با اینکه لامبورگینی اوروس یک شاسیبلند فول سایز همچون کادیلاک اسکالید نیست اما گلگیرهای آن دارای قوسهای چرخ بزرگی است که به این ترتیب میتوانید رینگ و لاستیکهای بزرگ را زیر خودرو نصب کرده و البته نگرانیای از بابت ظاهر خودرو نداشته باشید.
البته رینگهای ۲۴ اینچی پنج پره دوبل فورجیاتو TEC 3.9 بکار رفته در این خودرو که طراحی لبه داخلی دارند ماجرای دیگری دارند و شاید لامبوی موردبحث ما اوقات سختی را داشته باشد چراکه ظاهر استوک ولی گیرای اوروس تحت تأثیر این رینگها قرار میگیرد.
رینگهای موردبحث به سری تکنیکای فورجیاتو تعلق داشته و تنها با ابعاد ۲۴ اینچی در دسترس هستند. این رینگ ساز سفارشی ظاهر محصول خود را به هر شکلی که مالک بخواهد درمیآورد و از رنگهای متفاوت برای لبههای داخلی و بیرونی استفاده میکند.
اما از نظر ما نسخهی استاندارد لامبورگینی اوروس چندانی نیازی به رینگها و کیتهای افترمارکتی ندارد چراکه خود این خودرو کاملاً گیرا و باابهت بوده چراکه اوروس در ظاهر خود از ویژگیهای طراحی سوپرکارهای این برند سود برده است.
البته برخلاف سوپرکارهای مشهور لامبورگینی، این شاسیبلند از پیشرانهی ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۶۵۰ اسب بخار و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متر استفاده کرده و نیروی این قلب آهنین از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل میشود.
همانگونه که انتظار میرود، این سوپر شاسیبلند از نظر پرفورمنس چیزی کم ندارد. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت اوروس تنها در ۳.۶ ثانیه ثبت شده و شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت آن نیز برابر با ۱۲.۸ ثانیه میباشد. حداکثر سرعت این گاو قدبلند ایتالیایی نیز برابر با ۳۰۵ کیلومتر در ساعت است.
sina7
۱۴ دی ۱۳۹۷خوشگله ولی مال خودش فوق العادس
همزاد
۱۴ دی ۱۳۹۷اصلا هارمونی نداره
لامبورگینی اوروس بدن عضلانی و توپر و برامده داره. رینکها کاملا برعکس فرو رفته و عضلانی. اصلا بهم نمیخورن
فاصله ی بین پره ها منظورم زاویه ی داخل v هست ، خیلی زیاده یا بهم چسبیده باشن یا زاویه ها کمتر باشه
Khosrow
۱۴ دی ۱۳۹۷بدنه رسما یه سور به لکسس NX زده ..
احمدرضا
۱۴ دی ۱۳۹۷“شرکت لکسس در سال ۱۹۸۹ توسط مدیرعامل وقت تویوتا؛ ایجی تویودا در ایالات متحده آمریکا راهاندازی شد”
“شرکت لامبورگینی در سال ۱۹۶۳ توسط فروچیو لامبورگینی تأسیس شد”
قضاوت با خودتون
ساسان
۱۴ دی ۱۳۹۷آره اوروس از زبان طراحی لکسس ایده گرفته…وگرنه لامبورگینیو چه به خطوط تیز و رادیکالی!!!اصن اوروس از زبان طراحی لامبورگینی فاصله داره.باید از خطوط سیال و نرم استفاده میکرد.
چرا اینقد خودتو مفتضح میکنی؟….خسته شو دیگه.بسه دیگه.بفهم چی میگی.بهت میخندن…زیر هر پست لامبو میای ازاین کامنتها دوزاری میزاری….اینقدی که تو انرژی برای کوبیدن این برند گذاشتی تو هر کار دیگه ای میزاشتی مولتی میلیاردر بودی.
Khosrow
۱۴ دی ۱۳۹۷اقای لامبو باز — همیشه عاشق لامبورگینی بودم و هستم / شما از اونایی که لامبو دمپایی هم بزنه به به میکنی / این ماشین بد نیست ولی لامبورگینی نیست / عکس اواتارت م بردار چماق بزار / مرسی ..
Khosrow
۱۵ دی ۱۳۹۷فقط تعداد کامنت هات :) ..