لامبورگینی

تیزرهای لامبورگینی از کونتاش جدید

یک ابرخودروی جدید در راه است. اوایل این هفته لامبورگینی اعلام کرد که کونتاش (یا کونتاچ) در حال بازگشت است و یک تیزر از خودرویی که زیر پوشش پنهان شده بود منتشر کرد.

حالا صفحه اینستاگرام لامبورگینی تصاویر دیگری از این خودرو را به ما نشان می‌دهد. هرچند این تصاویر با فوکوس روی اجزای خودرو، تصویر یکپارچه کونتاش جدید را لو نمی‌دهند اما می‌توانیم یک خودرو با زوایای تند و تیز و بُرنده را انتظار داشته باشیم.

اولین تصویر، نمایی از جلوی کونتاش و دماغه تیز آن را نشان می‌دهد. نشان Countach روی یک جلوپنجره باریک دیده می‌شود. در زیر این قسمت یک دهانه بزرگ‌تر و اسپلیتر عظیم نیز به چشم می‌خورد.

در تصویر دوم ما یک موتور V12 با روکش طلایی رنگ می‌بینیم. البته هنوز مشخص نیست که این موتور با یک سیستم الکتریکی جفت می‌شود یا خیر. همان‌طور که می‌دانیم، موتور V12 سنتی لامبورگینی با یک موتور هیبریدی جایگزین خواهد شد.

تصویر نهایی هم ورودی هوای موتور در پشت محفظه سرنشینان را نشان می‌دهد که البته یک ویژگی شاخص از کونتاش است. هرچند گوش‌های معروف کونتاش کوچک‌تر شده‌اند.

این‌ها اولین تیزرها از لامبورگینی کونتاش جدید هستند و می‌توان وفاداری به طرح گُوِه‌ای شکل مدل ۵۰ سال قبل کونتاش را نیز از آن‌ها دریافت. لامبورگینی زمان معرفی رسمی این خودرو را اعلام نکرده و حتی نمی‌دانیم که آیا این یک خودروی کانسپت است یا به تولید محدود خواهد رسید و یا به‌عنوان یک مدل وارد خط تولید می‌شود. احتمال داده می‌شود که در رویداد پبل بیچ امسال از این خودرو رونمایی شود.

Lamborghini Countach LP400

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۴۶ دیدگاه‌ها

  1. Philipp

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1110 ديدگاه)

    بیشتر از اینکه خوشحال بشم نگران شدم که نکنه مثل NSX و اسپیدتیل خرابکاری کنن…

    موافقم 1
    مخالفم 5
    1. Hamid

      ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2464 ديدگاه)

      NSX یه سری سیاست های اشتباه در تبلیغ و قیمت گذاری و در کل پرفورمنس داشت که خلاصه ماشین بدی نبود اما مثل نسل قبل زبانزد خاص و عام نبود …
      اسپیدتیل هم تنها هدف ساختش رسیدن به سرعت +400 کیلومتر در ساعت بود که موفق شد و از نظر من جانشین مناسبی برای اف وان که سالهای ساله میدرخشه نبود … اگرچه ماشین عالی هست اسپیدتیل!

      موافقم 6
      مخالفم 1
      1. Amin

        ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2187 ديدگاه)

        مگه اسپیدتیل چه مشکلی داشت ؟ !! ، فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشه

        موافقم 4
        مخالفم 1
        1. Hamid

          ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2464 ديدگاه)

          آقا امین عزیز …
          درسته حرفت …
          قطعا اسپیدتیل هیچ مشکلی نداشت …
          اما جانشین اف وان محسوب نمیشه از نظر من …
          چون واقعا به اندازه اف وان شگفت انگیز نبود و ملت رو انگشت به دهن نمیزاشت …
          یه درگ بود بین ویرون و اف وان … که تاپ گیر برگزار کرده بود … فک کنم 10 سال پیش …
          اول اف وان جلو افتاد اما در نهایت ویرون بخاطر تاپ اسپیدش بهش رسید و درگ رو برد (خودت میدونی هر چی تاپ اسپید بالاتر باشه شتاب گیری توی سرعت های بالا بهتره تا حدودی) …
          یکی کامنت کرده بود :
          بوگاتی مسابقه رو برد ولی مک لارن قلب مارو!
          حالا جالبه درگش سرچ کنی هست …
          کامنت ها رو بخونی میبینی چقدر نظر ها درمورد اف وان مثبته!
          بطور کلی ی اسطوره تمام عیاره … در صورتی که اسپیدتیل بین هایپر کار ها جدای از طراحی پرفورمنس تقریبا معمولی داره و بیشتر عقبه و طراحیش باعث شده که بهش توجه بشه …
          اینو بعنوان ی طرفدار کوچیک مک لارن گفتم و سعی کردم به دور از تعصب بگم … چیزی رو که ته قلبمه …
          اگر چه عاشق اسپیدتیل هستم اما این چیزایی که گفتم انکار ناپذیره!

        2. Reza Waffen SS

          ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (5360 ديدگاه)

          قبول کن طراحیش خیلی خز بود

        3. Mahdi

          ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (21 ديدگاه)

          حق با این دوستمون هست من خودم به عنوان یک طرفدار مک لارن وقتی فهمیدم قرار جانشین اف وان باشه دوست داشتم مثل اون سریع ترن ماشین دنیا باشه چون وقتی اف وان اومد سریع ترین ماشین دنیا شد و اگر اشتباه نکنم تا قبل از اومدن ویرون سریع ترین بود و البته هنوز هم که هنوزه بعد این همه سال جزو سریعترین سوپر اسپورت هاست

      2. Philipp

        ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1110 ديدگاه)

        خب اگه تنها هدفش رسیدن به اون سرعت بود
        چرا همینجور میگفتن جانشین F1 رو داریم میسازیم بعد اینو دادن بیرون؟

        1. Hamid

          ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2464 ديدگاه)

          برای تبلیغات و فروش …
          خودت میدونی وضع مالی مک لارن بدجور خرابه …
          در کل ببین …
          طراحی داخلی اسپیدتیل خیلی شبیه اف وانه … واقعا دلنوازه خصوصا محل قرار گیری راننده و سه نفره بودن ماشین!
          حتی بیرونش هم ی اف وان مدرن شدست …
          پرفورمنسش هم واقعا ضعیف نیست و حتی تاپ اسپید عالی هم داره …
          اما بین رقبا الزاما از هر نظر بهترین نیست …
          و تقریبا ساخت همچین چیزی خیلی سخته اینکه هم ماشینت توی درگ عالی باشه هم توی پیست هم تاپ اسپید عالی هم طراحی چشم نواز هم اینکه تا ده سال آینده اینم با این پیشرفت تکنولوژی پرچمداری کنه …
          مک لارن اف وان هنوزم از خیلی از سوپر کار هایی که تولید میشن سریع تره!
          اگه میخوای عظمتش رو درک کنی …
          باید بگم که …
          مک لارن اف وان (معمولی نه نسخه LM و …)
          توی پیست لاگونا سکا فقط 2 ثانیه از لامبورگینی اوراکان پرفورمانته کند تره! فقط 2 ثانیه!
          و در ضمن توی نوربرگ رینگ هم 22 ثانیه از مورچیه لاگو اس وی سریع تره!!!!!
          در پیست هوکنهایم (Short) نیز 2.9 ثانیه از مورچیه لاگو اس وی سریع تره!

          اطلاعات از سایت fastestlap هست دوستان…
          خلاصه اینکه حتی عکس پروفایل شما فیلیپ جان یعنی CLK GTR هم از روی اف وان ساخته شده همونطور که خودت میدونی…
          قطعا ساخت همچین چیزی (یعنی جایگزین برای اف وان) خیلییییییییییییییییییییی سخته …

        2. Philipp

          ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1110 ديدگاه)

          در ادامه پیامتون باید بگم که بله F1 جزو اون خودروهاییه که تاریخ ماشین سازی رو عوض کردن
          که توی این لیست خودروهای وحشتناکی چون 911RSR 300SL G-klasse Wragller Mustang همین کنتاش مورد بحث و ویرون هستند
          تازه برای اینکه بقیه بیشتر درک کنن عجب وضعیتی ایجاد کرده بود
          اف وان مال سال 1991 پورشه 911 GT1 مال سال 1994 بود و بازم نتونست توی هیچ مسابقه ای بجز لمانز از اف وان ببره و سال 1998 بود که مرسدس بدلیل بسته شدن مسابقاتی که با 190E Evo 2 انجام میدادن مجبور شد مبحث پروف بنده رو شروع کنه که باید توی شش ماه از صفر تا صد پروژه رو انجام میدادن و چون وقت ساخت پلتفورم نبود با مکلارن یه قراردادی میبندن که پلتفورم اف وان رو استفاده کنن (نه موتور یا طراحیش) و بعدا هم یه محصولی رو با مشارکت یکدیگه بسازن که همینجوری که میدونیم اون محصول SLR هستش.
          توی 4 ماه کار طراحی CLK GTR تموم میشه و دوماه آزمایشو به مسابقات میرسه
          که توی مسابقات یه وضعیتی مثل چند سال پیش فرمول یک پیش میاد چنتا CLK GTR میبره چنتا F1 LM که اگه درست یادم باشه در نهایت CLK برنده شد
          ولی برای ساخت یه حریف قدرتمند برای F1 باید 7 سال صرف میشده که خب خیلیه
          اما آیا اسپیدتیل باید برای رقیب 7 سال صبر کنه؟
          نه
          همین الانش زورش به کونیخ زگ و ریمک نمیرسه چه برسه به 7 سال دیگه

      3. Philipp

        ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1110 ديدگاه)

        ببین چنتا شرکت هستند که هممون مطمئنیم که از لحاظ پرفورمنس ماشین بد نمیسازن
        بنز ب‌ام‌و پورشه فراری لامبو دوج
        اما از لحاظ طراحی همشون بجز دوج این چند ساله به نوعی دارن تیشه به ریشه خودشون میزنن
        نمونه هاشم برا بنز و ب ام و که به وفور دیده میشه
        برای فراری که نسل جدیدشون اصلا از نظر طراحی در خور همین ۵ سال پیششون نیستن
        لامبو هم که هنوز چیزی معرفی نکرده ولی سیان و وننو که تازه معرفی شده بدجور منو نگران کردن
        بعدشم رفتن سراغ کنتاش! خودرویی که زبان طراحی لامبو رو عوض کرد یچیزی مثل ۳۰۰SL بنزه براشون
        بازطراحی کردنش خیلی خطرناکه همونطوری که بازطراحی کردن ۳۰۰SL خطرناک بود ولی اون کار زیر دست کسی به نام برونو ساکو بودو شاهکار تحویل داد (SLS)
        ولی این قراره زیر دست کسی که وننو و سیانو طراحی کرده طراحی بشه
        و براهمین میگم نگرانم

        1. akrh78

          ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1359 ديدگاه)

          وننو تازه معرفی شده؟
          الان چه سالی هستیم دوستان؟ یکی راهنمایی کنه

        2. Philipp

          ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1110 ديدگاه)

          وننو رو فکر کنم مال سال 2016 باشه
          ولی سیان 2019

        3. Reza Waffen SS

          ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (5360 ديدگاه)

          داداش وننو مال 2014 هستش که خدای طراحی محصوب میشه به همراه چینتیناریو ،حالا شما از اسنزا و سیان و ترزا خوشت نمیاد سلیقه شمارو میرسونه ولی ما عاشقشونیم و مطمئنیم کونتاژ جدید هم عالی خواهد بود .

          قرار نیست با کونتاژ جدید دهن هممون باز بمونه این یه باز طراحیه مثل باز طراحی میورای سال 2006 که از نظر طراحی هیچ فرقی با میورا 50 سال پیش نداشت .

        4. ارشیاsvj

          ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1750 ديدگاه)

          وننو ۲۰۱۳ اومد.

      4. Amin

        ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2187 ديدگاه)

        اره اون درگ رو بارها دیدم و خیلی هم لذت بردم ، تنفس طبیعی ۱۲ سیلندر که مچ ۱۶ سیلندر توربو رو تاحدودی به خاک مالید با اینکه کلی قدیمی تره
        اسپیدتیل خوبه به‌نظرم ولی خب چند تا ایراد میشه ازش گرفت که به اصالت f1 بر میگرده
        اول اینکه خیلی خوب بود که v12 تنفس طبیعی باشه ، هرچند اگر اون v12 رو هم خودشون نمیساختن و bmw براشون می‌ساخت که عالی بود اما خب ایرادی هم نداره چون مکلارن اتوموتیو از وقتی از وقتی دوباره فعالیت کرد کلا نگاهش به توربو های v8 بود
        دوم اینکه نسبت به بعضی از هایپر کارهای جدید سرعت و شتابگیری کمتری داره و برای پیست طراحی نشده مثل p1و f1
        و مشکل سوم اینکه قیمتش یکمی بالا هست ،البته نمیشه در این مورد چیزی گفت چونکه اکثر هایپر کارها گرون قیمت هستن ، اما خارج از تعصب میگم sf90 در خط مستقیم همون اعداد رو داره و در صفر تا ۱۰۰ سریع تر هم هست کلا فکر میکنم برای استفاده‌ ی شهری مناسب تر باشه و رانندگی باهاش اسون تر باشه اما یک چهارم اون قیمت داره ، البته این رو هم باید گفت که اسپیدتیل به خاطر تولید محدود بودنش و همچنین اینکه یه هایپر کار نمادین هست در آینده قطعه گرون خواهد شد ، ولی من خودم p1 بیشتر می‌پسندم
        به غیر از اینا تا اونجایی که عقل من قد میده بی مشکله و بی نقص هست

      5. ممد ژانگولر

        ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (4149 ديدگاه)

        حمید داداش ماشالله چقدر در ضمینه مک لارن تخصص و تجربه داری .
        فکر کنم ناقلا یکیشو داری یا داشتیا 😉
        من حتما بخوام مکی لارن بخرم قبلش باهات هماهنگ میکنم میام دنبالت خرجتم میدم به سلامتی میریم شو روم لندنش با صلاح دید خودت یکیشو بر میدارم . بعدم میریم کافی شاپ مش واتسون یک کوکتل مهمون من . براتم تو راه آهنگهای مدرن تاکینگ انگلیسی میذارم . خوبه داداش ؟!😎

        موافقم 1
        مخالفم 1
    2. Reza Waffen SS

      ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (5360 ديدگاه)

      لامبورگینی هیچوقت خرابکاری نمی‌کنه، NSX هم خراب نکرده بود

      موافقم 2
      مخالفم 1
      1. Philipp

        ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1110 ديدگاه)

        لامبورگینی سیان و وننو رو نگاه کن ببین اصلا قابل قیاس با اونتادور و چنتاریو هستن یا نه
        ان اس ایکسم که نسل اولش اومد جامعه سوپرکار ها رو تغییر داد
        نسل دومش چی؟
        از پس یه ب ام و I8 پیر هم توی فروش بر نیومد!

        1. سهند

          ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (670 ديدگاه)

          از نظر من سیان و و‌‌ننو زیباتر از آونتادور است.

          موافقم 1
          مخالفم 2
        2. Ninja

          ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1162 ديدگاه)

          هدف ان اس ایکس نسل یک این بود که جامعه سوپر کار ها رو تغییر بده و فروش رو نسیب خودش کنه و از فراری لامبو ….. پیشی بگیره ولی نسل دو میخواست جامعه هیربرد رو تغییر بده که موفق شد قرار نبود سریع باشه قرار بود هوشمند باشه که به هدفش رسید الانم هرچی لامبو و فراری هیربرد ببینی یجورایی بر اساس ان اس ایکس هستند ان اس ایکس هم بر پایه هایپر هایی همچون پی وان و لافراری 918 بود ولی ولی ارزونتر و سوپر اسپرت و مثل همون ها هوشمند
          ولی ان اس ایکس از نظر فروش و محبوبیت اصلا خوب عمل نکرده برا همین نمیشه به ان اس ایکس نسل دو مثل نسل 1 گفت موفق
          شایدم نسل سه ان اس ایکس تغییری تو تمام برقی ها ایجاد کنه
          در ضمن ای 8 قیمتش قابل قیاس با ان اس ایکس نیست ای 8 سه سیلند اسپرت کجا ان اس ایکس 6 سیلندر سوپر اسپرت کجا
          تو حجم موتور و اسب بخار رو ببین تفاوت رو درک میکنی

        3. Reza Waffen SS

          ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (5360 ديدگاه)

          سیان و وننو خدا هستن . هنوز هم که هنوزه زیباترین و گرون ترین نسخه لامبورگینی وننو هستش

        4. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

          ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2733 ديدگاه)

          آقای نینجا الکی طرفداری نکنین nsx میبایست یه هیبرید سریع میبود که نبود ، اگرم هدفش هیبرید ها بود که یعنی یه تویوتا پریوس بود

          موافقم 2
          مخالفم 1
        5. porsche

          ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (749 ديدگاه)

          سنتناریو زشته خیلی زشت

    3. AMG GT R

      ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1090 ديدگاه)

      اسپید تیل چشه؟

      1. Philipp

        ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1110 ديدگاه)

        هیچی فقط در حد جانشین F1 نیست

    4. Reza Waffen SS

      ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (5360 ديدگاه)

      اقا اینم مثل میورا 2006 هستش فقط یه بازطراحی با قلب جدید انتظار طراحی در حد ترزا رو نداشته باشین ازش

      1. Philipp

        ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1110 ديدگاه)

        بزارید جواب همه پیام هاتون رو همینجا بدم
        بعضی از افراد هستن که کلا از هرچیزی که شرکت مورد علاقه شون بسازه خوششون میاد
        مثل اونایی که از طراحی :
        سری 2 جدید
        یا CLS جدید
        و یا از مدل 3 تسلا
        و کلی چرت دیگه خوششون میاد
        و طبیعتا لامبورگینی فنا از سیان و وننو و ترزا و اینا خوششون میاد
        اما چه کسی حاضر میشه چنتاریو رو بزاره کنار سیانو بزنه به دیوار اتاقش؟
        طبیعتا هیچکسی جز طراح سیان همچین کاری نمیکنه

        و از اونجایی که کنتاش پوستری بود
        من ابراز نگرانی کردم که نکنه بازطراحی کنتاش پوستری نباشه
        همون طوری که NSX و اسپیدتیل نبودن
        و چون مثال هاش زیاده این نگرانی برام از خوشحالیش بیشتره

        در مورد گرون بودنم
        گرون ترین محصول مرسدس بنز 300SLR هستش با 100 میلیون یورو
        اما 300SL زیباتره با قیمت 2 میلیون یورو
        چرا؟ چون تعداد اتاق توی قیمت تاثیر داره در مورد همون مثال بالایی 300SLR فقط 2 تاش مونده که یکیش (اونی که استرلینگ موس میرونده) توی موزه بنز توی اشتوتگارته و غیر قابل فروشه ولی از 300SL حدود 1000 دستگاه ساختن که معلوم نیست چنتاش سالمه ولی قاعدتا از 2 خیلی بیشتره
        همین مورد در مورد وننو هم صدق می کنه چون تولید محدوده طبیعتا قیمتش از اونتادور و امثالهم بیشتر میشه

        1. TaimazTRX

          ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (320 ديدگاه)

          به شدت با نظرت موافقم.
          کی میتونه fs90 بزنه به دیوار اتاقش؟
          شاید کسی که f355 ندیدت باشه. یا از سر کل کل با یه نفر دیگه به اجبار اینکارو کرده باشه!

  2. Bayerische Motoren werke

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (72 ديدگاه)

    به شخصه از طراحی کانتاش خوشم نمیومد
    ولی الان نمیدونم چرا انقدر دوستش دارم
    امیدوارم به خوبی تمام لامبورگینی ها باشه و بتونه بدرخشه
    بی صبرانه منتظرش هستیم

    1. Philipp

      ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1110 ديدگاه)

      منم قبول دارم بنظرم طراحیش یکم خام بود
      ولی دلیل محبوبیتش اینه که باعث خلق دیابلو مورسیه لیاگو و گالاردو و کلا همه محصولات بعد خودش شد

    2. ارشیاsvj

      ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1750 ديدگاه)

      منم خوشم نمیاد از طراحیش زیادی با خط کش طراحی شده.

    3. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

      ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2733 ديدگاه)

      من برعکس خیلیا دیابلو رو دوست ندارم ولی عاشق کونتاشم

      1. ارشیاsvj

        ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1750 ديدگاه)

        اتفاقا من ماشین کلاسیک موردعلاقه ام دیابلو

    4. محمدهادی

      ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2410 ديدگاه)

      هرچی باشه دود از کنده بلند میشه ها
      الان دیگه کونتاش براخودش صاحب نسل و وارثینی شده
      باید به این پیرمرد آتشین احترام گذاشت

  3. امیر

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (606 ديدگاه)

    موتور v12 داره. خیلی مشتاق رونمایی این ماشین هستم.

  4. Reza Waffen SS

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (5360 ديدگاه)

    بیصبرانه منتظریم

  5. Amin

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2187 ديدگاه)

    فکر میکنم تولید محدود باشه مثل سیان، اما منتظریم مشتاقانه، رسانه ها گفته بودن احتمالا ۸۰۰ اسب قدرت داره

  6. AMG GT

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (38 ديدگاه)

    همین که بین این همه هایپرکار برقی داریم یه وی ۱۲ بنزینی میبینیم آدمو به وجد میاره. وقتی سازندش هم لامبورگینی باشه که دیگه حرفی برا گفتن نمیمونه. منتظرش هستیم

  7. Hamid

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2464 ديدگاه)

    امیدوارم طراحی داخلش مشابه با آونتادور نداشته باشه … یکم بروز تر …

  8. AMG GT R

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1090 ديدگاه)

    ببینیم چه میکنه لامبورگینی امید وار هستم مثل اونتادور باشه

  9. akrh78

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1359 ديدگاه)

    از زیر کاور داره lp400 رو فریاد میزنه

  10. Sina10

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2429 ديدگاه)

    چند روز پیش یه کانسپت دیدم که اتقافا بر اساس کانتاش قدیمی ساخته شده بود ، امیدوارم شبیه اون نباشه
    امیدوارم زیاد خودشونو درگیر این نکنن که طراحیش خیلی باید شبیه نسخه اول باشه ، بیشتر سعی کنن پرفورمنسش مثل اون زمان کانتاش خیر کننده باشه
    طراحیش بیشتر نیاز به زیبایی داره تا شبیه مدل قبل باشه
    و همچنین امیدوارم این اخرین V12 لامبورگینی نباشه ، حتی یکی مونده به اخریش هم نباشه ، جذابیت لامبو به همین V12 و V10 هاست
    امیدوارم مثل اون زمان اونتادور بیاد و تمام رقبا ، چه برقی ، چه بنزینی رو با قدرت شکست بده.

  11. R

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (36 ديدگاه)

    هیجان زده و کنجکاو هستم که چجوری می خوان کونتاش رو مدرن بکنن

    من یه بار سوار کونتاش شدم
    خیلی خفن بود!

  12. محمدهادی

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2410 ديدگاه)

    من محو فرم و استایلش زیر اون پوشش مخفی شدم
    لامصصب انگار تو حالت سکون هم داره هوارو میشکافه و هل میده رو به پایین
    بابا یکی او کاورو برداره از کنجکاوی تلف شدم
    من یک لامبورگینی باز تیرم

  13. علی

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (800 ديدگاه)

    بعضی خودروها توی تاریخ انقدر زیبا بودن و تاثیر گذار بودن که تکرارشون واسه اینکه نسل جدید هم با اون آشنا بشن واسه قدیمی ها تکرار تاریخ و واسون نسل جدید هم هماهنگ شدن با طراحی روز که با نسل جدید هم بتونن ارتباط برقرار کنن

  14. علی

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (800 ديدگاه)

    وقتی طراحی کنتاش تموم شد یکی از کارکنان لامبو برای اولین بار چشمش افتاد به لامبو گفت کنتاش یعنی جلل خالق واسه نسل جدید هم باید کاری کنن که بادیدنش بگیم کنتاش جلل خالق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا