لامبورگینی

رکورد سرعت جدید لامبورگینی اوراکان در مسافت 800 متر

مسابقات ۸۰۰ متر خودروها فقط به سرعت ختم می‌شود. خودروها در این مسابقه تمام تلاش خود را برای رسیدن به بالاترین سرعت ممکن انجام می‌دهند. رکورد این مسابقات هر روز بهبود می‌یابد و ویدئوی جدیدی که منتشر شده لحظه‌ای از شکسته شدن رکورد این مسافت را نشان می‌دهد. تماشای تلاشی که یک خودروی پرفورمنس برای رسیدن به یک هدف انجام می‌دهد کاملاً لذت‌بخش و هیجان‌انگیز است.


دست‌اندرکاران موسسه تیونینگ Underground Racing در باند هوایی Pikes Peak حاضر شده‌اند تا ببینند که رکورددار کنونی مسافت ۸۰۰ متر می‌تواند رکورد خود را بهبود بخشد یا خیر. لامبورگینی اوراکان بای توربو سریع‌ترین خودرو در این مسافت بوده و سرعت ۴۱۳.۶ کیلومتر در ساعت را ثبت کرده است.


لامبورگینی حاضر در این رویداد فوق‌العاده سریع نشان داده است. تست‌های اولیه نشان دادند که این خودرو به سرعت ۳۹۲.۷ کیلومتر در ساعت رسیده و تیم مربوطه به انجام اصلاحات در خودرو ادامه داده‌اند تا کشش آن بهبود یابد. سرعت خودرو از این به بعد است که افزایش می‌یابد. پس از چند تست دیگر این خودرو دقیقاً به همان رکورد پیشین رسیده است و نهایتاً در تست نهایی اوراکان با ثبت رکورد ۴۱۷.۹ کیلومتر در ساعت رکورد جدیدی را به ثبت می‌رساند که ۴.۳ کیلومتر در ساعت سریع‌تر از رکورد پیشین می‌باشد.


در ادامه این ویدئو نیز یک نیسان GT-R به چشم می‌خورد که تلاش دارد به سرعت‌های بالا و رکوردشکن دست یابد. اگرچه راننده این خودرو موفق به شکستن رکورد نمی‌شود اما به سرعت قابل‌توجه ۴۰۸ کیلومتر در ساعت دست می‌یابد.


Underground Racing از جمله تیونرهای پیشرو در تولید خودروهایی است که می‌توانند به سرعت‌های فوق‌العاده بالا در مسافت ۸۰۰ متر دست یابند. در سال ۲۰۱۷ یکی از اوراکان های تیون شده رکورد ۴۰۲ کیلومتر در ساعت را ثبت کرد. یک لامبوی دیگر که توسط تیونر دیگری آماده شده بود در سال ۲۰۱۵ به سرعت ۳۸۳.۹ کیلومتر در ساعت دست یافت و آن زمان رکورددار بود.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۰ دیدگاه‌ها

  1. Reza

    ۱ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (5360 ديدگاه)

    حالا فهمیدین چرا رو لامبورگینی توربو چارجر نصب نمیکنن
    چون میدونن هیشکی نمیتونه جلوش وایسه

    عاشقتم لامبور

    1. mg

      ۱ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (139 ديدگاه)

      نه چون با این لامبورگنی توربو دار موتور بعد از چند بار لانچ مرخص میشه دقیقا عین جی تی ار چونکه از اول این موتور بی توربو طراحی شد و با توربو یا حتی سوپر خیلی بهش فشار میاد بعدشم فقط توربو نیست 20 تا چیز دیگه هم دستکاری میشه مثل سوزن ها ؛ مثل منیفولد ؛ حتی شمع ( البته تو این ماشین نه ومنظورم پلاتینش نیست ) ؛ زنجیر موتور ؛ حتی رینگ های پیستونها رو هم عوض میکنند یا خیلی چیری دیگه که حال ندارم بگم وهمه اینا یعنی 4 بار این طوری گاز بخوره بار بنجم موتور باز میشه حتی یه موقع گریبکسم پوستش از سر شفت ورودی ترک میخوره چون تحمل گشتاور بیشتر رو نداره همه اینا ناشی از طراحی بدون توربو هستن پس اگر 4 مکانیک هرچند باتجربه حتی با احتیاط روش توربو بذارند نمیتونند مهندسی رو تغییر بدن
      روش توربو نذاشتند به این دلایل نه به خاطر گرفتن بقیه ؛ این رو مطمئن باش هیچ کمپانی دلش نمیخواد ماشیناش از رقبا شکست بخورند اینکه میگند ما دنبال سرعت نیستیم یا اینکه مابیشتر دنبال حس هستیم و….. ناشی از ناتوانیشون در برابر بقیه هست مثل لامبورگینی که به مک لارن یا فراری نمیخوره یا بوگاتی که به کونیک زگ نمیخوره
      اگر یه روزی این شانس رو داشتی که تست سرعت این لامبورگینی رو ببینی دنبال صاحبش برو تعمیرشم نگاه کن

      1. مهدی

        ۱ تیر ۱۳۹۷
        سوابق: (2371 ديدگاه)

        حرف شما تا حدودی درست(این که بانصب هرنوع کمپرسور هواهزار تا چیز دیگم باید عوض شه) اما نصب نکردن توربو شارژ رو نمیشه ناتوانی لامبو تلقی کرد
        مطمئن باشید اگر هم ناتوان بودن خیلی راحت میگفتن و از مهندسین فراری و مک لارن درخواست کمک میکردالان شما یه شرکت معتبر ایتالیایی رو با ما مقایسه نکن که به ضرب المثل 99 درصد غلط بد خودمون بهتر از خوب مردمه ایمان داریم
        مطمئن باشید شرکتی که تو این دوره و زمونه انقدری که کمپرسور هوا اهمیت داره خود موتور نداره میتونه هنوز بجنگه و خودشو تو کورس قهرمانی نگه داره توانایی طراحی موتور با کمپرسور هوا رو داره
        سوم این که حتی اگه لامبو ناتوان باشه و حتی اگه غرورش اجازه کمک گرفتن رو نده خیلی ها همین دروغشو(که ما دنبال حس خوب رانندگی هستیم) رو خیلی بیشتر از عملکرد خوب دوست دارن

      2. mg

        ۱ تیر ۱۳۹۷
        سوابق: (139 ديدگاه)

        همه ما خوب میدونیم که چه متاسفانه چه خوشبختانه داره دوران حجم وسیلندر بالا به سر میاد به خدا باور کن اگر بخواند همه چیز رو بر اساس توان بیشتر طراحی کنند هزینه بر ه واسشون دوم اینکه افتابه خرج لحیمه چون باید تو اینده ای نه چندان دور بزارنش کنار لامبورگینی اگر دست به کارشه واسه یه انجین جدید فقط خرج الکی هست پس فعلا تا برقی سازی یا یه موتور قوی کم حجم نظیر پیستا یا 720 مجبوره اینطوری مشتری رو راضی کنه ( بگه وحشی هست !! الکی !! انگار رقباش سر به زیرند )
        audi این حرفا رو زود فهمید واسه همینه میخواد r8رو بذاره کنار بره سراغ هیبریدی یا ا لکتریکی و ترجیح میده خودشو درگیر خرج الکی نکنه که موتور v10 رو از نو طراحی کنه اون حتی از اولم این کار رو نکرد چون خرج داشت وترجیح داد موتور رو بخره اما کمپانی هایی هر چند غول در سطح کل دنیا عین بوگاتی یا لامبورگینی یا حتی پاگانی که گفته بود فعلا برقی نمیشیم اگر دیر وار این عرصه شن باید جاشون رو به تسلا یا ریماک بدن حالا عدم نصب توربو ناتوانی لامبورگینی نیست
        میشه گفت سیاست یا ریسک خطری لامبورگینی هست که ممکنه مثل خیلی ها به خاطره ها بپیونده چون نه اون موقع دانشش پیشرفت کرده نه اینکه توانایی خریدشو داره هنوز میخواد 12 سیلندر 6500 بزنه که دیگه نه قانون میزاره نه خریدارا میرن سراغش مگر کلکسیونرها مدل های قدیم رو بخرن البته اون موقع احتمالا کارخونش شده مرغداری

