یا بد.
Sajjad.a8
۷ خرداد ۱۳۹۶همین فاکتور باعث شده من عاشق لامبورگینی بشم
اصن تنفس طبیعی یه دنیای دیگه داره
این حس رو به آدم میده که زیر پدال گاز، زور واقعی ماشین قرارداره نه زور توربو شارژ
شاهین پسر
۱۱ خرداد ۱۳۹۶تنفس طبیعی و نبودنش همش یکیه یعنی عشقه این برند
الان دیگه کسی اهمیت نمیده تنفس طبیعی باشه یا نباشه.خیلیا هستن مثلا هوراکان رو میبرن میدن به تیونرها و ی تویین توربو بهش نصب میکنن و غول مرحله آخر ازش میسازن.اونم با 1250 اسب بخار قدرت!!! با همون صدا با همون بک فایرای معروف و …