لامبورگینی در رویدادی اختصاصی که همگام با نمایشگاه خودروی نیویورک برگزار میشود نسخههای کوپه و اسپایدر اوراکان اوو را به نمایش خواهد گذاشت.
جدیدترین نسخهی اوراکان محبوب از پیشرانهی ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی بهروز سود میبرد. این نیروگاه پر سر و صدا قدرت ۶۴۰ اسب بخاری داشته و در نسخههای کوپه و اسپایدر شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۹ و ۳.۱ ثانیهای و حداکثر سرعت ۳۲۵ کیلومتر در ساعتی ایجاد میکند.
این خودرو همچنین ویژگیهای زیادی را از مدل پرفورمنته به عاریت گرفته و با نسل جدید سیستم LDVI عرضه میشود. این سیستم تمامی جنبههای رفتار دینامیک سوپرکار محبوب ایتالیایی را به منظور ایجاد پرفورمنس و تجربهی رانندگی بهتر کنترل میکند.
اوراکان اوو در مقایسه با نسخهی استاندارد از سیستم آئرودینامیکی کاملاً بازنگری شدهای سود میبرد که دارای کف بهینهسازی شده، خروجیهای اگزوز مستقر در بخش متفاوت، بال عقب جدید و دیفیوزر عقب پهن و گیرا میباشد.
کابین نیز ارتقا یافته و در آن میتوانیم صفحه لمسی جدید ۸.۴ اینچی را به همراه تمامی گزینههای ارتباطی و سیستم تلمتری سفارشی را مشاهده کنیم.
قیمت این سوپرکار از ۲۶۱۲۷۴ دلار برای مدل کوپه و ۲۸۷۴۰۰ دلار برای نسخهی اسپایدر آغاز میشود. اولین نمونههای اوراکان اوو با آغاز تابستان سال جاری میلادی به دست مشتریان خواهند رسید. شایان ذکر است آمریکا بزرگترین بازار فروش لامبورگینی در سال ۲۰۱۸ بوده است.
ساسان
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸بنازم اینهمه زیباییو ظرافتو خشونتو…هرچه خوبان دارند تویکجا داری ایوو جان
سورنا
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸فکر نکنم کسی که بخواد لامبو بخره حتی ۱٪ به قیمتش فکر کنه
چون انقدر خاص و خواستنی هست که قیمتش هر چقدر باشه حاظری ۱۰ برابرشو پرداخت کنی که یه لامبو داشته باشی
اون عکس دوتا به آخری یعنی بهشت واقعی …
Ferrari
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸بیش از ۵۰ هزار دلار قیمت بیشتر بخاطر یه فیس لیفت و یه مقدار قدرت موتور بیشتر و دوتا سیستم دینامیکی جدیدتر.
درکل بهای گزافیه.
ساسان
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸همینقدر سطحی و گذرا که میگی دوتا فیسلفت دوتا دینامیک دوتا نمیدونم فلان؟. اینچیزهایی که راحت شمردی رد شدی شرکتا برای فیس آفهاشون استفاده میکنن…سطح درکت از دنیای خودرو هم همینقدر سطحیه.پس وقتی جواب کامنتتو تا آخرنمیخونم بهم حق بده!
اینارم جا گذاشتی تو شمردنات پرفسور:
*کابین نیز ارتقا یافته و در آن میتوانیم صفحه لمسی جدید 8.4 اینچی را به همراه تمامی گزینههای ارتباطی و سیستم تلمتری سفارشی را مشاهده کنیم.
* سیستم آئرودینامیکی کاملاً بازنگری شدهای سود میبرد که دارای کف بهینهسازی شده، خروجیهای اگزوز مستقر در بخش متفاوت، بال عقب جدید و دیفیوزر عقب پهن و گیرا میباشد.
Ferrari
۲ اردیبهشت ۱۳۹۸این چیزا برای امثال شمارخیلی چشمگیر و مهم به نظر میرسه فراری هم ۸۱۲ رو جایگزین f12 کرد.موتور جدید طراحی جدید ایرودینامیک بهتر تغییر جزئی کابین سیستمهای دینامیکی جدید همه جوره بهبود پیدا با همون قیمت یا ۴۸۸ که جایگزین ۴۵۸ شد فقط بیست هزاردلار افزایش قیمت داشت درحالی که موتورش کاملا تغییر کرده بود و از موتور توربو استفاده میکرد طراحی بیرونی و داخلی هم تغییر کرد ایرودینامیکش هم بهتر شد سیستمهای دینامیکیش هم بهبود پیدا کرد همه اینا تو یوتیوب هست حالا لامبو اومده یه ماشین که متعلق به ۵ سال پیش هستش رو یه فیس لیفت جزئی کرده قیمتشو از ۲۰۵ هزارتا رسونده به ۲۶۰ هزارتا
من نظر الکی ندادم تعصب اجازه نمیده اصلا به این موضوعات فکر کنید…اینم بگم که تو همه کامنتهای منو تا اخر میخونی بعدش جواب میدی
احمدرضا
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸عکس پنجم رینگاش…
بختیاری
۲ اردیبهشت ۱۳۹۸شما اگر بخواین یه سدانه پرفورمنس یا یه گرند تور خوب بگیرید باید نزدیک 120 هزار دلار هزینه کنید آیا بهتر نیست 80 هزار دیگه روش گذاشت و مدلی پایه از اوراکان گرفت؟؟؟
امیر
۲ اردیبهشت ۱۳۹۸جذاب ایتالیایی
اما بنظرم با تمام خوبی ها وخاص بودن هاش ،نسخه های پایه معقولتر و منطقی تر هستن
سید حبیب الله
۶ مهر ۱۳۹۸من اونتادورو بیشتر دوست دارم..ولی کلا لامبورگینی عشقه…لامبورگینی ترزو که عالیه تا ۲۰۲۰ میاد…و یه چیزی..خودروهای لامبورگینی واقعا استانداردند و تعادل بالانس و کنترلی که داره کمتر ماشینی داره…یعنی جوری طراحی شده که به راحتی چپ نمیکنه،فرمونش خیلی تیزه…یعنی قدرت پیچیدنش بسیار عالی،و چپ هم نمیکنه…قدرتشم شاید به خیلی از سوپر ایپورتا نرسه ولی کم هم نیست..و طراحی بسیار عالی…صدای معرکه و تعادلی فوق العاده در شرایط مختلف
خوبیاش تمومی نداره..هر چی بگم کم گفتم
واقعا ارزش هزینه رو داره و می ارزه
علی
۱۷ تیر ۱۳۹۹ای جانم عجب ماشینیه
میخرمت نه الان ولی حتما…
پراید
۱۱ فروردین ۱۴۰۰ناموسا این پولارو از کجا در میارین به مام بگین مام حسرت به دلیم از اینا بخریم سوار شیم