      3. Ali

        ۱ تیر ۱۳۹۷
        سوابق: (87 ديدگاه)

        mg
        البته یکم عجیبه چون قبلا که رفتم تو سایت آندرگراوند رینسینگ گارانتی متفاوت داشت هم بر اساس مسافت طی شده هم بر اساس سال مصرف شده که اون موقع دوسال پیش زده بود ۵۰،۰۰۰ km یا هر ده سال و اگه اینجوری باشه که شما میگی که پدرشون درمیاد هرماشینی که تیون میکنن مشتریشون با موتور خراب بهشون مراجعه کنه…

        1. mg

          ۱ تیر ۱۳۹۷
          سوابق: (139 ديدگاه)

          مشتری هاشون معمولا کم هستند و هر کسی نمیره سراغشون چون فقط موتور تیون میکنند وزیاد رو ترمز یا گریبکس نمیتونند مانور بدن پس یه خریدار لامبور گینی یا حتی جی تی ار از زندگیش سیر نشده که با 400 تا جونشو از دست بده دوم قیمت این ماشیناست و چهارم اینکه کسی نگفت ماشین با استارت خوردن یا کاربری عادی خراب میشه چون تیون شده هست دقت کن این یه چیز بدیهی هست که ماشینای تیون تو درگ یا لانچ یا گاز هرز ( عدم تعویض دنده به موقع یا به اصطلاح بلبلی موتور ) به شدت اسیب پذیرند از هر متخصص یا یه تیونر با وچدان ( تو ایران تیونر بدرد بخور نیست ) بپرسی بهت میگه ما تو ایرانیم واز یه مسابقه فقط 4-5 دقیقه فیلم میبینیم ولی شما یه هوراکان استاندارد رو همیشه تا رد لاین ببر اخ نمیگه مخصوصا اینکه فاقد توربو هم هست که دیگه خیلی جون سخت تره ولی چند بارم به موتور تیون شده غیر استاندارد رو شلاق بزن ببین چه طور داغون میشه اما در مورد گارانتی باید بگم من تو سطحی نیستم که مثل دوستان راحت همه چیزو ببرم زیر سوال ! چون نه اونجا بودم نه دیدم چطور افزایش قدرت داشته اما اگر گفته شاید میتونه !!!!

    2. Ferrari

      ۱ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (1956 ديدگاه)

      داداچ چه ربطی داره نیسان جی تی ار هم تونست به ۴۰۸ کیلومتر برسه این افتخار که متعلق به لامبو نیست که شما داری خودتو میکشی

      1. بهراد

        ۱ تیر ۱۳۹۷
        سوابق: (537 ديدگاه)

        تیونینگ اگر درست انجام بشه کمترین آسیب و بیشترین بازده رو میده.سیستم بهینه تر میشه.
        اون ماشین کلاسیک و نوستالوژی تو سریع و خشن هشت که تو کوبا اول فیلم مسابقه داد معلوم بود وسطای مسابقه و بعدش حتما موتورش از هم میپاشید.
        اما اینا اسباب بازی نیستن،تمامی قطعات ضریب اطمینان بالایی دارن و معمولا قدرت کمتری میدن که تضمین عمر بالا رو هم داشته باشن.
        حداکثر اگر صد اسب بیشتر بشه اکثرا مشکلی پیش نمیاد،ولی بیشترش ضرر میرسونه،مثل بنز E63s 2014 که علاوه بر AMG ، دست نوازش Renntech هم روش کشیده شده بود و نهایت قدرتش ۶۷۵ اسب بود،نکتشم اینه که همین ماشین هفتاد هزار دلار دست دومش قیمت خورده بود که با دلار ۷ تومن قیمتش ۴۲۰ میلیون بود! اما تو ایران لو آپشن ترین و قدیمی ترین و پر کارکرد ترینش همین قیمته،
        اینم بگم مهمترین چیز تو بحث تیونینگ اینه که چی رو بخواین تیونینگ کنین! مثلا رو پرایدو پژو های ما توربو جواب نمیده

      2. شاهین

        ۱ تیر ۱۳۹۷
        سوابق: (1179 ديدگاه)

        سوال مهم اینه جی تی آر چجوری به این سرعت رسیده؟!
        با کلی تغیرات اساسی توی ظاهر و باطن خودرو!
        هرچی قطعه توی ماشین بوده کندن انداختن دور حتی داشتبردشو!
        با لاستیک مخصوص و چتر نجات و لوله کشی بدنه به این سرعت رسیده حالا این کجاش شاهکاره؟!
        آندرگرند ریسینگ میدونه لامبو هوراکان کاملا پرفورمنس اینو داره که فقط با تیونینگ موتوری به این رکورد برسه نه اینکه کل ماشینو تغیر بدن و فقط ظاهر هوراکان رو داشته باشه!

        1. s.h

          ۱ تیر ۱۳۹۷
          سوابق: (712 ديدگاه)

          بابا بی انصاف حجم وسیلندر هاشونم مقایسه کن میدونی داری در مورد چی حرف میزنی ؟ جی تی ار تیونینگ پذیر ترین موتور رو تو کل جهان داراست ! اینو کل دنیا میگن ببین خیلی از ماشینا ازش ترس دارن از اون موتور کوچک شش سیلندرش ؛ البته نسیت به حجم بقیه هم ترازاش کاری به خرابی موتور های تیون نداریم ولی هیچ موتوری نیست که 3500 اسب ( یه مدل از جی تی ار ) قدرت بده وقتی لانچ میکرد تو 3 ثانیه از جلو دوربین محو شد اتفاقا اون ماشین هیچ دستی بهش نخورده بود حتی چتر ترمز هم نداشت فیلمشم تو یوتوب هست سرچ کنی 3500 hp gtr میاره

      3. Aventador SVJ

        ۲ تیر ۱۳۹۷
        سوابق: (69 ديدگاه)

        داداش نیسان رو با لامبو مقایسه نکن.
        این دو تا از زمین تا اسمون باهم فرق دارن.
        بعدشم شما هم خودتو نگیر من پست های قبلی تو خوندم در باره ی فراری خیلی عالی هستی ولی تو لامبو بزار یه لامبو باز واقعی نظر بده . الکی عصبی نشو.

  2. ایمان

    ۱ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (4062 ديدگاه)

    یکی از غول های تیونینگ همین UGR هست و یک رقیب سرسخت بِنام Alpha Performance داره که واقعاً شکست دادنش کار بسیار سخت و دشواریه ؛ خیلی دلم میخواد یک درگ جانانه بین هوراکان UGR و GT_R Alpha16 برگزار بشه تا ببینیم شاخ غول رو چه کسی میشکنه ؟؟؟؟

  3. شاهین

    ۱ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1179 ديدگاه)

    خوب میشد اگه یکم هم به خود لامبورگینی اهمیت میدادید
    هممون خوب میدونیم هر ماشینی رو میشه تیونینگ کرد و رکورد زد اما به چ قیمتی؟!
    لامبو بارها رکورد زده و این رکورد فقط با تقویت موتور لامبو زده شده نه چیز دیگه ای
    رقبا چی؟ کل اجزای داخلی ماشینو حذف کردن که سبک بشه. بدنه رو ایمن سازی کردن. لاستیک پرزدار(مخصوص درگ) انداختن زیر ماشین. چتر نجات برای ترمز گیری بهتر نصب کردن. و کلی چیزای دیگه که به چشم دیده نمیشن و باید از نزدیک دیدشون.
    درکل وقتی از لامبو صحبت میکنیم بدونید از پرفورمنس این ماشین صحبت میکنیم که تو هر زمینه ای جنبه رو داره. یکی از بچه ها هم اون بالا گفته لامبو از توربو و … استفاده نمیکنه چون ناتوان هستش!!!! اینو بدون میکانیک های ایرانخورو با نصب توربو تونستن از موتور ملی 150 اسب بکشن بیرون. دیگه لازم نیست مهندسین لامبو رو ببریم زیر سوال با این حرفا و تفکرات! همین که هوراکان استوک تونست تو مسیر 400 متر از مکلارن 720 جلو بیوفته نشون از کارایی این ماشینه نیازی به توربو نداره وگرنه میشه اینی که اون بالا دیدم و دیگه کونیخزگ 1500 اسبی باید باهاش رقابت کنه

    1. mg

      ۱ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (139 ديدگاه)

      دوست من اگر منظورتون من هستم من دانشجوی دکترا مکانیک( گرایش تبدیل انرژی) در یکی از بهترین دانشگاه های ایران هستم پس احتمالا حرف وتفکراتم از شما حساب شده تره کسی نگفت نمیتونه چون با اجازه شما یه کمی از هزینه هاش سر در میارم ودستی بر اتش دارم وکسی هم مهندسی رو نبرد زیر سوال فقط گفتم خودشو متحمل هزینه نمیکنه ؛ حالا به هر دلیل تا الان اصرار داشته موتور ها فاقد توربو ها باشند از الان به بعد بخوادم نمیصرفه از نو بسازه فکر کردی طراحی یه موتور 12 سیلندر با بازده ای از قبل بهتر و دارای توربو کار راحتیه ؟؟ میدونی چه علمی و از همه مهمتر چه ابزاری میطلبه ؟؟ اونا هم علم رو دارن هم ابزار فقط زمان کافی برای سود دهی محصول جدید رو ندارن پس برای اینه که خودداری میکنه والبته ما که از امار لامبورگینی چیزی در دست نداریم شاید تو اینده ای نزدیک با سبک وسنگین کردن شرایط این کار رو کرد ؟؟ اما سوال دوم اینکه چرا حالا علی الحساب یه توربو کوچک نمیزاره همینطوری رو ماشینا که کمتر مشکل پیش بیاد چون این کار ریسک وهزینه گزاف فراخوان و کاهش محبوبیت برند و…. 50 تا چیزی دیگه که حال ندارم بگم رو در بر داره پس هیچ وقت این کارو نمیکنه اما در مورد مهندسین ( بی سواد با پارتی ) درایرانخودرو یابد گفت اونا نه سوادشو دارن نه ابزارشو چون هر کی میتونه از اینجا میره و هر کی هم که خوبه اشنا نداره در اخر پسرحاجی فلانی وفلانی میشن مهندس ایران خودرو و باور کن بی حساب وکتاب روش توربو میزارند واسه همینه که پره گشاد میکنه چون حتی اگر علم ساخت چیزی هم باشه( که پسر حاجی فلان نداره) وسایلش نیست ومجبورن از چینیا کمک بگیرند اونام که بهشون بها نمیدن مثلا ایران دانشمندان توانایی تو حوزه طراحی موتور جت داره واقعا قدر پس چرا نمیشه ؟؟چون cnc 8محوره یا جوش الکترونی واسه پره ها ندارن ( دیدم) نمیتونند بسازند این اواخرم که موتور طلوع ساخته شد همه چیزش تو روسیه ساخته شد و فقط ما مونتاژ کردیم یه جورایی انگار سفارشی بوده به دلایل مشابه وضع موتور های سایپا و بنجول خودرو هم همینه و توربو گذاشتنم همینه
      در اخر این رو بدون تیون موتور کاری نداره تضمین سلامت و طول عمر قطعات و….. کار دشواریه والبته اینکه فکر نکنید هر موتوری گنده تره ( مثل بوگاتی یا رولس رویس ) لزوما طول عمر بیشتری داره حالا اگر خواستی بیشتر موضوع رو باز کنم یکی از دوستانم مهندس ایمنی در سایپا هست خواستی از عمق فاجعه یا سواد این اقا بیشتر بگم که فکر نکنی الکی یه چیزی پروندم

      1. Carbonado Aventador

        ۱ تیر ۱۳۹۷
        سوابق: (4514 ديدگاه)

        به نام خدا..
        منم پرفسور محمد حسین صباغچیان هستم..
        فارق التحصیل از دانشگاه آکسفورد!
        و همینطور از بزرگترین سهامدارای فراری و دایملر!!!
        واسم جالبه دانشجوی دکترا چجوری وقت‌میکنه ول بچرخه تو سایت ها و شبانه روز کامنت بزاره..
        گیریم که اصلا درست میگی ،دمتم گرم!!
        توربو رو شرکت های رده پایینی مثل ایران خودرو هم میتونه رو موتوراش بزاره..
        به نظرم اینکه تو ۱۰ تا‌کامنت سعی کردی کار لامبو‌ و توانایی های شرکتشو زیر سوال ببری فقط عقده گشاییه و هیچ منطقی پشت‌حرفات نیست!!!!
        لامبو هم توانایی تولید خودروی هیبریدی(آستریون ۹۱۰ اسب) و هم تمام الکتریکی (ترزو میلیانو ۹۰۰ اسب) البته فکر کنم اسمشو اشتباه گفتم مهم نیست….
        و هم ماشین فوق سبک و پیستی(سستو المنتو ۹۹۰ کیلو وزن) رو داره…
        راجب شرکتی حرف میزنی که یکی از بهترین های بازاره..
        ولی استراتژیش جوریه که نیاز به تولید ماشین توربو نمیبینه!!!
        امیدوارم دفعه بعد جوری کامنت بزاری که در حد سوادت باشه…
        نه در حد بچه راهنمایی!!

        1. ا.سد.مرتضی

          ۱ تیر ۱۳۹۷
          سوابق: (111 ديدگاه)

          خدایی من جای این اعصابم خورد شد
          ***
          سخن کم گو وگزیده گو چه طرف سابقش 20 تا کامنت باشه ولی مطلب علمی یاد بده بهتر از اینه که 3800 تا باشه ولی فقط بنویسه زیباست یا مثلا سریعه یا مثلا خوش رنگه خوب که چی ؟ بهتر از اینکه 3800 تا نوشته باشی ولی ادب نداشته باشی ولی از تعصب چیزی قبول نکنی امثال تو که با سابقه اند کجا رو گرفتی ؟ سهام لامبورگینی یا بنز
          خدایی زشته بعضی همینه دیگه اینجا قدر نمیدونیم یارو از کشور میره بعد تو میمونی ومیلاد بنز و ممد بی ام و ببینم با این تیم علمی کجارو میگیری اما اگر روزی رسیدی به جیی حتما ادب رو رعایت کن احترام به نظر هر کسی رو هم رعایت کن اگه میتونی علمی جوابشو بده

        2. mg

          ۲ تیر ۱۳۹۷
          سوابق: (139 ديدگاه)

          اقا مرتضی ول کنید با ایشون بحث نکنید من فقط واقیتو گفتم اصلا واقعیت نه نظرمو گفتم
          اتفاقا منم دارم یک سال و هفت یا هشت ماه دیگه میرم بایدقبلا میرفتم ولی به اصرار پدر ….
          اینجا( تو این مملکت همه مهندس هستند ) از این حرف های بدون دانش زیاده منم از این قدر نشناسی ها زیادیدم اما خیلی غذر میخوام ( همه ببخشید شرمنده )؛ ***بزارید به قول شما ببینیم ایشون با تیمشون چه کار میکنند بلاخره سهام دار میشند یا نه
          مشکل این مملکت همینه هر کسی بیشتر حرف زده باشه با سابقه تره حالا حرف غلط یا درست مهم نیست فقط زده باشه
          اما اقا سید بحث نکن جای جواب علمی به یاوه گویی متهم میشید
          در اخر یه ضرب المثل هست که میگه ( بازم از همه مذزت میخوام ببخشید) : ***
          البته نظر اقای اونتادور هم محترمه شاید مشکل از سواد سوم راهنمایی منه اما …..
          در ضمن جناب کربونادو اون دوبیت شعری که پایین نوشتید درستش نصیب هست حداقل شبا چند صحفه کتاب بخونید موقع ادعا کردن ومتهم کردن بقیه غلط املایی نداشته باشید زشته

  4. ساسان

    ۱ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1047 ديدگاه)

    گالاردوهای تیونیگ هم درزمان خودشون رکورد شکن بودن…نوع آیرودینامیک خاص و عالی محصولات لامبورگینی هم درثبت این رکوردموثره.
    نحوه ی ابراز نظر یکسری دوستان درمورد پستهای لامبورگینی جای تاسف داره.حالا رکوردو زده دیگه چرا آسمون ریسمون میبافین.بعضی مواقع میگم ایکاش پدال هیچ خبری راجب لامبونزاره ازهمون سایتهای خارجی بخونیم بهتره تا با این کامنتها مواجه بشیم.

    1. Carbonado Aventador

      ۱ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      دریغ از‌آن روزی که بیشه خالی از شیر شود..
      که سلطانی جنگل نسیب شغالی پیر شود
      .
      .
      وقتی همه اونایی که از رو سواد و دانش تو پدال کامنت میذاشتن ماه ها میگذره از آخرین فعالیتشون..
      مثل مک میسل ،شروین ،رضا بنز ، میلاد فقط آلمان ، مهدی تویوتا ،پوریا slr ، مجید ، مهران ۹۱۱ ، محسن.د
      .
      وقتی این افراد کامنت نمیزارن معلومه‌که پدال پر میشه از کامنتای دوزاری و بی محتوا!!!

  5. Aventador SVJ

    ۲ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (69 ديدگاه)

    دوستان من تو پدال زیاد میگردم و پست هاتونو میخونم ولی زیاد پست نمیزارم چون کمتر در مورد لامبو مطلب میزارن.
    ولی این بار باید بگم اول این که لامبو رو با نیسان مقایسه نکنین.
    چون این دو ماشین کلا با هم فرق زیادی دارن . دوم این که هورا کان پرفو مانته خیلی بیشتر از این ها میتونه بره و قابلیت قویت موتور تا 2400 اسب رو به راحتی داره. این حرفو من نمیزنم خود شرکت Underground Racing نمونه ای از گالاردو سوپر لگرا رو تیون کرده که 2000 اسب وحشی قدرت داره و گفته که موتور هوراکان بهینه تر از موتور گالاردو هستش.
    در ضمن با جرعت میشه گفت که هوراکان پرفومانته از سلاطین آیرودینامیک هستش و تا به حال هیچ هایپر کاری نتونسته سیستمی به پیشرفته گی سیستم ALA هوراکان تولید کنه که این سیستم با کمک سه ژیروسکوب میتونه این هایپر کار محبوب رو تو پیست شکست ناپذیر کنه .دقیقا مثل 918 که تو پیست نتونست پا به پای هوراکان بیاد و شرکت پورشه ناچار موند ماشین قدیمیش رو تقویت کنه که بتونه دوباره مقام رو بدست بیاره.
    ببخشید سرتون رو درد آوردم من با یه سوال از اقای Ferrari مرخص میشم.
    داداش Ferrari بنظرت چرا شرکت فراری ماشیناش رو تو پیست نوربرگرینگ تست نمیکنه؟
    لطفا جواب بده………………………………….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا