لامبورگینی

الماس سیاه منصوری

منصوری در نمایشگاه ژنو از اولین پروژه خود بر لامبورگینی که مدل اونتادور بود، پرده بردازی کرد. اکنون منصوری قصد دارد کیت جدیدی را برای اونتادور با نام Carbonado یا الماس سیاه درتعداد محدود ۶ دستگاه عرضه کند. پس اگر دنبال الماس سیاه منصوری هستید باید عجله کنید…

منصوری همان کیت قبلی را برای این الماس سیاه تنظیم کرده با این تفاوت که بسیاری از قطعات بیرونی و پوشش محافظ موتور با قطعات سبکتر فیبرکربن عوض شدند. رینگ های آن نیز بسیار سبک و روی آن با فیبرکربن آراسته شده است. سایز تایرهای در جلو ۲۵۵/۳۰/ZR20 و در عقب ۳۴۵/۲۵/ZR21 است.

منصوری با برنامه ریزی های مجدد و بهینه کردن موتور، استقاده از سیستم اگزوز خاص و تغییر در تنظیمات ECU توانسته با موتور ۶.۵ لیتریV12 اونتادور ۷۴۴ اسب بخار نیرو تولید کند. شتاب الماس سیاه با  ۰.۱ ثانیه کاهش به ۲.۸ ثانیه رسیده و حداکثر سرعت ان ۳۵۵ کلیومتر بر ساعت است.

در کابین آن نیز از چرم مشکی و فیبرکربن استفاده شده و مقداری استفاده از رنگ قرمز در تودوزی، قسمتی از صندلی ها و سوئیچ های کابین جذابیت بیشتر ایجاد کرد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

وحید ذوالفقاری

وحید ذوالفقاری هستم! متولد 1372 از ساری! مثل هر پسری علاقه مند به خودرو هستم و حدود 4 سال است که سابقه وبلاگ نویسی و وبسایت در این زمینه را دارم! امیذوارم مقالاتم مورد استفاده شما قرار گیرد!

مطالب مشابه

‫۴۵ دیدگاه‌ها

  1. حامد

    ۲۸ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (57 ديدگاه)

    خیلی ماشین خوبییه

    1. Matin

      ۲۸ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (208 ديدگاه)

      منصور دوست داریم
      منصور دوست داریم

  2. رامتین

    ۲۸ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (3264 ديدگاه)

    آقای ذوالفقاری یا دوستان پدالی عزیز، بنده احساس میکنم سرعت اتومبیل بستگی به قدرتش داره: یعنی اینکه امکان نداره اتومبیلی بتونه 400سرعت داشته باشه ولی قدرتش حدود 1000 نباشه. شاید سریعترین اتومبیل دنیا ویرون سوپراسپورته که 429سرعت و 1200 اسب قدرت داره! مک لارنf1 با قدرت 680 سرعتش 386 بوده و اتومبیل بینظیر آوانتادور سرعتش (با قدرت700) 370 هست نه 354. اما سوال من اینه که حداکثر سرعت گالاردو سوپر شارجر با 1200 اسب که 1ماه پیش اندازه گیری شد 405 کیلومتر بوده و آوانتدور 1200 اسبی رو نمیدونم چقده؟؟ شما اطلاع دارین؟ احتمالا باید حدود ویرون رسیده باشه، چون شتابش 2.2 ثبت شده!

    1. وحید ذوالفقاری

      ۲۸ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      حرف شما درسته!! ولی همیشه سرعت بالا نشونه قدرت بالاست ولی همیشه قدرت بالا نشونه سرعت نیست!!
      بنده مطلب رو از سایت های معتبر ترجمه کردم! میتونید به لینک زیر مراجعه کنید:
      http://www.gtspirit.com/2012/07/17/official-mansory-aventador-carbonado-black-diamond/

    2. احمد.ف

      ۲۸ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (447 ديدگاه)

      چیزی که در سرعت‌های بالا عامل تعیین کننده است، آیرودینامیک ماشین یا به عبارت دیگر مقاومت در برابر عبور جریان هوا از روی بدنه‌ی آن است. هر چه مقاومت بیشتر باشد نیروی بیشتری از موتور لازم است که ماشین بتواند به سرعت معینی برسد.
      عامل مهم دیگر نیز جعبه دنده و ضریب آن است. برای اینکه ماشین بتواند به سرعت‌های بالا دست یابد باید جعبه دنده بتواند دور موتور را با قدرت موتور و سرعت هماهنگ کند.
      درست است که قدرت بالا لازم است، ولی همه چیز نیست.

    3. مهدی

      ۲۸ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (217 ديدگاه)

      همه چیز قدرت نیست … مثلا همون ویرون رو که 431 تا روند … فکر میکنی لاستیکاش چقدر دووم میارن
      اینا هم که میبینی تقویت میکنن بیشتر واسه ثبت رکورد تو 400 متر ، پس تمرکزشون رو شتابه
      GTR هم یه نمونه داده فک کنم آلفا،اومگا 1600WHP که تقریبا میشه 1800hp
      ولی مطمئن باش 400تا نمیره
      در کل مهندسی ساخت ویرون خیلی برتره از لامبوگینی

  3. javad

    ۲۸ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (56 ديدگاه)

    امیدوارم که فقط به اینکه آقای منصوری ایرانی هستند افتخار نکنیم و پزش رو همه جا ندیم.درسته که ایشون واقعا آبرویی واسه کشور ما در صنعت خودرو دنیا هستند ولی همه شما شرایط خودرویی کشورمون رو میدونید.آرزو میکنم افرادی مانند منصوری از بین ما عشق ماشینا بیرون بیان و با تلاش و همت به قول هشمت خان یه تکون اساسی به این اوضاع بدن

  4. MehRdaD

    ۲۸ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (9 ديدگاه)

    آقا برگرد یه کیت واسه پراید بزن….!}ʚ

  5. مهدی

    ۲۸ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (217 ديدگاه)

    باید اسمشو بزاره … کوروش فیبر کربنی
    والا … تو هر نمونه مثل چی از فیبر کربن استفاده میکنه

  6. mj

    ۲۸ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    هیچی مثل تیبای خودمون نمیشه…

  7. [̲̅e̲̅][̲̅n̲̅][̲̅z̲̅][̲̅o̲̅]

    ۲۸ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (26 ديدگاه)

    چه کرده این برادر ایرانی !

  8. galardo

    ۲۸ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (182 ديدگاه)

    همین واسه ویران خودرو و سایپا بسه که بفهمند هیچ […] نیستند که برادرمون میره کشورهاى خارجى ماشین تیون میکنه و ماشین ایرانى نمیدونه چیه!.!.!.!?؟,.!?-!!?؟!

  9. محمدعلی

    ۲۹ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (173 ديدگاه)

    منصوری اگه تو ایران بود الان 135 پراید تولید میشد بدون نظر و طراحی اون

  10. محمد حسین

    ۲۹ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (1121 ديدگاه)

    خودرویی به نام dagger gt ساخته شده که تو مجله چهار چرخ دیدم و 2000 اسب بخار قدرت داره و 550 کیلومتر بر ساعت سرعت ولی 8 سیلندر بود و 2 تا توربو داشت…
    با نهایت سرعت رفتند تایرهاش آتیش گرفت مجبور شدند تایرهای مقاومتری روش بندازند…خلاصه با نهایت سرعت بری تو 6 دقیقه باکش خالی میشه…به چه دردم میخوره…
    بوگاتی تو 2.5 ثانیه میرسه 100 لامبورگینی آونتادور تو 2.8 ثانیه…بوگاتی 87 لیتر سوخت مصرف می کنه تو 100 کیلومتر ولی آونتادور 19 لیتر بوگاتی 2 میلیون دلار قیمت داره لامبورگینی آونتادور 400 هزار دلار یعنی 5 برابر…لامبورگینی خوشگلتره از بوگاتی…درهاش هم رو به بالا باز میشه ولی در بوگاتی مثل در پیکان باز میشه…طراحی داخلی لامبور گینی هم خوشگله صدای موتورش هم جذابتره…
    خب مگه خرم به خاطر 0.3 ثانیه شتاب اولیه بهتر از لامبورگینی صرف نظر کنم!!!؟؟؟
    اصلا بوگاتی که میره 407 بره 4007 کجا می خواد برونه…تو آسفالتهای صاف و مهندسی شده ایران…
    همون لامبو خودمون بهتره ولی نه تو ایران…با این آسفالت خیابون از 20 میلیون بیشتر به ماشین پول بدیم واقعا خریم…برید نمایندگی پورشه ببینید چقدر پورشه تو نمایندگی خوابیدن چون سیستماشون الکترونیکیخ ولی پیکان مکانیکی خودمون همچنان می تازد

  11. مرتضوی

    ۲۹ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    برای حداکثر سرعت بالاتر، موتور با اسب بخار یالاتر لازم است و البته آئرودینامیک مناسب. چرا که در سرعتهای بالا هوا مانند یک ژله یا حتی مقاوم تر درآمده و با توان سوم به نیروی پسا می افزاید(Drag)و فقط نیروی خیلی بالای موتور می تواند آنرا بشکافد. اما برای شتاب اولیه بالاتر گشتاور یالا و وزن کم کمک کننده است (نسبت گشتاور به وزن).
    ولی صحبت دوستان صحیح است از این نظر که این حداکثر سرعت به جه دردی می خورد؟ اما شتاب خیلی کارا است!

    1. مهدی

      ۲۹ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (217 ديدگاه)

      گفتی گشتاور واسه شتاب اولیه لازمه !
      ولی گشتاور یه چی تو مایه های شتاب ثانویست !
      اگه درگ GTR و کوروت رو دیده باشی با اینکه گشتاور GTR کمتره تا یه مایلو جلوتر میره ولی بعدش کوروت تازه جون میگیره ، دلیلشم همون گشتاور بالاتره کوروته
      واسه شتاب قدرت ، گیربکس با ضریب مناسب و وزن کم بیشتر تاثیر گذاره …

  12. amir

    ۲۹ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (6 ديدگاه)

    دمه کوروش منصوری 100 درجه سلسیوس . واسه ایرانی ها آبرو گذاشت.

  13. آرش

    ۲۹ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (38 ديدگاه)

    عمرا که به پای سمند برسه

  14. امیر

    ۳۰ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (5 ديدگاه)

    آهان حالا شد به این میگن ماشین حالم بد شد از بس آشغالهای چینی دید

  15. احسان

    ۳۰ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (133 ديدگاه)

    هرکسی میخواد جواب سئوالاتشو بگیره بیاد توی کانال من تو آپارات با ویدئو همه چیزو ببینه…
    http://www.aparat.com/esit2t

  16. دانیال

    ۲ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (606 ديدگاه)

    عجب اسمی براش انتخاب کرده . از لحاظ قیمت و زیبایی و خطوط تیز و از این لحاظ که همه این رو می خوان دقیقا به الماس شباهت داره دم اونی که این اسمو براش انتخاب کرده گرم

  17. احسان

    ۴ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (24 ديدگاه)

    بابا دم منصوری گرم ای کاش مورچیه لاگو رو هم تیون کنه

    1. مهزیار

      ۵ مرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (9 ديدگاه)

      بابا بیخیال. مورسیه لگو مرد!!! آونتادورو بچسب

  18. مهزیار

    ۵ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (9 ديدگاه)

    این کوروش جون کجاست برم دستشو ببوسم…
    این نهایت قدرت در طراحیه

  19. احسان

    ۸ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (24 ديدگاه)

    بچه ها فکرشوبکونید مورسیه لاگو اس وی تیون شده شرکت منصوری ا صدا موتور وحشت ناک

  20. نوید

    ۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (51 ديدگاه)

    منصوری قطعه گوشت کباب کرده “الماس سیاه”
    بر اساس مدل در Aventador لامبورگینی LP700-4 تنها شش نمونه محدود

    کربن تا آنجا که به چشم می بینید: مواد فوق سبک و فوق العاده قوی از کربن است در حال حاضر در حال حاضر به وفور در نسخه استاندارد Aventador لامبورگینی LP700-4. در مدل قطعه گوشت کباب کرده منصوری، که تنها شش نمونه در حال تولید، منصوری همچنان به استفاده از مواد به طور مداوم به عنوان جزء اصلی در میان همه عناصر بدنه آن است. هر عنصر منحصر به فرد طراحی مربوط به مبحی حرکت گازا و وا منصوری با کیفیت سطح عالی با استفاده از روش اتوکلاو prepeg و سپس به ماشین یکپارچه ساخته شده است تولید می شود. الماس سیاه از خیابان ها – و به این ترتیب Aventador به نوعی الماس کدر منصوری، منحصر به فرد ترین ترکیب های کربن موجود در جاده ها تبدیل شده است.

    نسخه سری لامبورگینی در حال حاضر استفاده می کند سرشار از فیبر کربن مواد فوق سبک و با مقاومت بالا. منصوری ادامه این استفاده به عنوان عنصر اصلی از اجزای بدنه آن است. هر عنصر تنها از طرح مربوط به مبحی حرکت گازا و وا منصوری در روند prepreg اتوکلاو به پایان کامل با کیفیت تولید شده و به صورت چسبیده به محل بر روی خودرو نصب شده است.
    جالب از بدن جلو قطعه گوشت کباب کرده، به تازگی طراحی شده، صحن با ورودی های بهینه سازی هوا برای تهویه بهتر از کولر جلو قابل توجه است. منصوری در ترکیب با لب های جبهه ای جدید و چراغ های اختصاصی رانندگی خود را در طول روز، نه تنها رسیدن به یک نگاه تهاجمی، بلکه تولید downthrust اضافی. بال جلو، و همچنین به عنوان کلاه سر گذاشتن، و با نسخه های انحصاری حذف و جایگزین کرد. طرف تا 40 میلی متر در عرض در محور جلو و 50 قابل توجه میلی متر بر روی اکسل عقب رشد می کنند. طرف تازه طراحی شده مجموعه طوفان یا گرداب شدید نیز نصب شده است. این ثابت جریان هوا بین اکسل و به لطف ساخته شده در کانال، هوای سرد مستقیم اضافی به واحد درایو و سیستم ترمز عقب. پخش یکپارچه به پیشبند جدید عقب عقب در سرعت بالا را تثبیت و در ارتباط با بال عقب بزرگ، تولید فشار تماس در محور عقب. بسته بدن با تبادل سقف و محفظه موتور را پوشش می دهد با فیبر عناصر کربن، به پایان رسید.

    اما آن را نه تنها از طریق طراحی جذاب که منصوری به Aventador سفارشی تاثیر گذار است. با تشکر از بهینه سازی سیستم مدیریت موتور و سیستم اگزوز با کارایی بالا، قدرت موتور و شتاب افزایش می یابد. به PS 754/555 کیلو وات در 8300 دور در دقیقه و 750 نیوتن متر در 6000 دور در دقیقه، 12-سیلندر شتاب از صفر تا 100 کیلومتر / ساعت را در 2.8 ثانیه نفس گرفتن است. سرعت بالای 355 کیلومتر / ساعت نیز بالاتر از با وسیله نقلیه اساسی است.

    به عنوان یک ترکیب کامل چرخ تایر، منصوری متناسب قابل توجه، فوق سبک جعلی رینگ با اینله های فیبر کربن در اندازه 9.0 * 20 و 13.0 * 21 با لاستیک ها در اندازه VA 255/30 ZR20 و HA 345/25 ZR21.

    شده داخلی گسترده را فراهم اتمام کامل به برنامه سفارشی سازی لامبورگینی است. آن را بدون اعلام کرد که تنها لوکس ترین مواد استفاده می شود می رود. درمان چرم برای صندلی و داشبورد هر دو به خصوص hardwearing و غیر منتظره ای نرم است. محصول طبیعی، با دانه های فردی و کاملا دستکاری شده دوخت، احساس زیاده روی می دهد که به تازگی طراحی کیسه هوا چرخ فرمان ورزشی. برای تأکید بر شخصیت ورزشی کشور و حتی بیشتر، نصب منصوری بدون لغزش پدال آلومینیوم و فیبر کربن اجزای واقعی.

    منصوری طراحی و برگزاری جیامبیایچ ارائه می دهد تنها خود را در خانه لوازم جانبی تنظیم شده است. این شرکت ساخت خود را به عنوان “کامل” خودرو ارائه نمی دهد، نه معامله شرکت با چنین وسایل نقلیه.

  21. نوید

    ۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (51 ديدگاه)

    درباره ی ماشین های استون مارتین dbs/db9
    طراحی بیرونی
    طراحی داخلی
    چرخ آلیاژ و
    Highperformance
    مرور کلی محصولات
    جزوه

    برنامه سفارشی سازی محدود منصوری
    استون مارتین DB9 / DBS

    پشت چرخ یکی از دیدنی ترین خودروهای جهان

    یکی از اصلاحات نوآورانه ترین شاسی های تولید شده توسط تولید کننده منصوری شریف است به نام کوروش است. روش دیگر، بهینه سازی هر دو مدل DB9 و یا DBS ساخته شده توسط استون مارتین. طرز کار کامل و مهندسی استادانه درست شده، نشانه های از این 15 خودرو با نسخه های محدود، که در یک کلاس از خود هستند.

    کوروش آئرودینامیک (هوا سرش) اجزاء از کربن اتوکلاو prepreg بسیار نور “” ساخته شده و نه تنها شامل پسوند بال برای جلو و عقب، بلکه فایل پیوست کنید. دامن جانبی و trims. در محور جلو، دوباره طراحی دامن جلو با ورودی هوای بزرگ را فراهم می کند تهویه مطلوب برای بسته 12-سیلندر قدرت است.مقابل کورش بصری با کلاه سر گذاشتن کربن به تازگی طراحی شده افزایش یافته است. با دو چاک دار “گنبد” هوای تازه اضافی به موتور جلو. طرح مردانه از دامن به تازگی توسعه یافته عقب با پخش یکپارچه بر نگاه برتر و فضا برای پایان چهار لوله های فولادی ضد زنگ از سیستم اگزوز صدا دار ورزشی را فراهم می کند

  22. نوید

    ۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (51 ديدگاه)

    درباره ی بنتلی GT
    اسپویلر کامل جبهه های جدید یکپارچه با دولت از هنر، موجب شد روز روشن در حال اجرا چراغ، هوا مصرف گسترده و عناصر قابل توجه فیبر کربن ارائه ماشین مسابقه یک شخصیت واقعی تجربه است.دامن های جانبی و سپر فایل پیوست کنید. به وضوح بیان ظاهر با نشاط و ویژگی های به تعریف گسترده ای بدن است. جلو دارای ورودی های هوای بزرگ و فیبر کربن عناصر بیشتر افزایش تاثیر پویا.

    کامل دوباره طراحی دامن عقب با تباه تنه عقب، شامل دو چهار کروم اندود فولاد ضد زنگ سیستم اگزوز که باعث می شود فراموش نشدنی خودرو، فیلتر های هوا ورزش و ورزش catalyser کامل سیستم و ارائه خاکی، تسلط و صدای منحصر به فرد است

  23. نوید

    ۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (51 ديدگاه)

    درباره ی فراری SIRACUSA
    جالب از قسمت جلوی Siracusa صحن قابل توجه ورودی های بهینه سازی هوا برای تهویه بهتر از رادیاتور جلو است. منصوری می کند، در ترکیب با پشت پرده جدید، نه تنها رسیدن به یک نگاه تهاجمی است، اما تولید downforce اضافی. دامن جانبی به تازگی طراحی شده به بال ها اضافه شده است. این ثابت جریان هوا بین دو اکسل و عرضه اضافی خنک کننده با هوا به محفظه موتور را از طریق کانالهای یکپارچه.منتشر شده است که به اسپویلر جدید عقب نصب شده است، عقب در سرعت های بالا تثبیت شده و در ارتباط با اسپویلر عقب، تولید فشار تماس در محور عقب.کیت بدن با تیغه های کربنی که جایگزین پنجره عقب به پایان رسید. در مقایسه با سری تولید فراری 458 ایتالیا، منصوری با استفاده از قطعات کربن، استفاده از روش اتوکلاو در خانه خود و مدیریت به منظور کاهش وزن وسیله نقلیه با حدود. 70 کیلوگرم.

    این مواد فوق العاده سبک و با مقاومت بالا در حال حاضر در بسیاری از برنامه های کاربردی از تولید سری فراری یافت می شود. منصوری ادامه به درخواست این خط با Siracusa توسط کربن مواد اصلی از اجزای بدن. هر تک عنصر طراحی مربوط به مبحی حرکت گازا و وا سطح در کیفیت عالی تولید شده و دقیقا به خودرو نصب شده است.

  24. نوید

    ۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (51 ديدگاه)

    درباره ی مک لارن mp4
    عمیقا ریشه در فلسفه منصوری شعار همیشه تامین اموال خودرو ارزش است. با سفارشی مک لارن، MP4-12C، تولید کننده لوکس از شهر باواریا برند، بار دیگر در ارائه یکی دیگر از برجسته از جمله، موفق شد تنها در زمان ژنو موتور شو 2012.
    به طور خاص، بسته های بدن می سازد که منصوری می خواستند به افتراق خود را به میزان قابل توجهی از وسیله نقلیه سری به آن روشن است. علاوه بر عناصر طراحی مانند کلاه سر گذاشتن فوق سبک با قرار گرفتن در معرض بخش های فیبر کربن و یا چراغ های اختصاصی رانندگی در طول روز، تعداد اقدامات را هدف قرار داده شده ارائه افزایش در علم مربوط به حرکت اجسام در گازها و هوا است.
    باشید که آن را پشت بام، صحن جلو یا عقب، مسکن آینه، یا بالها، که گسترش خودرو تا 60 میلیمتر، تمام اجزاء از فیبر کربن ساخته شده و سخت در اتوکلاو تحت فشار و درجه حرارت بالا است. این فرآیند با تکنولوژی بالا به ارمغان می آورد برخی از مزایای قابل توجه است: هر دو مقادیر سرعت و فاصله ترمز و مصرف سوخت با کاهش وزن خودرو، بهبود یافته است. علاوه بر این، به تازگی طراحی شده سمت طوفان یا گرداب شدید مجموعه فول جریان هوا بین دو محور است. مشخصات بال، در ترکیب با پخش، ارائه می شود فشار بیشتر تماس با ما بر روی اکسل عقب.
    بهبود چابکی و جابه جایی است که این ارائه می شود فراهم می کند دامنه برای عملکرد افزایش یافته است. در اینجا، بیش از حد، منصوری صدق تخصص قابل توجه آن است. منصوری ارائه می دهد محور برنامه سفارشی سازی خود را با بالا بردن عملکرد قدرتمند است. این ارتقا شامل سیستم اگزوز با کارایی بالا، سیستم مدیریت موتور و فیلتر هوا ورزشی با throughflow هوا افزایش یافته است. ترکیبی از این مولفه ها منجر به قدرت حدود است. 670 PS / 493 کیلووات در 7100 دور در دقیقه (سری: 608 PS / 447 کیلو وات در 7000 دور در دقیقه). در همان زمان، حداکثر گشتاور 675 نیوتن متر تحمیل صعود به، که در محدوده 3000 تا 6500 دور در دقیقه (سری: 600 نیوتن متر در 3000 – 6500) در دسترس است. پس از اصلاح، سرعت بالای 353 کیلومتر / ساعت می باشد.
    در راستای حضور پویا با مک لارن، منصوری متناسب با دو سرنشینه با چرخ های فلزی نور قابل توجه است. ساخته شده با استفاده از فن آوری جعل، این چرخ فوق سبک و به خصوص قوی است. در محور جلو، انتخاب چرخ تایر ترکیب 9.0Jx20 اینچی با لاستیک های 245/30ZR20 اندازه است. در عقب، 11Jx21 از اینچ رینگ با 305/25ZR21 لاستیک جفت می شود.
    مرغوب ترین مواد اولیه در داخل کشور، استفاده می شود، دادن سرنشینان احساس راحتی بیشترین است. چرم داخلی منصوری، توسط استادکاران درمان است و هر دو به خصوص hardwearing و فوق العاده نرم است. فقط بی عیب و نقص پوست طبیعی در فضای داخلی نصب شده و با موضوع متضاد توسط سراجی در خانه دوخته شده است. به تازگی طراحی شده کیسه هوا ورزش فرمان، پدال آلومینیوم و فیبر کربن عناصر واقعی احساس کامل کلی بدیع در مک لارن MP4-12C است. منصوری دستیابی به همزیستی کامل از قابلیت های ورزشی و محیط لوکس است.
    منصوری طراحی و برگزاری جیامبیایچ ارائه می دهد تنها خود را در خانه لوازم جانبی تنظیم شده است. این شرکت ساخت خود را به عنوان “کامل” خودرو ارائه نمی دهد، نه معامله شرکت با چنین وسایل نقلیه.
    گالری
    مکانی DEALERwhere به buybanner.
    ثبت نام برای MEDIAto منصوری مطبوعات zonebanner

  25. نوید

    ۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (51 ديدگاه)

    درباره مک لارن SLR 199
    Renovatio منصوری، قبل نهایی برای مک لارن SLR مرسدس بنز از سال 2004 مک لارن تولید شده است مرسدس بنز مک لارن SLR در Woking به شکل تقریبا ثابت است.

    منصوری متخصص در ارتقاء ورزشی اتومبیل فوق العاده و لیموزینها لوکس در حال حاضر گل جناح تندرو در سالن خودرو در سال 2008 در ژنو در یک طرح جدید ارائه شده است. نه تنها بدنه یک جراحی کشیدن صورت، موتور اصلاح شده supercharging با استفاده از فن آوری کمپرسور منصوری داده می شود. فوق سبک جعلی چرخ و داخل خودرو عالی تکمیل تجدید allround.

    طرح تازه در کیفیت سعی و آزمایش های

    در طول توسعه از ارزش بزرگ منصوری Renovatio، هر دو طرح به فرد و همچنین بهره وری مربوط به مبحی حرکت گازا و وا متصل شد. برای صرفه جویی در وزن منصوری اجزای بدن خود را از کربن درست اندام کرد.تولید بدنه خودرو نیز از این ماده بسیار سبک و انعطاف پذیر ساخته شده است.

    یکی از مولفه های کیت بدن صحن جلو در طراحی ورزشی پویا است. این کانال جریان هوا کاملا به اینتر کولر های سفارشی طراحی شده از کیت عملکرد و تضمین می اضافی کمک به خنک کننده با هوا.دامن های جدید ارتباط نوری بین الحاقات قوس چرخ جلو و عقب را تشکیل می دهند. این آرامش جریان هوا بین دو اکسل و ایجاد فضا برای رسانه ها از طرف منصوری سیستم اگزوز.صحن عقب جدید با منتشر یکپارچه طول می کشد مراقبت از downforce اضافی و لمس نهایی به خطوط ورزشی از بسته بندی شیک قرار می دهد.

  26. نوید

    ۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (51 ديدگاه)

    درباره مرسدس بنز sls amg
    660 اسب بخار و 90 کیلوگرم وزن کمتر، تنها دو ویژگی فروش منحصر به فرد این خودرو استثنایی است که به 15 دستگاه خودرو در یک کلاس خود را محدود هستند.

    به منظور به دیدار با الزامات افزایش ماشین اسپرت زمانی که از آن می آید به نور وزن و سفتی پیچشی، تیم کورش منصوری را بهینه سازی تقریبا بدن ماشین تمام و حتی جایگزین سقف و ادم سادهلوح و زود باور، بال درب های فوق العاده، سبک طراحی، که در توسعه شد خانه.اسپویلر جلو منصوری جایگزین تولید سپر سری و علت را به آن شکل به خوبی طراحی شده، بالابر محور جلو را کاهش می دهد. ورودی های هوا بزرگتر در ارتباط با یک واحد جدید نور چراغ ارائه دو سرنشینه با ظاهر و حتی بیشتر ورزشی است. علاوه بر این، ورودی های هوا رادیاتور بزرگ عرضه با افزایش تقاضا برای هوای تازه و پس از آن کانال هوا از زیر کلاه سر گذاشتن جدید. منصوری همچنین جایگزین بال جلو و عقب با گسترده تر، به تازگی طراحی شده، سبک وزن اجزاء. این وسیعتر میشود Cormeum 66 میلی متر در محور جلو و موثر 84 میلی متر در محور عقب. دامن جانبی منصوری را به دو سرنشینه به نظر می رسد و حتی پایین تر و طولانی تر، و جلب توجه بیشتر هیجان به رینگ.عقب نیز به میزان قابل توجهی توسط مهندسین مربوط به مبحی حرکت گازا و وا منصوری دوباره طراحی شده است. پیشبند عقب رد و بدل شده است و منتشر نژاد downforce بیشتری را فراهم می کند.اسپویلر عقب با فلپ های کربنی کامل بسته کلی مربوط به مبحی حرکت گازا و وا.

  27. نوید

    ۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (51 ديدگاه)

    درباره ی موتور سنگین و فوق کلاسیک
    طیف با کیفیت بالا از بالا پایان منصوری تولید کننده است فقط برای چهار چرخ وسیله نقلیه لوکس چشمگیر نیست.رئیس شرکت، کورش منصوری، همچنین نشان می دهد که ساخت خودرو خود را شگفت انگیز و مهارت های طراحی با یک دوچرخه جالب سفارشی.

    بهترین کربن و آلومینیوم جلا تزیین رزمناو به دنبال چشمگیر در حالی که ماسک جلو، اسپویلر اشکال، ماژول صندلی، سپر اولیه و صدا خفه کن را نیز به عنوان برنامه های کاربردی بر روی مخزن سوخت، قاب، چنگال، چرخ رینگ و airbox exlusively برای تولید شما را در ساخت استادانه در کارخانه منصوری

    هر عنصر فردی است که در کیفیت سطح عالی ساخته شده و با دقت بر روی وسیله نقلیه نصب می شود. متخصصان منصوری بهره مند شوند از چند دهه تجربه خود را در پالایش اتومبیل ورزش فوق العاده منحصر به فرد است.

    از این رو هر دوچرخه Zapico به یک شاهکار سبک نگارش مرتب و به شدت محدود می شود.
    عملکرد Zapico منصوری

    دوچرخه سفارشی قدرتمند 124 اینچ مکعب (حدود 2080 سانتی متر مکعب) موتور V2 ساخته شده توسط موتور به خوبی شناخته شده آمریکایی سازنده S & S. رانده شده این موتور دو سیلندر بزرگ ارائه کامل و 160 اسب بخار به لاستیک های فوق العاده بزرگ عقب و می تواند دوچرخه 340 کیلوگرم را از 0 تا 100 کیلومتر / ساعت فقط 3.3 ثانیه شتاب.

  28. نوید

    ۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (51 ديدگاه)

    درباره ی بوگاتی فوق زیبا 16.4
    با LINEA Vincerò D’ORO، منصوری سری محدود خود را برای تصفیه بوگاتی ویرون 16.4 به پایان رسید. پس از متخصص برای خودروهای لوکس منحصر به فرد مطرح در نوار برای highperformance اتومبیل ورزشی توسط یک سطح دیگر در ماه مارس 2009، منصوری در حال حاضر قرار دادن شکوه crowning در هنر پالایش. با استفاده از تغییرات هدفمند، منصوری برای اولین بار تبدیل بوگاتی ویرون را به LINEA Vincerò و سپس، با استفاده از آلیاژ ویژه طلایی رنگ، به منحصر به فرد LINEA Vincerò D’ORO.

    مقایسه با بوگاتی استاندارد، LINEA Vincerò جراحی کشیدن صورت جامع به جلو خود را دریافت کرده اید، متشکل از گلگیرهای اصلاح شده، کلاه سر گذاشتن کوتاه و صحن جلو قابل توجه است. چراغ در طول روز در حال اجرا روشنایی و تلطیف حرف “V” (پرداختن بیعت را به نام Vincerò) ساخته شده به جلویی خودرو گزیده ای خاص از طراحی جدید در حالی که به تازگی توسعه یافته دامن جانبی یک ارتباط بصری و مربوط به مبحی حرکت گازا و وا بین دو اکسل را تشکیل می دهند.

    رسانه های بزرگتر هوا در عقب و در دو طرف از ماشین اطمینان از خنک کننده موتور مطلوب و با پخش جدید، تأکید طراحی پر جنب و جوش خودرو. منصوری تولید تقریبا همه قطعات در بدن خودرو از فوق سبک، کربن highstrength و روش اتوکلاو از سخت شدن تحت فشار بالا و درجه حرارت بالا استفاده می شود در طول فرآیند تولید می کند، بهبود زیادی به کیفیت مواد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد طراحی LINEA Vincerò D’ORO پارچه کربن با موضوع مس داخلی استفاده شده توسط منصوری، شین فلزی که واقعا از طبیعت استثنایی از این ماشین خاص را به ارمغان می آورد.

    ویژگی های دیگر طلایی رنگ کامل LINEA Vincerò D’ORO، از جمله مشخص “توربین” آلیاژ چرخ طراحی، کوره قوسی برجسته تلطیف “Vincerò V”، درب دستگیره، کلاه عقب آینه و درپوش مخزن سوخت. اما این همه نیست: نازل واشر چراغ جلو را پوشش می دهد به مرزهای اطراف LED ها در طول روز در حال اجرا و ویژگی های تزئینی بر روی پشت بام همه روشن و خاموش شدن در طلا با ارزش بیش از حد است.

    طراحی منصوری و برگزاری جیامبیایچ صرفا لوازم جانبی اصلاح اختصاصی توسعه یافته ارائه می دهد تحت نام LINEA Vincerò. اتومبیل کل بازار و نیز انجام هر گونه وسایل نقلیه از جمله فروش نیست.

  29. احسان

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (24 ديدگاه)

    دربارهی مورسیه لاگو سوپر ولوچه:
    سردبیر یک روزنامه درباره ی قدرت این گاو وحشی قدرت و سرعتش رو به اخرالزمان تشبیه کرده .این ماشین سبکتر از مدل کلاسیک عادی مورسیه لاگو هست و تو رخ ماشین هم تغییرات اساسی داده شده است و قدرت ان به بیش از 670 اسب رسیده که مقدار قابل توجهی هست این گاو وحشی 300 هزار یورو براتون اب میخوره که اگه 300 هزار یورو پول اضافه دارین میتونیین لذت قرار گرفتن پشت فرمان بهترین سوپر ماشین جهان را ببرید علاوه بر این شما میتونید جزئیات ماشینتون رو به صورت سفارشی انتاب کنید.

  30. محمدحسین

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1121 ديدگاه)

    آقا نوید نظراتت خوبه ولی خیلی طولانی حوصله آدم سر میره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا