این روزها جانشین گایاردو هنوز نیامده گرد و خاکی بلند کرده است. اوراکان هنوز حضور رسمی خود را جشن نگرفته اما همین حالا نمونه رودستر آن برای سال ۲۰۱۶ هم توسط تاپ اسپید معرفی شده است و این نشان دهنده شوقی است که علاقه مندان لامبورگینی از ورود این طوفان به پا کرده اند!
ظاهرا نمونه کانورتیبل همانند اونتدور رودستر، از یک سقف سخت دو تکه فیبر کربنی بهره می برد که قابل جدا شدن و قرار گرفتن در فضای بار است. موتور ۵.۲ لیتری V-10 مدلهای کوپه و رودستر نیز یکسان خواهد بود. یعنی ۶۱۰ اسب بخار نیرو در دور موتور ۸۲۵۰ و گشتاور ۴۱۳ پوند فوت در ۶۵۰۰ دور در دقیقه. این شما و این آخرین تصاویر از لامبورگینی اوراکان LP 610-4
زیگما
۱۱ دی ۱۳۹۲خدایی قبول دارین از نظر طراحی گالاردو خیلی شاخ تر بود؟
Infinite
۱۱ دی ۱۳۹۲صد البته…
طراحی داخلی خوب و زیبا
طراحی خارجی زشت و بی روح
sorena330 وتواصو بالصبر
۱۱ دی ۱۳۹۲تو دیزاین داخلی تنها چیزی که به دل نمیشینه نمایشگر و دمای روغن و باتری هستش که دیجیتالیه و عقربه ی واقعی نیست،
وقتی قراره مثلا فقط فشار روغن رو نشون بده خاب همون عقربه رو میذاشتن چه لزومی داشت یه ال سی دی باشه که فقط شکل عقربه رو نشون بده
محسن.د
۱۱ دی ۱۳۹۲منم طراحی گالاردو رو خیلی خیلی دوست داشتم،شاید حتی بیشتر از مورسیه لاگو! اما اون طراحی تو اون سال خیلی خوب بود و اگه اوراکان هم شبیه گالاردو میساختن به احتمال خیلی زیاد،دیگه اون موفقیت رو کسب نمیکرد.هر زمانی طراحی خاص خودشو میطلبه.
carbonado aventador
۱۱ دی ۱۳۹۲خیلی دلم براش تنگ می شه!!!!!!!!!فرزند شجاع لامبورگینی!!!!!!
داوود
۱۱ دی ۱۳۹۲اگه لامبورگینی زیر دست هیوندای بود، الان روی آینه هاش راهنما میذاشتو واسش سانروف تعبیه میکرد :)))))
sorena330 وتواصو بالصبر
۱۱ دی ۱۳۹۲نظرت چرا هیوندای و کیا چرا تاحالا خودروی کبریولت یا فول سایز تولید نکردند؟
کروک جنسیس کوپه زیبا میشد به نظر من
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۱ دی ۱۳۹۲درود.
به نظر من چون هنوز نمیتونند که امنیت یک ماشین سقف باز رو
تامین کنند.
رک بگم هنوز تکنولوژیشو ندارند.
((( ایران و المان ))).
ab12
۱۱ دی ۱۳۹۲!!!!!!!!لامبورگینیا همشون یه شکلن (بجز تغییرای جزئی مثه:جای اگزوزو چراغ و…تو ظاهرش منظورمه موتورو کاری ندارم) واقعا باید یه فکر اساسی بکنه مثه پورشه کهکه مدتها فقط 2در اسپورت تولید میکردولی الان هم شاسی بلند وهم سواری و…داره وگرنه فک کنم از قافله عقب میمونه.مدلهای کانسپت شاسی بلند و4درش هنوز کانسپتن یا تولید شدن ؟
carbonado aventador
۱۱ دی ۱۳۹۲به خاطر اینکه اصالتشو حفظ کرده . اگه یه روزی بخواد از خطوط نرم استفاده بکنه و شکل جنگنده نباشه من خودم می رم طرفدار فراری می شم!!!!!!!!!
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۱ دی ۱۳۹۲درود.
من هم با تو هم عقیده هستم ا ب 12 جان .
تو لامبو ها من مورسیلاگو رو بیشتر دوست داشتم.ولی بعد از اون طرح های خلاق
بی نظیر و عالی جدید ها فقط داره جای خط ها و چراغ و اگزوز ها عوض
میشه.البته با پیشرفت های فنی. راستی یادم رفت ریونتون را بگم.اون
شاهکار بود.
((( ایران و المان )))
ali
۱۱ دی ۱۳۹۲گشتاورش یه خورده کم نیست…!!؟
فرامرز
۱۱ دی ۱۳۹۲آرن نسبتاْ چون این معادل ۵۶۰ نیوتن متر هست. پدال جان ممنون میشیم تو همه مقالات هر دو واحد یا یکی رو که خودت استانداردتر میدونی استفاده کنی!
sorena330 وتواصو بالصبر
۱۱ دی ۱۳۹۲جرمش کمه اگه این موتور رو لندکروزر بود(مثلا)گشتاور یه تریلی رو داشت
محسن.د
۱۱ دی ۱۳۹۲سورناجان این گشتاوری که جزو مشخصات ماشینه،صرفا گشتاور خود موتوره و ربطی به جرم ماشین نداره،اون چیزی که شما گفتی اینرسی یک جسم متحرکه.
sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی
۱۱ دی ۱۳۹۲تشکر
MAHDI
۱۱ دی ۱۳۹۲قطعا پرفورمنسی که تو کاغذ روش پیاده کردن تو عمل خودشو نشون میده ولی جدا از اینا اسم چقدر میتونه تو ذهنیت تاثیر بذاره اوانتادور/ ماتادور /گالاردو /مورسیه لاگو/حالام اوراکان اصلا ادم این اسمارو میشنوه یه حالی میشه
carbonado aventador
۱۱ دی ۱۳۹۲دوستان اینو بدونند که اسم رسمی آن توسط کمپانی لامبورگینی هنوز تایید نشده و باید تا رونمایی رسمی منتظر باشیم!!!!!!!!!
حمزه
۱۱ دی ۱۳۹۲اوفففففففففففف… عجب چیزیه؟! خیلی دوست داشتنیه
حمزه
۱۱ دی ۱۳۹۲داخلش مثل ماشین فضائیه!!
محمدرضا
۱۱ دی ۱۳۹۲چراغای جلوش از گایاردو بهترن
ولی انصافا طراحی عقبش در مقابل گایاردو ال پی هیچی نیس
جواد
۱۱ دی ۱۳۹۲طراحیش حرف نداره حرکتی رو به جلو
e.scamp
۱۱ دی ۱۳۹۲مرسی فولکس واگن مرسی آلمان, مثل فرانسوی ها شریکت رو له نمیکنی با خودت میکشیش بالا
مصطفی
۱۱ دی ۱۳۹۲عجب چیزیه مثل همیشه خشمگین و فوق العاده زیییییییبا :X
توفیقی
۱۱ دی ۱۳۹۲بچه ها این مهم نیست که از گالاردو زشت تره. با این دید نگاه کنید که جدیدتره.شما زیباترین زن دنیا رو تو سال 2002 باهاش ازدواج می کردید دیگه تو سال 2013 واقعا خسته کننده میشد.هر چقدر هم آرایش می کرد.میشد اسکودریا کورسا یا سوپر تروفئو استرادل
هر چی.دیگه چشمتون دنیال ندل 2014 بود.
همه چی جدیدش خوبه رفیق کهنش و از آنجایی که انسان رفیقی جز خودش ندارد پس کهنه خودش شرف داره به همه.
این لامبورگینی هم واقعا زیباست ولی مدهوش کننده نیست.
ali
۱۱ دی ۱۳۹۲این طور که معلومه بین علما به خاطر طراحیش اختلاف افتاده.
مجید
۱۱ دی ۱۳۹۲تلفظ فارسی این لامبورگینی هوریکان یا اوراکان ؟
50
۱۱ دی ۱۳۹۲موتورش زیاد قوی نیست
توفیقی
۱۱ دی ۱۳۹۲هر چی باشه موتورش از هر ماشین ژاپنی که تا حالا ساخته شده قویه.
که قویترینشون lexus lfa 552 اسب بخاری تاریخ گذشته . خط تولید قطع شده.
و نیسان GTR با 545 اسب بخار که شده نقل هر جایی.وهر کسی اغده شتاب زیر 3 ثانیه داره به این ماشین رو میاره.
ولی نمونه جدید نیسان GTR 2015 NISMO یه چیز دیگست.کیفیت همه جاش رفته بالا.یه جورایی شده black series nissan gtr
50
۱۱ دی ۱۳۹۲مسیر مسابقه پیچ در پیچه ماشینی برندس که هندلینگش بالا باشه و شتابه بالا — هندلینگ لامبورگینی افتضاحه—-بهترین هندلینگ اول پورشه- بد نیسان
carbonado aventador
۱۱ دی ۱۳۹۲بحث و کلکل دیروز تمام شده و پایان یافته . بهترین هندلینگ در ماشین های سوپر اسپرت مال فراری هست و پورشه و مکلارن و…. پشتش قرار می گیرند . در زمینه ی ماشین های اسپرت هم به نظر من هیچی به BMW نمی رسه!!!!!!!
50
۱۱ دی ۱۳۹۲lexus lf-lc میاد جاش
توفیقی
۱۱ دی ۱۳۹۲من نمیدونم موتور قوی به چی میگن یعنی 610 اسب بخار قدرت برای مردمی که اقشار ثروتمندشون حداکثر ماشینهای 300 اسبی سوار میشن کمه.
کمه.
pure 610 horse power
یعنی 610 اسب بخار خالص با تنفس طبیعی
نه مثل بعضی ها به زور دوپینگ
ایتالیا یعنی مهد سوپراسپرتها
اتوره بوگاتی انزو فراری فروچیو لامبورگینی پاگانی
این چی رو نشون میده. خاص بودن ایتالیایی ها.من یکی که ماشینهای اروپایی رو به ژاپنی و آمریکایی و کره ای ترجیح میدم.
اروپایی ها با خودرو کارهای هنری انجام میدن مثل بنز مثل رولز رویس مثل فراری خودروهای اروپایی روح دارن.
در حالیکه ژاپنی ها و آمریکایی ها کار صنعتی و بی روح و بیشتر رو فروش هر چه بیشتر تاکید دارن.
همون طور که در پست قبلی بدترین ماشینها اکثرا ژاپنی و آمریکایی بودن.
توفیقی
۱۱ دی ۱۳۹۲آمریکایی ها و ژاپنی ها ماشین رو جواد می کنند.انقدر تویوتا و نیسان و مزدا و فورد و شورلت و دوج وهوندا تو تبریز می بینم حالم به هم میوره.
ولی لامبورگینی آونتادور یه دونه دیدم برق 3 فازم پرید.یا فراری 458
خودتون قضاوت کنید. تو فیلمهای بهترین خودروهای لندن 2013 چند تاشون آسیایی یا آمریکاییه.شانس بیارین 2 3 تاش.بقیه از دم اروپایی
carbonado aventador
۱۱ دی ۱۳۹۲آقای توفیقی من با نظر شما در مورد ماشین های آمریکایی مخالف ام . درسته که خیلی رباتیک و صنعتی هست ولی حس قدرت و عظمت رو می شه درون ماسل کارها دید . نمونش SRT VIPER و کوروت استینگری و موستانگ!!!!!!!!
توفیقی
۱۱ دی ۱۳۹۲50 همه چی شتاب و هندلینگ نیست.
کیفیت ساخت قطعات
خاص بودن محصول
طراحی جدید محصول
کیفیت رانندگی
لذت رانندگی
راحتی و آرامش حین رانندگی
امکانات رانندگی و…
carbonado aventador
۱۱ دی ۱۳۹۲انصافا یه چیزی رو می گم جو گیر نشید . نیسان باید 3-4 نسل ازش بگذره تا بتونه به پای سوپر اسپرت ها برسه . همه چی فقط شتاب نیست بلکه علم هوا فضا و آیرودینامیک و شتاب ثانویه و…… هست که در نیسان نیاز به تکامل و پیشرفت داره!!!!!!!!!!
سینا
۱۱ دی ۱۳۹۲دیگه چه انتظاری از یه موتور 5.2 لیتری داری!!!!!!610 اسب بخار کم نیستا . اندازه ی اولین نسل مورسیه لاگو هست!!!!!!!!
ehsan
۱۱ دی ۱۳۹۲فکر کنم طراحان این مدل به قول جرمی کلارکسون یا مست بودن و اینو طراحی کردن یا اینکه از دورریز گالاردو اینو ساختن باید کله طراحشو کادو پیچ کرد که آک بمونه
50
۱۱ دی ۱۳۹۲من کار ندارم هر کی یه نظری داره تو عاشقه لامبورگینی هستی و من نیسان———————-طراحی لامبورگینی حرف نداره از لحاظ شکل ظاهری با نیسان مقایسه میکنی آره شکل ظاهری لامبو خیلی بهتره—– بدم فیلمه fast&furoius رو که دیدی مرحوم پول واکر فقظ نیسان اسکای لاین سوار میشد—- ون دیزل ماشین امریکایی مثال از این واضح تر—–
50
۱۱ دی ۱۳۹۲بدم اگه منظورت توربو نیسانه بلاخره یا موتر 6 سلیندر با توربو یا موتور 12 سیلندر بی توربو- اگه لامبو 6 سیلندر تنفس طبیعی بود آره حق با تو بود ولی اگه بخوان رو 12 سیلندر توربو بزارن که دیگه مسخرس
carbonado aventador
۱۱ دی ۱۳۹۲مسخره تر از موتور w16 بوگاتی هست با قدرت 1200 اسب بخار . درحالی که هنسی با موتور v8 تویین توربو 1200 اسب بخار می گیره!!!!!!!
زیگما
۱۱ دی ۱۳۹۲برای بار چندمه میگم.قدرت و تعداد سیلندر و حجم موتور و قدرت دریافتی رو نمیشه به این راحتی ها به هم نسبت داد!
carbonado aventador
۱۱ دی ۱۳۹۲بوگاتی باید خیلی بیشتر از این حرف ها قدرت می داد . آلان کونیگزگ آگرا 900 اسب بخار و آگرا R با قدرت 1180 اسب بخار و ونوم 1200 اسب بخار و ونوم GT با قدرت 1500 اسب بخار و کونیگزگ وان(ONE)1350 اسب بخار رو با موتور V8 TWIN TURBO با حجم تقریبا 6 لیتری به دست می آورند !!!!!!!!!
SAEED
۱۱ دی ۱۳۹۲سلام.
عاشق طراحیشم!مخصوصاً طراحی داخل کابین!!!!!
مهدی
۱۱ دی ۱۳۹۲سلام به دوستان
لامبورگینی ماشین فوق العاده ای هست
خدایی محشره
نیسان هم ماشین فوق العاده ای هست
این دو شرکت هر کدوم صاحب سبک و تکنولوژی هستند
ایتالیا سوپر اسپرت
ژاپن ماشین سدان شاسی و پیکاپ البته سوپر اسپرتهاش هم خوبند
دوست دارم یه ماشین استخون دار ژاپنی داشته باشم که وقتی سوار میشم از هرجایی که رد شدم با خیال راحت رد بشم همینطور با سرعت
دوست دارم یه فراری یا لامبورگینی داشته باشم (البته فراری بیشتر به دلم میشینه) که هر موقع تو جاده افتادم اراده کردم به سرعت 300 برسم و ماشین رو بیشتر درک کنم
در کل تو دنیا در صنعت خودرو سازی در ظاهر کشورها تقسیم بندی شدند که روی مدل خاصی کار کنند
اما در کل صنعت خودرو
1- آلمان (سدان ، شاسی ، سوپر اسپرت)
2- آمریکا (شاسی،سوپر اسپرت،پیکاپ ،سدان)
3 – ژاپن (سدان،شاسی،پیکاپ،(سوپر اسپرت البته محدود)
4- ایتالیا (تخصصی سوپر اسپرت)
در زمینه سوپر اسپرت یا یه همچین چیزهای ایتالیا فوق العاده کار میکنه و مشتریان خاص خودش رو داره
الحق لامبورگینی و فراری آرزوی خیلی ها روی زمین هست که در این مورد هرکسی نمیتونه سوار بشه افراد محدودی هستند
من توی ایران ماشینهای ژاپنی رو بیشتر ترجیح میدم انگار ژاپنی ها نیازهای ایران رو بهتر میتونند برآورده کنند
در نهایت خودرو سازان آلمانی سلطان بی بدلیل صنعت خودرو سازی هستند
بنز، بی ام دبلیو ، پورشه ، آئودی و …..
دوستان این چیزهایی میگیم امیدوارم روزی برسه که بتونیم ماشین دلخواهمون رو سوار بشیم
من انتظارم زیاد نیست
اما برای مردمم بهترینها رو میخوام
سپاسگذارم
مهدی
توفیقی
۱۱ دی ۱۳۹۲آونتادور.
من نمیگم ماشین آمریکایی یا ژاپنی بده.
می گم در برابر اروپایی ها حرفی واسه گفتن نداره.
خود تو کربونادو آونتادور
بین SL 65 و کامارو
بین 911 توربو اس و شلبی
بین آونتادور و کوروت
بین برلنیتا و وایپر
بین ونکوئش و نیسان
کدومشو انتخاب می کنی؟
در ضمن نیسان طراحی با اصالتی نداره نمونش عکس آستون مارتین زاگاتو رو ببینید
دیگه عند کپی برداری رو نیسان کرده
carbonado aventador
۱۱ دی ۱۳۹۲توفیقی جان . چند تا ماسل کار ایتالیایی می شناسی که توان رقابت با آمریکایی ها رو داشته باشه؟؟؟؟؟؟
carbonado aventador
۱۱ دی ۱۳۹۲لیستت کاملا اشتباه . مثل این می مونه که بگی بین آونتادور با سرعت 370 و کونیگزگ با سرعت 420 کدوم رو انتخاب می کنی!!!!!!باید اینجوری بگی . 1-آونتادور و f12 و 2-شلبی و وایپر 3-کوروت و کامارو 4- 911 و GTR یا 5-458 و mp4 و 6- p1 و 918 . این ماشینا تقریبا تو رده هم هستند!!!!!!!!!
زیگما
۱۱ دی ۱۳۹۲آخه مومن کوروت 50 هزار دلاری رو با آوانتادور 400 هزار دلاری مقایسه میکنن؟ گیریم مقایسه میکنن.فروش کوروت ده برابر آوانتادوره!پس بازم حرف مفت زدی!
آخه ماسل کار رو با اسپورت دو در مقایسه میکنن؟ گیریم مقایسه میکنن.باز هم حرف مفت زدی.فروش موستانگ بیشتر از 911.
بهت میگم چرت میگی ، ناراحت نشو….
50
۱۱ دی ۱۳۹۲مهدی —- اگه تو ایران باشه فقط باید شاسی بلند سوار شد جاده های ایران خیابونا انقدر چاله چوله داره که اگه یه سوپر اسپرت بیاری سره یه ماه نابود میشه ماشین—
مهدی
۱۱ دی ۱۳۹۲جناب 50 دقیقا همینه
ماشین سوپر اسپرت نمیگم تو ایران اصلا بدرد نمیخوره
چرا برای کسیکه بتونه خرجش کنه و در نهایت باهاش خیلی خیلی با احتیاط رفتار کنه
فکرش رو بکن فقط یه دست انداز یا یه چاله باعث میشه ماشین نازنینت جلوی چشمات پر پر بشه
خوب طبعا با این ماشینها جاهای خاصی میتونی بری
هستند کسانیکه توی تهران ماشینهای سوپر اسپرت دارند اما کم هستند و احتمالا تو خیاونها دست به عصا راه میرند
من اینو میگم ماشینهای ژاپنی سدان واقعا ماشینهای محکم و با کیفیت هستند
حتی تا اینجا بگم در حال حاضر که کره بازار ایران رو گرفته اما وقتی پای استحکام و هزینه و کیفیت به میان میاد ماشینهای ژاپن هستند که حرف اول رو میزنند
چندتا ماشین رو تو ایران میپسندم
1 بنز
2 BMW
3 پورشه پانامرای توربو S
4 تویوتا(سدان)
5 نیسان (سدان) و مزدا
6 تویوتالندکروزر
7 سوبارو(دو دیفرانسیل) (سدان)
من نظرم اینه اگه دنبال یه ماشین هستید که تمام نیازهای شما رو برآورده کنه هم از نظر سرعت قدرت شیک و زیبا بودن و خیلی جهات دیگه میتونید روی پورشه پانومرا توربو حساب کنید
کیفیت بالای ساخت
شتابش 4.5 ثانیه هست
تقسیم نیرو بین دو دیفرانسیل الکترونیکی
حداکثر سرعت 320
مهم اینکه بتونه خواسته هاتون رو برآورده کنه
و برای یه همچین ماشینی باید 1.1 میلیارد پول بدید
به هر حال صلاح مملکت خویش خسروان دانند
سپاسگذارم
مهدی
توفیقی
۱۱ دی ۱۳۹۲من یه چیزی می گم یه چیزی می شنوید.
50 سال دیگه همه ما بازم تو سایت پدال نظر میدیم و آرزوی سوار شدن تو ماشین مورد علاقمونو داریم.آخرشم این آرزو رو به گور می بریم.
ولی من 50 سال دووم نمیارم.درد ماشین دیوونم می کنه. من الان 23 سال دارم.تا 30 از دست این پرشیای گرازه خلاص شدم هیچ نشدم.یه تیر تو مغزم.تفنگشو هم دارم.
فشار قبر خیلی فشارش کمتر از دور بودن از عشقمونه.
حسم الان درست مثل حس مادری هست که بچه هاشو ازش گرفتن.
خیلی حس چرتیه.این عشق ماشین دین منم سست کرد.
الان خودمو با 2 سال پیش مقایسه میکنم.دیگه از اون آدم مهربون احساساتی که به همه کمک می کرد و به خداش اعتماد داشت دیگه خبری نیست.