در این درگ شاهد رویارویی بریتانیا و ایتالیا، هشت سیلندر توربو و دَه سیلندر تنفس طبیعی و محرک عقب و چهارچرخ محرک هستیم زیرا مکلارن 620R در برابر لامبورگینی اوراکان قرار گرفته است. البته اوراکانی که در این درگ حضور دارد از نوع روباز یا اسپایدر است و بهتر بود نسخهٔ سقف ثابت آن در برابر 620R قرار میگرفت تا رقابت عادلانهتر باشد. درهرحال، این درگ اینگونه برگزار شده و بهتر است از دیدن جدال دو سوپراسپرت افراطی دنیا لذت ببریم.
620R قویترین مدل در خانوادهٔ محصولات سری اسپرت مکلارن بوده و درواقع نسخهٔ خیابانی مدل مسابقهای 570S GT4 محسوب میشود. در سینهٔ این ماشین یک پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V8 توئین توربو قرار گرفته که ۶۲۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این نیرو توسط یک گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچه به چرخهای عقب منتقل میشود. از سوی دیگر، اوراکان پرفورمانته به نیروگاه ۵.۲ لیتری V10 تنفس طبیعی بینظیر لامبورگینی و آئودی مجهز است که ۶۴۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند و آنرا از طریق یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه و سامانهٔ چهارچرخ محرک با کنترل الکترونیکی به هردو محور منتقل میکند.
طبق اعداد رسمی که توسط لامبورگینی اعلام شده، اوراکان پرفورمانته اسپایدر ظرف ۳.۱ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت میرسد و نهایتاً میتواند به حداکثر سرعت ۳۲۵ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. در همین حال، مکلارن میگوید 620R برای اینکه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد به تنها ۲.۹ ثانیه زمان نیاز دارد و حداکثر سرعت آن به ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت میرسد.
خب اکنون که میدانیم هرکدام از این سوپراسپرتها چه چیزهایی در چنته و چه تواناییهایی دارند، وقت آن رسیده شاهد عملکرد آنها در مسابقهٔ درگ باشیم. روی کاغذ، مشخصات دو خودرو اختلاف زیادی باهم ندارد و بنابراین پیشبینی اینکه کدامیک از آنها در درگ پیروز خواهد شد میتواند دشوار و البته جذاب باشد.
[دانلود ویدئو]
MAHDI
۲۸ مرداد ۱۳۹۹همین مجله LOVECARS دیروز اولین رقابت SUV استون مارتین یعنی درگ استون مارتین DBX و لامبورگینی اوروس رو انجام داد که خیلی خیلی جذاب بود.
امین
۲۸ مرداد ۱۳۹۹یک درگ به معنای تمام کلمه بی ارززززززش ینی لانچ لامبو هیچی ….. کلا این ویدیو دو قران هم نمی ارزه
بی ریا
۲۸ مرداد ۱۳۹۹مکلارن بدون اسپانسر بدون کمپانی مادر و بدون ولخرجی هلی گزاف داره راهشو ادامه میده
درود بر شرف اشرافی انگلیسیت
Mahdi
۲۸ مرداد ۱۳۹۹اره خیلی خوب راهشو ادامه می ده که کم مونده ورشکست شه بدون وام های عرب ها
حسین
۲۸ مرداد ۱۳۹۹همون شرف اشرافی انگلیسی مملکت مارو از چهل سال قبل تا الان به فلاکت کشوند. مغرور تر و خود بزرگ بین تر از انگلیسی ها وجود نداره. بر عکس آلمان ها و ژاپنی ها که اسطوره قانون مداری و زحمت کشی هستن و کشورای دیگه رو هم با سیاست ها سیاهشون به فلاکت نکشوندن.
MASIHA
۲۹ مرداد ۱۳۹۹عالی بود حرفت
حال کردم♥
Hamidreza
۲۹ مرداد ۱۳۹۹آره کاملا موافقم
واقعا انگلیس یکی از مزخرف ترین کشور هاست توی دنیاست!
U.N.C.L.E
۲۸ مرداد ۱۳۹۹فدای اون شرف انگلیسی ناب بشم من
کشوری نبود که بش چنگ نزنن
مانی
۲۹ مرداد ۱۳۹۹انگلیسیها که خدای تبلیغاتن خخخخ
MASIHA
۲۹ مرداد ۱۳۹۹اگه از 50
60
سال پیش خبر داشتی
نمیگفتی شرف انگلیسی
میگفتی انگل انگلیسی
کاری به خودروسازی فوق العادش ندارم
انگلیس یه مار به تمام معناس
حالا بحث سیاسیو ادامه ندیم بهتره
ارشیاsvj
۲۸ مرداد ۱۳۹۹کی برد؟
نت الکی هدر ندیم؟
هم این درگ رو هم اون شاسی بلند هارو.
MAHDI
۲۸ مرداد ۱۳۹۹مکلارن 620 پیروز شد!!!
درگ SUV ها هم بهتره بمونه تا پدال خودش مطلبش رو بزاره.
ساسان
۲۹ مرداد ۱۳۹۹اونم بدون لانچ عین ماست شروع کردن که به ضرر لامبوست چون نقطه قوتشو خنثی میکنن در صورتی که مزیت شتابهای میانی خودروهای توربو پابرجاست .یه جورهایی دراین دست درگ لامبو خلع سلاح میشه
امیدوارم پدال در این سطح درگ رو پوشش نده
MASIHA
۲۹ مرداد ۱۳۹۹همه از لانچ لامبو میترسن.
تو درگ dbx و urus هم همینطور بود.
تو درگ 888mf هم از لانچ کنترل اونتادور sv استفاده نکردن.
ارشیاsvj
۲۸ مرداد ۱۳۹۹اینجا هم لامبورگینی رو ترجیح میدم هر چند از اوراکان زیاد خوشم نمیاد.
شاهین
۲۸ مرداد ۱۳۹۹مک لارن لایک
لامبو دیس لایک
شاهین
۲۸ مرداد ۱۳۹۹با اون پرچم انگلیسی که دیدم حدس زدم کی میبره
اما چه با کمال پروعی میان از سیستم ال ول درایو لامبو هم تعریف میکنن با اون لانچ مُرده ای که داشتن باهاش
فهمیدیم مکلارن تو کلاس اسپرت هم خوبه لازم نبود با لامبوی اتمسفریک و اسپایدر و esp روشن درگ کنن. بازم خدارو شکر که الحمد الله لامبوی LP580 رو نیاوردن
ارشیاsvj
۲۸ مرداد ۱۳۹۹اینجوری پیش بره دو روز دیگه شیرون رو میارن جلو گالاردو بالبونی!!!!
Amir Machine
۲۸ مرداد ۱۳۹۹دقیقاً، اصلاً درگ خوبی نبود
اولاً که مکلارن 620R در اصل یه ماشین مسابقهایه که جادهای شده، برای این درگ باید 600LT رو میاوردن
دوماً، ماشین روباز سنگین رو در برابر کوپه قرار میدن؟!!!
سوماً، لانچ لامبورگینی واقعا افتضاح بود، من دفعه اول که دیدم فکر کردم داره میره جلو که لب خط شروع وایسه ولی دیدم یهو راه افتادن
از تیف نیدل بعید بود همچین درگ چرتی
مت واتسون هم بریتانیاییه ولی درگهاش معمولاً منصفانهس و اگه لانچ ماشینا بد باشه دوباره درگ رو تکرار میکنن
کلا من بین اینایی که درگ برگزار میکنن CarWow رو بیشتر از همه قبول دارم
Joker
۲۸ مرداد ۱۳۹۹داداش هر دوتا بدون لانچ کنترل درگ کردن،اگه از لانچ کنترل هم استفاده میکردن باز فرقی نمیکرد چون تو همین درگ هم تو صفر تا صد بدون لانچ لامبو جلوتر بود،مکلارن به خاطر وزن کمش معمولا تو حالت رول برتر نشون میده،اینم یه درگ سادست اینهمه اعصاب خوردی واسه چیه من نمیدونم والا…لامبو اینقدر اسمش بالاست که یکی مثه مکلارن نمیتونه با یه درگ در مقابلش به چشم بیاد…
ساسان
۲۸ مرداد ۱۳۹۹هردو بدون لانچ شروع کردن این به نفع کدوم خودروست؟
با یه تصمیم داشته های خودرو مقابلو خنثی کنی در صورتی که در عملکرد به نفع خودرو مقابل تموم میشه.
این بار چندمه دارن این حرکت چیپ رو انجام میدن.
توافق کنیم بدون لانچ…مثل این میومونه به مکلارن بگی توربوهاتو در بیار بعد درگ برگزار بشه.
باید خودورها با تمام داشته هاشون مسابقه بدن.چه توپیست چه درگ
امین
۲۹ مرداد ۱۳۹۹ساسان عقلانی ترین و کوبنده ترین جواب رو داد احسنت داداش❤? لامبو به لانچ های مخوفش معروفه واقعا برای عوامل پشت پرده ای و سیاست هایی که تو اینجور ویدیو ها هست متاسفم مخصوصا که تیتر میگه انگلیسی یا ایتالیایی ۱۰۰ در ۱۰۰ که ایتالیا اصن انزو فراری به تنهایی با ارزش ترین موجود خودروی دنیاس که ما باید بهش افتخار کنیم اونوقت با ویدیو های فریبکارانه انگلیسی ها(روباه پیر)میخوان اعتبار به دست بیارن موتور v10تنفس طبیعی با اون ظاهر و دو دیفرانسیل به کل وجود مک لارن میارزه با اون توربو ها و مافیا بازی ها این کار های پشت پرده توی بعضی سایت ها هم دیده میشه که اونجا هاp1توی پیست زمان بهتری نسبت به ۹۱۸ و لافراری زده در صورتی که توی برنامه تاپ گییر با راننده های یکسان تایر های یکسان و ماشین های استوک p1توی پیست کند ترین بود ولی بعضی سایت ها p1توی پیست کلا بر ۹۱۸ ولافراری برتری داره که بوی تقلب بازی میده
AMG///
۲۸ مرداد ۱۳۹۹با احترام به مکلارن
انتخاب من لامبورگینی
((تو یه درگ carwow پرفورمانته از svj برد!!!!))
Mf1
۲۹ مرداد ۱۳۹۹امین جان هر خودرویی داخل هرپیستی تایم های مختلفی میزنه مثلا مکلارن ۶۷۵lt توپیست تاپ گر نیم ثانیه کندتر gt2rs بود بعد توپیست های دیگر این اختلاف به دو ثانیه یا کمتر هم می رسید اگه دوست داری واقیعت ببینی بایستی رانندهای فرمول یک بیارن تو این درگ ها که حرفی دیگه نباشه هرچند بازم حرف بی ربط زیاد میبینیم
Moein
۲۸ مرداد ۱۳۹۹کاری به متن ندارم
اما همیشه و همه جا فقط ایتالیا ??❤️
مهدی
۲۸ مرداد ۱۳۹۹پرفورمنس و کیفیت سواری این دو خودرو قاعدتاً نباید خیلی متفاوت از هم باشه واسه همین بین این دوتا ظاهر ملاک منه که نظر شخصیم اینه که کلا مکلارن ها ظاهر چیپ و ارزونی دارن
Saeed
۲۸ مرداد ۱۳۹۹درگ خوبی نبود
لانچ ها افتضاح بود
و البته اگه پرفومانته نسخه کوپه میاوردن ممکنه نتیجه متفاوتی داشته باشه
AMG///
۲۸ مرداد ۱۳۹۹به فرض
شما با یکی ازینا +۳۵۰ تا تو اتوبان بری
بازم یه مرسدس AMG c350 2013 که پشتش تا سقف پر از پپسیه با یه جنسیس کوپه با پر از آب معدنی ازت جلو میزنه…..
(((اگه جلو زدن نگران نباش من و ژانگوریم دادا?)))
chiron sport
۲۹ مرداد ۱۳۹۹یعنی آشغال ترین درگا رو این love car داره چون راننده نیستن
فرشاد
۲۹ مرداد ۱۳۹۹یک درگ کثیف مثل تاریخ انگلیس
Muty
۲۹ مرداد ۱۳۹۹ایتالیا : لایک
انگیس : دیسلایک
اشکان
۳۱ مرداد ۱۳۹۹افکار مسموم سیاسی رو وارد هر فضایی نکنیم اینجا بحث خودرو هستش نه سیاست. مک لارن سالهاست که واسه تمام سوپر اسپرت سازها کابوس شده حالا چه انگلیسی باشه چه آلمانی کاملا خودرو ساز قابل احترامیه
Mclaren
۳ شهریور ۱۳۹۹با لانچ عالی باز هملامبورگینی شکست میخورد.
توی درگ مکلارن حرف اول و اخر میزنه خوشم میاد کم میارن خودروسازی به تاریخ وسیاست ربط میدن.
همین المانی ها و هیتلر نبودن که تو جنگ جهانی میلیون ها ادم و قتل و عام نکردن؟
ولی خب چه ربطی به مرسدس وبی ام و و پورشه و … داره
جهان سوم دقیقا اینجاست با این طرز فکر مسخره…قدرتمندترین ها کسانی هستن که شکست رو بپذیرن و لامبورگینی شکست خورد تمام.
حالا شما بگو توربو مکلارن دربیاریم و فلان و …
تو تمام درگ ها دیدین حتی اگر مکلارن لانچ هم نکنه لامبورگینی ۴۰ مترم جلو بیوفته توی رول این اختلاف دو برابر جبران میشه و شکست میخوره.
یکم بزرگ شین.
از قدیم گفتن باختن گریه نداره.