آیا لامبورگینی مدل میورا را بهعنوان یک GT 2+۲ احیا خواهد کرد؟
با توجه به گزارش Automobile Magazine، لامبورگینی قصد ساخت محصول جدیدی را دارد که بین دو مدل فعلی اوراکان و آونتادور قرار میگیرد. اطلاعات بسیار کمی از این خودرو منتشرشده است اما شایعات قبلی نشان میدهند که احتمالاً از یک شاسی فیبرکربنی در آن بجای پلت فرم MSB که بهتازگی در نسل جدید پورشه پانامرا بکار رفته است استفاده خواهد شد.
این امر میتواند تغییری قابلملاحظه در محصولات لامبورگینی باشد؛ اما شایعات پیرامون محصول جدید این سازندهٔ ایتالیایی فراوان است بهطوریکه برخی احتمال دادهاند مدل جدید میتواند که نمونهٔ ۲+۲ موتورجلو بوده و بهنوعی احیاگر مدل جاودانهٔ میورا باشد.
البته بهاحتمال فراوان این مدل جدید تا قبل از معرفی کراساوور اوروس به بازار نخواهد آمد. اوروس بر روی پلت فرم گروه فولکسواگن که با خودروهای آئودی Q7 و بنتلی بنتایگا مشترک است ساختهشده و با مدل ۲۰۱۸ به بازار خواهد آمد.
بنا بر گزارش Automobile Magazine، محصول جدید لامبورگینی میتواند همانند کانسپت آستریون، نمونهای هیبریدی باشد. بنا بر گزارشات، قوای محرکهٔ هیبریدی این خودرو شامل دو موتور الکتریکی خواهد بود که موتور اول ۲۰۰ اسب بخار قدرت داشته و نیرو را به چرخهای جلو انتقال میدهد. موتور دوم نیز با قدرت ۶۷ اسب بخار احتمالاً بهصورت یکپارچه با گیربکس خودرو خواهد بود.
m4
۲۴ تیر ۱۳۹۵بسی زیبا بود ! خوشمان امد!
مجید.فقط آلمان.فقط مرسدس
۲۴ تیر ۱۳۹۵زیباست. مثل همیشه
مجید.فقط مرسدس بنز.فقط آ ام گ
۲۴ تیر ۱۳۹۵دلم میخواد زمان به عقب برگرده. به اون وقتی که نمیدونستم لامبورگینی میخواد شاسی بلند بسازه.
دانیال
۲۴ تیر ۱۳۹۵من از اونتادور و اوراکان خیلی خوشم میاد ولی یچیزی بینشون فکر نمیکنم.اختلافشون خیلی نیست که بخوان بینشون مدل بزنن تازه اوراکان تو پیست تخته گاز بهتر از اونتادور بوده
علي
۲۴ تیر ۱۳۹۵فکر کنم آخر سر شرکت فولکس ی کشور به نام خودش بوجود بیاره. اپلیه( apple) واسه خودش
نوید جهرمی
۲۴ تیر ۱۳۹۵حتی خوندن خبر راجب لامبو آدرنالین خونت رو میبره به بالا.
بیصبرانه منتظرشم.
Saied
۲۴ تیر ۱۳۹۵تنها برندی هست که تا الان هیچ کسی رو ندیدم که ازش خوشش نیاد
Peyman
۲۴ تیر ۱۳۹۵ای کاش یه مقدار فاصله بین این دو روبیشتر میکرد
کاش از موتور 12سیلندر یه مقدار بیشتر قدرت وگشتاورمی گرفت
چون تو بیشتر مسابقات قانونی درگه(توبخش ماشین های بدون تیون) که تو آلمان وانگلستان انجام میشه فاصله هاشون خیلی کمه در حد2تا 3ثانیه.
برای این میگم که فاصله قیمتیشون زیاده البته درسته که طراحی ومواد بکار رفته در اونتادور بااوراکان فرق میکنه.
البته این “ای کاش” منه.
1A1
۲۴ تیر ۱۳۹۵تیترو دیدم فکر کردم کوروت ه.
این عکس که بین استریون و اونتادوره باید بین اینا بگن بزنن.
لامبو تو چه خاهی کرد…???
TTRS
۲۴ تیر ۱۳۹۵اونتادور و اوراکان پدر و پسر هستند
ولامبور نباید ی مدلی بین این دومیزاشت
احسان(احسان سابق)
۲۴ تیر ۱۳۹۵اگر لامبورگینی اروس رو بسازه خودمو به اب و اتیش میزنم و میرم خارج زندگی کنم و پولدار بشم تا بتونم بخرمش.فقط لامبو اراده کنه منم دستبکار میشم!!!
عام پوری
۲۴ تیر ۱۳۹۵ایناهم بیکارن.
احمد باقری
۲۴ تیر ۱۳۹۵خیلی عالی میشه.
مسعود
۲۱ شهریور ۱۳۹۵لامبورگینی باید در کلاسی پایین تر از هوراکان شروع به فعالیت کنه تا بتونه محصولی پر تیراژ و پر فروش رو در سبد محصولات خودش داشته باشه.
تازه در کلاسی پایین تر از هوراکان میتونه از موتور هشت سیلندری بر پایه موتور V8 آئودی R8 استفاده کنه که جای خالی یک اسپرت موتور وسط هشت سیلندری رو در بین محصولات خودش پر کنه.