لامبورگینی

هیولا روباز می‌شود! معرفی لامبورگینی اونتادور S رودستر

درست در زمانی که فکر می‌کردیم لامبورگینی اونتادور S ترکیب کامل و بی‌نقصی از عملکرد و لوکس بودن است، حالا سازندهٔ ایتالیایی نسخهٔ رودستر یا روباز جدیدترین سوپراسپرت خود را معرفی کرده است. همانند نسخهٔ کوپه، اونتادور S رودستر نیز از تمامی ویژگی‌های همتای سقف ثابت خود سود می‌برد اما راننده امکان استفاده از این ویژگی‌های پیشرفته را در هوای آزاد خواهد داشت.

همچنین اونتادور S رودستر در طراحی بیرونی نیز مشابه نسخهٔ کوپه است اما درعین‌حال از چند ویژگی منحصربه‌فرد ظاهری هم سود می‌برد. سقف فلزی قابل جداسازی این سوپراسپرت به‌صورت استاندارد به رنگ مشکی فیبر کربن بوده و وزنی کمتر از شش کیلوگرم دارد. همچنین برای این سقف، رنگ مشکی براق هم قابل سفارش است. علاوه بر این تفاوت، در روی موتور نیز یک پُل Y شکل همرنگ بدنه کشیده شده که نمای زیبایی ایجاد کرده و کاملاً با نسخهٔ کوپه متفاوت است. همچنین می‌توان آپشن پوشش شفاف موتور را هم سفارش داد که اجازه می‌دهد نیروگاه V12 خودرو توسط جهانیان دیده شود.

اما در زیر این پوشش شیشه‌ای، همان نیروگاه V12 تنفس طبیعی نسخهٔ کوپه قرار دارد که در نسخهٔ S قدرتی معادل ۷۳۰ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۶۹۰ نیوتن متر تولید می‌کند. این نیروگاه به یک گیربکس هفت سرعتهٔ ISR متصل است که این ترکیب موجب می‌شود اونتادور S رودستر ظرف تنها ۳ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد و تا رسیدن به حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت به حرکت خود ادامه دهد. همچنین این پیشرانهٔ قدرتمند با همان سامانهٔ چهارچرخ محرک، سیستم فرمان گیری چهارچرخ، تعلیق فعال و حالات رانندگی استرادا، اسپرت و کورسا ارائه می‌گردد که در نسخهٔ کوپه شاهد آن‌ها بودیم.

برای این هیولای روباز امکان سفارش ۱۳ رنگ بدنهٔ مختلف وجود دارد که شامل نمونه‌هایی چون زرد Giallo Evros و آبی Ad Personam می‌شود که تصاویر آن‌ها در اینجا مشاهده می‌کنید. همچنین در داخل نیز برای چرم و آلکانترا، گزینه‌های رنگی شخصی برای خریداران وجود دارد. به‌عنوان‌مثال، این نمونهٔ موجود در تصاویر از تریم داخلی کرمی-مشکی استفاده می‌کند.

لامبورگینی اونتادور S رودستر برای اولین بار در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش عمومی درخواهد آمد و سپس فروش آن از ماه فوریهٔ ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد. قیمت این سوپراسپرت رودستر ایتالیایی در ایالات‌متحده از ۴۶۰,۲۴۷ دلار، در اروپا از ۳۱۳,۶۶۶ یورو و در انگلستان از ۲۵۱,۴۶۲ پوند آغاز می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۷ دیدگاه‌ها

  1. moein

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (913 ديدگاه)

    جووووووونم???
    کدوم بنده خدایی بود میگفت ایتالیا ماشین خاصی نداره ؟؟؟؟
    امثال مک لارن تو خواب هم نمیتونن یه همین پکیج جیگری رو تولید کنن چه برسه واقعیت?

    1. SERIAL WINNER

      ۱۶ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      .
      اون بنده خدا به چیزی گفت شما جدی نگیر .
      ایتالیا آبروی سوپراسپرت سازیه

      1. Ahmad

        ۱۶ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (1171 ديدگاه)

        مسلما عاشقشم و به نظر من در کنار میورا و کنتاش و تا حدودی گایاردو بهترین لامبورگینی های ساخته شده هستند ولی واقعا دیگه منتظر جانشین هستم.اون 100 هزار تایی هم که از 812 گرونتره واقعا برام عجیبه.

    2. احمدرضا

      ۱۶ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1465 ديدگاه)

      درسته رخ فوق العاده ای داره اما نباید مکلارن هم دست کم گرفته بشه
      تو یه فیلم درگ خیابونی دیدم که مکلارن 650S پورشه 911gt3 رو قورت داد
      و تو یه قسمت دیگه از همون سری مسابقات پورشه ،لامبو رو مچاله کرد
      من اون فیلم ها رو تو تلگرام دیدم که اگه بخای ادرس اون کانال رو هم بت میدم سرچ کنی کیف کن!!

      1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

        ۱۶ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (2855 ديدگاه)

        برادر احمدرضا این کلیپ های که میگید تو آپارات هم موجوده.
        اون درگی هم که میگید فکر میکنم درگ 570s هستش با پورشه gt3rs و مدت زمان 14 ثانیه.
        حالا شما و من هی بگیم چه فایده.
        فقط تنها رقیبی که منتظرم تا درگشو با 720s ببینم gt2rs از دیگر کمپانی فضایی.??

      2. SERIAL WINNER

        ۱۶ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (11565 ديدگاه)

        .
        حالا مثلا درگ خیلی معیار مهمیه؟
        درگستر هایی هستن که 0 تا 100 رو زیر نیم ثانیه میرن ، یعنی الان اونا بهترین ماشین هان؟

        1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

          ۱۶ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (2855 ديدگاه)

          نکته ی مهم اینه که مک لارن درگستر نیست دوست من.

      3. R

        ۱۸ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (1171 ديدگاه)

        خداییش چطور ندیدی با هم شروع نکردن و لامبو دیر حرکت کرد؟

  2. SERIAL WINNER

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    .
    جالبه برام که اونتادور ۱۰۰ هزار دلار گرون تر از فراری ۸۱۲ هست.
    هنوزم که هنوزه خیلی دوستش دارم

  3. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2855 ديدگاه)

    اون بنده خدا من بودم.?
    آخه این خداییش چیش خاصه.
    با سیستم چهار چرخ شتابش 3 ثانیه س.
    قیمت نیگا،460 هزار دلار.??
    بابت چی خدا میدونه. نکته ها ی خاصش چهره ی فوق العاده هستش و اصالت 12 سیلندر و صدای دیوانه کننده.
    اینا 460 هزار تا نمیارزه.
    منتظر جواب مک لارن باشید.
    در ضمن نگفتم ماشین خاص نداره،گفتم منو ارضا نمیکنه و اون پرفورمنس پورشه و مک لارن و باقی تفنگداران مریخی انگلیسی رو نداره.
    تمام.
    با دیسلایک واقعیت ها تغییر نمیکنه.
    هر وقت ایتالیا امثال والکایری
    Bp23
    720s
    911
    918
    پراجکت وان
    هایپر جدید کیتینگ
    Cx75
    ولکان و…..((بخوام بگم زیاد میشه))
    ساخت اونوقت میشه آبروی سوپر اسپرت سازی اروپا.

    1. رامتین

      ۱۶ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (3253 ديدگاه)

      ماشالله به اینکه راضیت نمیکنه جوان!

    2. الف.ی

      ۱۶ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1765 ديدگاه)

      دوست عزیز
      من خودم مکلارن رو هم خیلی دوستدارم
      لازم نیست اینقدر همه جا بگی مکلارن بهترینه که الحق والانصاف خودروهای عالی داره و
      متاسفانه طرفداران کم ولی واقعا مکلارن همه جا هم بهترین نیست ها
      نمیگم مکلارن تو چه چیز هایی بهترینه چون اگه کسی یه کم تعصب رو کنار بذاره میتونه خودش پی ببره
      آبروی خودروسازی اروپا مختص به هیچ کشوری نیست.
      توانایی های مکلارن با وجود اف1 به همه ثابت شده است
      شدی مثل طرفدارهای همون شرکتی که هر چی بسازه طرفدار های بسیار غیر منطقیش میگن بهترینه
      این خودرو شتابش 3 ثانیه است چون 1625 کیلوگرم وزن داره که در مقایسه با بقیه سوپر اسپرت ها وزن زیادیه و همینطور گیربکسش تک کلاچه است.
      هرخودرویی برای هدف خاصی ساخته شده و هرکدوم منطق ساخت خودشون رو دارن و چیزی که مشخصه اینه که اونتادور اس برای رسیدن به شتاب زیر 3 ثانیه ساخته نشده و این اصلا باعث نمیشه که خودروی فوق العاده ای نباشه.

      1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

        ۱۶ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (2855 ديدگاه)

        الف ی عزیز.
        در حال حاضر 720s بهترین سوپر اسپرت از نظر من.
        شتاب صفر تا 60 مایلشم ((2.6)) ثانیه ثبت شده.((تصویریش هم موجوده))
        شما نگاه کن مثلا به بهترین خودروی لامبو یعنی هوراکان پرفورمانته.
        با سیستم چهار چرخ محرک شتاب 0 تا 60 مایلش 2.4 ثانیس با مک لارن که یک خودروی دیفرانسیل عقبه فقط 2. ثانیه تفاوت داره تو باقی موارد هم دست بالا رو داره حتی با اینکه مک لارن قدرت بیشتری داره بازهم مصرف سوخت کمتر و تولید آلایندگی کمتری داره.
        بعد جالبش اینه که دست آخر جایزه ی انجین سال رو به فراری میدن.
        …………
        تازه شما این رو هم در نظر بگیر که رقیب پرفورمانته در اصل نسخه ی lt مک لارن 720s محسوب میشه و مک لارن تو نسخه پایه همچین عملکرد فوق العاده ای داره.
        شما خودتون دیدین که بعضی طرفداران فراری تو مقایسه 720s با 488 چه تیکه هایی بار مک لارن کردن.
        بعضی ها هم عادت کردن که بگن مک لارن با این قیمت ارزش نداره.
        همیشه هم طرفداران لامبو رکورد پیستشو تو سر مک لارن زدن.
        ورقه هاشو گم کرده و مک لارن دهنشو ببنده دیگه و……….
        اینکه لامبو نتونسته وزنش رو کاهش بده مشکل از خودشه تقصیر مک لارن نیست.
        …………………..
        من نگفتم آبروی خودروسازی گفتم سوپر اسپرت سازی.
        الف .ی جان خداییش خود شما برو سایت های مختلف خارجی و کامنت های دوستان خارجی هم ببین بعد یک مقایسه ی همه جانبه بکن 720s رو با رقبای ایتالیاییش بعد اگه به برتری مک لارن پی نبردی هرچی شما بگی من قبول میکنم و دیگه نیگم 720s برترین سوپراسپرته.
        اینهمه خداییش طرفداران فراری هرچقدر تعریف افراطی از برند محبوبشون کردن ما هیچی نگفتیم اونوقت تا ما مک لارن رو بالا ببریم صدای دوستان در میاد.((منظورم شما نیستی الف.ی جان شما عزیزی))

        1. الف.ی

          ۱۷ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (1765 ديدگاه)

          لطف داری شما
          میدونم مکلارن ۷۲۰ اس چه شاهکاریه و متاسفانه طرفدار مکلارن زیاد تو ایران نیستن
          ول کن این چیزا رو
          با چهارتا لایک و دیسلایک نه ارزش مکلارن و فراری و لامبو بالا میره نه پایین میاد.
          فقط در عجبم چطور بعضی معتقدند مکی هیچ چی نیست
          احتمالا مریخی هستن با اسطوره ای به نام f1 که هنوزم سریعترین خودروی تنفس طبیعی دنیاست اشنا نیستن
          برداشت بد نکنین اصلا نمیخوام بین سه شرکت داوری کنم هر سه عالی هستن

        2. king lambo

          ۱۷ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (55 ديدگاه)

          دوست عزیز درگ هایی که از مکلارن پخش میشه اکثرا رسانه ای و انگلیسی هستش قبول شاید مکلارن 720 کمی تو درگ از سوپر ولوچه و این جلو بیفته ولی به هیچ وجه 570 از اوراکان سرتر نیست درگ هایی که با اسم بی او تی بی میبینیم کاملا جانبدارانه به نفع مکلارنه چطور 488 با اختلاف اندک 570 رو میبره ولی اف 12 انقدر راحت 570 رو شکست میده در حالی که 488 تو درگ اف 12 رو شکست میده… چرا برای درگ لامبو اونتادور و 911 توربو اس سه بار مسابقه برگذار میکنن و هر دفعه یه نتیجه بدست میاد ولی همه ی درگای دیگه یه بار بصورت ماست مالی به نفع مکلارن تموم میشه؟
          مکلارن کاملا رسانه ی انگلیس رو در اختیار داره لطفا بس کن این جو سازی رو تو سایت اگه واقعا مکلارن توانشو داشت رکورد نوربرگ رینگ رو بدون شرکت های تیونینگ میزد و افتخار میکرد به رکوردش لطفا اخلاق انگلیسی و سفسته کردنتو کنار بذار و منطقی رفتار کن ما هم تو پیج مکلارن حرفی از اینکه در حد نیست نمیزنیم.

        3. Carbonado Aventador

          ۱۷ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (4514 ديدگاه)

          محتوای کامنت شما به نظرم درسته و من مشکلی توش نمیبینم…
          ولی خدایی کجا نوشته شده که مکلارن 720 با 80 اسب بیشتر و 100-150 کیلو وزن کمتر رقیب هوراکان پرفومانته هستش؟؟!!!

          مکلارن 720 تو دسته ی آونتادور سوپر ولوچه و 812 سوپر فست قرار میگیره که اونجا رقیب قدرتمندی واسه لامبو و فراری هست ولی برد با ایتالیایی ها هست!!!

          الان 720 میشه گفت فعلا رقیب مستقیم نداره چون نه لامبو رقیبی براش رونمایی کرده و نه فراری هنوز رقیبشو رونمایی کرده!!!!

          فعلا باید منتظر رونمایی 488 جدید باشیم!

        4. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

          ۱۷ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (2855 ديدگاه)

          سلام کربونادو جان.
          من منظورم از لحاظ مشخصات فنی بود.
          مک لارن مسیر 1/4 رو تو 10.1 میره و پرفورمانته تو 10.2 و قیمت هاشونم خیلی فرق نداره.
          در حال حاضر پرفورمانته نزدیک ترین رقیب 720s هستش.
          فکر نمیکنم دیگه تو این دوره 80 اسب بخار بیشتر داشتن رقیب نشانه ی برتری باشه.
          الان همین 720s با اینکه قدرت کمتری داره ولی راحت 812 رو شکست میده.
          من بیشتر از لحاظ مشخصات فنی میگم.
          به هر حال ممنون که پاسخ منو دادین.
          ……………
          این دوستمون کینگ لامبو
          هم که میگه رسانه های انگلیسی سخت در اشتباهه.
          تو خیلی از درگ هایی هم که تو انگلستان نیست مک لارن پیروزه.
          در نسخه ی 720s که اصلا نباید شک کرد.
          در پیست هم مک لارن ظاهرا مثل فراری علاقه ای به رکورد زدن نداره.
          اگر شما رکوردهای 918 و پی 1 رو در پیست های مختلف ببینید متوجه میشید هیچ تفاوت زیادی نیست .
          برای مثال 918 پیست spa رو تو 2:39 تایم زده ولی پی 1 تو همین پیست 2:38 تایم زده.
          یا تو پیست Circuit of the Americas. پی1 تو 2:17 تایم گیری کرده ولی 918 تو 2:24 بخوام بگم زیاد میشه.
          اینکه مک لارن گفته تو جهنم سبز زیر 7 دقیقه رفته حقیقته اگه شما تو پیست های مختلف سنجیده باشین.

      2. Ferrari

        ۱۷ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (1955 ديدگاه)

        دوست عزیز شما بارها ثابت کردی اطلاعات بالایی یا حتی متوسطی نداری ما الکی نمیگیم فراری بهترین هارو میسازه شما که ادعا داری تو فرمول یک ایران هستی و مطالب رو میخونی باید خبر تمایل ورود استون مارتین به مسابقات رو خونده باشی اونجا اندی پالمر گفت اگه وارد فرمول یک بشیم رقیب مستقیم ما فراریه یا چند وقت پیش تو همین پدال استون اعلام کرد برای 488 رقیب خواهند ساخت لابد از نظر شما پالمر هم متعصب فراریه.جاسوسی مکلارن از فراری فصل 2007 که باعث شد ابروی مکلارن بره یا استفاده از 2 دستگاه فراریf360 برای ساخت 12cاین یعنی فراری همیشه الگوی کمپانی های دیگه بوده حالا شما متنفری از فراری نمیتونی این چیزهارو درک کنی مشکل خودته نگو طرفداران فلان برند هرچی بسازه میگن بهترینه میگیم بهترینه چون هست

        1. Ferrari

          ۱۷ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (1955 ديدگاه)

          الف ی
          الان یکم سرم شلوغه تا شب نشده جوایزی که F12. 488. و 458 گرفتن رو برات میذارم تا از این تفکرات تخیلی ییرون بیای

        2. الف.ی

          ۱۷ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (1765 ديدگاه)

          نمیدونم تو این چیزا رو از کدوم منبعی میگی
          تو میگی اوراکان با استفاده از دو دستگاه ۴۵۸ ساخته شده
          مکلارن 12c با استفاده از دو تا فراری ساخته شده
          منبع چنین حرفی چیه‌‌؟؟؟؟؟
          حرف زدن با شما ها نتیجه ای نداره همتون به جز میثم
          عزیز من هر سه عالی هستن نمیدونم چه تلاشی داری بگی فراری همیشه بهترینه

        3. الف.ی

          ۱۷ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (1765 ديدگاه)

          اون پایین منم فقط بخش کوچیکی از جوایز 650s رو گذاشتم
          همون فراری که به نظر خودت الگو ی بقیه است به اختلاف فاحشش با مرسدس تو فرمول یک اذعان داره

        4. Ferrari

          ۱۷ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (1955 ديدگاه)

          منبع میخوای باشه
          [استفاده مک‌لارن از دو فراری برای ساخت نخستین خودروی خود | پدال، مجله خودرو و حمل و نقل] is good,have a look at it! https://www.pedal.ir/%D9%85%DA%A9-%D9%84%D8%A7%D8%B1%D9%86/%D9%85%DA%A9-%D9%84%D8%A7%D8%B1%D9%86-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE%DA%86%D9%87/
          درمورد لامبو هم رجوع کن به مجله ماشین شماره 362 صفحه ی 46. ولفگانگ دورهایمر به مهندسان لامبو دستور خرید یه دستگاه 458 رو داد تا در زمینه ی کارایی و قابلیت هدایت مورد برسی قرار بگیره هوندا nax هک که دیگه از بس گفتیم زبونمون مو دراورد نکته ی جالب درمورد nsx اینه که حتی طراحی این مدل هم از طراحی فراری ها کپی برداری شد از لحاظ تولید داون فوزس بدون اسپویلر . البته شما قبلا هم گفتی که هر منبعی در این مورد ارائه بشه قبول نمیکنی
          دندون رو جیگر بذاری من انقدر لینک از جوایزی که مدل های مختلف گرفتن برات میذارم که سرگیجه بگیری

    3. SERIAL WINNER

      ۱۶ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      .
      صدای لامبورگینی اونتادورمیارزه به تمام قابلیت های ال‍۷۲۰ اس
      ال‍۷۲۰ اس چی داره ؟
      یه موتور توربو که بوستش رو‌ بالا بردن
      ۸۰۰ اسب بخار قدرت داره ، با ۸۰۰ اسب معلومه سریع تر از اونتادور ۷۵۰ اسبیه.
      مکلارن در مقابل لامبورگینی و فراری هیچ چی نیست

      1. الف.ی

        ۱۶ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (1765 ديدگاه)

        دقیقا معیارت چیه که مکلارن در مقابل لامبورگینی و فراری هیچ چی نیست؟
        برای منم شرح میدی بفهمم؟

        1. الف.ی

          ۱۶ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (1765 ديدگاه)

          مدیرای لامبورگینی و فراری اینقدر با قاطعیت نمیگن مکلارن هیچ
          چی نیست که شما میگی
          حتی متعصب ترین طرفدار ها مکی رو به عنوان رقیب قبول دارن اون وقت شما دوست گرامی ……….

        2. الف.ی

          ۱۷ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (1765 ديدگاه)

          آقا مجید جواب نمیدی داداش؟

        3. SERIAL WINNER

          ۱۷ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          .
          جایی کار داشتم ، نتونستم سریع جواب بدم

          دوست عزیز من برای مکلارن احترام قائلم اما … .

          اما شما در نظر بگیر هر ماه یک بار اخبار لامبورگینی در این سایت کار میشه ، اون یک بار رو هم این دوستمون دانیال عزیز با کامنت هایی که یقینا به علت جوگیری بیش از حد گذشته میشن به جون ما زهر می‌کنه.

          ایشون این حرف ها رو در صفحه ی مکلارن بزنه ،

          لامبورگینی بنز با تویوتا نیست که اخبارش هر روز در سایت باشه ، تموم این تابستان ۲ خبر در مورد لامبورگینی گذاشته ، آیا این درسته لذت خوندن این ۲ صفحه هم از دست تیکه پرونی های بی‌مزه و‌ کودکانه ی یک عده به جون ما زهر بشه؟

          منم مقابله به مثل می‌کنم. لامبورگینی رو حداقل در صفحات خودش مسخره نکنید و‌مک‌لارن رو الکی تو سرش نزنید ، سالی 10 مقاله رو به جون عاشقان لامبورگینی زهر نکنید ، ما هم به علایق شما احترام میذاریم

        4. الف.ی

          ۱۷ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (1765 ديدگاه)

          قبول دارم این دوستمون هم نباید این کار رو کنه ولی فکر کنم موقع کامنت گذاشتن عصبانی بودی!!!!
          حالا که ارومی واقعا به نظرت مکلارن رقیب درخوری برای لامبو و فراری نیست؟

      2. Amir Machine

        ۱۷ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (1279 ديدگاه)

        من خودم از طرفدارهای دو آتیشۀ لامبورگینی هستم و همیشه هم تو بحث‌ها ازش دفاع کردم اما اینکه مک‌لارن در برابر لامبورگینی هیچ چی نیست رو هرگز قبول ندارم

      3. R

        ۱۸ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (1171 ديدگاه)

        اره انصافا بهترین صدا بین سوپر اسپرت ها

  4. Kamran

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (919 ديدگاه)

    اینا همه کِ اسم بردی همشـون تو نووربرگ‌رینگ
    زیر Baby Lamborghini Huracan هستنـ 😂

    1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

      ۱۶ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (2855 ديدگاه)

      کامران جان اگه استون مارتین ،ولکان amr رو بفرسته جهنم سبز، با فاصله رکورد دار پیسته و این یک واقعیته.
      مک لارن هم همینطور اگه تصمیم بگیره بره پیست قطعا رکورد دار پیسته.
      نسل جدید gt2rs هم که هنوز رکورد نزده.
      918 هم که رکوردش ماله چهار سال پیش بود.
      بقیه هم که یا نزدن یا هنوز نیومدن.
      بعد شما چطوری این حرف رو میزنید؟؟
      هر وقت اینایی که گفتم تایم گیری کردن و تایمی بدتر از پرفورمانته داشتن اونموقع حرف شما درسته.

  5. سعید(تهران)

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (496 ديدگاه)

    این اونتادور از همه طرف و همه رنگیش و با سقف و بی سقف واقعا زیباست….

  6. V.m

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (24 ديدگاه)

    مکلارن هم با زور توربو حالا اومده چندتا درگ برده دلیل بر برتری اون نمیشه مکلارن همیشه زیر سایه لامبورگینی وفراری قرار داره

    1. الف.ی

      ۱۶ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1765 ديدگاه)

      نه این هم تفکر اشتباهیه

    2. #ali.m#

      ۱۷ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1836 ديدگاه)

      به قول رفیقمون sina تو مملکتی که جووناش 4تومن میدن موبایل که باهاش جلوی اینه عکس بگیرن بایدم در مورد مک لارن اینجوری نظر بدن و بی ارزشش کنن .
      یه بار هم یادم میاد یه نفر در مورد شیرون اینجوری گفت
      کلا ادمای جالبی هستین.

      1. الف.ی

        ۱۷ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (1765 ديدگاه)

        بذار تو عالم خودشون باشن الآن به منو بقیه هم کلی دیسلایک میدن و ما میشیم کسانیکه مغلطه میکنن
        بذار فکر کنن مکلارن هیچ چی نیست.
        نمیدونم موقعی که موتور بنزینی پی1 ( 8 سیلندر 3.8 لیتر تویین توربو 727 اسب بخار) 191.3 اسب بخار در هر لیتر تولید میکنه کجان
        من خودم اصلا قصد داوری ندارم فقط میخوام ذهنیت غلط در مورد مکلارن رو عوض کنم

        1. Ferrari

          ۱۷ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (1955 ديدگاه)

          191 اسب برای هرلیتر خیلی زیاده؟؟ فراری 288 gto evolozione با موتور 8سیلندر 2/9 لیتری 650 اسب تولید میکرد یعنی 224 اسب به ازای هرلیتر سال 1987
          و f40 lm با همین موتور 720 اسب نیرو تولید میکنه یعنی 240 سب به ازای هرلیتر حتی تاپ اسپید نوشته بود گزارش دادن این مدل 900 اسب نیرو تولید میکنه چیزی که امروز برای مکلارن افتخاره برای فراری خاطرست
          من نگفتم مکلارن هیچی نیست دستاورد کمپانی های بزرگ رو زیر سوال نمیبرم اما شماهم دیگه شورشو درنیار مکلارن 50 ساله تو بالاترین سطح مسابقات داره رقابت میکنه با این وجود فراری بازم پرظرفدارترین برند در مسابقات بوده. بیخود نگو مکلارن طرفدار کمی داره تو ایران ناشناسه و فلانه

        2. الف.ی

          ۱۸ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (1765 ديدگاه)

          اخه
          کی گفته فراری ضعیفه تو اینقدر لینک میذاری ؟؟؟؟؟
          حرف من اینه که اینقدر مکلارن رو پایین نبینید
          سعی کن تفاوت بین تنفر ،دوست نداشتن و انتقاد رو بفهمی چند بار با طعنه حرف زدی هیچ چی نگفتم

        3. Ferrari

          ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (1955 ديدگاه)

          شما هرجا تونستی ایراد الکی گرفتی از فراری این لینک هارو دادم بدونی سلطان کیه شماباید فرق خوب و بهترین رو بفهمی فراری بهترینه

  7. R

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1171 ديدگاه)

    مک لارن در سطح این جت نیست که بخواهید مقایسه کنید لطفا با بچه های متعصبی که هیچ چی حالیشون نیست بحث نکنید.
    آونتادور عشقه سرعتشم 370 هستش نه ۳۵۰

    1. SERIAL WINNER

      ۱۶ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      کاملا موافقم :-)

    2. #ali.m#

      ۱۷ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1836 ديدگاه)

      اقای R حداقل یه اسم درست میذاشتی واسه این پروفایل فیک .😊

      1. R

        ۱۸ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (1171 ديدگاه)

        آقای علی. ام شما مثلا اسمتون کامله دوتا هم مربع گذاشتی جلو و پشتش؟

  8. سینا

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    همیشه عاشق سوپر اسپرت های ایتالیایی بودم هستم و خواهم بود خداییش مخشون تو طراحی اوله لامصب عصن نگاش میکنی احساساست برانگیخته میشه ????

  9. مانی

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    همانا ‌ای دوستانی که برایه مقایسه سوپر اسپورت‌های خیابونی
    فقط شتابِ صفر تا صد رو ملاک قرار میدین اینا که واسه ترافیکِ شهر نیستن
    فقط یکبار از صفر حرکت می‌کنین شتاب دورهایه میانی خیلی‌ مهمتره
    بعضی‌ وقتا تو مقایسهها مینویسن،مثلا شتاب ۶۰ تا ۱۲۰ تو دنده ۳

  10. مانی

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    البته متاسفانه شتاب ثانویه مکلارن هم خیلی‌ خوبه

  11. moein

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (913 ديدگاه)

    مساله اینجاست کسی که تا دیروز به خون پورشه تشنه بود الان میاد واسه من از مدلهای پورشه و تایم دور پیست اونا میگه
    عزیزم واقعیت اینه امثال مک لارن؛پورشه؛بنز یا هر چیز دیگه،فقط ماشین میسازن؛اما خودرو ایتالیایی روح داره،چیزی که بقیه نمیتونن داشته باشن

  12. ساسان

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1047 ديدگاه)

    آخه تو چرا تکراری نمیشی لعنتی….میشه مگه بعد این همه سال اینقدر ترو تازه بنظربرسه مگه؟….بهترینی اسطوره

  13. شاهین پسر

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1179 ديدگاه)

    اقا بحث سر مکلارن و فراری و لامبورگینی و … بود
    بجز لامبورگینی همه این برند هایی که نام بردین برن تنفس طبیعی بیان توی پیست ببینیم بقول اون دوستمون بیبی هوراکان رو میتونن بزنن؟!
    با توربو و هیبریدی و سوپر شارژ میشه غول شد مهم اینه لامبورگینی زیر سایه اصلالتش داره کار میکنه و اتمسفریک میسازه.طراحی بدنه خارجیش ارزش داره به کل سوپر اسپرت سازا
    از نمای بالا انگار ی سفینه فرازمینی رو داره نشون میده

    1. R

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1171 ديدگاه)

      احسنت و همینطور صداش… یه چیز به تمام معنا و کامله

  14. Ali keyhani

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (657 ديدگاه)

    با احترام به لامبو به نظرم مک لارن الان بالاتر لامبورگینی قرار داره،اگه بخوام مک لارن و لامبورگینی و فراری رو به ترتیب بگم اینجوری میشه
    1_فراری
    ۲_مک لارن
    ۳_لامبورگینی

    1. R

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1171 ديدگاه)

      با احترام به مک لارن به نظرم لامبورگینی الان بالاتر فراری و مک لارن قرار داره،اگه بخوام مک لارن و لامبورگینی و فراری رو به ترتیب بگم اینجوری میشه
      1_لامبورگینی
      ۲_فراری
      ۳_مک لارن

      1. Ali keyhani

        ۱۹ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (657 ديدگاه)

        R
        مک لارن به کنار، چجوری میتونی لامبورگینی رو بالاتر از فراری بدونی؟؟؟؟
        اصلا با عقل جور در نمیاد؛اصلا نمیتونم بپذیرم شرکتی بالاتر فراری باشه مخصوصا لامبورگینی?

        موافقم 1
        مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا