مرحلهٔ یکهشتم نهایی، دور دوم، قسمت دوم، دومین دوئل از گروه سوپراسپرتها
نتیجهٔ دوئل قبلی بین مرسدس-آامگ GT و فورد GT
مجموع آراء: ۱۳۲۱
آراء فورد GT: 591
آراء مرسدس-آامگ GT: 730
پیروز دوئل: مرسدس-آامگ GT با کسب ۵۵ درصد از کل آراء
لامبورگینی اونتادور S | مکلارن 720S |
؟ | |
هوندا NSX | شورلت کوروت |
؟ | |
فورد GT | مرسدس-آامگ GT |
مرسدس-آامگ GT | |
آستونمارتین ونتیج | دوج وایپر |
؟ | |
لامبورگینی اوراکان | فراری پورتوفینو |
؟ |
لامبورگینی اونتادور S
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷
امتیاز از کارانددرایور: ۵ از ۵
امتیاز از کاربایر: ۳.۲ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۳۲۲ دستگاه
مکلارن 720S
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷
امتیاز از کارانددرایور: ۵ از ۵
امتیاز از کاربایر: ۳.۹ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۲۱۸ دستگاه
مقایسهٔ مشخصات فنی
لامبورگینی اونتادور S | مکلارن 720S | |
پیشرانه | ۶.۵ لیتری V12 | ۴ لیتری V8 |
تنفس | طبیعی | توئین توربو |
قدرت | ۷۴۰ اسب بخار | ۷۲۰ اسب بخار |
گشتاور | ۶۹۰ نیوتن متر | ۷۷۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۷ سرعته نیمهاتوماتیک | ۷ سرعته دوکلاچه |
محور محرک | چهارچرخ | عقب |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۲.۸ ثانیه | ۲.۸ ثانیه |
شتاب صفر تا ۱۰۰ | ۲.۹ ثانیه | ۲.۹ ثانیه |
شتاب صفر تا ۲۰۰ | ۸.۸ ثانیه | ۷.۹ ثانیه |
شتاب صفر تا ۳۰۰ | ۲۴.۹ ثانیه | ۲۱.۳ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۰.۶ ثانیه | ۱۰.۳ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۳۵۰ کیلومتر/ساعت | ۳۴۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۹.۶ لیتر (ترکیبی) | ۱۳.۰ لیتر (ترکیبی) |
تولید آلایندگی | ۳۹۴ گرم/کیلومتر | ۲۴۹ گرم/کیلومتر |
طول | ۴.۸۰ متر | ۴.۵۴ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۷۰ متر | ۲.۶۷ متر |
وزن | ۱۶۵۰ کیلوگرم | ۱۴۲۰ کیلوگرم |
نسبت قدرت به وزن | ۱ به ۲.۲ | ۱ به ۱.۹ |
حجم صندوق بار | ۱۴۰ لیتر | ۳۶۸ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۲ نفر | ۲ نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۴۰۲,۹۹۵ دلار | ۲۸۵,۸۴۵ دلار |
قیمت پایه بریتانیا | ۲۷۱,۱۴۶ پوند | ۲۰۸,۶۰۰ پوند |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10034581]
بهراد
۲۹ خرداد ۱۳۹۷بنظرم مک لارن انتخاب بهتریه،
اما از لامبو هم نمیشه گذشت ،نمای داخلی لامبو بهتره. ولی یکم طراحیش قدیمی شده یه بروز رسانی اساسی نیاز داره،چراغاش هیچ فرقی نکردن ووو، یکمم باید رژیم بگیره.موتور ۱۲ سیلندرشم عالیه
آیرودینامیک مک لارن و پایداریش تو پیچ ها با سیستم تعلیق مخصوص خودش قابل تحسینه.چهار چرخ متحرک بود کاش
هر دو عالی هستن
نوید
۲۹ خرداد ۱۳۹۷یه جوری نوشتی انگار همین الان از پشت فرمون پیاده شدی. دمت گرم
بهراد
۲۹ خرداد ۱۳۹۷نخوردیم نون گندم ولی دیدیم که دست مردم.
اما تو این جمع من فقط ماشین ایرانی دارم بقیه وضعشون توپه، از لامبو کمتر سوار نمیشن.
درسته که ما شاید نتونیم سوار این ماشینا بشیم ولی همیشه یادش تو دلمون میمونه، از همه مهم تر حسرتش…
mg
۲۹ خرداد ۱۳۹۷غصه نخور برار خداکنه به حق علی هیچ کس حسرت به دل چیزی نباشه….
بهراد
۲۹ خرداد ۱۳۹۷mg جان ، ممنونم ازت
با اینکه فرد مذهبى نیستم ولى حرفات به دلم نشست. موفق و پایدار باشى برادر.
به امید روزى که منو شما بهترین ماشینارو سوار بشیم.
s.h
۲۹ خرداد ۱۳۹۷همه تو کامنتها گفتند مک لارن خوبه ولی به اونتادور رای دادن فکر کنم به خاطر تاریخچه ذهنی افراد از لامبورگینی باشه باشه یه درگ از aventador با 720 دیدم از تو اینه مک لارن لامبورگینی عجب رخی داشت
https://www.aparat.com/v/2gUyx
اینو ببینید شاید نظرتون عوض شه 50 تا دیگه هم مثل این هست بابا این لامصب تو رو 918 وf12هم وایساده! فیلماش تو یوتوب هست قدر تر از ایناست که بخواد جلو اونتادور خراب شه
Reza
۳۰ خرداد ۱۳۹۷تو این درگ مکلارن زود شروع کرد به همین خاطر برنده شد.
s.h
۳۰ خرداد ۱۳۹۷اگه فیلتر شکن داری تو یوتوب درگهاشو ببین ( 720s vs aventador )همه جوره مسابقاتو میاره تو همه هم مکلارن میبره گفتم که 50 تا دیگه هم هست یعنی این حتر هوراکانم به راحتی میبره
SFXSuperFast
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ولی شما دوستان عزیزی ک 488 و 812 و فورد gt رو حذف کردین
انتظاری ازتون نمیره ک 720 رو هم حذف نکنید!
….
قشنگ تو سوپراسپورت های عملکردی بهترین ها 488 و 720 و فوردgt ان
تو سوپراسپورت هایی ک به عنوان گرندتورر هم استفاده میشن 812بی رقیب تو قله قرار داره!
Fk
۲۹ خرداد ۱۳۹۷موافقم باهات
Just bentley continental
۲۹ خرداد ۱۳۹۷از نظر ظاهر هر دو فوق العادن
ولی مکلارن تو پرفورمنس قوی تره .
و اختلاف قیمتشونم کم نیست.
مکلارن انتخاب معقولانه تریه
Bilbo
۲۹ خرداد ۱۳۹۷نمیدونم تو این احساس تنها هستم یا نه ولی برام عجیبه که چطور سوپر اسپورت های لامبورگینی هیچ احساس خاصی رو تو من ایجاد نمی کنند، اوروس خارق العاده هست اما بقیش نه،مک لارن برام احساس برانگیزه، فراری همینطور، پورشه ها همینطور اما در برابر لامبورگینی خنثیم، طراحی هاش تحسین برانگیزن، بعد فنیش بی نظیره اما مطلقا هیچ عشقی وجود نداره و من علتش رو نمیدونم!
E 36
۲۹ خرداد ۱۳۹۷به نظرم به پزشک مراجعه کنید آقای Bilbo !!
Ali
۲۹ خرداد ۱۳۹۷این چیزی که شما ازش حرف میزنی احساس بی تفاوتیه!!
