منهارت پرفورمنس بیشتر به خاطر ارتقای محصولات ب ام و، آئودی و مرسدس شناخته میشود. البته هر از گاهی پروژهی متفاوتی توسط این تیونر معرفی میشود که از جملهی آنها میتوان به پورشه ۹۱۱ توربو اشاره کرد. جدیدترین پروژهی خاص این شرکت هم لامبورگینی اوروس است.
سوپر شاسیبلند ایتالیایی در حالت استاندارد از پیشرانهی ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۶۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری استفاده میکند که باعث میشود این خودرو عنوان قویترین شاسیبلند دنیا را یدک بکشد. البته این لقب به جیپ گرند چروکی تراک هاوک ۷۰۷ اسب بخاری تعلق دارد اما خب بازار هدف دو شرکت کاملاً متفاوت است و بهتر است از این مطلب بگذریم.
به هر حال، منهارت قدرت پیشرانه را به عدد قابلتوجه ۸۱۲ اسب بخار و گشتاور ۹۸۰ نیوتون متر رسانده که چند دهم ثانیهای از شتاب ۳.۶ ثانیهای اوروس استاندارد را کم میکند.
به یاد داشته باشید که قدرت اوروس تیون شده بیشتر از آونتادور SVJ با قلب آهنین ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری ۷۷۰ اسبی میباشد.
خب این قدرت عظیم چگونه به دست آمده است؟ با برنامهریزی دوبارهی ECU و استفاده از توربوهای بهبود یافته و سیستم اگزوز اسپورت میتوان چنین قدرتی را تولید کرد. البته به منظور هماهنگی بهتر با این قدرت زیاد، گیربکس ۸ سرعته ی اتوماتیک اوروس هم بهبود یافته است.
همچون سایر محصولات تیون شده توسط منهارت، اوروس در بدنه هم برخی تغییرات را تجربه کرده است. آپرون جلو، کاپوت، رکابهای جانبی، قوسهای چرخ، اسپویلر و دیفیوزر عقب از فیبر کربن ساخته شدهاند. روی بدنه هم نوارهای مشکی دیده میشوند.
تغییر نهایی این خودرو رینگهای ۲۱ اینچی با الگوی Y و لاستیکهای پیرلی پی زیرو میباشد.
Khosrow
۱۱ بهمن ۱۳۹۷عکس اخر گویاست / قناص – ناموزون / لاستیک با این فاق روی شاسی؟ / فقط دنبال پول باشی میشه این ..
M
۱۱ بهمن ۱۳۹۷در مورد لاستیک و گلا چرخای عقب باهات موافقم ولی خب خیلی بدم نشده
با گلگیراشم حال نکردم
ساسان
۱۱ بهمن ۱۳۹۷اوروس به هیچ وجح نیاز به تیون نداره…مدل استاندار حد قایت یک سوپر شاسی بلند هست.
مهدی
۱۱ بهمن ۱۳۹۷مدل معمولی خودش جذاب تربود.این رینگ ولاستیک بااین سایز بهش نمیاد
sina7
۱۱ بهمن ۱۳۹۷باید به تیونرا بگن هرکاری میکنید فقط دست به رینگا نزنید
رینگای خودش زیباترین رینگ ممکنه
امیر
۱۱ بهمن ۱۳۹۷عقبش خیلی خوب شده
Omid622
۱۱ بهمن ۱۳۹۷خیلی وحشی شده