مرحلهٔ نیمهنهایی، دور دوم، قسمت بیستسوم، دومین دوئل از گروه سوپراسپرتها
نتایج دوئل قبلی بین شورلت کوروت و مرسدس-آامگ GT
مجموع آراء: ۱۹۴۰
آراء شورلت کوروت: ۹۷۸
آراء مرسدس-آامگ GT: 962
پیروز دوئل: شورلت کوروت با کسب ۵۰.۴ درصد از کل آراء
لامبورگینی اونتادور
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۱
ترکیب: موتور وسط، چهارچرخ محرک
سلف: لامبورگینی مورسیهلاگو
امتیاز از کاربایر: ۳.۲ از ۵
امتیاز از کارانددرایور: ۵ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۳۲۲ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۸ در اروپا: ۵۲۸ دستگاه
گارانتی: سه سال بدون محدودیت پیمایش
نقاط مثبت: کیفیت ساخت عالی، صدای فوقالعاده جذاب پیشرانه، احساس بهبود نسبت به نسخهٔ استاندارد، شاسی بسیار جذابتر
نقاط منفی: گیربکس توانایی رقابت با بهترین نمونههای مدرن را ندارد، فزینههای نگهداری بسیار بالا
لامبورگینی اوراکان
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۴
ترکیب: موتور وسط، چهارچرخ محرک
سلف: لامبورگینی گالاردو
امتیاز از کاربایر: ۳.۹ از ۵
امتیاز از کارانددرایور: ۵ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۶۶۱ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۸ در اروپا: ۷۹۸ دستگاه
گارانتی: سه سال بدون محدودیت پیمایش
نقاط مثبت: عملکرد شگفتانگیز، طراحی ظاهری فوقالعاده، پیشرانهٔ V10 بینظیر
نقاط منفی: فرمان بازخوردکمی ارائه میکند، هنوز هم سنگینتر از رقبای خود است
مقایسهٔ مشخصات فنی
لامبورگینی اونتادور S | لامبورگینی اوراکان اوو | |
پیشرانه | ۶.۵ لیتری V12 | ۵.۲ لیتری V10 |
تنفس | طبیعی | طبیعی |
قدرت | ۷۴۰ اسب بخار | ۶۴۰ اسب بخار |
گشتاور | ۶۹۰ نیوتن متر | ۶۰۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۷ سرعته نیمهاتوماتیک | ۷ سرعته دوکلاچه |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۲.۹ ثانیه | ۲.۴ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۰.۷ ثانیه | ۱۰.۳ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۳۵۰ کیلومتر/ساعت | ۳۲۵ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۹.۶ لیتر ترکیبی | ۱۵.۷ لیتر ترکیبی |
تولید آلایندگی | ۳۹۴ گرم/کیلومتر | ۳۱۴ گرم/کیلومتر |
ظرفیت باک | ۹۰ لیتر | ۸۰ لیتر |
طول | ۴.۸۰ متر | ۴.۵۲ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۷۰ متر | ۲.۶۲ متر |
وزن | ۱۸۶۰ کیلوگرم | ۱۵۸۷ کیلوگرم |
نسبت قدرت به وزن | ۱ به ۲.۵ | ۱ به ۲.۴ |
حجم صندوق بار | ۱۴۰ لیتر | ۱۱۵ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۲ نفر | ۲ نفر |
قیمت پایه بریتانیا | ۲۷۱,۱۴۶ پوند | ۱۵۷,۵۲۵ پوند |
قیمت پایه آمریکا | ۴۰۲,۹۹۵ دلار | ۲۰۳,۲۹۵ دلار |
قیمت مورد بررسی | ۴۹۴,۱۹۵ دلار | ۲۶۱,۲۷۴ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10253600]
OMID-LAMBO
۱۱ اسفند ۱۳۹۷مثل این میمونه بین پسر بزرگتر و کوچیکترت یکیشو انتخاب کن !!
سخت تر از این داریم مگه ؟
F22RAPTOR
۱۱ اسفند ۱۳۹۷آقایون پوزش اینجا کامنت گذاشتم ولی خواستم پدال و دوستان عزیز کامنت منو ببینن
https://www.pedal.ir/بنز/دوئل-شورلت-کوروت-مرسدس-amg-gt/
این لینک دوئل کوروت و بنز جی تی ،
تو این لینک کوروت ،حدود ۲۳۰تا رای جلو هست
جریان چیه؟
@pedal
حسن
۱۱ اسفند ۱۳۹۷جریان اونکه بعضی ها بد از ماشینهای امریکایی کشیدن که اینجور باهاش دشمنی دارن
فروش بالاشون و کم فروش بودن ماشینهای محبوبشون باعث شده کینه بدی نسبت به ماشینهای امریکایی داشته باشن و هر جوری که میتونن یه ضربه ای تو دنیای مجازی بهشون بزنن فارغ از اینکه هییییچ چیشون هم نمیشود
علی رضا
۱۱ اسفند ۱۳۹۷جریان اینه که شما توهم توطئه دارید ، مگه قرار به ماشین برنده یا طرفدارش کاپ طلا بدن اینجوری خودتون رو به آب و آتیش میزنید .
خوب این تعداد رای کوروت بعد از اتمام مهلت رای گیری بود الکی تهمت نزنید
امیر دهقان
۱۱ اسفند ۱۳۹۷با عرض پوزش از مخاطبین عزیز بنظر میرسه در محاسبۀ آراء دوئل قبلی این گروه اشتباهی رخ داده و با محاسبۀ مجدد مشخص شد که شورلت کوروت پیروز دوئل شده است.
سپاس فراوان از دقتنظر و ذکر شما
ADAK
۱۱ اسفند ۱۳۹۷امیرخان دهقان
شما هم همه را سرکار گذاشتی انگار !!!
ایشون میگن 240 تا جلو بوده
شما 16 تا اضافه کردی !!! و میگی اون برنده
مثل رای گیری 88 نشده باشه یوخت :-)
#رای_من_کو
امیر دهقان
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ایشون فقط آراء نظرسنجی سایت رو مدنظر قرار دادن
در نظرسنجی تلگرام، مرسدس با اختلاف زیادی جلوتره و نتیجۀ مجموع آراء همینی هست که در ابتدای این مطلب ذکر شده
در حال حاضر آراء کوروت در سایت 860 و در تلگرام 118 هست
و آراء مرسدس هم در سایت 629 و در تلگرام 333 هست
بنابراین مجموع آراء کوروت 978 و مجموع آراء مرسدس 962 خواهد بود
با مراجعه به دوئل قبلی که لینک اون در عبارت «شورلت کوروت و مرسدس-آامگ GT» ابتدای این مطلب قرار داده شده و همینطور سرچ کلمه کوروت در کانال تلگرام پدال میتونین از تعداد دقیق آراء هردو ماشین باخبر بشین
овsкиكMас
۱۲ اسفند ۱۳۹۷حسن جان امسال که امریکایی ها همه از دم به شدت کاهش فروش داشتن و تو انواع مجلات و رتبه بندی ها از قابلیت اعتماد گرفته تا ایمنی رتبه به شدت بدی کسب کردن :(
فقط فورد ۹ درصد کاهش داشت
Reza
۱۲ اسفند ۱۳۹۷هردو این خودرو ها عشقن
این فیلم رو هم میزارم واسه عاشقان اونتادور ، خیلی دور نیست همین چند قدمی ما هستش . خوش باشین
https://www.youtube.com/watch?v=DCkXRozml6Q
joojoo
۱۲ اسفند ۱۳۹۷خداوکیلی انتظار داشتم آونتادور جلوی هر رقیبی من جمله 812 سوپرفست یا مکلارن 720S کم بیاره توی دوئل ها جز اوراکان…..
ملت ما هم یه چیزشون میشه ها…..
تایم 400 متر آونتادور اس وی 10.5 ثانیست…. نه 10.7…
آونتادور عادی 10.6 رو زده…اینجا مشخصا مدیران پدال به خاطر اینکه از باخت مکلارن و فراری به آونتادور ناراحت بودن تایمشو دستکاری کردن…
تایم 0-96 آونتادور 2.5 ثانیست….
تایم 400 متر پرفورمانته 10.4 بود….این چطور 10.3 شده؟؟؟؟؟
همونقدری که عاشق آونتادورم….از اوراکان متنفرم…..یعنی حتی پیکان رو به اوراکان ترجیح میدم….همونطوری که آونتادور رو به کلکسیون هایپرکار ها ترجیح میدم……چون اوراکان اصالت لامبورگینی که همون خوی وحشی معروفه رو نداره….
مسلما توی دوئل بعدی رایم کوروت خواهد بود چون اصالت خودشو داره حداقل…..
سعید(تهران)
۱۱ اسفند ۱۳۹۷من به مشخصات کاری ندارم اونتادور یه چیز دیگه اس
King918
۱۱ اسفند ۱۳۹۷هرچند اونتادور برای من یه ماشین بسیار خاصه اما اوراکان از هر نظر بهتره از برادر بزرگش ظاهر شده …
و خیلی خشن تر از انتادوره??
آراد
۲ آبان ۱۴۰۲نظر من رو بخوای….مغزم میگه اونتادور،چون چون هم بزرگ تره،هم موتورش قوی تره،ظرفیت باکش بیشتره،ولی از اون طرف هم نمیتونی هورامان رو با اون چهره ی خشنش بندازیش دور
Majidsh
۱۱ اسفند ۱۳۹۷دوستان اگر آونتادور و اوراکان رو از نزدیک دیده باشن میفهمن آونتادور واقعا جلوی اوراکان یک هیولاست
آکام
۱ مرداد ۱۴۰۲نه داداش تو درباره موتور های بهینه یکم تحقیق کن نسبت به بهینه بودنش خیلی قوی تره و در حال حاضر اونتادور کم میاره. جذابیت اونتادور که چنگی به دل نمیزنه چراغ بر قلمبیده و نسبت به هوریکن خیلی بلند تره
Landscape
۱۱ اسفند ۱۳۹۷من به هر دو رای میدم چون چاره ای ندارم جفتشون عشقن
Just bentley continental
۱۱ اسفند ۱۳۹۷برام فرق نمی کنه هر دو فوقالعادن هر دو گاو وحشین.
ولی من هوراکانو انتخاب می کنم حس بهتری دارم بهش و از نزدیکم دیدم و نمی تونی چشتو ازش برداری.
امیر
۱۱ اسفند ۱۳۹۷۲.۴?
نمیشه انتخاب کرد
میزارم غروب هرکدوم کمتر رای داشت به همون رای میدم
حسین وی
۱۱ اسفند ۱۳۹۷اکثرا به خاطره اون 0.5 دهم ثانیه شتاب بهتر به اوراکان رای دادن
ولی مطمئن باشید پرداخت 250.000 بیشتر بابات اونتادور الکی نیست
قطعا اونتادور سرتره
حسین
۱۱ اسفند ۱۳۹۷اون 250 هزار دلار بیشتر بخاطر موتور 12 سیلندر معروف لامبورگینی و همچنین بخاطر اینکه جایگزین مورسه لاگو هست ولی قطعا از نظر زیبایی و طراحی و عملکرد فنی و همچنین به صرفه بودن اوراکان سر تر از آونتادوره یه جوری مسابقه بین پدر خانواده و پسر تخس و زرنگ خانوادس
مهدی
۱۱ اسفند ۱۳۹۷منکه رای نمیدم.تواون دوئل ها خودروهای حذف میشن که بهترین کلاس خودشون هستن دردنیای واقعی اما اینجا50درصدهرعکسی قشنگ ترباشه رای میدن
Douglas MacArthur
۱۱ اسفند ۱۳۹۷پول دنیارو هم داشته باشم بازم ترجیح میدم دوتا هوراکان داشته باشم تا یکی اونتاریو هر چند که ستون فقرات لامبوه گارانتیش هم آدمو ترغیب میکنه که همیشه ازش استفاده کنی البته ظاهرش یکم خشک و خشنه اگه یکم ملایم تر بود مثل فراری خیلی بهتر میشد
شاهین
۱۱ اسفند ۱۳۹۷چرا مارو تو این موقعیت قرار میدین؟!
لامبو کلا تو هر کلاس یه مدل ارائه داده ستمه بخوایم این دوتارو باهم دوئل بندازیم
ساسان
۱۱ اسفند ۱۳۹۷آخرین مدل اوراکانو درمقابل آخرین مدل اونتادور میزاشتین خب…evoدر مقابلsvj…عکسهای بدیم برای اونتادور انتخاب کردین
اینجا دوئل دیگه خودیان راحت میشه عکس گذاشت!!
تصاویر زیبا ازSVJدرمحیط شهری:
http://uupload.ir/files/v36h_lamborghini-aventador-lp770-4-svj-c551919022019111139_1.jpg
http://uupload.ir/files/pm1b_lamborghini-aventador-lp770-4-svj-c551919022019111139_3.jpg
http://uupload.ir/files/htnl_lamborghini-aventador-lp770-4-svj-c551919022019111139_5.jpg
http://uupload.ir/files/t4xw_lamborghini-aventador-lp770-4-svj-c551919022019111139_6.jpg
http://uupload.ir/files/u1nn_lamborghini-aventador-svj-india-delivery-1024×767.jpg
http://uupload.ir/files/gmxi_lamborghini-aventador-svj-bren-garage-3.jpg
http://uupload.ir/files/eujs_lamborghini-aventador-lp770-4-svj-c551919022019111139_8.jpg
http://uupload.ir/files/ig4a_lamborghini-aventador-lp770-4-svj-c503606022019160134_4.jpg
Alireza
۱۱ اسفند ۱۳۹۷حال کردم قشنگ بود
H
۱۱ اسفند ۱۳۹۷الان بعضی ها میان میگن اگه این دو تا تونستن قد
موستانگ بفروشن???
انتخاب سختیه اونتادور معقول تره
F22RAPTOR
۱۱ اسفند ۱۳۹۷این درصورتیه که تو یه سگمنت رده و حدودا قیمت باشن،هیچ کس یه سوپر اسپورتو با یه ماسل کار مقایسه نمیکنه،
اگه اینطوری که میگی هست پس الم دستت بگیر بگو سی کلاس کوپه هم از لامبو بیشتر میفروشه
بعضی وختا به عقل بعضیا میشه شک کرد حتی
..::Majidio Lamborghini::..
۱۱ اسفند ۱۳۹۷دوستان صمیمی خودتون چند وقت پیش فروش BMW M4 رو با فورد ماستنگ مقایسه می کردن و میگفتن چون ماستنگ فروشش چند برابر M4 و C63 و کیمن هست پس بهترین کوپه ی دنیاست!
قیمت ارزون ترین مدل M4 :
74/000 دلار
ارزان ترین مدل C63 :
67/000 دلار
قیمت ارزون ترین مدل ماستنگ
24/000 دلار
آرش آمریکایی
۱۱ اسفند ۱۳۹۷مجید
یه موستانگ تو اروپا تعرفه 47 درصد داره
یعنی اگه یه موستانگ جی تی تو آمریکا 40000 دلار باشه با تعرفه 47 درصد تو اروپا نزدیک به 60000 دلار میشه
Solid Snake
۱۱ اسفند ۱۳۹۷خوشکل من
مجید لامبورگینی
برو یه نگاه به تعرفه های موستانگ تو اروپا بنداز و کلا یه ماشین آمریکایی تو اروپا
مثلا کوروت با تعرفه بیشتر از 100000 یورو برچسب قیمت میخوره
و ماستنگ بیش از 70000 یورو قیمت داره تو اروپا
سایت ها رو یه نگاه بندازی متوجه میشی
با این حال ماستنگ پر فروش ترین کوپه در آلمان شده جایی که سوار شدن بر یه سوپر اسپرت با توجه به سطح درآمد بالا در آلمان و البته قوانین و ساختار ارافیکی عالی برای افراد عشق ماشین
یه چیز عادیه و در اونجا موستانگ پرفروشترین و محبوب ترین میشه
و این باعث میشه شما بعد از گذشت نزدیک به 2 سال هنوز از این مجرا رنج ببری
قربان شما
Solid Snake
F22RAPTOR
۱۱ اسفند ۱۳۹۷آقا مجید اومدی قیمت m4و
C63رو با مدل ۲.۳ لیتری ماستانگ مقایسه میکنی؟ پیر مرد، لااقل میگفتی سری ۳ و سی کلاس،یا ماستانگ جیتی که رقیبm4 وc63میشه
قیمت پایه فورد ماستانگ جیتی تو اروپا حدود
۵۳۰۰۰دلار آب میخوره??
..::Majidio Lamborghini::..
۱۲ اسفند ۱۳۹۷1) این قیمتای نجومی 70/000 هزار دلاری و 50/000 دلاری رو به چه روشی به دست میارین ؟!
خنده داره واقعا
سایت اتوبیلد قیمت ماستنگ در آلمان رو 38/000 یورو اعلام کرده. بیشتر از این هم نیست.
این متن رو همین الان از سایت اتوبیلد کپی میکنم : برای فهمیدن معنی جمله ی آخر نیازی به دونستن زبان آلمانی ندارید.
Motoren und Preis
Wie gehabt stehen für den Mustang zwei Motoren zur Auswahl: der 2,3-Liter-Ecoboost und der Fünfliter-V8. Der bislang noch in Amerika verkaufte V6-Sauger wird mit der Modellpflege auch dort aus dem Programm genommen. Dafür hat Ford die beiden verbleibenden Motoren überarbeitet: Der V8 leistet jetzt 450 PS und 529 Nm maximales Drehmoment (Vorfacelift: 421 PS und 530 Nm), der EcoBoost leistet nur noch 290 PS, das maximale Drehmoment steigt beim Einstiegs-Modell auf 440 Nm (vorher 421 Nm). Insgesamt stehen fünf Fahrmodi zur Auswahl. Sie ändern unter anderem die Einstellungen für die neue Zehngang-Automatik (optional). Preislich startet der Ford Mustang Facelift bei 39.000 Euro.
..::Majidio Lamborghini::..
۱۲ اسفند ۱۳۹۷SOLID SNAKE
موستانگ هیچ وقت پرفروش ترین کوپه ی آلمان نبوده.
اگر شما یا هر نفر دیگه ای تونست آمار فروش بده که موستانگ در یک سال پرفروش ترین کوپه ی آلمان شده باشه من دیگه تو این سایت کامنت نمیذارم.
اگرم نتونید آمار درست بیارید یعنی دارید دروغ تحویل بقیه میدید.
..::Majidio Lamborghini::..
۱۱ اسفند ۱۳۹۷راستی “الم” غلطه و درستش “علم” هست دوست عزیز?
Amir Machine
۱۱ اسفند ۱۳۹۷دوستان دعوا نداره که! با یه نگاه ساده به سایت وات کار بریتانیا میشه قیمت این ماشینها تو اروپا رو دید
پیش از اون باید بگم که نمیشه قیمت ارزونترین مدل موستانگ که به موتور چهار سیلندر اکوبوست مجهزه رو با گرونترین مدلهای سری 4 و C کلاس کوپه یعنی M4 و C63 با موتورهای شش و هشت سیلندر توئین توربو مقایسه کرد، این مقایسه از بیخ و بن غلطه
مدل پایۀ موستانگ باید با مدلهای پایۀ سری 4 و C کلاس کوپه مقایسه بشه، بنابراین طبق اطلاعات سایت وات کار:
قیمت پایه موستانگ (موتور اکوبوست): 37,100 پوند
قیمت پایه بامو سری چهار: 32,200 پوند
قیمت پایه مرسدس C کلاس کوپه: 31,700 پوند
قیمت پایۀ آئودی A5 کوپه: 31,100 پوند
———————————————–
با وجود چنین رقبای گردن کلفتی اونم با قیمت کمتر، کاملاً میشه ارزش فوقالعادۀ فروش بالای موستانگ تو آلمان و اروپا رو فهمید
..::Majidio Lamborghini::..
۱۲ اسفند ۱۳۹۷.
امیرجان خوشم میاد تنها کاربری هستی که از خودت عدد و رقم واسه قیمت موستانگ تولید نمی کنی و با مفاهیمی مثل تحقیق و مطالعه آشنایی داری و از روی “بخار معده” حرف نمیزنی. ???????
امیدوارم این رفتار رو بیشتر ادامه بدی.
ولی ای کاش این تحقیق و بررسی که در مورد قیمت انجام دادی رو در مورد آمار فروش هم تکرار می کردی و به یک سری حرف بی پایه و اساس که معلوم نیست منبعش کجاست اکتفا نمیکردی.
قیمت پایه ی ماستنگ در اروپا حول و حوش همین 37 هزار پوندی هست که گفتی. حالا چند یورو کمترش مهم نیست.
______________________
ماستنگ هیچ سالی پرفروش ترین کوپه ی اروپا نبوده. هرگز !
حتی فکرش هم برای کسی که با آمار فروش این ماشینا سر و کار داره مضحک و مسخرست. ??
چه برسه اینکه میبینی یک عده هر روز این حرف دروغ رو تکرار میکنن و به خودشون لایک میدن ?????
______________________
سال 2016 فورد برای اولین بار ماستنگ رو بعد از 50 سال در اروپا عرضه کرد و اون زمان 15/000 تا فروخت.
همون سال بی ام و سری 2 حدود 33 هزار
آئودی tt در حدود 20 هزار
بی ام و سری 4 کوپه و کانورتیبل در حدود 30 هزار عدد
مرسدس c کلاس کوپه هم حدود 26 هزار
فروش داشتن و
در سه ماهه ی اول سال مزدا میاتا 4541 عدد فروخت که از 3600 عددی موستانگ بیشتر بود.
معلوم نیست فورد با چه منطقی ماستنگ رو پرفروش ترین کوپه ی 2016 اروپا معرفی کرد. ?? البته از خودروسازی که در قرن 21 ماشینی با 2 ستاره ایمنی تحویل مردم میده بعید نیست که دروغ بگه و با آمار بازی کنه. ???
بگذریم …
______________________
از 2016 تا به امروز فروش ماستنگ در اروپا هر سال حدود 25 درصد افت داشته و امسال از 15 هزار تایی که در سال 2016 فروخت به زیر 10 هزار دستگاه رسیده.
__________________________
در همین سال 2018 که ماستنگ فقط 9/851 دستگاه در اروپا فروش داشت بی ام و سری 4 فروش اروپائیش میدونی چقدر بود ؟
52/000 دستگاه !!!
آئودی A5 فروش 2018ش در اروپا 49/799 دستگاه بود !!!
حتی آئودی TT که 4 سال از موستانگ قدیمی تره و سال اول عرضش (2014) فروش 22/400 تایی داشت هم 2018 بازم فروش اروپاییش بازم بیشتر از موستانگ بود. (9/943 دستگاه)
خنده داره ولی حتی فروش اروپایی 911 که قیمت پایه ایش 2/5 برابر موستانگه و از 95/000 یورو شروع میشه ، در سال 2018 در اروپا بیشتر از ماستنگ بوده ، خیلی هم بیشتر. (15/600) ??
__________________________
اینقدر که میگن موستانگ پرفروش ترین کوپه ی دنیا و فلان و بیسار بخش بسیار بزرگیش به خاطر بازار امریکاست که در اونجا هم با همون قیمت 25000 دلاری عرضه میشه. امسال فروش جهانی ماستنگ 150 هزار دستگاه بود که 109 هزار تاش رو فقط در خاک امریکا فروخت و بیشترین مدلش هم همون اکوبوست 4 سیلندر 25هزار دلاریه.
________________________
پایین همین کامنت یک نمودار میذارم از آمار فروش BMW سری 4 ، فورد ماستنگ و آئودی A5 از سال 2010 تا 2018 در اروپا که آمار فروششون از سایت سازنده جمع آوری شده .
تمام اعدادی که در این کامنت گفتم رو میتونید در نمودار پیدا کنید
زیر همین کامنت پستش میکنم امیدوارم پدال زودتر تایید کنه.
توضیح : خط آبی : فروش ماستنگ
خط قرمز: فروش آئودی A5
خط نارنجی: فروش BMW سری 4
..::Majidio Lamborghini::..
۱۲ اسفند ۱۳۹۷http://uupload.ir/files/f9p_capture.png
H
۱۱ اسفند ۱۳۹۷آره من سگمت هارو میدونم ولی تعصب بعضیا جوریه که به خاطر اندازه فروش همه چیو با هم قاطی میکنن
حسن
۱۱ اسفند ۱۳۹۷H
بابا موستانگ رو دیگه درموردش حرف نزن
موستانگ رتبش اوله تو دنیا
بهتره شما همون سری3 و 4 رو عکسهاش رو ببینی
H
۱۱ اسفند ۱۳۹۷حسن جون شما الان موستانگ سواری
حسن
۱۱ اسفند ۱۳۹۷نه
ولی همین که فروشش بالاست و رتبش اوله انگار موستانگ سوارم
Amir Machine
۱۲ اسفند ۱۳۹۷مجید جان، اول بگم که از لطفت ممنونم
دوم اینکه با بخش عمدۀ حرفهات موافقم، اینکه موستانگ پرفروشترین کوپۀ دنیا شد بیشتر بخاطر بازار آمریکا است چون مثلاً شورلت کامارو و دوج چلنجر هم تو رتبههای بعدی پرفروشترین کوپههای دنیا قرار دارن درحالیکه اینا اصلاً تو بازار اروپا عرضه نمیشن و با همون فروش بازار آمریکا این رتبهها رو کسب کردن
———————————————–
در مورد پرفروشترین کوپۀ اروپا هم درسته، الان که تو سایت carsalesbase نگاه کردم، سال 2016 آئودی TT نزدیک 21 هزار دستگاه فروش داشته درحالیکه فروش موستانگ 15 هزار دستگاه بوده! نمیفهمم پس چرا گفته شد موستانگ پرفروشترین خودروی اسپرت سال 2016 اروپا؟! مطلبش تو همین پدال هم منتشر شد، شاید تعریفشون از ماشین اسپرت چیز دیگهایه!
البته معاون ارشد بخش فروش، بازاریابی و خدمات فورد اروپا اون موقع اینو گفته:
«موستانگ از لحاظ فروش در بسیاری از کشورهای اروپایی در صدر لیست خودروهای اسپرت قرار دارد»
بنابراین شاید منظور از اروپا، چند کشور اروپایی بوده، واقعاً نمیدونم
———————————————–
یه مطلب دیگه هم منتشر شد با عنوان موستانگ محبوبترین خودروی اسپرت آلمان فکر میکنم این دیگه صحت داشته باشه، البته اینم مال سال 2016 بوده، الان رو نمیدونم اوضاع چطوریه، اینم لینکش:
https://www.pedal.ir/%D9%81%D9%88%D8%B1%D8%AF/%D9%81%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AD%D8%A8%D9%88%D8%A8%E2%80%8C%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%B1%D8%AA-%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86/
..::Majidio Lamborghini::..
۱۲ اسفند ۱۳۹۷اینا همش بازی با اعداده
فورد ماشین هایی مثل بی ام و سری ۴ و آئودی آ۵ رو حساب نکرده و موستانگ رو پرفروش ترین کوپه ی ۲۰۱۶ آلمان معرفی کرده در حالی که سری ۴ فروش ۲۰۱۶ش ۲۸۰۰۰ دستگاه بوده و فروش موستانگ ۵۸۹۰ تا
آرش آمریکایی
۱۱ اسفند ۱۳۹۷پدال مطمئنی تو دوئل قبلی AMG GT برنده شده؟؟؟؟
یه نگاه بنداز
مانی
۱۱ اسفند ۱۳۹۷وقتی اوراکان اوو رو آوردین خوب اونور هم اونتادور اس وی جی رو میاوردین
آرش آمریکایی
۱۱ اسفند ۱۳۹۷پدال من نمیفهمم
هر چی جمع میزنم کوروت دوئل قبل رو برده
چجوریه که شما ای ام جی رو به عنوان برنده زدید؟
PaRHaM
۱۱ اسفند ۱۳۹۷خب خب
بعد مدت ها مجبور ب بازگشت شدم
سلام همگی??
کلاس آموزش جمع و تفریق برا بعضی دوستان ?
با سر زدن به دو جا، به اسم های کانالتون و دوئل قبلی
چهارتا عدد به دست میاد، تو دوتا بخش بهتون اعداد رو یادآوری میکنم
کوروت :
۸۵۱ و ۱۱۷
مرسدس :
۶۲۲ و ۳۳۲
خب هر شخصی که دوران دبستان رو گذرونده باشه به راحتی میتونه این اعداد رو با هم جمع کنه و مقایسه کنه
حتی اگه جمع کردن هم بلد نیست، میتونه از دوست عزیزمون یعنی ماشین حساب استفاده کنه?
کوروت = ۹۶۸
مرسدس = ۹۵۴
که خب قطعا ۹۶۸ از ۹۵۴ چهارده واحد بزرگ تره?
البته مگه این ک صاحبای عزیز پدال ب خاطر علاقه شون ب ی سری چیزا بیان اینجوری عمل کنن
۸۵۱ – ۱۱۷ = ۷۳۴
ای بابا
حتی با تفریق هم که تعداد کوروت از تعداد اعلامی شما رفت بالا تر!
چیکار میکنین دوستان؟?
mohammad FM480
۱۱ اسفند ۱۳۹۷علاوه بر اینکه عاشق هوراکانم ولی با توجه به مسخصات و قیمت ،باز هم انتخاب بهتریه
doubt
۱۱ اسفند ۱۳۹۷مگه میشه اوراکان جلوی آونتادور رای بیاره؟ ی چیزیتون میشه خدایی
OMID
۱۱ اسفند ۱۳۹۷نمیشه انتخاب کرد جفتشون برندن
امیر
۱۱ اسفند ۱۳۹۷بنظرم مدیران فولکس واگن به لامبو به اندازه کافی بها ندادن و قیمت محصولات لامبو یه مقداری فضایی به نظر من مهم نیست موتور چند سیلندر و حجم بالاست مهم کارایی که بالا باشه و استهلاک کم
مهدی
۱۱ اسفند ۱۳۹۷دوستان اگه یادتون باشه بارهاگفتم درگ های مجلهcarwow یکم عجیبه.
خوب مجله carwow جدیدترین درگی که انجام داده بین AMG GT4 وM5 وپورشه پانامراتوربوS وتسلا.
خوب جایگاه AMG GT4 وپانامرا وتسلامسیر400متر رودرزمان استاندارد خودشون میرن اماM5 به نظرتون این مسررودر چه تایمی میره!!!!
بله در12/4ثانیه!!!!اونم M5که حتی مدل معمولیش مسیر400متر رودر11/1موتور ترند.در10/9کارانددرایو.در11/1 خوده CARWOW.ومدل کامپتیشن این مسیررودر10/5هم طی کرده درموتورترند.
جالب اینه M760هم حتی مسیر400متر رودر11/2 طی میکنه وحتی M3این مسیر روزودتر ازاین طی کرده.به نظر شما چقدر مزحکه این درگ؟
Amir Machine
۱۱ اسفند ۱۳۹۷به اندازۀ همون درگی که توش دیمن از M5 خورد مضحکه!!!
مثل اون وقتی که ما میگفتیم درگ دیمن با M5 معتبر نیست و شماها قبول نمیکردین، اینم همونه
دیمن تو درگهای مختلف زمانی در حدود 10 ثانیه رو ثبت کرده و حتی کارانددرایور هم عدد 9.9 تا 10.2 ثانیه رو برای اون اعلام کرده، حالا چطور ممکنه این ماشین از M5 با زمان 11 ثانیه شکست بخوره؟
زمان درگ به عوامل زیادی مثل میزان مهارت راننده، شرایط ماشین، نوع لاستیکها، چگونگی لانچ، شرایط آبوهوا و… بستگی داره و بههیچعنوان نمیشه یک درگ رو ملاک قرار داد
مهدی
۱۱ اسفند ۱۳۹۷دوست عزیزاول که درگM5بادیمن چندبارتکرار شد. بعدشم دیمن تواون درگ زمان 400مترمورد نظرخودش رو بدست آورده بود. یعنی ازهمیشه کندترنبود.من فیلمش رودارم.یکباردیگه ببینش چون زمان هارو اعلان میکنن توش. درضمن پیروزی اصلیM5بخاطرزمان سریع تری بودکه نسبت به دیمن درزمان گیری دور پیست داشت اونم نزدیک6ثانیه.امادرگ carwow همیشهM5در خوده این مجله زمان11/1 رورفته اونم نسخه معمولی.وجالب اینه اما دراین درگ توی12/4رفته که ازM2کندتربوده. وامااون زمان هایی که اشکاره کردید برای دیمن با لاستیک مخصوص درگ هستش
Amir
۵ تیر ۱۴۰۲من به شخصه اونتادور رو ترجیح میدم دلیل خاصی نداره چون عاشقشم و البته که وی دوازده هستش💛