لامبورگینی

تیون جنجالی لامبورگینی آونتادور توسط لیبرتی واک!

اگر خواهان خرید یک لامبورگینی آونتادور متمایز نسبت به نسخه‌های استاندارد مشابه باشید بی‌شک باید این مدل ارتقا یافته توسط کمپانی لیبرتی واک را ببینید.

این تیونر ژاپنی کیت‌های بدنه آونتادور را چندین سال است که عرضه می‌کند و اگرچه این مدل موردبحث جزو زیباترین آونتادورهای بازار نیست اما بیش از آونتادور SV جلب‌توجه می‌کند و شاید هم به اندازه آونتادور SVJ در چشم باشد.

در بخش جلوی این سوپرکار ایتالیایی سپری بازطراحی شده و اسپلیتری برجسته دیده می‌شود. همچنین دیلایت های LED نیز با ورودی‌های هوای اطراف همراه شده‌اند. این آونتادور از رینگ‌های برنزی سفارشی و ترمزهای سرامیک کربنی گران‌قیمت سود می‌برد.

اصلاحات خودرو در پروفایل جانبی هم ادامه داشته و رکاب‌های جانبی تغییر کرده‌اند. در بخش عقب هم بال جدیدی نصب شده است. متأسفانه تصاویری از پشت خودرو منتشر نشده اما آونتادورهای قبلی لیبرتی واک دارای دیفیوزرهای تیز و سیستم‌های اگزوز سفارشی بوده‌اند.

و حالا به رنگ بدنه می‌رسیم. ما می‌دانیم که حداقل یک طیف از رنگ قهوه‌ای توسط خود لامبورگینی عرضه می‌شود اما این رنگ جزو آن‌ها نبوده و بنابراین حدس می‌زنیم که این پوشش بعداً روی خودرو کشیده شده یا اینکه دوباره اسپری شده است. این رنگ منحصربه‌فرد زیر آفتاب تلالو خاصی دارد.

آیا این رنگ اولین انتخابتان برای آونتادور خواهد بود؟ برای ما که قطعاً نه! لیبرتی واک فعلاً قیمت این خودروی تیون شده را اعلام نکرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۸ دیدگاه‌ها

  1. علی"P.F"

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (204 ديدگاه)

    اونتادرو انقد طراحیش کامله که یکم تغیرات از فرم اصلیش خارج میکنه به نظرم خیلی شلوغ شده

    1. Reza

      ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (5360 ديدگاه)

      همه چیزش عالیه بجز اسپویلرش

      1. مهدی

        ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (1232 ديدگاه)

        اسپویلر سمنده

  2. مسعود

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (222 ديدگاه)

    بنظر من که جذاب شده با این رنگ خاصش

  3. علی

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (236 ديدگاه)

    به نظرم خودرو های اسپرت نیازی به تیون شدن ندارن بجاش بیان خودرو های ایرانی تیون کنن

  4. Farzad

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    منصوری جان یاد بگیر …

  5. Nissan

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (41 ديدگاه)

    لعنت به واک چی ساخته

  6. ارشیا

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1750 ديدگاه)

    همچین خانیم نیست اونتادور اینفینیتی ریسینگ خیلی خفن تره

  7. OMID

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2173 ديدگاه)

    قهوه ایش کرده:/

  8. Hamidreza

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2464 ديدگاه)

    زیباست
    البته من آونتادور ساده و رنگ های تیرشو میپسندم

  9. رها

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2 ديدگاه)

    به نظر من ماشین هایی در لول لامبورگینی با این طراحی های بی نظیر نیازی به این کارها نداره

  10. حسین دهمرد

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2643 ديدگاه)

    و رینگهایش آغاز حادثه بود

  11. علیرضا

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (425 ديدگاه)

    کاش یه رنگ روشن رو معرفی میکرد تا ببینیم دقیقا چکار کرده

  12. سامی

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (50 ديدگاه)

    این سیم و وایرها رو باید میپوشوند ،فقط انجین بایستی دیده بشه ،نما رو خراب میکنه .فراری این کار رو حرفه ای انجام میده

  13. Khosrow

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2293 ديدگاه)

    اخ قلبم / چه کوفتی شده / بینهایت زیباست / نظرات رو میخوندم – جالبه – دوستان به یه عتیقه هایی تعصب نشون میدن که گردو خاک زیر لاستیک این ماشین هم حساب نمیشن – اونوقت به این میگن نه خوب نشده و هر چی / میگن وقتی دیدی زورت نمیرسه داد و هوار راه بنداز شاید طرف کوتاه بیاد ..

  14. (Saeed(peugeot

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (396 ديدگاه)

    به شخصه نظرم اینه که اغلب سوپراسپرت ها به خودی خود تو طراحی و رنگ و مشخصات فنی و ..‌‌‌…فوق العاده ساخته میشن و کلا تیون رو منم نمیپسندم …. (نظر شخصی)

    علی الخصوص روی لامبورگینی ….چون این ماشین بدون نقصه

  15. MjM

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (740 ديدگاه)

    آونتادور رو فقط استوک دوس دارم. هیچکدوم از تیونها و مدلهای دیگشو دوست ندارم!. نمیدونم چرا!. رنگ نارنجیم فقط! همون موقع معرفیش با همون رنگ رفت تو دلم همونجوری هم موند! صداشم ک نگو!

  16. Danial

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (466 ديدگاه)

    قشنگ یه حس need for speedی خاصی بهش دارم انگار رفتی تو بازی ی بادی کیت مشتی انداختی این حس رو بیشتر میشه روی اون اسپویلر عقب که خیلی هم بزرگه و تو چشمه بیشتر کرد بعد با خودت گفتی خب حالا چه رنگی بزنم که تا حالا نزدم و این رنگ رو از روی پالت 256میلیون رنگی انتخاب کردی آخ آخ چی شده لعنتی برای درک تیونینگ باید واقعاً بارها و بارها شاید صد بار بیشتر عکس فقط یک زاویه ماشین رو ببینید تا بفهمید طرف چه ایده بزرگی تو فکرش بوده و شما هم به اون درک برسید مثلاً دی لایت های جلو رو ببینید اووووف همون اسپویلرش باهات حرف میزنه راحت چند ساعت حرف داره…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا