لامبورگینی

رونمایی گالاردو اسکوآدرا کورسا [ویدئو]

فرانکفورت ۲۰۱۳: اسکوآدرا کورسا تولید محدود بوده و قیمت پایه ای آن از ۲۶۲,۲۰۰ دلار آغاز می شود. پیشرانه V10 برای کسب مجوز حضور در مسابقات همان پیشرانه ای است که قبلا روی LP-560 دیده شد، یعنی همان پیشرانه V10 استانداردی که روی سوپر تروفی هم امتحانش را پس داده!

 

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۲۵ دیدگاه‌ها

  1. جلال

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (585 ديدگاه)

    گالاردو خیلی خفن و با حاله……….
    ولی لامبورگینی نمی خواد دست از سر گالاردو برداره؟
    زودتر کابررا رو بفرست بازار دیگه!!!!!

    1. aventador twin turbo

      ۱۹ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      گایاردو یک افسانه است و حتما هنوز خریدار زیاد داره ورگنه مرض نداره تولید کنه و به گفته ی خودش هدفش برای تولید این محصول اینه که تو مسابقات شرکت کنه

      1. aventador twin turbo

        ۱۹ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (4514 ديدگاه)

        مطنعن باشید اگه قوانین مسابقه موتور v12رو آزاد میکرد لامبو روی گایاردو این موتور رو میگذاشت که شاید تقریبا به قدرت آونتادور می رسید ولی به هر حال این کیت جدید باعث شده خیلی بهتر شده باشه و حریف های دیگر درون مسابقات آماده باشند که گایاردو دارد می آید

      2. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

        ۱۹ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (6523 ديدگاه)

        درود.
        اوانتادور جان من میتونم بپرسم شما چند سالته و تو چه مقطع تحصیلی هستی؟؟

        ایران و المان.

      3. aventador twin turbo

        ۱۹ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (4514 ديدگاه)

        من 16 سالمه و دوم دبیرستان هستم

      4. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

        ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (6523 ديدگاه)

        اوانتادور جان از شما با این مقطع تحصیلی بعیده که اینقدر غلط دیکته ای داشته باشید.من خیلی به کامنت هاتون توجه کردم و احتمال دادم که تو اون سن و سال باشید.

        شاید هیچ ربطی نداشته باشه ولی من برای خودت گفتم عزیزم.

        ایران و المان.

      5. aventador twin turbo

        ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (4514 ديدگاه)

        درست می گی من متن ام رو می خونم ولی نمیدونم چرا بعد از فرستادن یکی دوجاش اشتباه میشه ویا وقتی یک کلمه رو اشتباه مینوسم و میفرستم ناراحت می شوم و دلیل دیگر این که بعضی از کلمات رو که حوسله ندارم بنویسم سرهم می نویسم . شما ببخش

    2. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

      ۱۹ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (6523 ديدگاه)

      درود.طراحیش دیگه قدیمی شده.
      تو طراحیه محصولات جدید و تنوع محصول فراری بهتر عمل میکنه.
      ولی من از عقبش خیلی خوشم اومد.

      ایران و المان

    3. slr722

      ۱۹ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      فکر میکنم لامبو از فراری یکم بیشتر محبوبیت و طرفدار داره…

      منظورم هم فقط بچه های پدال نیست…

    4. slr722

      ۱۹ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      من فراری بیشتر دوست دارم…

      اما طراحی لامبو واقعا همرو جذب میکنه…

      حالا میخواد گالاردو باشه. مورسیلاگو باشه. وحتی اونتادور…

      یه جور طراحی میکنه که پیرزن 90 ساله هم که میبینه میگه woooow

  2. mahdi911

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (26 ديدگاه)

    فراری 458 یه چیز دیگست.

    1. aventador twin turbo

      ۱۹ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      شما می گی که فراری بهتره این محصولات جدیدش با اثل ونصب قدیمیش فرق میکنه وf12روموتورجلو درست کرد که خیلی ها تعجب کردند ولی لامبور گینی از اول تا کنون سنت موتور عقب بودن واستفاده از خطوط شکسته وموتور سنتی v12خود که به جز گایاردو تقریبا برروی تمامی محصولاتش بوده

      1. Mohammad XX

        ۱۹ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (201 ديدگاه)

        نه اتفاقا فراری با F12 سنت شکنی نکرده. فراری قبلا هم خودرو موتور جلو ساخته. مثل ماشین افسانه ای 250 GTO .
        هم فراری و هم لامبورگینی به شدت به سنت هاشون پایبندن و واقعا باعث افتخار ایتالیا هستن.

  3. ال

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    نمیدونم کسی با من هم عقیدس یا نه ولی به نظر من طراحی گالاردو از اونتادور باحال تره

  4. KOROSHKKUNITED

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    پس کابررا چی شد؟

  5. فقط سری۳

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (130 ديدگاه)

    لامبور ماشیناش حرف نداره .خیلی خوبه کل کلش هم بافراری عالیه .هردوتاشون خوبن

  6. محمد حسین

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (184 ديدگاه)

    هر چی هست لامبورگینیه دیگه

  7. پژمان

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (296 ديدگاه)

    فراری و لامبورگینی بهترین سوپراسپرت های جهان هستند تمام سوپراسپرت های جدید که میان و ادعا میکنن همشون توربو دارن یعنی بدون توربو نمیتونن با فراری و لامبورگینی رقابت کنن

  8. حامد MASERATI GT

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (307 ديدگاه)

    حرف نداری گالاردو انشالله هممون ی بار بشینیم تو این ماشین و بعد از دنیا بریم

  9. e.scamp

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1953 ديدگاه)

    مطلب مختصر و بیخود بود

  10. jalal

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (245 ديدگاه)

    قیافش یه خورده از حالت تکراری در آمده و زیبا تر هم شده ولی چه کنیم باید با این مدل ها خداحافظی کنیم.

  11. فرامرز

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1597 ديدگاه)

    چقدر آدمای قدر نشناس زیاد شدن. پدال این همه زحمت میکشه خبر روز رو منتشر میکنه و از بهترین نمایشگاه های دنیا گزارش میاره (حتی اگه کارش فقط ترجمه باشه) بعد یه عده میان گلایه میکنن. دوست ندارید برید از شبکه های تلویزیون گزارشش رو پیدا کنید ببینید. یکم به خودتون بیاید ببینید چی بسرتون اومده. یه نفر هم که داره چشم شما رو به دنیا باز میکنه ناسپاسی نکنید. پدال جان واقعاْ ممنون بابت مطالب به روز و با کیفیتی منتشر میکنی.

  12. امین

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (821 ديدگاه)

    لامبورگینی دست از سر این گالاردو بر نمیداره
    ولی خداییش حیفه اگه تولیدش متوقف بشه …….

  13. jalal

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (245 ديدگاه)

    در آن صورت بله باید از پدال بابت زحمتی که می کشه خیلی تشکر کرد و از زحماتش بسیار قدر دانی می کنیم و بهش خسته نباشید می گیم.

  14. amir.t.

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (542 ديدگاه)

    خدای زیبایه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا