لامبورگینینیسان

جنگ 1200 اسبی‌ها! لامبورگینی اوراکان در برابر نیسان GT-R

اگر شما دو خودروی ۱۲۰۰ اسب بخاری نظیر لامبورگینی اوراکان توربوی تیون شده و نیسان GT-R را که می‌توانند مسافت ۴۰۰ متر را در کمتر ۱۰ ثانیه طی کنند روبروی همدیگر قرار دهید شاید بخواهید این مسابقه را تا مسافت ۸۰۰ متر هم ادامه دهید تا ببینید کدام خودرو در ادامه بهتر عمل می‌کند.


هر دو مدل یاد شده توسط Gosha Turbo Tech تیون شده‌اند و نتیجه کار ایستادن ۱۲۰۰ اسب در هر طرف می‌باشد. از آنجایی که اوراکان و GT-R مجهز به سیستم چهار چرخ محرک هستند بنابراین مسابقه آن‌ها کاملاً جالب توجه بوده و همانند تمامی درگ های  Unlim 500+ این مسابقه نیز در روسیه برگزار شده است.


اوراکان در حالت کارخانه‌ای مزیت وزن قابل ملاحظه‌ای داشته که روی کاغذ می‌تواند آن را جلوتر بیندازد. البته این تا زمانی است که ندانیم تمامی تجهیزات غیرضروری GT-R حذف شده‌اند. البته در ظاهر خبری از این موضوع نیست.

شایان ذکر است این مسابقه بیش از یک برنده داشته و هر دو خودرو می‌توانند مسافت ۴۰۰ متر را در ۹ ثانیه طی کنند.


دو رقیب مورد بحث همچنین مسافت ۸۰۰ متر را در کمتر از ۱۵ ثانیه طی می‌کنند اما تا آن مسافت یکی از دو خودرو حدود ۱ ثانیه کاملاً از دیگر جلوتر می‌افتد و سرعت آن ۳۴ کیلومتر در ساعت بیشتر نشان می‌دهد. تنها یک راه برای فهمیدن برنده وجود دارد: تماشای ویدئوی زیر!

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۱ دیدگاه‌ها

  1. F۲۲RAPTOR

    ۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (2622 ديدگاه)

    راه فهمیدنتون خیلی. جالب بود

    1. F۲۲RAPTOR

      ۳ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (2622 ديدگاه)

      راننده اوراکان اون چاقه بود
      ,😂😂😂
      آفرین خوب روند

      1. ساسان

        ۳ بهمن ۱۳۹۶
        سوابق: (1047 ديدگاه)

        راننده ی اوراکان تمام زحمات شرکت برای کاهش وزنو خراب کرد!!!???

        1. F۲۲RAPTOR

          ۳ بهمن ۱۳۹۶
          سوابق: (2622 ديدگاه)

          آره???

  2. فريد

    ۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (525 ديدگاه)

    چیه این گودزیلا اینقد تحویلش میگیرن ?

    موافقم 4
    مخالفم 2
  3. Madjid

    ۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    اوراکان قبل از اینکه حرکت کنه در مقابل GT-R برندس
    حالا 1 ثانیه که سریع تر یا دیرتر باشه چه ارزشی داره ؟!
    مهم خودشه.
    اینجور ماشینی با این قیافه و استایل اصلا نیاز به مسابقه دادن نداره
    حوصله ندارم دانلود کنم ببینم درگ رو برد یا نه ! … در هر حال عشقست ❤لامبورگینی❤

    موافقم 2
    مخالفم 1
  4. KING 918

    ۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    پدال جان خواهشا اخبار و فیلم درگ ها رو بیشتر پیگیری کنید .
    تشکر فراوان

  5. Fk

    ۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (232 ديدگاه)

    سردبیر عزیز سلام
    میتونم بپرسم چرا کامنت منو بعد از تأیید و چند ساعت که تو سایت بود ردو تأیید خوانندها رو داشت و دقیقا ب موضوع مطلب مربوط میشد رو
    حذف کردید
    من حرف غیر معقولی نزدم گفتم الانترا میشه با این شرایط خرید
    جالب این بود کامنت من چن ساعت رو سایت بود.
    ولی حذفش کردین
    چرااا؟؟؟؟
    لطفا پاسخگو باشید !؟؟؟؟
    متشکرم

    1. سردبیر

      ۳ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (761 ديدگاه)

      سلام. من با این نام کاربری و ایمیل شما تنها سه کامنت رو دیروز پیدا کردم. هیچ کامنتی هم از شما در انتظار تایید نیست یا در پوشه اسپم و کامنتی هم پاک نشده و اصولا دلیلی هم برای حذف کامنت کاربران به جز موارد سیاسی یا اخلاقی وجود نداره.

      1. شاهین

        ۳ بهمن ۱۳۹۶
        سوابق: (1179 ديدگاه)

        لطفا بیشتر از این درگ های رسمی و جذاب مطلب بزارید. مرسی

  6. ساسان

    ۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1047 ديدگاه)

    لامبورگینی مزیت آیرودینامیک بهترم داره نسبت به GTR
    درکل عجب رخی داره این اوراکان..رنگشم عالیه.بیشترازاینکه هواسم به درگ با شه پرت رخ لامبو بود!!!

  7. hamid

    ۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (309 ديدگاه)

    اوراکان له کرد جی تی آرو.

    موافقم 1
    مخالفم 2
  8. Fk

    ۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (232 ديدگاه)

    ممنون از جناب سردبیر برای پاسخگویی

  9. Wrx

    ۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (329 ديدگاه)

    برای من گودزیلا همیشه بهترینه حتی در مقابل لامبور جان?

    موافقم 1
    مخالفم 1
  10. یاس ی

    ۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1044 ديدگاه)

    نیسان شروع حرکتش بهتر بود ولی در نهایت اوراکان زیبا برنده شد، شاید به خاطر آیرودینامیک بهتر …. هردو بسیار دوست داشتنی هستن و عالی ولی من به شخصه علاقه عجیبی به اوراکان دارم، هرچند جی تی آر هم ی موجود قابل احترام و ی رقیب بسیار قدر هستش.

  11. سورنا

    ۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1055 ديدگاه)

    لامبورگینی باشه و آدم یه چیز دیگرو انتخاب کنه ؟

  12. Nissan...japan

    ۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (208 ديدگاه)

    من تو مسابقات درگ تایمز جی تی ار های الفا ۱۲ زیادی دیدم که حتی با ۱۰۰۰ اسب خیلی بهتر از این gtr رکورد زدن نمیدونم چرا با ۱۲۰۰ اسب این زمانو بدست اورد!!!!

    1. شاهین

      ۳ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (1179 ديدگاه)

      حتما برای این بوده که لاستیک مخصوص درگ داشته و مجهز تر بوده. تو این درگ از ظاهرشون معلومه فقط انجین تقویت کردن نه چیز دیگه ای رو

  13. ایمان

    ۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (4060 ديدگاه)

    ماشین های تیونینگ شده توسط آلفا پرفورمنس هر ماشینی رو خرد و خمیر میکنن ؛ خواهشاً عاشقان سرعت و شتاب فیلماشو ببینید ؛ به نظرم نیسان آلفا ۱۰ برای این لامبورگینی کافی بود دیگه چه برسه به آلفا ۱۲ و ۱۶ که بوگاتی قورت میدن
    کلاً سه تیونر خیلی شاخ که خیلی حرف برای گفتن دارن :
    ۱. آلفا پرفورمنس ۲. آندر گرند ریسینگ ۳. هنسی

    1. ساسان

      ۳ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (1047 ديدگاه)

      اگراشتباه نکنم . آندر گرند ریسینگ با اوراکان رکورد دار مصافت 1.8 یا 1.4 مایله درجهان….کسی اطلاع دقیق داره بگه..من یه بارخوندم جایی خاطرم نیست پدال بود یا جای دیگه!!!

  14. hamid

    ۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (309 ديدگاه)

    یه سری از دوستان میگن اگه نیسان آلفا بود لامبو رو شکست میداد ولی اونجوری دیگه شرایط برابر نبود!
    اگه نیسان آلفا میاورد، لامبو هم باید ugr رو میاورد که در این صورت بازم لامبو برنده میشد.
    این درگ بنظرم خیلی عادلانه بود چون هم تیونرشون یکی بوده هم قدرتشون.

    1. مهدی

      ۳ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      و هم قیمتشون ؟؟؟

  15. شاهین

    ۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1179 ديدگاه)

    هوراکان تو حالت عادی و استوک هم جی تی آر رو میزنه
    این رقابت هم جذاب بود چون هر دو به ی اندازه تقویت بودن ولی مزیت استوک ماشین ها مطرح بود واس برنده شدن (آیرودینامیک و سیستم لانچ و گیربکس و …)
    درکل حرف آخر:
    لامبو تنفس مصنوعی بشه خیلیارو زخمی میکنه …

  16. مهدی

    ۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    اختلاف قیمتا رو که همه بهتر از من میدونین بازم انقدر راحت میگین لامبو گودزیلا رو سوسکش کرد؟ خیلی دوس دارم یه درگ چهار تایی بین چلنجر و شلبی و کامارو و گودزیلا ببینم واای چه شود

  17. Iman

    ۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (92 ديدگاه)

    جی تی آر یه سوپرکار خیلی خوب هست ولی ب نظر من ، نسبت به سوپر کارای دیگه فقط موتور و یا شتاب قابل توجهی داره و تو هندلینگ و خصوصا پایداری و تاپ اسپید قابل مقایسه با اونها نیست و یا تکنولوژی های بالای اونها تو جی تی ار انچنان نیست

  18. hamid

    ۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (309 ديدگاه)

    یه چیزی که برام سواله اینه که چرا جی تی آر با این وزن زیاد و موتوری که تو حالت عادی قدرتش به ۶۰۰ نمیرسه و یه گیربکس شیش سرعته شتاب خوبی داره؟
    کسی اگه دلیل فنیشو میدونه بگه مرسی

  19. Behnam

    ۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (162 ديدگاه)

    زبون روسی چقد مسخره و تو مخی هستش

    1. عطا

      ۴ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (110 ديدگاه)

      الان اونا هم دقیقا به زبان و ادبیات ما اینو میگن :D

  20. Sajjad

    ۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    چه شتابی گرفت نیسان
    همون اولش رو میگم

  21. GTR

    ۸ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    غول لامبو 2000hp تو تاریخ خودش
    با 12 سیلندر
    اما یه ژاپنی چشم تنگ میاد Gtr میده بیرون
    با 6 سیلندر خورجینی و حالا هی تیون میشع هی تیون میشه اخرشم اخرین تیونش
    2820 hp میدونین یعنی چی؟؟؟هیچ وقت نمیتونین داشته باشین همچین دراکولایی
    اقایی ک میگی لامبو توربو بشه خیلیارو زخمی میکنه اینو بدون اگ اینجوری بود بجای Gtr لامبو توربو میکردن.پس چی نیاز به یه انجین خارجکی داره گاوتون

  22. sepanta

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (47 ديدگاه)

    راننده اوراکان
    خندم گرفت هرچی ماشینرو سبک کرده بودن اون خرابش کرد
    ولی خوب روند
    البته که لامبورگینی میبره
    حتی اگه رانندش به وزنش کلی اضافه کنه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا