دومین شاسیبلند لامبورگینی چند ماهی است که رونمایی شده و البته با آمدن خود نیز گردوخاک زیادی به پا کرده است. اوروس تفاوتهای بسیار زیادی با LM002 جعبهای داشته و این خودروساز ایتالیایی نیز خوابهای زیادی برای آن دیده است. حدود ۱۰۰۰ سفارش برای ساخت این خودرو دریافت شده که برای اوروسی که برچسب قیمت ۲۰۰ هزار دلاری دارد عدد اصلاً کوچکی نیست.
احتمالاً با مشاهده این ارقام و اعداد، ساخت یک شاسیبلند کوچکتر در بازاری که تشنه چنین خودروهایی است سود زیادی را در پی خواهد داشت؛ اما لامبورگینی با دیگران تفاوت داشته و به حفظ منحصربهفرد بودن ادامه خواهد داد.
مدیر فنی ارشد لامبورگینی آقای مائوریزیو رجیانی در خلال مصاحبه با نشریه درایو گفته که اوروس یک سوپر شاسی بلند با موقعیت عالی در سبد محصولات شرکت بوده و در کف پارامترهای لامبورگینی قرار دارد.
به عبارت دیگر یک شاسی بلند کوچکتر اصلاً در برنامههای لامبورگینی جایی نداشته و شاید با DNA این برند همخوانی نداشته باشد.
رجیانی گفته است: “در نهایت همهچیز به موقعیت برند بازمیگردد و شما میتوانید بسیار جلوتر رفته و این موقعیت را تضعیف کنید.”
اگرچه پورشه قبلاً با تولید ماکان به این بخش از بازار رخنه کرده و بنتلی نیز در حال حاضر میخواهد این راه را طی کند اما به نظر میرسد لامبورگینی حداقل در کوتاهمدت برنامهای برای ساخت شاسیبلندی کوچکتر از اوروس ندارد.
خوشبختانه ایتالیاییها نگفتهاند که شاسیبلندی بزرگتر از اوروس را نخواهند ساخت. شاید در آینده خبرهای بیشتری به گوش برسد.
اما تا همین حالا چیزی که رجیانی تأیید کرده این است که محبوبیت اوروس به همینجا ختم نمیشود. او گفته نسخههای بیشتری از اوروس در آینده تولید خواهند شد. مدل پلاگین هیبریدی اوروس که قدرت ۶۸۰ اسبی داشته در آیندهای نزدیک تولید خواهد شد.
F۲۲RAPTOR
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷با این استراتژی شرکت خیلی حال کردم خاص بودن برندشو واسه سود بیشتر به خطر نمی اندازه،
یانکی
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷زیباست با وقاره.ولی چرا باید اینو لامبورگینی دونست در حالی که موتور آءودیه پلت فرم فولکسه و فقط شبیه لامبور گینیه.
سعید(تهران)
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷آرمش ام بکنی آرم سمند بزنی دیگه کامل میشه…
Elring-aventador
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷درود .
عزیزم نمی دونم واژه لامبورگینی برات چی تعریف شده ولی لامبورگینی چیزی که از خودش نشون داده ، ظاهر بی نقص ماشیناش مطابق فرهنگ و الگوی دوره خودشونه ، پرفورمنس ماشیناش بوده که همشون تو دوره خودشون یه سر و گردن بالاتر بودن ، خلاقیت بوده ، نوآوری بوده ….. اگه همیشه بخواد ماشینای سوپر اسپرت تولید کنه که آواز اگزوزشون از 6 کیلومتری شنیده بشه که لامبورگینی نیست دیگه وقتی بازار SUV داغه چرا باید عقب بمونه وقتی الکتریسیته داره جای بنزینو میگیره چرا نباید چیزی بسازه که تصوری که ما از ماشینای کوچیک کند بی هیجان الکتریکی داریم عوض بشه
zigma
Fk
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷شک نکنید مثل
أونتادور اوراکان
ارورس
؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیرو زود میشه ولی حتما دوتا میشه همین حرف گفته شده تا بازخوردش توسط تیمهای بازاریابیشون انالیز بشه
حامد
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷من که بهش نمیگم شاسی بلند!!!!
بهش میگم یک لامبورگینی چهار در جذاب
تک درختی در کویر
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷بزرگترش رو اگه بسازن خیلی جذاب میشه
یک شاسی بلند وی 12 با صدایی مثل اونتادور !
Azad
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷چقدر طراحی داخلی و جلو داشبورد زیبایی داره.واقعا نشستن در این ماشین و رانندگی باهاش لذت بینهایتی داره
ساسان
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷مدل فولسایز با موتور 12سیلندر.. اوف… یعنی آخرشه دیگه
Khosrow
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷عکس 6 – ماقبل اخر / اصلا زیبا نیست و برای لامبورگینی بودن زشت هم هست / اونا هم یاد گرفتن – وقتی میگن کوچکتر نمیسازیم یعنی خواهند ساخت / مورسیه لگو رو باور کنم یا اینو ..
رامتین
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷واقعا از هر نظر عالیه اما بنظرم میشه یه سپر جدید دیگه برای جلوش تهیه کرد که کمی جلوه زیباتری مانند عقبش ایجاد کنه. احتمالا در نسخه هیبریدیش، لازمه این تغییر بوجود بیاد. همونطور که همیشه مدلهای مختلف یک خودرو، از نظر ظاهری کمی با هم متفاوتند. مثل گلف معمولی- gti- R و…