تصاویر جاسوسی چند ماه پیش را به یاد میآورید؟ تصاویری که به اشتباه یک آئودی Q7 استتار شده را با نام لامبورگینی اوروس معرفی کرده بودند؛ اما این بار با خودرویی واقعی طرف هستیم. شاسیبلند پر سروصدای اوروس برای اولین بار در دانمارک رؤیت شده و بدنهای کاملاً تولیدی داشته و برخلاف پوششهای کامل آن نتوانسته این حقیقت را پنهان کند که فرم کلی خودرو تقریباً مشابه کانسپت رونمایی شده در ۵ سال پیش است.
در این تصویر شاهد سقف شیبدار و اورهنگ عقب کوتاه مشابه با نسخهی مفهومی هستیم. خودرو تنها یک جفت خروجی اگزوز دارد اما به احتمال زیاد نسخهی نهایی یک جفت دیگر نیز در سمت راست سپر خواهد داشت. به نظر میرسد که چراغهای عقب خودرو هنوز طراحی نهایی را ندارند اما با این وجود بازهم میتوان شاهد مشابهات با نسخهی کانسپت بود.
لامبورگینی هفته پیش تأیید کرد که نسخههای پیشتولیدی اوروس در ماه فروردین وارد خط تولید خواهند شد. طبق خبری که از سوی GT Spirit منتشر شده، لامبورگینی اوروس در نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد اما ظاهراً قبل از آن چندین رونمایی و معرفی شخصی نیز در راه خواهد بود.
اوروس که از همان پلتفرم MLB بکار رفته در جدیدترین نسل آئودی Q7، نسل بعدی پورشه کاین و فولکسواگن توارگ بهره برده در تأسیسات لامبورگینی در ایتالیا ساخته خواهد شد. نیروبخش این خودرو پیشرانهی ۸ سیلندر ۴ لیتری بای توربو خواهد بود. گفته شده کمی بعدتر نیز نسخهی پلاگین هیبرید اوروس در راه خواهد بود. استفاده از پیشرانهی دیزلی در این خودرو رد شده اما نسخهای تمام الکتریکی از آن در نظر گرفته خواهد شد.
مدیر تحقیق و توسعهی لامبورگینی آقای مائوریزیو رجیانی قول داده که اوروس در بحث استایل و ظاهر یک لامبورگینی خالص خواهد بود. او گفته که طراحی ظاهری و داخلی این خودرو بسیار بهتر از نمونهی کانسپت خواهد بود. در زمان توسعهی اوروس تأکید مدیران روی کاهش وزن و بهبود آئرودینامیک بوده بنابراین انتظار تولید یک شاسیبلند بسیار کارا از سوی کمپانی ایتالیایی را داریم.
فرشاد سجادیان
۲۴ بهمن ۱۳۹۵نمیدونم چرا اوروس کلا برای من جذابیت خاصی نداره ?
نویدی
۲۴ بهمن ۱۳۹۵چون هنوز ندیدیش!
Lamborghini
۲۴ بهمن ۱۳۹۵برعکس من عاشق اوروس هستم
Lamborghini zonda TDF
۲۴ بهمن ۱۳۹۵به نظرتون از زیر مجموعه های فولکس کدوم یکی برای شرکت توی فرمولا مناسب تره؟؟؟
آئودی
پورشه
لامبورگینی
بوگاتی
به نظر من اگر لامبورگینی و پورشه بیان بهتره ینی هردوتا شون بیان.یکی تیم راننده های تازه کار یکی هم تیم رقابت قهرمانی.البته فکر نکنم بشه، ولی آگه بشه چی میشه!!!?
امیدوارم هرچه زودتر آلفا هم برگرده به فرمولا?
.
.
.
چیزی که خیلی دوس دارم اتفاق بیفته حذف مسابقه بحرین،باکو هست(چون هیچ جذابیتی نداره در ضمن استانبول ترکیه و یاس مارینا ابوظبی برای خاورمیانه کافیه )..و جاش یه گرندپری دیگه توی آلمان آمریکا و ایتالیا (هوکنهایم، لاس وگاس،بولونیا/مودنا)بذارن.
Ace
۲۴ بهمن ۱۳۹۵آئودی .
Lamborghini zonda TDF
۲۴ بهمن ۱۳۹۵همچنین مجارستان و مالزی هم حذف و به جاش توی فرانسه و انگلیس (یکی دیگه)
بذارن
Bavaria
۲۴ بهمن ۱۳۹۵به نظر من:
من که راضی نبودم لامبو شاسی بلند بسازه?
.
ولی حالا که ساخته، زحمت بکشه یه سدان توو کلاس پانامرا هم بسازه
.
شاسی و موتور که فراهمه، ی طراحی جذاب مخصوص لامبو لازمه?
محمدرضا
۲۴ بهمن ۱۳۹۵لامصب زیر استتار هم خیلی خیلی جذابه?
KASRA
۲۴ بهمن ۱۳۹۵خیلی جذاب و زیباست، چهره بی نظیری داره. انجینش هم که حرفی واسه گفتن نمیذاره.
ولی کاش چنین شاسی بلندی رو یه کمپانی دیگه میساخت مثلا بخش مرسدس آ ام گ یا بخش ام پرفرمنس بی ام و ، یا هر بخش اسپرت ساز دیگه ای. خدایی هر چقدر سعی میکنم نمیتونم “لامبورگینی شاسی بلند” رو هضم کنم.
البته کمپانی ها واسه پول دست به هر کاری میزنن، و هدفشون هم همین سود و پوله دیگه کم کم اصالت و منش خودرو ساز ها داره بی معنی میشه.
با این وضعی که هست، اگه رولزرویس هایپرکار بسازه اصلا تعجب نمیکنم.
Elemento
۲۴ بهمن ۱۳۹۵راستش بار ها گفتم.
لامبورگینی 30 سال پیش هم شاسی بلند ساخته، هم GT با 4 در ، و هم با 4 صندلی.
اصالتش از بین نمیره.
من با نشیدن این خبر خیلی خوشحال تر از قبل شدم.
چون فهمیدم لامبورگینی به فکر توسعه هست.
فرمول 1 و سدان 4 در.
من ازینکه لامبورگیی یک شرکت خفه ، ساکت و گوشه گیر تو یک گوشه ی ایتالیا افتاده باشه و فقط 2 مدل سوپراسپرت تنفس طبیعی تولید کنه خوشم نمیاد.
یا باید محصولاتش رو گسترش بده ، یا مثل فراری عطر و ادکلن بفروشه ( اصلا خوشم نمیاد) ، یا بره زیر سلطه ی سرمایه داران خلیج فارسی یا چینی و هندی.
راستش من که از دیدن آرم مرسدس بنز بر خلاف بسیاری از دوستان روی ماشین شهرداری خیلی خوشم میاد.
این قدرت یک شرکت رو نشون میده که هم ماشین حمل زبـاله میسازه هم هایپرکار 2 میلیون دلاری
Reventon
۲۴ بهمن ۱۳۹۵عاشقشم………
Elemento
۲۴ بهمن ۱۳۹۵بسیار جذابه به نظر من.
بخصوص که نشانگر ورود لامبورگینی به یک دوره ی تازه در تاریخشه
من که خیلی دوستش دارم و به موفقیتش امیدوارم.
ببینیم چی پیش میاد، لامبورگینی جزو 3 سوپراسپرت پرطرفدار بین ماشین بازاست ، میلیون ها نفر دوستش دارن ، امیدوارم هدا کمکش کنه و بتونه به جایگاهی که لیاقتش رو داره برسه.
لامبورگینی در طول این 60 سال خیلی سختی کشیده.
GT
۲۴ بهمن ۱۳۹۵داغ داغ؟؟این عکسا مال دو روز پیشه
Ali
۲۴ بهمن ۱۳۹۵لامبو هم خراب کرد?اصولا برندی که کارش ساختن سوپر ماشین پس درست نیس که بیاد شاسی بلند بسازه!!حیف شد
.
.
.
فقط فراری❤️
Ace
۲۴ بهمن ۱۳۹۵تا ابد فقط لامبورگینی.
بعد از ابد هم فقط لامبورگینی.
وقتی میخواهید واسه خودتون کسی باشید فراری می خرید، وقتی واقعا کسی هستید لامبورگینی میخرید. ( فرانک سیناترا ، موزیسین ، تهیه کننده ، بازیگر ، کلکسیونر و یکی از تاثیرگذار ترین شخصیت های قرن 20 )
فراری به قول خود خارجی ها ماشین آدم های نفرت انگیزه. ( یک کلمه ی خاصی در زبان انگلیسی براش دارن. میترسم به کار ببرم پدال حذفش کنه ) .
اگه ارزون ترین مدل فراری رو 20 دقیقه بیرون از خونه بذاری مردم حداقل 50/000 دلار بهش خسارت میزنن. از خش انداختن و روغن ترمز روش خالی کردن بگیر تا نوشتن حرف زشت روی بدنه ی ماشین.
فراری برای اروپایی ها و امریکایی ها نماد کامل تازه به دوران رسیده بودنه
اما به لامبورگینی و پورشه 3 سال هم بیرون از پارکینگ باشن کسی کاری نداره ،حتی به صاحبش احترام مضاعف میذارن.
چون این 2 ماشین نماد انسان های فروتن ، شیک و با شخصیت و متواضع هست.
نماد کسایی که نمیخوان جلوه گری کنن. فقط عاشق ماشین هستند
.
برای همین میگم فقط لامبورگینی.
Bavaria
۲۴ بهمن ۱۳۹۵سلام به آقا مجید عزیز
.
ببخشید ولی هیچکدوم از حرفاتو قبول ندارم
.
درضمن ((بنظر من)) لامبورگینی بیشتر از فراری واسه تازه به دوران رسیده ها هست و بیشتر به چشم میاد، و فراری ظاهر پخته تر و کم هیجانی تری داره. اینو بیشتر پوسترهای ماشینی که عکس لامبو دارن اثبات میکنه (و البته حرف جرمی هم هست)
Ace
۲۴ بهمن ۱۳۹۵سلام رفیق . امیدوارم حالت خوب باشه.
منم هیچ کدوم از حرفات رو قبول ندارم دوست عزیزم.
چیزایی که گفتم هیچ کدومش حرفای خودم نبود
حتی یک جملش.
از سایت های ماشین و ویدئوهای یوتیوب و … بود.
اتفاق این که لامبورگینی عکس اتاق پسر بچه هاست نشون میده کسایی که بعدا این ماشین رو میخرن همون هایی بودن که در بچگی عاشقش بودن و با خریدش دنبال آرزوهای بچگشون رو گرفتن نه اینکه دنبال چِزوندن و سوزوندن دل مردم باشن. همین لقب رو بعدا به پاگانی و پورشه هم دادن.
حرف هایی که زدم هیچ کدوم نظر شخصیم نبود.
یک مقایسه ای بین 458 و 911 نگاه می کردم ، مجری راحتی در شهر و نترسیدن از خش افتادن ماشین توسط مردم رو مهم ترین نقطه ی قوت پورشه در برابر فراری به عنوان یک سوپراسپرت شهری که میخوای با خودت ببریش سر کار عنوان کرد.
.
پختگی بیشتر طراحی فراری هم سلیقه ی شماست. من در طراحی اونتادور یا هوراکان ناپختگی نمیبینم و به نظرم در 10 سال اخیر هیچ ماشینی هیجان انگیز تر از لافراری ساخته نشده.
.
پوستر های اتاق پسر بچه ها حرف هموند بود نه جرمی.
جرمی همیشه میگه لامبورگینی باید ماشین هایی بسازه که وقت دیدنشون فقط بگی Wwwwooooooooowwwwwwwwwwwww !!!!
.
تو دنیا رنگ قرمز بیشتر از هر رنگی به چشم میاد و لامبورگینی خیلی کم از این رنگ استفاده کرده. ( نمیگم نکرده)
.
در کل گفتم این چیزایی که من گفتم همش واقعیات تفکرات مردم اروپا و امریکای شمالی بود.
همینطور که مردم ما بنز رو مساوی با مرفه بودن میدونن. و شاید 90 درصد نمیدونن لکسوس ES 350 گرون تر از بنز E200 هست.
چیزی نیست که بگی من قبولش ندارم .
واقعیه. چیزی که در تفکر مردم جا افتاده.
واقعیت رو هم باید پذیرفت.
.
آقای احمد باقری 4570 بار گفت پورشه قیافش فلانه و فلانه و فلانه.
به خدا اون دوران سخت ترین دوره ی حضور من در پدال بود.
خیلی بده عمق کار یک نفر رو درک نکنی و بعد فقط با بهونه های الکی بکوبونیش.
.
.
.
پورشه قیافه ی ماشین هاش رو ساده ولی زیبا درست میکنه تا با خیالت راحت بذاریش گوشه ی خیابون و هر جا خواستی بری.
لامبورگینی ماشین هاش رو باابهت و زیبا درست میکنه. تا محو تماشا بشی و بهش احترام بذاری
فراری ماشین هاش رو قرمز و پرزرق و برق درست میکنه تا جلب توجه کنه.
این 3 جمله ی قبلی برداشت خودم بود.
Bavaria
۲۴ بهمن ۱۳۹۵نظرت محترمه و خیلی ممنونم
.
راستی با توجه به این چیزا(خط انداختن ماشین و …)، بی فرهنگی همه جا هست، همون اروپایی ها هم اگه قانون درست درمون نداشتن، ته بی فرهنگی بودن
.
فقط اسم ما ایرانیا (بخاطر قانون های بیخود و بی منطق، و رعایت نکردن قانون از طرف مجری،که باعث بی فرهنگی شده) بد در رفته.
Ace
۲۴ بهمن ۱۳۹۵باواریا جان ، رفیق آدم بی فرهنگ همه جا هست.
حتی توی سوئیس که اینقدر روی مهاجران حساسن که با نسل سوم مهاجران هم مثل مردم بومی رفتار نمیکنن ( منظورم این نیست بهشون سخت میگیرن ، بلکه درباره ی رفتار و تفکراتشون تحقیق میکنن ببینن خوب در فرهنگ اون جا حل شدن یا نه ، به قوانین احترام میذارن ، از اونجا راضی هستن و … ) . سخت ترین قوانین مهاجرتی رو هم دارن. بس که به فرهنگشون حساسن.
ولی نسبت این آدم های بی فرهنگ به کل جمعیت در کشور های مختلف متفاوته.
تو ایران مردم کلاً به ماشین نو ، رحم نمیکنن. بی فرهنگ ها تا 20 درصد جمعیت رو تشکیل میدن.
تو اروپا کمتره. فکر کنم مثلا 2 درصد. تو سوئد و نروژ از هر 100/000 نفر یکی خرده شیشه داره
تو آمریکا چون فرهنگ مردم بسیار ناهمگون و متفاوته . هم آدم بی فرهنگ هست هم فوق بی فرهنگ. به نژاد و … هم اصلا ربطی نداره.
کلا مردم فکر میکنن کسی که ماشین گرون خریده حتما پول حروم درمیاره ( متاسفانه) و این خودشونن که فقط زحمت می کشن. در حالی که اصلا درست نیست و اون کسی که بنز 400 میلیونی سوار میشه یا خودش خیلی زحمت کشیده یا پدرش.
موفق باشی.
Saied
۲۵ بهمن ۱۳۹۵??? اگه بار بری دوبی کلا نظرت فرق میکنه. در مورده فراری واقعا کسایی میخرن که عشقه ماشینن. لامبو انتخاب کسایی هست که قیافه بیشتر اهمیت داره. تحقیق کنی میبینی که راس میگم. و الا کسی که فراری رو خط خطی کنه خیلی بیشعوره چون بعضی از چیزا نشون دهنده یه برتری انسان هاست که فراری هم جزوه اوناست.
ali
۲۷ بهمن ۱۳۹۵به نظرم کاملا در اشتباهی!نشان فراری اسم فراری کلا مساویت با عشق ماشین بودن.اصلا برند فراری یه جورایی قلب تپنده سوپر اسپورتاست.و نام لامبورگینی برابر با پز و جلوه گری
بهزاد
۲۴ بهمن ۱۳۹۵انتخاب رنگ برای خریداران فراری اختیاریه و خیلی از فراری ها قرمز نیستند.
قیمت پایه مرسدس e کلاس حدود 50 هزار دلاره و لکسوس es350 حدود 38 هزار دلار و در صورت سفارش برخی آپشن ها در e کلاس اختلاف قیمتیشون حدود 20 هزار دلار خواهد بود!
لامبورگینی هم برای خودش دارای شناسنامه ی با ارزشی هست ولی متاسفانه کارنامش مقابل فراری چیزی برای گفتن نداره و چون یک نفر گفته فراری ماشین خط و خشه دلیل نمیشه پرستیژ اون زیر سوال بره و امکان این قضیه برای هر خودروی گرانقیمتی هست و همچنان تاج پادشاهی خودروهای اسپرت بر سر فراری میدرخشه و پرچمش به غیر از سیلوراستون در تمامی پیست ها رنگ قالب تماشاچیان هست و شاید روزی برسه پنج شیش پرچم لامبورگینی بین اونها دیده بشه!
Zenvo
۲۴ بهمن ۱۳۹۵اون منظورش مثال بود. حالا E200 دسته دوم شما حساب کن. جوابت رو نمیده خودت رو سبک نکن. عزت نفس خوب چیزیه.
بهزاد
۲۴ بهمن ۱۳۹۵عزیز دل محمل بافی در هر صورتش امری ناپسنده.
بدتر از اون قبول این محملات یا تفسیر اون برای ماله کشی این مطالب هست.
ما فقط یادآوری کردیم که برخی از صحبت هاش اشتباهه و اشکالی نداره شما میتونید قبول کنید.
Saied
۲۵ بهمن ۱۳۹۵همشون مدیون x6 هستن که این اندازه از ماشین رو به دنیا أورد.
والا درسته لامبو هست و از لحاظ ظاهری قطعا زیبا خواهد بود ولی میترسم از لحاظ فنی و افرود نتونه با پورشه کاین در بیفته.
به هر حال وقتی مهندسین ایتالیی تو طراحی دست به کار میشن انگار ماشینو خلق میکنن به جایه ساختن. این از لامبو که همه واقعا طراحیشو دوس دارن. اون از فراری. و به نظر من سلطان همشون هم پگانی هوایر هست که واقعا زیباست. یکی از ارزو هام دیدن پگانی طلایی از نزدیکه.
مهدی
۲۵ بهمن ۱۳۹۵واسم جالبه نظر بعضی دوستان!فراری واسه تازه به دوران رسیده هاست؟؟؟
از هر 20 ماشین گرونی ک توی حراجیها فروخته میشه 19 تاش فراری های اصیل هستن ک همه رو ادمهایی میخرن ک ثروتشون اندازه نداره بعد میگه تازه به دوران رسیده!!!
پسر خوب اسم فراری ک میاد همه ناخداگاه یاد گادفادر میفتن یعنی همچین حکمی رو داره تو دنیای سوپراسپرت ها بعد شما میگی تازه به دوران رسیده؟؟