شما با بودجهی کافی میتوانید هر خودرویی را سریع کنید اما زمانی که نقطه شروع شما لامبورگینی اوراکان باشد کار راحتتری خواهید داشت. در چند ماه گذشته لامبورگینی اوراکانی که مشاهده خواهید کرد قدمبهقدم پیشرفت کرده و به رکورد زیر ۸ ثانیه در مسافت ۴۰۰ متر نزدیک شده و نهایتاً این کار را به سرانجام رسانده است.
لامبورگینی موردبحث توانسته مسافت ۴۰۰ متر را در زمان ۷.۹ ثانیه و با سرعت فوقالعادهی ۲۹۹ کیلومتر در ساعت طی کند. این رکورد برای خودرویی که بهصورت قانونی میتواند در جاده تردد کند فوقالعاده خوب است. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۱.۸ ثانیه، شتاب ۹۶ کیلومتر در ساعت تا ۲۱۰ کیلومتر در ساعت ۲.۶ ثانیهای و شتاب ۱۶۰ تا ۲۴۱ کیلومتر در ساعت ۲.۲۹ ثانیهای تنها بخشی از تواناییهای این سوپرکار ایتالیایی هستند. این شتابگیری همانند همانند آب خوردن و در دفعات متعدد انجام شده است!
خودروی موردبحث که در تملک دالاس پرفورمنس است در ابتدا از همان پیشرانهی ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی با قدرت حدود ۶۰۲ اسب بخار استفاده میکرده است. البته تریم این خودرو مشخص نیست اما کاملاً با استانداردهای لامبورگینی هماهنگی دارد. یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه در ابتدا قدرت را به تمامی چرخها منتقل میکرد اما نمیدانیم که آیا این خودرو هماکنون تغییراتی داشته است یا خیر.
برای یک لامبورگینی که ۲۰۰۰ اسب بخار قدرت تولید میکند توربوشارژرهایی در نظر گرفته شده و احتمالاً سر سیلندر، انژکتورهای سوخت جدید، گیربکس قویتر، میللنگ جدید، برنامهریزی متفاوت پیشرانه و… نیز بکار رفتهاند.
ارش
۲۸ آبان ۱۳۹۷?????????????????
Reza
۲۸ آبان ۱۳۹۷حالا دیدین اگه لامبورگینی توربوشارژر داشت چی میشد؟
mahdy
۲۸ آبان ۱۳۹۷بله داداش بهتر میشد ولی نه انقدر !
هیچ کارخونه ای به صورت فابریک تا این سطح موتور رو ارتقا نمیده
هیییچ کارخونه ای
بوست توربو این ماشین خییلی باید بیشتر از حد استاندارد باشه و خب موارد دیگ ای که بهش اشاره شد
دوما فقط توربو نبوده خیلی چیزای دیگه بوده که لامبورگینی صلاح دونسته (این نیست که بگیم نتونسته ) اعمال نکنه و دلایلی داره که مهم ترینش استهلاکه
شاهین
۲۹ آبان ۱۳۹۷اما اینم در نظر میگیریم که هیچ ماشین جاده ای هم نیست که به پای لامبورگینی تیون شده برسه مخصوصا این مورد. خیلی باید مهندسی قدری داشته باشه که فقققققط با تیون موتوری به این نتیجه برسن نه با سبک سازی و ایمن سازی و …
محمد
۲۸ آبان ۱۳۹۷این ماشین آخه چرا اینقدر با روح و روان من بازی میکنه؟؟؟؟؟
سورنا
۲۸ آبان ۱۳۹۷چون لامبورررررررررررررررگینیه
ایمان
۲۸ آبان ۱۳۹۷فقط میتونم بگم عالیه….فقط لامبو
AMANTE
۲۸ آبان ۱۳۹۷جالبه که این اوراکان با این همه تغییر و قدرت زیاد به زمان زیر 8 ثانیه در مسافت 400 متر رسیده، بعد بعضی دوستان میگن یک هیولای آمریکایی که به شخصه طرفدارش هستم بدون تغییر و به صورت استاندارد به زمان زیر 9 ثانیه در 400 متر رسیده یا میرسه.
big & small block engine
۲۸ آبان ۱۳۹۷منظور از استاندارد یعنی تیون استاندارد کارخونه
فیلش هم تو همین پدال گذاشتن و خیلیها دیدن
Mohammad
۲۸ آبان ۱۳۹۷ما زمان بهتر از این برای ۴۰۰ متر هم داریم
ولی مسئله اینه با چه هزینه ای و به چه قیمتی میخوای این رکورد بزنی
هنوزم میگم هیچ ماشین استاندارد کارخونه ای نمیتونه رکورد دیمن رو جابه جا کنه اونم با ۸۵ هزار تا
Parsa
۲۸ آبان ۱۳۹۷از عکس پروفایلت معلومه طرفدار دیمن و امریکایی باز قهاری
Anarsh
۲۸ آبان ۱۳۹۷نکته مثبت این خودرو این هست که به صورت قانونی میتونه در جاده استفاده بشه و الا کلن تیون کردن برای درگ برای این ماشینا کار خزی هست.
محمد
۲۸ آبان ۱۳۹۷چرخهای جلو توی استارت حرکت قشنگ از زمین بلند میشه
mahdy
۲۸ آبان ۱۳۹۷این تو شتاب گیری های کنترل نشده و افسار گسیخته کاملا طبیعیه
دیمن یه متر بلند میشه
mahdy
۲۸ آبان ۱۳۹۷البته تو ماشینای دف عقب
SRT
۴ آذر ۱۳۹۷با 2000 اسب بخار این زمان؟؟؟ کوارتر مایل 8 ثانیه ای؟؟ این کارو آمریکاییا با 1000 اسب هم انجام میدن هنر خاصی نکرده(: