لامبورگینی اوراکان پرفورمنته با شکستن رکورد پیست مشهور نوربرگ رینگ چند روزی در سرخط خبرها قرار داشت اما زمانی که برادر بزرگتر آن یعنی آونتادور SVJ این عنوان را از دستانش بیرون آورد توجهات نسبت به آن کم شد. البته این سوپرکار ایتالیایی از نظر شرکت ویلز اند مور همچنان جذابیتهای خاص خود را داشته است.
این تیونر کار خود را با ارتقای پیشرانهی ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی اوراکان شروع کرده و با نصب یک نرمافزار جدید ۲۰ اسب بخار و ۲۲ نیوتون متر دیگر به خروجی و گشتاور این نیروگاه اضافه کرده است. همچنین ۶ اسب بخار دیگر نیز با استفاده از سیستم اگزوز جدید به دست آمده است. این سیستم اگزوز علاوه بر بهبود صدای تولیدی از فلاپ های کنترل از راه دور سود میبرد. خروجی نهایی این سوپرکار برابر با ۶۶۶ اسب بخار بوده و ویلز اند مور هم نام دیابولیکو را برای آن انتخاب کرده است.
این کیت کامل که برای مدل اسپایدر هم قابل سفارش است با سیستم تعلیق ارتقا یافته نیز همراه میشود. این تیونر نصب فنرهای KW که باعث کاهش ارتفاع ۳۰ میلیمتری میشود را توصیه کرده است. رینگهای ۲۰ و ۲۱ اینچی در جلو و عقب نیز با طرحهای گوناگونی در دسترس است.
این کیت پرفورمنس قیمت معقول ۲۵۲۰ یورویی داشته و برای خرید سیستم اگزوز با کنترل از راه دور آن نیز باید ۴۸۳۱ یورو هزینه کنید. فنرهای کم ارتفاع یاد شده نیز ۹۸۲ یورو قیمت دارند.
آریا ماشین
۱۶ تیر ۱۳۹۸چه غولی شده
میتونه مچ خیلی از سوپر اسپرت ها مثل فورد GT و مک لارن 650 S رو بخوابونه
car lover
۱۶ تیر ۱۳۹۸خیلی جالبه که بدونی فورد جی تی اصن برای رقابت با اینا ساخته نشده ینی کلن برای درگ و اینا ساخته نشده که هرچند تو اونجا ها هم خیلی عملکردش خوبه بهر حال اگه ساخته شده بود انجینش با رپتور اف 150 یکی نبود کمه کم ی 8 سیلندر میزاشتن
برا این ساخته شده که شصت سال اینده توی حراجی 60 70 میلیون نسخه های خاصش چکش بخوره
M
۱۶ تیر ۱۳۹۸والا با این وضعیت قیمت خودرو های کلکسیونی 60 سال دیگه 60 میلیون پولی نیست !
همین الانشم فراری چند تا ماشین بالای 30 میلیون و حتی یدونه 86 میلیون دلاری داره! 86 میلیون دلاااار !
ولی اینم بگما تا نتونه مچ گنده هارو بخوابونه و چهار تا عنوان اسم و رسم دار کسب نکنه که ارزش کلکسیونی نداره ! اونم با وجود جی تی قدیمی تر !
Car Lover
۱۶ تیر ۱۳۹۸والا قهرمانی مسابقات لمانز فک نکنم کم چیزی باشه
همون فراری ها هم تو اون مسابقه بودند
این ازین
منظورم منم شصت میلیون به پول امروز بود
و این که لازم نیست حتما گرون ترین باشه ارزش کلکسیونی داشته باشه تمومه دهمین ماشین کلکسیونی هم باشه فورد ب نتیجش رسیده
این ارزش منظورمه که با قیمت 450 هزار دلار به فروش میرسید ولی اگر شما بخواید فورد جیتی تونو بفروشید میتونید تا سه چهار میلیون قیمت بزاریدغددی که باز هم خریدار داره عرضه بسیار کم و تقاضای بالا چرا که همه دنبالشن بخاطر اینکه تو همه زمینه ها از نسل قبلش بهتره همه زمینه ها
مانی
۱۶ تیر ۱۳۹۸48
علیx76
۱۶ تیر ۱۳۹۸غول شد؟
با ۲۶ اسب اضافه؟
فک کنم اوراکان آندر گراند ریسینگ برای لقب غول مناسب تر باشه
sina7
۱۶ تیر ۱۳۹۸واقعا اینکه ماشین بخری تا بعدا ارزش کلکسیونی پیدا کنه نشون میده که تو ماشین باز نیستی فقط میخوای داراییتو به رخ بقیه بکشی
من اگه پول داشته باشم،باهاش ماشین میخرم که بتونم با ماشینم عشق کنم
نه اینکه بذارمش ته پارکینگ تا بعدا بچه و نوه هام تو حراجی با قیمت بالاتر بفروشنش
یدونه هوراکان پرفورمانته که باهاش بشه دور دور کرد و تو پیست ازش لذت برد رو به ماشینی که اصلا نباید تکونش داد ولی تک باشه ترجیح میدم
car lover
۱۶ تیر ۱۳۹۸جالبه
هرکس ب ماشین ی جوری نگاه میکنه
ولی بهرحال منم نگفتم میخام این ماشینو بخرم… هدفه فوردو گفتم از ساخت این جواهر
ی چیز دیگ هم ماشین باز واقعی هم فقط سوپراسپرت حال نمیکنه با هر چهارچرخی که جلوش باشه باید حال کنه
پیکان 48 هم حتی به من حس خوبی میده و این حسو من لزوما با اون اوراکان 250 هزار دلاری نمیگیرم
این ینی ینی ماشین باز واقعی:)
sina7
۱۶ تیر ۱۳۹۸lamborghini forever ❤️
Khosrow
۱۶ تیر ۱۳۹۸ایتالیا ..
" Swedish Arrogant Tiger"
۱۶ تیر ۱۳۹۸هوراکان واقعا زیبا و جذابه …
از بهترین طراحی ها و استایل ها رو داره بنظرم.