اگر خواهان خرید یک لامبورگینی آونتادور متمایز نسبت به نسخههای استاندارد مشابه باشید بیشک باید این مدل ارتقا یافته توسط کمپانی لیبرتی واک را ببینید.
این تیونر ژاپنی کیتهای بدنه آونتادور را چندین سال است که عرضه میکند و اگرچه این مدل موردبحث جزو زیباترین آونتادورهای بازار نیست اما بیش از آونتادور SV جلبتوجه میکند و شاید هم به اندازه آونتادور SVJ در چشم باشد.
در بخش جلوی این سوپرکار ایتالیایی سپری بازطراحی شده و اسپلیتری برجسته دیده میشود. همچنین دیلایت های LED نیز با ورودیهای هوای اطراف همراه شدهاند. این آونتادور از رینگهای برنزی سفارشی و ترمزهای سرامیک کربنی گرانقیمت سود میبرد.
اصلاحات خودرو در پروفایل جانبی هم ادامه داشته و رکابهای جانبی تغییر کردهاند. در بخش عقب هم بال جدیدی نصب شده است. متأسفانه تصاویری از پشت خودرو منتشر نشده اما آونتادورهای قبلی لیبرتی واک دارای دیفیوزرهای تیز و سیستمهای اگزوز سفارشی بودهاند.
و حالا به رنگ بدنه میرسیم. ما میدانیم که حداقل یک طیف از رنگ قهوهای توسط خود لامبورگینی عرضه میشود اما این رنگ جزو آنها نبوده و بنابراین حدس میزنیم که این پوشش بعداً روی خودرو کشیده شده یا اینکه دوباره اسپری شده است. این رنگ منحصربهفرد زیر آفتاب تلالو خاصی دارد.
آیا این رنگ اولین انتخابتان برای آونتادور خواهد بود؟ برای ما که قطعاً نه! لیبرتی واک فعلاً قیمت این خودروی تیون شده را اعلام نکرده است.
علی"P.F"
۲۶ فروردین ۱۳۹۹اونتادرو انقد طراحیش کامله که یکم تغیرات از فرم اصلیش خارج میکنه به نظرم خیلی شلوغ شده
Reza
۲۶ فروردین ۱۳۹۹همه چیزش عالیه بجز اسپویلرش
مهدی
۲۶ فروردین ۱۳۹۹اسپویلر سمنده
مسعود
۲۶ فروردین ۱۳۹۹بنظر من که جذاب شده با این رنگ خاصش
علی
۲۶ فروردین ۱۳۹۹به نظرم خودرو های اسپرت نیازی به تیون شدن ندارن بجاش بیان خودرو های ایرانی تیون کنن
Farzad
۲۶ فروردین ۱۳۹۹منصوری جان یاد بگیر …
Nissan
۲۶ فروردین ۱۳۹۹لعنت به واک چی ساخته
ارشیا
۲۶ فروردین ۱۳۹۹همچین خانیم نیست اونتادور اینفینیتی ریسینگ خیلی خفن تره
OMID
۲۶ فروردین ۱۳۹۹قهوه ایش کرده:/
Hamidreza
۲۶ فروردین ۱۳۹۹زیباست
البته من آونتادور ساده و رنگ های تیرشو میپسندم
رها
۲۶ فروردین ۱۳۹۹به نظر من ماشین هایی در لول لامبورگینی با این طراحی های بی نظیر نیازی به این کارها نداره
حسین دهمرد
۲۶ فروردین ۱۳۹۹و رینگهایش آغاز حادثه بود
علیرضا
۲۶ فروردین ۱۳۹۹کاش یه رنگ روشن رو معرفی میکرد تا ببینیم دقیقا چکار کرده
سامی
۲۶ فروردین ۱۳۹۹این سیم و وایرها رو باید میپوشوند ،فقط انجین بایستی دیده بشه ،نما رو خراب میکنه .فراری این کار رو حرفه ای انجام میده
Khosrow
۲۶ فروردین ۱۳۹۹اخ قلبم / چه کوفتی شده / بینهایت زیباست / نظرات رو میخوندم – جالبه – دوستان به یه عتیقه هایی تعصب نشون میدن که گردو خاک زیر لاستیک این ماشین هم حساب نمیشن – اونوقت به این میگن نه خوب نشده و هر چی / میگن وقتی دیدی زورت نمیرسه داد و هوار راه بنداز شاید طرف کوتاه بیاد ..
(Saeed(peugeot
۲۶ فروردین ۱۳۹۹به شخصه نظرم اینه که اغلب سوپراسپرت ها به خودی خود تو طراحی و رنگ و مشخصات فنی و ..…فوق العاده ساخته میشن و کلا تیون رو منم نمیپسندم …. (نظر شخصی)
علی الخصوص روی لامبورگینی ….چون این ماشین بدون نقصه
MjM
۲۷ فروردین ۱۳۹۹آونتادور رو فقط استوک دوس دارم. هیچکدوم از تیونها و مدلهای دیگشو دوست ندارم!. نمیدونم چرا!. رنگ نارنجیم فقط! همون موقع معرفیش با همون رنگ رفت تو دلم همونجوری هم موند! صداشم ک نگو!
Danial
۲۷ فروردین ۱۳۹۹قشنگ یه حس need for speedی خاصی بهش دارم انگار رفتی تو بازی ی بادی کیت مشتی انداختی این حس رو بیشتر میشه روی اون اسپویلر عقب که خیلی هم بزرگه و تو چشمه بیشتر کرد بعد با خودت گفتی خب حالا چه رنگی بزنم که تا حالا نزدم و این رنگ رو از روی پالت 256میلیون رنگی انتخاب کردی آخ آخ چی شده لعنتی برای درک تیونینگ باید واقعاً بارها و بارها شاید صد بار بیشتر عکس فقط یک زاویه ماشین رو ببینید تا بفهمید طرف چه ایده بزرگی تو فکرش بوده و شما هم به اون درک برسید مثلاً دی لایت های جلو رو ببینید اووووف همون اسپویلرش باهات حرف میزنه راحت چند ساعت حرف داره…