و هیچ اشکالی نداره چون ذهن آدما گاهی اوقات با به یاد اوردن چیزی احساسی که قبلا بهش داشتند رو به یاد میارن و حتی اگه اشتباه باشه ینی ذهن شما مثلا این ماشین و وقتی به یاد میاره بلافاصله احساسی که قبلا بهش داشتید هم به یاد میاره که البته ممکنه به مرور زمان عوض بشه ینی مثلا اگه از نزدیک ببینید یا در شرایط خاصی باشید و اون خودرو رو ببینید عاشقش میشید و اصلا از اون به بعد وقتی لامبورگینی میبینید یاد اون شرایط خاص بیفتید
و احساس خوبی درتون ایجاد بشه…
Bilbo
۲۹ خرداد ۱۳۹۷مرسی علی اقا، منم فکر میکنم همینه، هنوز حتی از نزدیک هم ندیدم و صرفا به عکساش احساس خوبی ندارم، شاید اگر ببینمش نظرم عوض بشه.
Bilbo
۲۹ خرداد ۱۳۹۷دوست داری به حماقتت بخندم یا گریه کنم؟ آخه این چه واکنشی هست؟
حسن
۲۹ خرداد ۱۳۹۷موافقم باید به پزشک مراجعه کنند.
Bilbo
۲۹ خرداد ۱۳۹۷شما خوبی، سلامتی همه سالما
Ali Keyhani
۲۹ خرداد ۱۳۹۷خب نظر شخصیه لامبورگینی دوست نداره دلیلی نمیشه چون شما دوست دارین همه هم دوست داشته باشن
علی
۲۹ خرداد ۱۳۹۷من خودم لامبورگینی رای دادم . اول از همه همیشه لامبورگینیه و از استایل و طراحی خاص خودش برخورداره نه مثل مکی لارن که معلوم نیست چیه و به نظر من واقعا ماشین زشتیه . دوم از همه تو بورس بودن این خودروست که همیشه مثل سکه خرید و فروش میشه و از همه مهمتر کارکرد بی عیب و نقص موتور تنفس طبیعیشه که با بنزین معمولی هم قابل استفادست نه مثل مکی که گوشه خیابون یاتاقان میچسبونه و یا توربو میسوزونه. حالا شتاب میخوای برو ((( مکی )))بخر بقل خیابون در کاپوت بده بالا و رد شدن بقیرو که هی انگشت بهت نشون میدن و به ریشت میخندنو تماشا کن ، خود دانی .
با تچکر this is my comment only
Ali
۲۹ خرداد ۱۳۹۷اینم بگم که من مثل شما نسبت به نسل ۹۹۷ ۹۱۱ احساس خاصی نداشت ولی الان که نگاه میکنم ازش خوشم میاد
و احتمالا در این کیس خاص???
که به شما میگه برو دکتر!!!تا چند وقت که به لامبو فکر میکنی حرف این آقا یادت میاد و احتمالا از لامبو بیشتر بدت میاد??
Bilbo
۲۹ خرداد ۱۳۹۷???
من تعجب کردم که یه آدم چقدر میتونه کوته نظر باشه که اینطور واکنش نشون بده، من صرفا نظرم رو اعلام کردم و به کسی هم تحمیل نکردم ولی حماقت که شاخ و دم نداره?
917
۲۹ خرداد ۱۳۹۷نگران نباش تنها نیستی ؛به نظر منم لامبورگینی خیلی لوسه و نه اصالت فراری رو داره نه توانایی های مکلارن
s.h
۲۹ خرداد ۱۳۹۷فقط چون قدمت بیشتری داره خیلی ها فکر میکنند خوبه اینا همونایی اند که فکر میکنند تو ایران هیچ ماشینی عین پیکان کاربردی و محکم نیست و فکر میکنند s500 ومازراتی خاصترین ماشینای دنیا هستند ( واقعا خوبند ا) فقط تعصب الکی حالا اگر دوستش داشته باشن چیزی نیست میشه گفت علاقه ولی از ضعفش جلو بقیه هم بدشون میاد وقبول نمیکنند نه از رقیباش زیبا تره ( شاید تو یه سطح باش ) نه سریع تره نه قوی تره نه شتابش بهتره تو همه درگام که میبازه ولی خداییش شما درست میگی البته زیبایی مک لارنم نداره
یاس ی
۲۹ خرداد ۱۳۹۷با احترام کامل به مکلارن به آونتادور رای دادم، به خاطر موتور 12 و عظمت وصف ناشدنیش، ولی مکلارن را هم خیلی دوست دارم،
سعید
۲۹ خرداد ۱۳۹۷مکلارن فوق العاده است ولی من با لامبو و فراری بیشتر حال میکنم
joojoo
۲۹ خرداد ۱۳۹۷با احترام به عملکرد بهتر مک…
رای من آونتادور….اونم به خاطر وحشیگری بی همتاش.
