در غباری از شایعات، گمانهزنیها و قضاوتها، لامبورگینی دادهی مسافت سنجی اوراکان پرفورمنته را منتشر کرد. همانطور که میدانید چند روز پیش لامبورگینی ادعا کرده بود این خودرو توانسته یک دور پیست مشهور نوربرگ رینگ را در ۶ دقیقه و ۵۲ ثانیه طی کند. همین عملکرد باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شده بود.
اندکی پس از اعلام این رکورد افراد بسیاری که با جهنم سبز آشنایی دارند اظهار داشتند لامبورگینی در این رابطه تقلب کرده و برخی گفتند شاید سرعت فریم فیلم را تا حدود ۵ درصد افزایش داده است.
هرچند، مدیر تحقیق و توسعهی لامبورگینی آقای مائوریزیو رجیانی گفته که این رکورد واقعی بوده و به منظور اطمینان از آن رکورد کامل Vbox ثبت شده را تهیه کرده است. این داده نشان میدهد که رکورد پرفورمنته همان ۶ دقیقه و ۵۲ ثانیه است (۴۱۲ ثانیه در مجموع).
رجیانی همچنین تأیید کرده که این خودرو از لاستیکهای چسبان پیرلی تروفئو R در زمان ثبت رکورد استفاده کرده و البته این لاستیکها بهصورت سفارشی در دسترس هستند.
قلب تپنده این خودرو پیشرانهی ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری با قدرت ۶۳۱ اسب بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متر است. این نیروگاه باعث میشود پرفورمنته در ۲.۹ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و زمان کنده شدن آن از زمین تا رسیده به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت نیز ۸.۹ ثانیه باشد. همچنین حداکثر سرعت خودرو ۳۲۵ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.
M
۲۳ اسفند ۱۳۹۵918 تسلیت …
(ali (CHEVY NOVA
۲۳ اسفند ۱۳۹۵چند روز هست مجید ازش خبری نیست
مشغول تمیز کردن خونه برا عید هست انگار که خبری ازش نیست
مجید پاشو بیا خبر لامبورگینی هستش ها وقت برا تمییز کردن خونه هستش
NOBLE
۲۳ اسفند ۱۳۹۵.
اینجا هستم علی ، مقالات رو میخونم ، 2-3 روزه وقت ندارم کامنت ها رو بخونم و کامنت بذارم.
همیشه از حضورت در سایت خوشحال میشم.
mehran911
۲۳ اسفند ۱۳۹۵بهزاد ferrari و مهدی عزیز
بهتره بجای بحث کردن صبر کنید
.
.
دوستان عزیز ثبت این تایم توسط لامبو کار فوق العاده ای هستش و چیزی شبیه به معجزه
از طرفی نباید منتظر سیستم و یا تکنولوژی عجیبی در این خودرو باشیم به احتمال زیاد تصحیحات خاصی در این خودرو صورت گرفته و صد البته رانندگی فوق العاده ی مارکو مپلی و لاستیک های پیرلی هم شرایط رو برای به ثبت رسیدن این رکورد فراهم کرده
چیز هایی که باید منتظرش باشیم اینه که لامبو بدون تایر های جدید پیرلی چه زمانی رو ثبت میکنه و اینکه مجلات خودرو در مورد پرفورمنته چه خواهند گفت و چه زمانهایی در در پیست های دیگه به ثبت میرسونه
.
متاسفانه ما از این موضوعات اطلاعی ندارم و بحث بدون آگاهی اسمش جدله
.
نظر من اینه که دلیلی نداره سوپراسپرت ساز معروفی مثل لابو با یک دروغ همه چیزشو زیر سوال ببره
.
زمان همه چیزو مشخص میکنه
KING 918 (سلطان اشتوتگارت)
۲۳ اسفند ۱۳۹۵خب البته 918 با لاستیک های استاندارد خودش رکورد زده بود به راننده هم بستگی داره البته ارتفاع از سطح دریا چمیدونم اب شدن یخ های قطبی وزش باد در اون روز نیروی گرانش فاصله ماه تا زمین در اون روز رکورد 918 هیچ کدوم خوب نبودن نمیخوام باور کنم :-( لعنت به لامبو
مجیدو ببینم جفت پا میرم براش ………
Mahdi DODGE
۲۳ اسفند ۱۳۹۵واقعیت تلخه اما باید قبول کنی
همونطور که 918 اومد و رکورد یکی دیگه رو شکست
یکی دیگه هم میاد رکورد لامبو رو میشکونه
و این چرخه ادامه داره
شایعاتی درباره شکسته شدن رکورد لامبو هست تا ببینیم چی میشه
به شخصه دوست دارم رکورد دست ایتالیایی باشه تا المانی
mehran911
۲۳ اسفند ۱۳۹۵محمد رضا جان
راستش من فکر میکردم زودتر از اینها این رکورد شکسته بشه
به شخصه دوست داشتم فراری مرسدس و یا لامبو رکورد رو بزنن که لامبو زد
البته چیزی نمونده که مرسدس با project one جهنم سبز رو به خاکستر تبدیل کنه
روزی رو میبینم که جانشین 918 دوباره رکوردار این پیست بشه
KING 918 (سلطان اشتوتگارت)
۲۴ اسفند ۱۳۹۵اخ گفتی ……….
ایشالا با جانشین 918 جهنم سبز رو درو میکنیم
بهزاد
۲۳ اسفند ۱۳۹۵خب در وهله ی اول مشخص شد که تایرها خیابانی نبوده و مخصوص پیست!
حالا این شرکت اگر لطف کنه نمودارهای قدرت و گشتاور خودرو را نیز اعلام کنه بد نیست! چون امکان نداره بدون دستکاری اونها که مخصوص پیست برنامه ریزی شده این رکورد ثبت بشه.
کلا منتظر آزمایش و تست عامل سوم هستیم!
OMID-LAMBO
۲۳ اسفند ۱۳۹۵یه بزرگی بود و الانم هست که میگفت آب رو بریز اونجا که میسوزه … منم همین جمله رو برای شما بکار می برم !
مگه سر مهندس تیم فرمول یکی که نمودار قدرت و گشتاور میخوای ؟
:|
Parvaz
۲۳ اسفند ۱۳۹۵دعوا نکنید، یار کشی کنید گل کوچیک بزنیم !!! آلمانی بازها یه تیم ایتالیایی ها یه تیم!!!
sina
۲۳ اسفند ۱۳۹۵دوستان بیایید بازنده های خوبی باشیم.
شخصا بعنوان یه طرفدار پورش تبریک میگم.
mohammadreza
۲۳ اسفند ۱۳۹۵هرچی هم که بگن نمیتونم باور کنم پرفورمنته 36 ثانیه تو هر دور سریعتر از نسخه استاندارد باشه
36 ثانیه خیلیه اگه فرمول 1 نگا کنید میدونید ماشینی که 10 ثانیه عقب تره اصلا تو کادر دیده نمیشه دیگه خودتون حساب کنید هر دور 36 ثانیه چقدره
mohammadreza
۲۳ اسفند ۱۳۹۵تو پیست بحث صدم ثانیست
ولی اینطور که معلومه لامبو تو کار دقیقست
saied
۲۳ اسفند ۱۳۹۵چی بگم والا. تبریک میگم بهتون
Gtr
۲۳ اسفند ۱۳۹۵خوشحالم که لامبورگینی ثابت کرد این رکورد الکی نبوده
مرسی ایتالیا ❤❤
ونوم اف ۵
۲۳ اسفند ۱۳۹۵چند روز دیگه تحویلش شروع بشه معلوم میشه اونوقت نشریات حسابی تستش میکنن و اگه واقعا رکورد رو زده باشه خیلی کار بزرگی کرده
shirko
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ایول داره لامبو همه رو خجالت زده کرد .
mans
۲۳ اسفند ۱۳۹۵حالا اگه فراری 488 یا 911turbo s بود هیچکس تعجب نمیکرد همه میگفتن به به وچه چه هیچکس هم اسناد نمیخواست نه نمودار گشتاوری و نه vbox
شک نکنید این اعداد کاملا واقعیه
این دیگه مصرف سوخت و گاز های تولیدی نیست که کمپانی به آوازه ی لامبو بخواد دست ببره تو اعداد
ناجور بو سوز میاد
NOBLE
۲۳ اسفند ۱۳۹۵.
دوست عزیز میدونم حس و حالت چیه ، فقط یک توصیه بهت میکنم ، نیاز نیست همه ی کامنت های صفحات پدال رو بخونی. بعضی ها با تعصب بی منطق و اطلاعات ناقصشون فقط اعصابت رو خراب میکنن ،
ونوم اف ۵
۲۳ اسفند ۱۳۹۵برادر لامبو هم خیلی متبحر هست و حتما توانایی فنی داره با یه مدل جدید حتی رکورد پیست رو جوری بشکنه همه انگشت به دهن بمونن ولی بحث سر اینه که اخه با چند اسب بخار تقویت موتور و یه سری تغییرات جزیی شاید تا پنج ثانیه بشه رکورد رو بهبود داد ولی بیشتر از این مشکوکه
Mostafa
۲۳ اسفند ۱۳۹۵خیلی دوستان نظرشون زود تغییر میکنه همین چند روز پیش بود که پدال پستی در مورد احتمال دروغ بودن تایم لامبو گذاشت خیلی از دوستان کامنتهای عجیبی بر قطعی بودن دروغ لامبو گذاشتن که مگه میشه تایم 918ی لامبو 600 اسبی بزنه
Ferrari
۲۳ اسفند ۱۳۹۵در اون پست گفته شد که 918 در 42 بخش پیست برتر بوده هوراکان پرفومانته در 21 بخش و در 20 بخش هم مساوی بودن ضمن اینکه در مسیر های مستقیم این 918 بوده که شتاب گیری سریعتری داشته . حتی اونتادورsv هم نسبت به هوراکان پرفورمنته سرعت متوسط بالاتری داشته. همین الانشم. چیزی ثابت نشده فقط یکی از مقامات لامبورگینی گفته تقلب نکردیم. اما ثابت شد که تایرهای این ماشین مسابقه ای بودن.
این داستان ادامه دارد…
OMID-LAMBO
۲۳ اسفند ۱۳۹۵شماها چرا نمیخواین حقیقت رو باور کنین یا چشاتونو باز؟؟؟
(البته از اسمت معلومه که بخوای هم تمیتونی باور کنی!)
تایرهای چسبان پیرلی تروفئو آر که به صورت سفارشی قابل دسترس هستند
یعنی میتونی سفارش بدی و تو خیابون باهاشون رانندگی کنی !!!!!!!!!
پاگانی هوآیرا تو تست تاپگیر از تایرهای غیرخیابانی مخصوص پیست استفاده کرد یکی نیومد بگه بهشون بالای چشتون ابروعه
الان لامبو یه رکوردی زده و همه تو بوق و کرنا میکنن ای داد این تقلبه یا واقعی نیست یا دوباره باید تست بشه !
حقیقت رو باورکنیم حتی اگه تلخ باشه !
مرسی !
اه
Ferrari
۲۳ اسفند ۱۳۹۵دوست عزیز فقط ادمایی که میترسن گند یه چیزی دربیاد میگن تمومش کنید و قبول کنید و این حرفا. خیلی مسخرست که کمپانی ها. دیگه میان حدودا یک میلیارد هزینه میکنن هایپرکار میسازن با اون سطح از تکنولوژی بعدش میان نوربرگ رینگ رکورد میزنن اما یه مدت بعد یه ماشین تولید انبوه با 640 اسب قدرت و600 نیوتن متر گشتاور میاد 5ثانیه سریعتر رکورد میزنه. دوست گرامی پست قبلی رو مطالعه کن خیلی از کارشناس های خبره گفتن محاله همچین چیزی و کلی برسی کردن این حرفو زدن. شما اگه مدرکی داری رو کن نداری چیزی نگو ضمنا یکم متشخص باش ضرب المثل هاتم براخودت نگه دار.من فقط مثل تو ساده لوح نیستم
NOBLE
۲۳ اسفند ۱۳۹۵.
منم جزو اون کسایی که گفتن لامبورگینی دروغ گفته بودم ؟؟!؟
هیچ وقت نبودم
لامبورگینی کارش درسته، ممکنه مثل فراری سر و صدا و جیغ و داد نداشته باشه اما خیلی بهتر از فراریه.
Ferrari
۲۳ اسفند ۱۳۹۵نه دوست عزیز اینطوریم که شما میگی نیست. حتی نمیتونید برتری هوراکان پرفورمانته رو ثابت کنید. شما فقط بلدین در جواب منتقدان حرفای الکی بزنید در حالی که خودت متاسفانه بعضی جاها به شدت بی منطق میشی. حرف بعضی دوستان که دنبال دلیل هستن اعصاب خورد کردن نیست اونها ساده لوح نیستن و چون شما جوابی براش ندارین اعصابتون خورد میشه . یکی از دوستان فرمودن که استتار بخاطر این بوده که چهره ی ماشین لو نره و این طبیعیه چون پریوس هم استتار میکنه تا طراحیش لو نره. اما حتی یکم فکر نمیکنن که چرا یه ماشین که هنوز رونمایی نشده میره پیست و رکورد میزنه . همه کمپانی ها اول معرفی میکنن اتومبیلشونو بعدش میبرن پیست رکورد میزنن. کمپانی ای که ریگی به کفشش نداره هیچوقت با استتار رکورد نمیزنه.
NOBLE
۲۴ اسفند ۱۳۹۵.
دوست عزیز رکوردی که ثبت شده ، همه قبول کردن ، لامبورگینی فیلمش رو ارائه کرده و …. شما قبولش نمیکنی.
بعد انتظار داری من بیام 1000 ساعت وقت ارزشمند خودم و کاربران پدال رو حروم کنم ، 10000 تا کامنت بذارم تا به شما برتری های لامبورگیینی رو اثبات کنم ؟؟(بعد از 1000 ساعت هم تقریبا مطمئنم قبول نمیکنی). که چی بشه ؟ فکر کردی من بیکارم ؟ یا خیلی حوصله دارم؟
نه عمو جان. بحث های خیلی مهم تری در پدال هست.
میخوای برتری های لامبورگینی رو قبول کن میخوای نکن ، برای من و بقیه مهم نیست.
ساسان
۲۳ اسفند ۱۳۹۵بابا میگه لاستیک به صورت سفارشی و آبشن دردسترس مشتریه….ملت میتونن بخرن!!..خود شرکت با سرملایه گذاری این مدل تایرو توسعه داده توپیرلی…عوض تحصین…
واقعا”قدم بزرگی بوده هوراکان پرفورمانته…سوپرلجرا چی میشه دیگه…احتمالا”سوپرلجرا باهمبن تکنولوژی وکاهش وزن تا100کیلو وقدرت660اسب بخار….قاتل هایپرکارها میشه..بیصبرانه منتظرفیلم تستش تو گرند تور هستم….
Ferrari
۲۳ اسفند ۱۳۹۵این همون سوپرلجراست که منتظرشی . بعدشم مگه تایر های مسابقه غیر قابل سفارشه ؟؟
OMID-LAMBO
۲۳ اسفند ۱۳۹۵شمایی که می فرمایید کارخونه ها میلیون ها دلار خرج میکنن و هایپرکار میزنن
یه مثال ساده بزنم که همه چیز به میلیون ها دلار خرج کردن یا پشتوانه ی فرمول یکی یا لمانزی نیست !!
کارخونه ای مثل بوگاتی مجموعه ی مادری مثل فولکس واگن پشتشه و حتی ویرون با اینکه تولیدش بیشتر از سود ; ضرر داشت ولی باز خرج کردن و تولید شد حالا یه کارخونه ی کوچیک و خصوصی سوئدی (کونیگ زگ) تونسته بوگاتی رو شکست بده . حداکثر سرعت رو نمیگم چون تست رسمی از کونیگ زگ نشده ولی تست 0-300-0 رو تو کتاب گینس هست .
طرفدار متعصب و کورکورانه ی لامبو نیستم و غیرلامبورگینی ام که بتونه این رکورد رو بزنه تبریک میگیم بهش …
Ferrari
۲۳ اسفند ۱۳۹۵دوست عزیز فولکس پول رویا پردازی خودش رو پرداخت کرده . مسلما ساخت ماشینی مثل ویرون و شیرون هزنه های تحقیق و.توسعه ی گزافی روی دست فولکس گذاشت. توسعه ی موتور w16. سیستم انتقال قدرت خیلی مسائل دیگه هزینه ی تولید این اتومیل رو بالابرده درحالی که فقط به جنبه . لوکس بودن و شتاب و حداکثر سرعتش توجه شده همین و بس. گونیخزگ هم همینطور. با اینکه وزن کم.و قدرت بسیار بالایی داره اما در عمل اون چیزی نیست که شما فکر میکنید مثلا گونیخزگ وان در پیستی مثل سوزوکا فقط 1:30 ثانیه سریعتر از نیسان GTR بوده. یا نسبت به فراری f40 در همون پیست حدودا 8:30 ثانیه سریعتر بوده در حالی که بین این دو اتومبیل حدودا 30 سال فاصلست و مشخصات گونیخزگ خیلی بهتره
ساسان
۲۳ اسفند ۱۳۹۵طبق روال محصولات لامبورگینی مدل پرفورمانته با سوپرلجرا دومحصول مجزان..همون طور که برای لامبورگینی گالاردو هم مدل سوپر لجرا داشتیم هم پرفورمانته…اگرموضوعیو نمیدونید بپرسید قبل از حکم صادرکردن
Veneno
۲۳ اسفند ۱۳۹۵شما ها نمیخواین قبول کنید که امسال سال لامبورگینی هست
امسال لامبورگینی تونست رقیب های خودش رو شکست بده [البته نمیگم برا همیشه]
امسال لامبورگینی پیروز میدان شد.پس به جای اینکه دنبال چیزهای تقلب بگردید یا بگید لامبورگینی تقلب کرده کاملا اشتباهه و شرافت شرکت خودروسازی لامبورگینی رو زیر سوال ببرید تبریک بگید و اینو بدونید که هر خودرویی میتونه رکورد بزنه
مهدی
۲۳ اسفند ۱۳۹۵بحث حساب دو دوتا چهارتاست. این ماشین با این موتور و سیستم تعلیق قابلیت اینو نداره سریعتر از 918 باشه . چیزی که مشخصه اینه که بلاخره این ماشین میاد تو بازار و تو چنتا پیست دیگه هم تست میشه و میبینید این رکورد دور از واقعیت هست. تو کلیپ مقایسه تایم هوراکان با 918 تو بعضی از نقاط مسیر تفاوت سرعت این دو ماهشین بالای 15-20 کیلومتر بود به نظرم لامبو با این کار عوام فریبی میکنه
بهزاد
۲۳ اسفند ۱۳۹۵دوست گرامی ما نمیگیم رکورد زدن کار بدیه یا نباید رکوردها جابه جا بشن!
حرف ما اینه که همون مدل خیابانی که تولید شده بیاد رکورد بزنه نه اینکه یک تیم کامل با تعدادی نفرات و خودرویی که با استتار وارد شده بدون اینکه معلوم بشه از چه تایری استفاده میکنه یا سیستم تعلیقی که امکان داره کاملا مسابقه ای باشه و کارهایی که میشه در ecu کرد تا مثلا چند درصد قدرت و گشتاور بالاتر بره و …بیاد و رکورد خودروهای خیابانی را جابه جا کنه!
OMID-LAMBO
۲۳ اسفند ۱۳۹۵نابغه ی قرن 21 !! ماشین با استتار وارد میشه تا شکل نهاییش مشخص نشه
تویوتا پریوس رو استتار میکنن . دیگه اینجور ماشینا جای خودشو داره .
در ضمن منظورت از تیم کامل و… چیه که میگی ؟ مگه پورشه با بچه محلاش اومده و زمان زیر 7 زده ؟
اگه قرار بود سیستم تعلیق و تایرها و حتی نوع موتور مسابقه ای باشه دیگه چرا پرفومانته رو آوردن ؟ هوراکان جی تی 3 که 620اسب بخار داره رو میاوردن و زمان ثبت میکردن.
در ثانی موتور این ماشین نوبل یا 12 سیلندر مثل ولکان نیست که بخوای گشتاور و قدرت موتور رودستی تغییر بدی . موتور هوراکان به حداکثر قدرت و گشتاور مورد نظر کمپانی رسیده.
اینهمه حرص و جوش برای چیه نمیدونم ؟
بهزاد
۲۳ اسفند ۱۳۹۵بیبین دوست دانشمند یکی از مراکز اصلی تست خودرو در اروپا همین پیست هستش و بسیاری از خودروهای حاضر در اونجا با استتار تست میشن و ممکنه صدها دور و چندین هفته اونجا حضور داشته باشن ولی این فقط بعد ظاهری قضیست که دانشمندانی مثل شما در این همه ابعاد فقط یک بعدشو میبینه که کاملا طبیعیه و بحثی راجبش نیست!
وقتی یک خودروساز یک محصولشو اونجا میبره فقط برای رکورد زدن نیست و تست های کلی شاملش میشه مثلا میاد چند نوع کمک فنر یا سیستم تعلیق تست میکنه تا ببینه خودروشون با کدام نوع چه نوع عملکردی داره یا لنت و سیستم ترمز یا انواع تایر و عملکرد و هماهنگی گیربکس در شرایط سخت و پر چالش و انواع دیگر آزمایشات.
اسپرت سازانی هم هستند که میان چالش های دیگری را آزمایش میکنند و یکیش همین تنظیمات مربوط به ecu هست تا بتونند به بهترین شکلش برسند و همین کار را شرکت های تیونینگ هم انجام میدهند ولی به خاطر شرایط آلایندگی و مالیاتی برای فروش، شرکت مادر و سازنده طبیعتا نمیاد بیشترین قدرت و گشتاور را از انجین بگیره ولی ممکنه برای رکورد زدن دست به اینکارا بزنه!
خلاصه ی کلام رکورد زدن اگر بعد از معرفی محصول صورت میگرفت وجه ی دیگری داشت و محصول نهایی خودرویی هست که برای خیابان مجوز گرفته و در مرحله ی استتار امکان هر نوع دستکاری وجود داره و تمامیه صاحب نظران خودرویی با این رکورد کنار نیومدن و حق هم دارن!
ساسان
۲۳ اسفند ۱۳۹۵خب بنده خدا ٍ تغییرتنظیم ECUتو خودروها ی تولیدیم امکان پذیره کاری برای شرکت نداره…تمام مساعلی که تو میگیو درخودرو های تولیدیم میشه اعمال کرد..وتمام خودرو سازا میتونن انجام بدن قبل رکورد…تو سوزنت رو لامبو گیرکرده چون به هرقیمتی میخوای قبول نکنی
ساسان
۲۳ اسفند ۱۳۹۵امیدجان بیخیال.این بنده خدارو اگرببرن پشت همین ماشین بنشونن وخودش رکوردو بزنه فک کنم پیاده شه بگه شرکت با مسئولان پیست تبانی کردن و کف پیست رو چسب ریختن واسه چسبندگی بیشتر!!!…این جمله رو چندین بار تکرار کردم و الان جاداره بگم: کسی که نخواد موضوعیو قبول کنه اینقدر روزنه وجود داره که قبول نکنه…دیوارحاشا بلنده…
بهزاد
۲۳ اسفند ۱۳۹۵دوست گرامی یا دوستان گرامی اگر موضوعی که روشنه نمی بینید دیگه چرا از روش حمله به شخص استفاده میکنید ، مگه در عکس این ماشین اون آدمهارو نمی بینید که حدود 20 نفر هستند؟
یک تیم کامل که هرکدامشون حتما مهندسان خبره ای هستند و دقیقا مثل یک تیم مسابقه ای کامل مشغول ارتقاء این خودرو با تمام توان برای ثبت رکورد.
مشکل شما اینه که فکر میکنید تمامیه سازندگان از این کارا میکنند و پیست نوربرگ رینگ هم یکسری قوانین سخت گیرانه داره و اونجا ایستادن و قبل رکورد گیری از خودرو آزمایش میگیرن و کلا خارجی ها مو لای درز کارشون نمیره و درست و پاکن و نه تو کار دستکاری ecu هستن نه امکانش هست از سوخت مخصوص با اکتان بالا استفاده کنند و تایرشون استاندارده و همونی هست که همه استفاده میکنند و اصلا هیچ فردی حق صحبت راجب این رکورد نداره!
ما که مخالفت یا پدر کشتگی با این خودرو و شرکتش نداریم و زمانی که محصول نهایی دوباره تونست به این رکورد برسه بهتون تبریک میگیم.
مسیح
۲۳ اسفند ۱۳۹۵دوستمون میگن چون بیست نفر اونجا وایسادن رکورد تقلبیه یا ماشین دستکاری شده
راست میگن، بقیه شرکتا، ماشینو میدن یه کسی که تحت تعلیم رانندگی تست کنه تو نوربرگرینگ :))
فقر اطلاعاتی خیلی چیز بدیه
دوستان نمیدونن که تو اون قسمت تاپ گیر که اونتادور و مکلان 12-c و نوبل رو برده بودن برا تست، همه تیم مهندسیشونو فرستادن
فقر اطلاعاتی خیلی بده
NOBLE
۲۴ اسفند ۱۳۹۵زمانی که لافراری هم 0 تا 300 رو در 15 ثانیه پر کرد و بعدش به من ثابت کردی در ثبت این رکورد ecu و ccu و icu !!! ماشین دستکاری نشده و اکتان بنزین هم استاندارد بوده ، اون وقت من قبول میکنم ارزش لافراری به خاطر تبلیغات نبوده.
بهزاد
۲۴ اسفند ۱۳۹۵مجید جان شما که کلا از مرحله پرتی. آخه داداش موضوع رکوردگیری با پوشش و یک تیم کامل چه ارتباطی با صفر سیصد یک خودروی دیگه داره.
اگه چیزی بلدی (اگر) رو کن اگر هم نمیتونی یک اتفاق و تجزیه و تحلیل کنی به شقیقه نزن عزیز دل.
شما در اولین پست این رکورد در جواب بنده که گفتم از تایر پیست و مسابقه ای استفاده کرده شما با اون همه عقبه اومدی فرمودی این پیست دارای پیچ های زیادیه و تایر مسابقه ای به دردش نمیخوره!
با این اوضاع و احوال شما که حتی نمیدونید تایر مسابقه ای یا race باعث چه اتفاقی میشه انتظاری هم از شما نیست و کلا یک صفر سیصد یاد گرفتید و مثل یک ماشین اونو تکرار میکنی.
Veneno
۲۳ اسفند ۱۳۹۵شماها نمیخواین قبول کنید که لامبورگینی پیروز شده و شرافت لامبورگینی رو زیر سوال نبرید و به جای اینکه به دنبال تقلب بگردید که نیست تبریک بگید و هیچ وقت یه رکورد واسه همیشه نمیمونه ولی امسال سال لامبورگینیه و باید این رو بپذیرید و اینو بدونید که لابورگینی هیچوقت تقلب نمیکنه و همه ی ایتم های خودش رو در اختیار مردم میزاره
NOBLE
۲۳ اسفند ۱۳۹۵.
میدونستم لامبورگینی هیج وقت طرفدارانش رو ناامید نمیکنه.
من به قدرت این شرکت در مقابل رقیبان ایمان داشتم ، دارم و خواهم داشت.
هیچ خودروسازی برام لامبورگینی نمیشه.
John
۲۳ اسفند ۱۳۹۵تبریک به همه ی طرفداران لامبو
شاهین
۲۳ اسفند ۱۳۹۵اول از همه تبریک به خودرو ساز سوپر اسپرت ک هاپر هارو ی تنه سرویس کرده!
دوم اینکه توضیحات کامل رو شد و الانم میخوام ببینم حرف بقیه دوستان چیه راجب لامبورگینی؟!
تنفس طبیعی اومده توی میدون داره نعره میکشه نفسش گرم پورشه و فراری و بنز و … هم تنفس طبیعی دارن یاعلی رو کنن رکورد بزنن ماهم طعم سوزش رو بچشیم.
برسه روزی که لامبو بخواد توربو و فیلتر هوای اسپرت و شمع سوزنی و حذف کاتولیست و … (مسخره) بکار ببره اونوقت حال روز رقبا دیدنیه. پحححححح شاد باشید فعلا با اینکه با این خبر رکورد زنی شادی کردن بی مورده صرفا
vahid 956
۲۳ اسفند ۱۳۹۵کجا میری برادر بایست اگر هم واقعی باشه این رکورد بدون کمک تکنولوژی آئودی و به تبع اون فولکس عمرا نمیتونست همچین رکوردی بزنه شک نداشته باش
شاهین
۲۳ اسفند ۱۳۹۵آئودی و فولکس واگن میان واسش طرح میریزن ک ماشین چی بسازه؟! خودش طراح ارشد نداره این شرکت؟!فولکس و آئودی اگه بلدن گندای خودشونو جمع کنن.اون از فولکس و آلایندگیش.آئودی هم خیلی بلده ی سوپر اسپرت بسازه بجز آر8 دیگه موتور لامبو رو نزاره روش همون موتور آر اس7 رو بزاره ک توربو هم داره.الکی سنگ این دو تا کمپانی رو نکوبید تو سر لامبو.قرار نیست چون ساپورت مالی میکنن دیگه همه اسم و رسم واس این دوتا کمپانی باشه که!!!
لامبو درحال حاضر داره با دوتا مدل پایه اونتادور و هوراکان مانور میده و شاخ بازی درمیاره بقیه چی؟!!!
شاهین
۲۳ اسفند ۱۳۹۵خدارو شکر با این همه پیشرفتی که لامبو کرده دیگه میتونه مستقل کار کنه نیازی به شرکت مادر نداره
NOBLE
۲۴ اسفند ۱۳۹۵.
پس تکنولوژی پورشه هم با همکاری فولکس واگن و تمام زیر مجموعه هاش (از جمله ائودی و لامبورگینی) به دست میاد. (همکاریه دیگه.)
مهدی
۲۳ اسفند ۱۳۹۵اینکه مدیر تحقیق و توسعه لامبو بخواد ظنی که نسبت به تایم ماشینشون وجود داره رو با گذاشتن نمودار vbox از بین ببره خیلی عجیب و بچگانه هست! نموداری که از vbox گرفته میشه به راحتی قابل تغییر هست جوری که شما میتونی مثل خمیر باش بازی کنی!
اما چیزی که قابل تغییر نیست کیلومتر دو خودروی 918 و هوراکان هست که تو مسیرهای مستقیم فاصله 918 با هوراکان فاحش بود و در خروج از پیچها هم بدون شک 918 با 1300 نیوتون گشتاور روی چهار چرخش اگه بهتر نباشه بدتر نیست!!
وقتی این چیزها رو میبینیم که نمیشه در آخر گفت هوراکان سریعتره! مثل اینکه بگیم 2+2=5 میشه
OMID-LAMBO
۲۳ اسفند ۱۳۹۵داداش داری اشتباه میگی !!
گشتاورش 800 تاس نه 1300 !!!
Ferrari
۲۳ اسفند ۱۳۹۵دوست عزیز گشتاور 918 حدودا1280 نیوتن متره که 540 تا توسط موتور درون سوز تامین میشه بقیه توسط موتورهای الکتریکی. ضمنا برای حرفها و ادعاهاتون سند رو کنید . حتی خودتون هم نمیدونید چه اتفاقی افتاده یه نگاه به کامنت هاتون بندازید،جواب هر کامنت منطقی رو با تمسخر دادین. اگه اطلاعی ندارین حداقل خودتون رو اینطوری ضایع نکنید. براخودتون زشته.
NOBLE
۲۴ اسفند ۱۳۹۵.
دوست عزیز یه نگاه به کامنت های خودت بنداز ، در همه ی کامنت های شما تعصب موج میزنه.
نمیخوای قبول کنی فراری از لامبورگینی عقب افتاده ، میدونم عزیزم ، حقیقت بعضی وقت ها تلخه.
NOBLE
۲۴ اسفند ۱۳۹۵.
مشکل دوستمون مهدی میل کردن نسبت اعتماد به نفس به سطح اطلاعاته به سمت بی نهایته. (البته تعصب هم مسلما تاثیر گذار بوده)
یکی نیست بگه آخه ما از مهندسی این ماشین ها چی می فهمیم.
سهيل
۲۳ اسفند ۱۳۹۵من طرفدار لامبورگینیم ولی باور نمیکنم
ساسان
۲۳ اسفند ۱۳۹۵این رکورد به زودی توسط هایپرکارهای آستون مارتین و مرسدس شکسته میشه به احتمال قوی اونم با اختلاف زیاد…اما هرگزنتیجه ی زحمات سایر شرکتهارو با توهماتمون زیرسوال نبریم.
NOBLE
۲۴ اسفند ۱۳۹۵اما اون هایپرکار ها چندین میلیون دلار قیمت دارن
رضا
۲۴ اسفند ۱۳۹۵مگه برای رکورد شکنی قیمت ماشین شرطه؟؟؟
NOBLE
۲۴ اسفند ۱۳۹۵واسه من مهمه.
چون پولم بی نهابت نیست
mohsen.b
۲۳ اسفند ۱۳۹۵یه کمپانی هیچوقت خودشو بخاطر ثبت رکورد خراب نمیکنه شک نکنین که واقعیت داره چون ممکنه لامبو بخاطر فرز بودن و هندلینگ بالا و هماهنگی گیربکس و موتور سر پیچ ها از رقبا بهتر عمل کرده باشه-به هر حال لامبورگینی ادعا نکرده که تو خط مستقیم از 911 یا 918 سریعتره.اینکه یه کمپانی خودروش تو نوربرگ رینگ کند تر از دیگریه دلیلی بر بدتربودن خودرو نیست.لامبورگینی فراری پورشه و آستون و مرسدس و ب ام و …کمپانی های بزرگی هستن بهشون باید احترام گذاشت واقعا.
بهزاد
۲۳ اسفند ۱۳۹۵بهترین کاری که لامبورگینی میتونه برای از بین بردن شایعات کنه خودروی نهایی که در ژنو معرفی شده را یکبار دیگه ببره پیست.
البته یکی از خودروهایی که در نمایندگی هست به صورت رندم انتخاب کنه تا این پرونده بسته بشه.
OMID-LAMBO
۲۳ اسفند ۱۳۹۵این کار لامبورگنی یعنی کلاه گذاشتن سر مردم که بیاد با یه ماشین ارتقا یافته تر از پرفومانته رکورد بزنه وقتی میخواد ماشینو بفروشه بیاد ارتقاشو کم تر کنه و بفروشه !
گل من ! عزیز ! نه تنها پورشه حتی پاگانی هم وقتی میخواست زوندا آر را ببره پیست مهندساشو با خودش برد حالا درسته زوندا آر خیابانی نیست ولی منظورم استفاده از مهندسا و منابع انسانی شرکت برای ارتقا و تبلیغ محصولشونه … اینو مطمئنه مطمئن باش که هوراکان پرفومانته ای که استتار شده همونی هست که تو نمایشگاه ژنو دیدی و اگر قرار بر دستکاری سیستم تعلیق یا هرچیزی بوده (که نیست ) میتونستن بدون استتار انجامش بدن !
موفق باشید
بهزاد
۲۴ اسفند ۱۳۹۵دوست گرامی خودتون سوال میکنید بعد در ادامه به خودتون جواب میدید بعد با مظلوم نمایی از این شرکت ها دفاع میکنید و اگر پدال کمی آزادتر بود حتما از شرمندگی ما و سایر دوستان در می اومدید.
الان خود کمپانی فهمیده چه اتفاقی افتاده و اومده یک نمودار که شما همین الان هم میتونی یکیشو دستکاری کنی، نشان میده!
همه ی منتقدا نمیگن که لامبو داره دروغ میگی و درخواست دارن که یکی از نمونه های نهایی وارد پیست بشه با همان راننده و رکورد بزنه این که این همه دعوا نداره.
V.m
۲۳ اسفند ۱۳۹۵لامبو کارش درسته اگه فراری این رکورد زده بود زمین وزمان بهم میدوختید قبول کنید دست بالای دست زیاد مخصوصا لامبورگینی باشه
Veneno
۲۳ اسفند ۱۳۹۵لامبورگینی هیچوقت سر مردم کلاه نمیزاره و این جمله شرف غول خودروسازیه لامبورگینی رو زیر سوال میبره و بدترین جمله برایش هست لامبورگینی همیشه رو ماشینایی که میسازه از همه نظر روش کار میکونه نه فقط سرعت بلکه از همه نظر. لامبورگینی همه ی ایتم هاش رو در اختیار مردم میزاره و اگر خریداری سفارشی دوست داره لامبورگینی براش سفارشی ماشین میزنه مثل اونتادور منصوری که سفارشیه و ۱۶۰۰ اسب بخار قدرت داره و بیش از نصف بدنه از فیبر کربنه و این الکی نیست و همه جا خبرش هست
لامبورگینی هم سفارشی میزنه و هم کارخانه ای
رضا
۲۴ اسفند ۱۳۹۵((لامبورگینی هیچ وقت سر مردم کلاه نمیذاره)) لامبورگینی مال فولکسه ، فولکسم سابقش خرابه.
Veneno
۲۴ اسفند ۱۳۹۵لامبورگینی غول خودروسازیه و شکی درش نیست و من به قدرت این ماشین در مقابل رقیبانش ایمان دارم و خواهم داشت
هیچ ماشینی برام بهتر از لامبو نبوده ولامبورگینی در هر شرایط ماشینای خیلی خوبی میسازه
در بدترین شرایت میورا ،افسانه ای خاص و جاویدان رو ساخت
در شرایط بهتر کونتاش و دیابلو که افتخارات بزرگی بدست اوردن و همچنین میورا که افتخارات بسیاری بدست اورد
مهدی
۲۴ اسفند ۱۳۹۵جناب مسیح اگر کسی حرفی میزنه با لامبو پدر کشتگی نداره صرفا روی تجربه دیدن تایمهای مختلف از پیستهای مختلف ابهام پیش میاد که همچین تایمی وجود خارجی نداره شما هم جای خود شیرینی و تیکه انداختن به جای اینکه صرفا توجه کنی به چنتا فریم وصله و پینه شده مغزت رو به کار بنداز. کدوم ماشین نه فقط از خود شرکت لامبورگینی بلکه هر شرکتی بعد از بهینه سازی های تقریبا جزعی خیلی ییهو تایمش توی یک پیست 36 ثانیه کاهش پیدا میکنه؟؟؟
همون اونتادور sv چطور میشه که توی نوربرگرینگ تایم زیر هفت دقیقه میزنه و فاصله 22 ثانیه ای با ماشینی مثل 488 ایجاد میکنه در حالی که توی بقیه پیستها یا شکست خورده یا اختلافش کمتر از یک ثانیه بوده؟! هزارتا مهندس خبره چندسال میفتن رو همدیگه که فرضا ماشینی بسازن که توی پیست 2 ثانیه سریعتر از نسل قبلش باشه بعد لامبو با دستکاری تو سیستم اگزوز و ای سی یو و بهینه کردن تعلیق و دفیوزر تایم ماشینش رو 36 ثانیه میاره پایین؟؟
Veneno
۲۴ اسفند ۱۳۹۵چرا بحثو میکشونید به اونتادور؟ این ماشین سبکتره و تو مهندسی بهتره
برو خدا رو شکر کن که سستو المنتو تو این پیست نبوده و زمان نداره وگرنه سریعترین بود و سستو المنتو تو ۲۰۵ ثانیه از صفر یه صد میرسه از لحاظ مهندسی هم بی نظیره
این ماشین با راننده ی خوبی بوده و خودش هم خوب بوده
دیگه بهونه ی الکی واسه خودت جور نکن و هر ماشینی میتونه رکورد بزنه ولی فعلا رکورد دست لامبو هست و شما نمیتونی با در نظر گرفتن اسب بخار یا ماشینی که قبلش تایم زده نظر بدید
شما فقط داری حرس میخوری که چرا تایم دست لامبو هست
هوراکان پرفورمنته ماشین خیلی خوبیه و راننده ی خوبی هم روندتش
هر رکوردی تا اخر که باقی نمیمونه و بلاخره شکسته میشه
mans
۲۴ اسفند ۱۳۹۵آقا یه سوال چرا تایم p1 و laferarri و تا حالا کسی اعلام نکرده؟
در ضمن یک ماشین تو هر پیستی عمل کرده متفاوتی داره چون هر پیست شرایطه خاصه خودش و داره ولی نورنبرگ چون بزرگ و تقریبا همه نوع پیچ و مسیره مسقیمی داره ملاک خیلی خوبیه
حالا دلیل نمیشه اگه این ماشین بیاد و یه تایم ضعیفتر از 918 تو یه پیسته دیگه بزنه شروع کنید که آره دیدید که اون تایم دروغه
چیزی که مشخصه قدرت لامبو هست که داره همه معادلات و جا به جا میکنه
موضوع دیگه شما به aventador sv دقت کنید با اون وزن و hp که ضعیفتر باز به نسبت تایم خوبی تو نورنبرگ زده با اون اختلاف کم حالا این ماشین هم سبکتر هم کوچکتر قطعا تو پیست حرف واسه گفتن داره
مهدی
۲۴ اسفند ۱۳۹۵جناب مسیح عزیز شما ظاهرا تازه تشریف اوردین توی این سایت و یه مقدار تند میرین جوری از کاخ ارزوها و … حرف میزنید انگاربا تایم لامبو یا هر ماشینی چیزی قراره به شما یه کس دیگه توی این سایت برسه اینطور حرف زدنتون با عرض پوزش نشون میده سن و سال کمی دارین و البته سواد چندانی هم در مورد خودرو ندارین
مهدی
۲۴ اسفند ۱۳۹۵دوست عزیز من چندین ساله تو این سایت هستم اما همیشه پست نمیذارم اصلا به اون چیزایی که شما فکر میکنی من فکر نمیکنم کلا نوع حرف زدنتون درست نیست اون هم وقتی که طرف مقابلتون رو نمیشناسید