جایگزین لامبورگینی گایاردو به تدریج در حال برون آمدن از پرده است. کابررا که بر اساس تصاویر جاسوسی و اطلاعات موجود توسط طراحان رندر شده، بسیار به یک خودروی واقعی و تولیدی شباهت یافته و خبری از طرح های افسانه ای و تخیلی در آن دیده نمی شود.
چراغهای جلو کاملا قابل باور و بسیار نزدیک به مدلهای تولیدی هستند و مشابه آن چیزی که از تصاویر جاسوسی بدست آمده بود. با این وجود هنوز روی اسپویلر عقب قطعیتی وجود ندارد و ممکن است از یک اسپویلر فعال یا یک باله کوچکتر ثابت استفاده شود.
آئودی روی ساخت این مدل نظارت دقیقی دارد زیرا هم کابررا و هم نسل دوم آئودی R8 از یک پلتفرم مدولار استفاده می کنند که از آلومینیوم و فیبرکربن ساخته می شود. این پلتفرم باعث کاهش ۱۹۸ کیلویی وزن در کابررا و ۲۴ کیلویی در R8 خواهد شد. کابررا همچنین از فاصله بین دو محور کشیده تری نسبت به گایاردو بهره می برد بنابراین فضای داخلی بهبود خواهد یافت و در پشت صندلیها نیز فضایی برای وسایل کوچک می توان در نظر گرفت. هدف لامبورگینی برای کابررا رسیدن به وزن کمتر از ۱۵۰۰ کیلوگرم است.
sorena330
۲۸ آبان ۱۳۹۲خیلی زیباست ولی اونتادور زیباتره
سینا
۲۸ آبان ۱۳۹۲این لامبو هم که داره همه مدلاشو عین هم میزنه!!!!!! فقط اسماش فرق میکنه!!!
LAMBORGHINI DIAM
۳۰ آبان ۱۳۹۲شبیه هم می زنه ولی باز یه جورایی با آونتادور فرق می کنه . حالا منتظر aventador sv باشید!!!!!!!
M_435
۳۰ آبان ۱۳۹۲اخ ججوووون بالاخره به آرزوم میرسم…حتما اگه بیاد یکیشو میخرم بارکش میکنم تو درایو f ام هروزم یه سری بهش میزنم..
خواستن توانستن است…
M_435
۳۰ آبان ۱۳۹۲به نظر من به خاطره تفکیک بندیه داخلی چراغاشه که اینجوری نظر میدین..خیلیم متفاتو دلبره..
امین
۲۸ آبان ۱۳۹۲چه عجب بالاخره لامورگینی دست از سر گالاردو برداشت . دیگه داشتیم ازش خسته میشدیم
اگه شکل اول درست باشه که خیلی قشنگ تر از نسل قبلش شده ولی چراغای جلوش شبیه اونتادور هستش
خیلی مشتاقم ببینم R8 جدید چه شکلیه
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۲۹ آبان ۱۳۹۲درود.
ایرودینامیکش بهتر شده.
طراحیه جلوش خشن تر از نسل قبلی و طراحیه عقبش خندان تر از نسل قبلی.
این ماشین هم ذاتش دست پرورده ی المانی هاست.
((( ایران و المان )))
LAMBORGHINI DIAM
۳۰ آبان ۱۳۹۲حضرت استاد بعضی چیز ها رو باید آئودی از لامبورگینی یاد بگیره مثل فیبر کربنی که تو سستو به کار برده شده است یا گیریبکس تک کلاجه ی آونتادور که تو دنیا ردخور نداره . بعضی چیز هاش هم که می بینی مشترکه به خاطر سخت گیری آئودی هست نه چیز دیگر!!!!!!
Arash66
۳۰ آبان ۱۳۹۲دوست من این آئودی بود که فیبر کربن رو تو طراحی لامبو به کار برد
km
۲۸ آبان ۱۳۹۲یه چیزی بین اونتادور و رونتون دراومده مشخصات فنیشم خیلی خوبه قیمتش هم باید حدود 250000 دلار اینا باشه ولی به نظرم اخیرا طراحی های لامبورگینی افت کرده نمونش EGOISTA
فرید
۲۸ آبان ۱۳۹۲آره دقیقا یه چیزی بین اونتادورورونتون دراومده ولی قیمتش بایدبالای3000000دلار باشه
LAMBORGHINI DIAM
۳۰ آبان ۱۳۹۲km جان طرح اون لامبورگینی رو شرکت فولوکس واگن با همکاری یه شرکت دیگه که اسمش یادم نیست به خاطر جشن 60 سالگی لامبورگینی به این شرکت تقدیم کرده!!!!!!
محسن.د
۲۸ آبان ۱۳۹۲خوبه.لیاقت جایگزینی گالاردو رو داره.دیگه دلتنگش نمیشیم!
فرید
۲۸ آبان ۱۳۹۲گالاردوهم واسه خودش استوره ای بود
saied
۲۸ آبان ۱۳۹۲معمولیه :)
مصطفی
۲۸ آبان ۱۳۹۲سایپا قراره تو سال 2066 یه ماشین اینطوری طراحی کنه
محسن.د
۲۸ آبان ۱۳۹۲کاش فقط 50 سال فاصله داشتیم!
فرید
۲۸ آبان ۱۳۹۲بی سوادا گایاردونه گالاردو!خب لامبورگینی فوق العاده خوشگلیه
LAMBORGHINI DIAM
۳۰ آبان ۱۳۹۲بی سواد خودتی که نمی دونی دو تا LL (ی) خونده می شه . مثل داوید ویلا نوشته می شه و داوید ویا خونده می شه!!!!!!
PRC
۲۹ آبان ۱۳۹۲سایپا؟
اون موقع احتمالا نوزدهمین یا بیستمین فیس لیفت پراید وارد خط تولید میشه
LAMBORGHINI DIAM
۳۰ آبان ۱۳۹۲اشتباه گفتی 3066 سال دیگه!!!!!!
alireza
۲۸ آبان ۱۳۹۲خیلی زیباس.. من که کیف کردم . پراید سال 2050 این شکلی میشه.
S.L
۲۸ آبان ۱۳۹۲تو فیلم که فرق داره!!
ali97
۲۸ آبان ۱۳۹۲جلوش قشنگه
پشتش نه
M_435
۳۰ آبان ۱۳۹۲حالا یه ایدیه نو که میدن میشه زشت تکراری میزنن میگن تکراریه..چیکار کنیم؟ خیلیم متفاوتو کاریزماس ونبوغ طراحیه ایتالیایی توش موج میزنه ومیتونه تو سالهای آتی خیلی بخته ترم بشه…فوق العادس.
توفیقی
۲۸ آبان ۱۳۹۲مثل همیشه عالی و ما در حسرت راندنش…ودیگر هیچ
Amir
۲۸ آبان ۱۳۹۲شبیه مدلهای قبلیه فرق چندانی با قبلی ها نکرده !
بعد هی بگید سایپا مدلهای تکراری میسازه.
amir.t.
۲۸ آبان ۱۳۹۲حرف نداره چون مثل ی موشک میمونه.به نظر من از هر لحاضی لامبور از بوگاتی سر تره به غیر از قدرت موتور هرچند چیزی از بوگاتی هم کم نداره….
M_435
۳۰ آبان ۱۳۹۲مرحبا امیر جان مخصوصا مدل رونتونش با اون بدنه اتوکاری شدشو خطوط شکستش به نظر من reventon نمونه بارز یه سنت شکنی طراحیه اروبایی بود وبر خلاف سایر کمبانیای اروبایی که از خطوط نرم برایه شکل دادن به طرحاشون استفاده میکنن کاملا متفاوت ظهور کرد و بایه گذار مدلهایه بی نظیری چون اونتادور.و veneoوهمین کابرراشد..به امید موفقیتهای بیشتر برای لمبو…
لامبوی کرد
۲۸ آبان ۱۳۹۲جلوی اونتادور خوشکلتره ولی عقب کابررا خیلی از عقب اونتادور قشنگتره! ولی بازم قدرتش کمه!باید بیشتر درمیاورد.ولی به نظر من در کل مععععششششررره.
mahsa-faghat alman
۲۸ آبان ۱۳۹۲چقد خوشگله .دوسش دارم
فرید
۲۸ آبان ۱۳۹۲واقعاخوشگله توفیلم صداش گوش آدم رو نوازش میده درکل عالییییییییی!
محمد
۲۸ آبان ۱۳۹۲نمای جلو ودرهاش شبیه اونتادوره،عقبشم شبیه سستو المنتو
چراغاشو ببینید چقدر با سپرش هماهنگه…معرکست،معرکه
LAMBORGHINI DIAM
۳۰ آبان ۱۳۹۲چراغ عقبش رو از رو وننو برداشتند!!!!!
HANED_Z3
۲۸ آبان ۱۳۹۲طراحی زیبا،با وقار،تهاجمی و واقع گرایانه ایی داره اما گالاردو واقعا زیبا بود و هست طراحی جاودانه ایی داره و خواهد داشت!
احسان
۲۸ آبان ۱۳۹۲این که چیزی نیست اگه ما بودیم الان وانتشم تولید میکردیم اسمشم میزاشتیم وانت کابرا
Sina.fb
۲۹ آبان ۱۳۹۲بسمه تعالی
**هرچی هست به فراری نمیرسه و…
درسته لامبو هیچ سرعتی نسبت به فراری نداره ولی از طراحیش وحتی از رنگ بندی که داره خیلی خوشم میاد.**
سام*
۲۹ آبان ۱۳۹۲توسایت باما یه گالاردو برا فروش گذاشتن.البته با پلاک موقت 6 ماهه
رضا
۲۹ آبان ۱۳۹۲مدل اصلی خیلی به این شبیه احتمالا و مطمئنم پشتش و چراغاش فرق میکنه و پخته تره
روح آلمانی در کالبد ایتالیایی
لامبو ایتالیایی آلمانی
۲۹ آبان ۱۳۹۲تنها ماشینی که همه بهش علاقه دارن!
ESI
۲۹ آبان ۱۳۹۲هیچی مثل اوانتادور نمیشه
امیراتابک
۲۹ آبان ۱۳۹۲20
عالی
pooyan
۲۹ آبان ۱۳۹۲واقعا قابل مقایسه با اونتادور نیست اونتادور محشره پشتش خیلی عجیبه به نظد من اونتادور زیباترینه
ارسلان
۲۹ آبان ۱۳۹۲لامبورگینی ماشین مورد علاقه منه!
این حرف های یه طراحه!!!
ایراد طراحیش مربوط به قسمت عقب لامبوری هست که خیلی شلوغ شده بخصوص به خاطر اون 4 تا اگزوز و هواکش های موتورش !
برای مقایسه دوستان کافیه طراحی قسمت عقب بوگاتی رو نگاه کنند !!!
و حالا پیشنهاد من برا این ماشین:
1- اگزوزهاش رو تجمیع کنن یعنی 4 اگزوز بزرگ رو جوری کنار هم قرار بدن که وقتی کسی به اونها نگاه میکنند یک اگزوز بزرگ نتها دیده بشه!
2- طرح هواکش هارو دوبازه طراحی کنند انگار تو این قسمت طراح های لامبو علاقه ای به خلاقیت و وقت نگذاشتن!
نظر بدید دوستان !؟
LAMBORGHINI DIAM
۳۰ آبان ۱۳۹۲لامبورگینی می خواد طراحی هاش مثل جنگنده بشه ولی با نظر شما در مورد اگزوز موافق ام!!!!!
M_435
۳۰ آبان ۱۳۹۲به نظر من دربوش موتورش تخت میشد شاید میتونست بدی نمیشد..البته یه این نظر کاملا شخصیه و نمیشه به مهندسیه طراحیشون ایراد گرفت..
لامبوی کرد
۳۰ آبان ۱۳۹۲نه خیر!به نظر من اصلا این طوری نیس و عقبش به نسبت اونتادور خیلی قشنگتر شده ولی راجب اگزوز فک کنم حق با شما باشد!
کیوان
۳۰ آبان ۱۳۹۲صدای اگزوزش گوشنوازه ادم حال میکنه باصداش
جلال
۱ آذر ۱۳۹۲سلام
کیوان جان صدای اگزوزش رو از کجا شنیدی؟
M_435
۳۰ آبان ۱۳۹۲چراغای جلوشو اگه همون چراغای مدل مفهومیه لمبورگینی جوتاست که قرار بود بعنوان جایگزین جدیده گالاردو معرفی بشه هستش …البته اینم محشره ولی ظاهر جلوش همون ظاهر آشنایestoque
یعنی ازون موقعه که جوتارو تقریبا(98%) همین شکلی مطرح کردن تاحالا نتونستن یه رخ جدیدتر رونمایی کنن؟
خوب اگه اینجوری بود همون موقعه همینو به تولید انبوه میرسوندن.دیگه چرا انقد لفتش دادن؟
M_435
۳۰ آبان ۱۳۹۲چراغای جلوش که همون چراغای مدل مفهومیه لمبورگینی جوتاست که قرار بود بعنوان جایگزین جدیده گالاردو معرفی بشه هستش …البته اینم محشره ولی ظاهر جلوش همون ظاهر آشنایestoque
یعنی ازون موقعه که جوتارو تقریبا(98%) همین شکلی مطرح کردن تاحالا نتونستن یه رخ جدیدتر رونمایی کنن؟
خوب اگه اینجوری بود همون موقعه همینو به تولید انبوه میرسوندن.دیگه چرا انقد لفتش دادن؟
جلال
۳۰ آبان ۱۳۹۲سلام
از 458 هم بهتر میشه
فقط خداکنه در هاش مثل گالاردو ممولی نباشه
احتمالا درهاش قیچیه
از روی عکس میشه فهمید