لامبورگینی بهندرت در فروش مدلهای تولید محدود و گرانقیمت خود با مشکل مواجه میشود و حتی با اینکه کانتاش LPI 800-4 جدید بر اساس سیان (و در اصل اونتادور) ساخته شده، بازهم برخی کلکسیونرهای بسیار ثروتمند حاضر شدهاند برای داشتن یک نمونه از آن ۲.۶۴ میلیون دلار پرداخت کنند زیرا همهٔ ۱۱۲ دستگاهی که قرار است از کانتاش جدید تولید شود فروخته شدهاند.
لامبورگینی این سوپرکار تولید محدود جدید را به مناسبت جشن پنجاهسالگی کانتاش افسانهای معرفی کرده است. این خودرو از همان قوای محرکهٔ سیان استفاده میکند که این یعنی در سینهٔ آن یک نیروگاه ۶.۵ لیتری V12 تنفس طبیعی به همراه یک موتور الکتریکی و یک ابرخازن قرار دارد. مجموع خروجی این سیستم ۸۱۴ اسب بخار قدرت است که به هر چهارچرخ منتقل میشود. انتقال نیرو در کانتاش هم مثل سیان و اونتادور توسط یک گیربکس هفت سرعتهٔ AMT صورت میگیرد.
هرچند طراحی بیرونی کانتاش جدید با الهام از کانتاش اصلی انجام گرفته و شباهتهایی به سلف خود دارد اما ساختار کلی آن بهوضوح سیان را نشان میدهد. در داخل خودرو نیز همین داستان جریان دارد و در اینجا هم قطعاتی از سیان و اونتادور قرض گرفته شدهاند. بااینهمه، آیا کانتاش واقعاً ارزش پرداخت ۲.۶۴ میلیون دلار را دارد؟ خب ازآنجاییکه همهٔ نمونههای آن فروخته شدهاند، خریداران لامبورگینی پاسخ این سؤال را مثبت میدانند. بله البته با ۴۰۰ هزار دلار میتوان یک اونتادور S خرید اما مطمئناً این خودرو هرگز بهاندازهٔ کانتاش خاص و انحصاری نیست.
Amin
۲۹ مرداد ۱۴۰۰خیلی جالبه، حتی قیمت تین ماشین هم برابر با سیان است
محمدرضا
۲۹ مرداد ۱۴۰۰قطعا آوانتادور ۴۰۰ هزار دلاری کلی از قیمتش سوده.وتمام هزینه های تکنولوژیک جدیدش رو درآورده.شاید این کانتاش نهایت ۲۰۰هزار دلار هزینه تولیدش بشه.
درنتیجه حدود ۳۰۰میلیون دلار سود خالص رو توی یک روز درآورده.البته سال ها طول کشیده تا به این اعتبار برسه.
امین
۲۹ مرداد ۱۴۰۰سیان روکش دار😂با پرفورمنس کیا تنها دلخوشیش ظاهره که اونم… 😂😂 شاید اسم کمپانیه که چشمارو میبنده
Mahdi
۲۹ مرداد ۱۴۰۰یه ماشین کلکسیونی ،کسی بخاطر پرفومنس این ماشین رو نمی خره بعدشم اصلا فلسفه اش با سیان خیلی فرق می کنه
R@m!n
۲۹ مرداد ۱۴۰۰میشه تفاوت اینو سیان رو به ما بگی ؟؟؟
Reza Waffen SS
۲۹ مرداد ۱۴۰۰متاسفم براتون
ehsan fa
۲۹ مرداد ۱۴۰۰این دیگه از تو پاچه کردن گذشته هرچند مطمئنن این قیمت برای اون 112 نفر صرفا یه عدد هست که از بخشی کوچکی از حسابشون کسر شده و حداقل 1120 نفرهم هستند که میخوان و میتونند بخرن ولی هنوز به اون درجه وفاداری نرسیدن
SF90 STRADALE
۲۹ مرداد ۱۴۰۰مثل یه بنده خدا نباشید که همش اسم قیمت رو میاره
مهم ترین فاکتور برای خرید یک پولدار و عشق ماشین ، قیمت نیست
اگه یه فرد پولدار بودم بی شک این ماشین رو خریداری میکردم
تولید محدودها همیشه باید در اولویت باشن
مانی
۳۱ مرداد ۱۴۰۰چه تولید محدودی؟
لابد فراری که اسم و رسم بیشتری داره
و ماشین هاش خیلی بیشتر از لامبورگینی با ارزش میشه
باید هر روز یه مدل خاص از سوپرفست بزنه و باقیمت میلیونی
خیلی راحت بندازه به مردم؟به نظرت چرا فراری این کارو نمیکنه؟
در حالی که خیلی بهتر از لامبورگینی میتونه اینکارو کنه
اوس پوری
۶ دی ۱۴۰۰مثلا چی فراری از لامبورگینی بهتر 😂ارزش چی بیشتره عا من نمیگم فراری بده تازه خیلی هم فراری 812 و f12رو دوس دارم ولی دیگه گذشت اون زمان که فراری بهتر بود من اگر یه ادم میلیاردی بودم صد درصد بجایی 2میلیون بدم به لافراری میدادم به یه اونتادرو svj سفید مشکی که صد برابر لافراری هست چی دلتون به لافراری خوشه خدایی کل تاریخ فراری چیزی مثل اونتادرو svj نزده و نخاهد زد و بازم میگم من هم فراری دوس دارم هم لامبورگینی
✅
امید
۲۹ مرداد ۱۴۰۰سلام براچی کامنت های دو تا مقاله اول سایت نمایش داده نمیشه؟؟؟
یانکی
۳۰ مرداد ۱۴۰۰تولید محدود برا خریداره برا لامبو که تولید محدود نیست یه أوانتادور با ظاهری ساده تر.فقط همین.انصافا دزدی هستش این کار.یه زمانی ماشین مورد بحث میشه لافراری که فراری سالها هزینه و تلاش پاش گذاشته پول تکنولوژی و نو بودن رو میگیره ولی این نامردیه.یا فراری خنگه که sf90 رو با اون همه یدوبیضا مفت میفروشه
محمد مختاری آذر
۳۰ مرداد ۱۴۰۰واقعا خیلی گرون قیمت هستش می تونست ارزون باشه مثلا یک میلیون دلار
مانی
۳۱ مرداد ۱۴۰۰فولکس دیگه گندش رو در آورده
این شرکتهای محبوب و کم تیراژ دست هرکی که هستن باید به سبک خودشون
اداره بشن نه اینکه به چش گاو نه من شیرده ببیننشون
آریا ماشین
۲ شهریور ۱۴۰۰زیر پست قبلی از کونتاش هم پیش بینی کردم که قیمتش کمتر از چنتناریو و سیان باشه چون تولیدش خیلی بیشتره ولی بازم بیشتر از اونی شد که فکر میکردم احتمالا نام کونتاش خیلی ارزشمنده…