خودرویی که هیچ وقت بهترش تولید نمیشه مگر توسط خود لامبورگینی
چون هیچ خودروسازی نمیتونه در این حد خوی وحشیگری به ماشیناش تزریق کنه
لانچ وحشیانه….
تعویض دنده های وحشیانه تر….
غرش موتور……..
غرش موتور……..
غرش موتور……..
joojoo
۳۰ خرداد ۱۳۹۷یه نکته ای که یادم رفت بگم در مورد مکلارن
مهمترین عامل باخت مکلارن اینه که:
مکلارن زیادی به عملکرد وابستست…
مکلارن برای اینکه نشون بده ماشین قدریه….باید حتما با بقیه درگ بندازه….حتما بای اونارو شکست بده….
حتما باید تایم9.9 تو 400متر بزنه که مردم بگن واو…عجب ماشینیه
و خب کافیه توی یه مسابقه ببازه یا یه ماشین همرده تایم بهتری رو ثبت کنه
اونوقت مکلارن محو میشه
اما لامبورگینی همین که یه مدل میده بیرون….همه میگن واو…..عجب ماشینیه…
چون خوی گاو وحشی و رام نشدنی سنت آگاتا رو داره….و مردم هم اینو میدونن
مکلارن خودروهاش مورد احترامن…..اما محبوب نیستن
و وقتی هم که عملکردشون به چالش کشیده بشه، محو میشن…
درست مثل mp4 که با اومدن آونتادور دیگه کسی نامی ازش نمیبره
Radin
۲۹ خرداد ۱۳۹۷مک لارن هم ارزون تره هم اینکه تو سوپر اسپورت ها شتاب مهمه که شتاب مک لارن بهتره مصرف سوخت هم کمتر از لامبور هست ولی لامبورگینی خیلی خاصتر و زیباتر است.
moein
۲۹ خرداد ۱۳۹۷وقتی یه طرف دوئل لامبورگینی باشه؛اصلا نمیشه به طرف دیگه نگاه کرد ?✊
ایمان
۲۹ خرداد ۱۳۹۷وقتی فراری ۸۱۲ سوپرفست فتیله پیچ کرد آونتادور S رو خیلی برام جای سوال بود که چطور حذف شد و بالا نیومد
وقتی فراری ۴۸۸ هوراکان رو شرمنده خودش کرد خیلی ناراحت شدم که حذف شد و بالا نیومد
میخواستم بگم در کلاسی که خود فراری ها پرچمدار هستن و یکه تازی میکنن بهترین هاشون حذف شدن و فقط پورتوفینو مونده که قدرت ۴۸۸ پیستا رو نداره تا از حیثیت فراری دفاع کنه و تا فینال بره
ماشین های این گروه خیلی شانس داشتن که ۴۸۸ پیستا دیر معرفی شد مگرنه خودشون میدونستن که چه عاقبتی داشتن
سروش
۲۹ خرداد ۱۳۹۷دوستان اگه همت کنن اون ی دونه فراری رو هم حذف میکنن
ایمان
۲۹ خرداد ۱۳۹۷آقا ایمان اصلا تعجب نکن، وقتی ای ام جی ، پورشه و فورد جی تی رو کنار میزنه دیگه چه انتظاری از نظر دهندگان این سایت داری داداش، طرف بچه که بوده تو کارتای بازی عکس لامبورگینی کانتاچ رو دیده دیگه از همون موقع به لامبو علاقه مند شده و تو همون حس مونده
shirko
۲۹ خرداد ۱۳۹۷به خاطر تعصب دوباره بنز رای اورد نسبت به فورد جی تی که واقعا ارزششو نداشت ، ولی اینجا با احترام بسیار زیاد برای مکی ۷۲۰ ، لامبو اس و انتخاب می کنم .
joojoo
۲۹ خرداد ۱۳۹۷پدال چرا نظرات رو درست منتشر نمیکنی؟؟؟
من چندبار مجبور شدم نظرمو بنویسم
بعدش یهویی همش باهم تایید شد
مهدی
۲۹ خرداد ۱۳۹۷مکلارن خیلی سریعه.لامبورگینی خیلی وحشی.یه کلیپ از۹۱۱gt2هستش که۳۰۰کیلومتر رودرحدود۱۹ثانیه پرمیکنه که معرکه است.راستی تاالان به دریچه تهویه اونتادورفکرنکرده بودم چقدر ساده طراحی شده
الف.ی
۲۹ خرداد ۱۳۹۷مکلارن با اختلاف قوی تره
گیربکس دو کلاچه
صندوق بزرگتر
شتاب بهتر
نسبت قدرت به وزن بهتر
خودروی جدیدتر
دیگه چی لازم دارید که به مکی رای بدید؟
PlymouthBarracuda
۲۹ خرداد ۱۳۹۷صدای ملکوتی V12….
الف.ی
۲۹ خرداد ۱۳۹۷به نظرم فقط صدا برای رای دادن کافی نیست
نمیشه چشم رو روی این همه مزیت دیگه مکلارن بست
به همه مزیت های بالا قیمت کمتر رو هم اضافه کنید
البته که نظر شخصی هرکس در جای خودش محترمه
emad1990
۲۹ خرداد ۱۳۹۷مردم چشون شده؟؟!!!
اون از۹۱۸که حذفش کردن
۹۱۱دادن کنار
الانم ۷۲۰!!!
لابد بعدی هم پیستا س
R
۱۲ تیر ۱۳۹۷تو صندوقش میخوای چی بذاری؟ مگه مسافرت خونوادگی میری که به عنوان آپشن قیدش کردی؟??
R
۱۲ تیر ۱۳۹۷تو صندوقش میخوای چی بذاری؟ مگه میخوای مسافرت خونوادگی بری که به عنوان آپشن قیدش کردی؟ ??
آرش آمریکایی
۲۹ خرداد ۱۳۹۷فورد جی تی رو حذف کردید مقابل amg
حالا مک لارن رو با این همه زیبایی و مهندسی خارقالعاده حذف میکنید؟؟؟
برا فورد جی تی گفتید مصرف سوخت و قیمت
اون فاکتورا اینجا مهم نیستن نه؟
شوخیتون گرفته؟
Mclaren720s
۲۹ تیر ۱۳۹۷گاهی وقتا فک میکنم اینجا ببره هست چون همیشه همه چیز وارونه بود :)))))
مهدی
۲۹ خرداد ۱۳۹۷مکلارن۷۲۰عملکرد خیره کننده ای داره
مهدی
۲۹ خرداد ۱۳۹۷حیف پورشه۹۱۱توربوsنبود که حذف بشه.معیارکلاس سوپر اسپرت ها
PlymouthBarracuda
۲۹ خرداد ۱۳۹۷God Bless V12 atmosphérique
Dante
۲۹ خرداد ۱۳۹۷با احترام به مک لارن ، لامبو رو انتخاب میکنم
موتور دوازده سیلندر و تنفس طبیعی خود عشقه برای یک ماشین باز
حمیدرضا
۲۹ خرداد ۱۳۹۷مک لارن منطقی تر از لامبو هست و من به مک لارن رای میدم
به نظرم بهتره تعصب رو برند رو در این دور کنار بذاریم
مهدی
۲۹ خرداد ۱۳۹۷خدایا حکمتتو شکر
812 خورد به اونتادور و حذف شد ولی ونتیج بالا اومد
Ferrari
۲۹ خرداد ۱۳۹۷??????
امیر
۲۹ خرداد ۱۳۹۷جاست تنفس طبیعی 12سیلندرش
حسین
۲۹ خرداد ۱۳۹۷من چون عاشق مک لارن ام ( مخصوصا افسانه F1) ، و باتوجه به مشخصات بهتر و قیمت کمتر ، تو این رقابت مکلارن رو انتخاب میکنم!
اما اگر بازم پول داشتم ، یه لامبورگینی تنفس طبیعی هم میخریدم ! چون خیلی از صدای توربو خوشم نمییاد!
Ferrari
۲۹ خرداد ۱۳۹۷برای این که چشم به عده در بیاد به لامبو رای دادم بعضیا یاد گرفتن میگن پرفورمنس فلان ماشین بهتره چرا به اون رای ندادین مگه به شما ربطی داره؟؟ هرکس به هرماشینی که علاقه داره رای میده میگن چرا فورد رو حذف کردین یا پورشه چرا حذف شد یا ۸۱۲ چرا نیست این چراهارو بذارید کنار قرار نیست همه مثل شما فکر کنن مثلا استون مارتین چی داره که تو بعضی کشورها پرطرفدارترین اتومبیله؟ حتی از فراری و لامبورگینی هم پرطرفدارتره
هرکس به هرچی دوستداره رای میده پرفورمنس لامبورگینی هم برای خیلی از مالکانش و افراد دیگه زیادیه پس اون یه عده لطفا رعایت کنن
,❤️❤️FORZA ITALY❤️❤️
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۲۹ خرداد ۱۳۹۷چشم کسی در نمیاد.
فقط واقعیت ها تغییر نمیکنه.
..
..
غرش موتور هم آخه شد دلیل??😪
اینجا که بحث علاقس میگیم اشکالی نداره،اونجا که میگن برترین سوپر اسپرت چیه و بحث علم مطرحه و نه علاقه چرا به 720 رای ندادین؟؟؟؟؟
خجالت بکشین از این تعصب های بیخودتون.
..
واقعیت ها تغییر نمیکنه برترین سوپراسپرت حال حاضر 720s و اینو همه هم میدونن.((حتی از پیستا هم خیلی بهتره))
گرفتن مک لارن این روزا تقریبا غیر ممکنه.
منتظر سنا باشید و شاهکارش در تمام پیست ها.
570lt حتی پیستا رو هم به چالش خواهد کشید.
هایپر جی تی تکنولوژیکی ترین هایپرکار جهان و کاربردی ترین.
720lt نابودگر فراری پیستا.
و…..
اینا رو گفتم که همون بعضی ها که چشماشون درمیاد بعضی های دیگه هم عقلشون بیشتر کار کنه و واقعیت ها رو ببینن.
حالا هی جایزه انجین بگیرین با لابی های مافیایی تون.
خیلی کاربلدین در (((عمل))) انجینی بسازین کم مصرف با تولید آلایندگی کم.
مانی
۳۰ خرداد ۱۳۹۷شما درخواسته عجیبی داری
خداییش میشه جلو پیستا ۷۲۰اس رو انتخاب کرد؟
Meysam..LaFerrari
۳۰ خرداد ۱۳۹۷به 720S رای ندادیم چون بهترین نیست، چون تو اون لیست دو تا ماشین بهتر از 720S وجود داشت و اسمشونو نمیگم، و از اونجایی که واقعیت مشخصه برای شما، خودت خواهی فهمید کدوم دو تا ماشین منظورمه.
انجین پیستا سریعترین Throttle Response تاریخ رو تو موتورهای توربو داره، فراری میتونه یه موتور توربو بسازه با نرخ واکنش موتور تنفس طبیعی، موتور توربویی بسازه که احساس یه موتور تنفس طبیعی رو بهت منتقل کنه، همهش هم بخاطر بالا بردن کیفیت سواری خودروست.
فارغ از اون برتری اصلی انجینهای فراری به رقباش به نمودار گشتاور و نهایتاً شکل شتابگیری برمیگرده، تمام اون پرفورمنس انجین رو هم فراری با 15 سال گارانتی به مشتریهاش تحویل میده.
غرش موتور یکی از شخاصههائیه که اکثر کارشناسها موقع Review بهش اهمیت میدن، حالا چون موتورهای مکلارن کیفیت نویزشون چندان جالب نیست دلیل نمیشه بگی اهمیت نداره که!!
یه نقل قول هم برات بکنم از یکی از همین کارشناسهایی که سوار این سوپراسپرتها شده :
“تو دنیا دو نوع سوپراسپرت داریم که هیچ قدم اشتباهی برنمیدارن، یکی سری Special خودروهای موتور وسط فراری و دیکری سری GT3 RS از پورشه”
امیدوارم روزی مکلارن هم به این سطح برسه.
Mclaren720s
۲۹ تیر ۱۳۹۷دانیال جان
امیدوارم لامبورگینی و فراری هم به جایگاه الان مکلارن برسن طرفداراش بیشتر از این حرص نخورن….نگرانشونم بخدا از این همه حرص :))
فراری و لامبورگینی بدجور عقب افتادن بدجووور
fara2001
۲۹ خرداد ۱۳۹۷معلومه مک لارن
بدون هیچ شکی بر اساس همین آمار تو پدال مک لارن تو همه چی سرتره ولی خوب رقابت بین دوست داشتن و علاقه است نه برتر بودن
Azad
۲۹ خرداد ۱۳۹۷من هر دوی این شاهکار ها را از نزدیک دیدم.واقعن زیبا هستند جوری که ساعتها از ذهنم بیرون نمیرفتند.لامبو تاثیر بیشتری رو من گذاشت.هر چند من اصلن رای نمیدم چون هر دو رو دوست دارم.
سام
۲۹ خرداد ۱۳۹۷من لامبورگینی اونتادور S را انتخاب می کنم چرا که چهره آن از صلابت بیشتری برخوردار بوده و قدرتمندتر از مک لارن 720S جلوه می کند البته ناگفته نماند که مک لارن هم در جای خود یک اسطوره سرعت و قدرت است.
ساسان
۲۹ خرداد ۱۳۹۷مکلارن شاید یکسری پارامترها برتر باشه.وبسیار قابل احترام.اما حس کامپیوتری بودن و بیمارستانی داره..انگار یه رباته…برعکس لامبورگینی یک رانندگی درگیرانه تر فیزیکی تر و وحشی تر اراعه میکنه..از طرف موتورتنفس طبیعی 12سیلندرش که بقول دوستمون صدای ملکوتیش خودش یه دنیایست واسه عشق ماشینا که از نقاط مثبت سوپراسپرتهای ایتالیایی هست.
درکل باتمام شایستگی مکلارن و مهندسی خوبش…سلیقه من اونتادور هست
ashkan
۳۰ خرداد ۱۳۹۷بعضی از نظرات فضای.
مک لارن درسته تو همه چی سرتره ولی صدای لامبورگیمنی یه چیز دیگه است.
مک لارن تو همه چی لامبورو له میکنه کرده ولی لامبو لامبو لامصب عجیبه ،غریبه نمیدونم فقط میدونم لامبو بهتره .
مکلارن بهترین سوپر اسپرت اما حس بیمارستان میده (انگار دوستمون پزشکه که با مکلارن میره سر کار ) مک لارن خوبه ولی خوب اکسوز لامبو چون دست سازه موجب شده همه مردم بگن لامبو.
یکی از نظرات فضایی دیگه:
مک لارن قطعا عالیه اما فراری از لامبو ، ولامبو از مک لارن بهتره به جون خودم اینو بهزاد پسر همسایه مون گفته آخه خیلی ماشین بازه(چون یه پراید داره که هر روز اونو میشوره و به لاستیکاش آب قند میزنه)
علی
۳۰ خرداد ۱۳۹۷سلام
به صورت منطقی و با کمکم اعداد جدول و مقالات به مکلارن رای دادم
و با دیدن جلو تر بودن لامبورگینی خوشحال شدم
فکر کنم کسای دیگه ای هم یه حسی شبیه این رو داشتن
Saeed
۱ تیر ۱۳۹۷طراحیش فوق العادس…..فقط لامبورگینی