لامبورگینی

پیوندی صورتی بین لیبرتی واک و لامبورگینی اورنتادور SV!

لامبورگینی آونتادور SV که در تصاویر مشاهده می‌کنید جدیدترین پروژه تیونینگ توسط تیونر ژاپنی لیبرتی واک است.


نیازی به گفتن نیست که اولین موضوع قابل توجه درباره این خودرو رنگ‌آمیزی صورتی است که باعث می‌شود تشخیص دادن سایر اصلاحات صورت گرفته در آونتادور SV کمی سخت باشد. البته با زوم کردن روی تصاویر می‌توانید کیت بدنه متشکل از رکاب‌های جانبی، دیفیوزر عقب، بال خاص و… را مشاهده کنید. این کیت با مبلغ حداقل ۸ هزار دلاری در دسترس است.


جنس کیت بدنه ۸ هزار دلاری مذکور از پلیمر تقویت شده با فیبر است اما خریداران می‌توانند کیت ساخته شده از پلیمر تقویت شده با فیبر کربن را به قیمت ۱۱ هزار دلار و کیتی از جنس پلیمر تقویت شده با فیبر کربن مات را از ۱۱۶۰۰ دلار سفارش دهند.

تغییرات صورت گرفته در این خودروی صورتی تنها به ظاهر آن محدود بوده و از نظر قوای محرکه به‌صورت کارخانه‌ای باقی مانده است. بدین ترتیب پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری آونتادور SV همچنان قدرت ۷۴۰ اسب بخاری و گشتاور ۶۹۰ نیوتون متری را تولید می‌کند. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو تنها در ۲.۸ ثانیه ثبت شده و حداکثر سرعت آن به ۳۵۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. امید

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (138 ديدگاه)

    کلا چسبیده به زمین که!! یه نخود آبگوشتی هم روی آسفالت افتاده باشه گیر میکنه زیرش

    1. FERRUCCIO LAMBORGHINI

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      فکر میکنم ارتفاع فنر ها قابل تنظیم هست

      1. Carbonado Aventador

        ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (4514 ديدگاه)

        اصولا اکثر ماشینای اسپرت و سوپر اسپرت قابلیت تنظیم ارتفاع رو دارن.
        مثلا آونتادور در حالت race 4 سانتی متر از زمین فاصله داره و درحالت رانندگی شهری و استفاده روزانه اگه اشتباه نکنم 12 سانتی متر از زمین فاصله داره!

        1. Amir_R18

          ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          .
          سوپراسپرت های ایتالیایی معمولا این قابلیت رو ندارن و بیشتر مختص ماشین های آلمانی هست. لامبورگینی هم بیشتر به خاطر آئودی این امکانات رو نصب کرده.

    2. DEADPOOL

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (164 ديدگاه)

      اره خداییش دیگه این حجم ازچسبیدنم واقعا نیاز نیست?
      نیکی میناج یکی داره یکی دیگم میگیره

  2. فرشاد

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    من کلا علاقه خاصی به اونتادور ندارم اما اعتراف می‌کنم این اونتادور از بس زیبا و خاصه، دیوونش شدم ??

  3. FERRUCCIO LAMBORGHINI

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    .
    اونتادور هنوزم مثل روز اول جذاب ترین ۱۲سیلندر ایتالیایی هستش ❤❤❤?

    1. KING 918 (محمدرضا)

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      یه چیزی که اونتادور رو خیلی خاص کرده اینه که این ماشین طراحیش واس چندین سال اینده هم زیبا و تازه میزنه ……
      الانم خیلی از تولیدش میگذره ولی همچنان دلرباست ………….
      واقعا یه چیز خاصه

      1. Amir Schumacher

        ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (11565 ديدگاه)

        .
        آره ولی از لامبورگینی انتظار میره “همیشه ” طراحی هاش جلوتر از زمان خودشون باشن.
        وقتی لامبورگینی میخری دوست داری طراحی سال 2030 رو در سال 2020 داشته باشی
        کم کم باید منتظر اخبار جانشین اونتادور باشیم ، چند تا عکس از لامبورگینی diamante روی سایت hdcarwallpaper قرار گرفت که اگر جانشین اونتادور هم همین شکلی باشه واقعا محشر میشه ♥️?
        لینکش رو در یک کامنت جدا میذارم.

        1. KING 918 (محمدرضا)

          ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (2493 ديدگاه)

          دقیقا جلو تر از زمان ………..
          البته مجید جان از این پروتوتایپ ها زیاده که قطعا لامبو ماشینی با این حجم از افراط ( شلوغ کاری طراحی) تولید نمیکنه این عکس مشخصا یه نمونه از کانسپت اوراکانه که شاید برخی دوست داشتن همچین قیافه ایی تو نسل جدیدش باشه ولی همون طور که لامبو رو همه میشناسن طراحی هاش کاملا پخته و بدور از افراطه و کاملا هماهنگ . مطمئنا جانشین اونتادور چشم ها رو گرد میکنه بی صبرانه منتظرم …………..

        2. Amir Schumacher

          ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          .
          آره رفیق ولی به نظرم چندان اغراق شده هم نیست.بعید میدونم کانسپت اوراکان باشه ، خیلی جدیده ، netcarshow هنوز منتشرش نکرده.

          سال 2011 هم که اولین تصاویر اونتادور اومد همه میگفتن خیلی خطوط شکسته داره و‌ لامبور‌گینی اول این طرح رو ویرایش میکنه و بعد تولید میشه ، اما دیدیم بدون تغییر تولید شد.

          حدس میزنم جانشین اونتادور از نظر طراحی با همه ی ماشین هایی که الان میبینیم تفاوت خواهد داشت.

          شما هایپرکار استون رو ببین ، چقدر با بقیه ی ماشین ها فرق داره ، هایپرکار بنز هم همینطور خواهد بود ، دلیلش اینه که یک نسل جدید از سوپراسپرت ها داره ظهور می‌کنه و این نسل جدید خیلی از اصول و قوانین رو تغییر خواهد داد ، چه در بحث پرفورمنس و چه در بحث طراحی.

          موفق باشی ??

        3. Carbonado Aventador

          ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (4514 ديدگاه)

          این لامبورگینی دایامانته ای که شما میفرمایید یه رندر قدیمیه که بر میگرده به 3-4 سال قبل….!

          مطلبش هم تو سایت پدال کار شده!!
          اگه اشتباه نکنم 4 تا موتور الکتریکی داره که 900 اسب تولید میکنه به همراه یه موتور یه لیتری بنزینی که وظیفه شارژ کردن باتری هارو بر عهده داره!!!

        4. Amir

          ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          .
          دوست عزیز لامبورگینی دیامانته رو‌ برای سال ۲۰۲۳ برنامه ریزی کرده. من که تصاویرش رو تا الان ندیده بودم . احتمال داره جانشین اونتادور همین شکلی باشه‌. چیزی که مشخصه اینه که جانشین اونتادور برای رقابت با محصولات روز دنیا احتیاج به یک طراحی کاملا جدید خواهد داشت.

  4. شاهین پسر

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1179 ديدگاه)

    عکس دوم خیییییلی قشنگه.کف خواب یعنی خزنده واقعی
    اینم بگم ارتفاع کل لامبورگینی ها قابل تنظیمه از داخل کابین اینجاهم واس خوشگلی خوابوندنش کف زمین ???

  5. AMIR

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (128 ديدگاه)

    دست از سر aventador sv بر دارید باووووووو
    چرا یک نفر aventador s رو تیون نمی کنه؟؟؟؟؟؟؟الهه زیبایی هست این ماشین

  6. Omid622

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (744 ديدگاه)

    پیرهن صورتی دل
    منو بردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا