لامبورگینی

لامبورگینی اوراکان اوو دیفرانسیل عقب نوویتک، پادشاه واقعی شب!

لامبورگینی اوراکان اوو دیفرانسیل عقب در کاتالوگ نوویتک دیده شده است. این خودرو چندین پکیج را برای سوپرکار دوست‌داشتنی ایتالیایی‌ها معرفی نموده است.

در بخش پیشرانه شاهد نصب یک سیستم اگزوز پرفورمنس هستیم که تنها آپشن در دسترس می‌باشد. نوویتک مدعی است این سیستم باعث می‌شود پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی ۶۰۲ اسبی خودرو عملکرد بهتری داشته باشد و مشتریان نیز می‌توانند این اگزوز را از جنس فولاد ضدزنگ یا اینکونل سفارش دهند. همچنین ایزوله شدن گرمایی سیستم اگزوز نیز با پوشش طلا بهینه شده است.

اما ظاهر سوپرکار لامبورگینی نیز با سپر جلوی دارای اسپویلر کربنی بهبود یافته است. این خودرو همچنین دارای فلاپ های کربنی، اسپویلر لبه صندوق، پانل‌های آئرودینامیک برای بهبود خنک‌کنندگی ترمزهای عقب، دیفیوزر و بال عقب بزرگ می‌باشد.

همچنین اوراکان اوو دیفرانسیل عقب با کاپوت کربنی دارای ورودی‌های بزرگ‌تر نیز در دسترس است. همچنین پوشش شفاف پیشرانه را نیز می‌توان سفارش داد که در این صورت ورودی‌های هوای بیشتری برای آن نصب خواهد شد.

نوویتک رینگ‌های ۱۹ اینچی استاندارد را حذف و بجای آن‌ها از نمونه‌های ۲۰ و ۲۱ اینچی ساخت ووسن استفاده کرده است.

یک سیستم تعلیق آلومینیومی ساخت شرکت KW را نیز می‌توان سفارش داد که دارای شوک‌های پیشرفته‌تری می‌باشد. این سیستم تعلیق در ابتدا برای خودروهای مسابقه‌ای GT3 طراحی شده و دارای ۱۳ مرحله پاسخ بوده و حداکثر ۳۵ میلی‌متر از ارتفاع خودرو را می‌کاهد. نوویتک مدعی است این سیستم تعلیق اسپورت راحتی سواری برجسته‌ای را برای چنین خودرویی اعطا می‌کند.

نهایتاً هم باید گفت در بخش کابین طیف وسیعی از آپشن ها برای رنگ قطعات، پوشش چرم و آلکانترا و تریم ها وجود دارد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۱ دیدگاه‌ها

  1. میلاد

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (107 ديدگاه)

    بتمن وارد می شود.

    موافقم 15
    مخالفم 3
    1. R@m!n

      ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (2243 ديدگاه)

      بتمن فقط رونتون

      موافقم 16
      مخالفم 2
    2. Reza

      ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (5360 ديدگاه)

      کسی هست عاشقش نباشه؟

      موافقم 11
      مخالفم 3
    3. محمد رستمی نژاد

      ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (733 ديدگاه)

      سلام بچه های سایت پدال
      من‌یه دنا پلاس توربو اتوماتیک ثبت نام کرده ام موعد تحویل نزدیک است البته اگه بدهند
      حالا به نظر شما لیفان 820 بگیرم یا چینی نگیرم
      یا ژاپنی بگیرم مثلا تویوتا یا مزدا
      یا کره ایی بگیرم
      نظر عزیزان چیست
      (البته خودرو متعلق به یکی از آشنایان نزدیک است
      این بازار ایران این قدر آشفته هست که آدم نمیدونه چی کار کنه
      نظرات شما عزیزان را میشنوم

      موافقم 9
      مخالفم 23
      1. porsche

        ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (749 ديدگاه)

        مزدا ۳ نیو البته یکم گرون تره فولکس بیتل هم هست?

      2. سردبیر

        ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (761 ديدگاه)

        سلام. لطفا سوالات مشابه این رو در قسمت مشاوره خرید رو در مطرح بفرمایید. ممنون

        موافقم 13
      3. نا شناس.

        ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (78 ديدگاه)

        درود اقای محمد رستمی نژاد

        به نظر بنده ای کاش دنا پلاس توربو ثبت نام نمکردید چون توربو مشکلات زیادی دارد و بنزین ایران هم اصلا مناسب خودرو توربو نیست و عواقب زیادی دارد
        و شما باید همیشه بنزین سوپر بزنید تا توربو دچار اختلال نشود

        لیفان 820 هم خودرو بدی نیست. فقط کیفیت داشبورد کمی بد است ولی اگر میخواهید 820 بخرید پیشنهاد میشود کار کردش زیر 30 هزار باشد ( البته فضای بار خوبی دارد و امکانات رفاهی بسیار مناسب است و ماشین در سربالایی کم نمیارد )

        اگر میخواهی خودرو ژاپنی بخری اول باید به بودجه توجه کنی. نکته دوم بحث میزان کارکرد است. اگر خودرو بالای 80 هزار کار کرد داشت پیشنهاد خرید نمیکنم

        چون به مرور زمان هزینه سرویس خودرو بسیار بالا میرود ممکن است شما از پس آن بر نیاید.

        آریزو 5 دنده دستی هم بد نیست کیفیت خوبی دارد ( توربو نیست ) اما سرویس این خودرو توسط مدیران خودرو بسیار گران است ( حدودا گران است )

        در مجموع خرید خودرو داخلی رو پیشنهاد نمیکنم. کیفیت خوبی ندارن و چندان خوب نیست.

        خودرو های چینی خیلی بهتر از داخلی هستن.
        اما اگر پول زیادی دارید قطعا خودرو کره ای یا ژاپنی بخری.

        در کل بودجه شما همه چیز را تعیین میکند.

      4. Benz309 1974

        ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1962 ديدگاه)

        بنظر من یک ماشین ژاپنی بگیری به نفع خودته با پول دنا میتونی حداقل یه ژاپنی و آلمانی دهه نودی بگیری که از چینی ها بهتره هرچند آپشن کمتر دارن ولی طول عمر قطعات بیشتر از چینی هاست هرچند هزینه نگهداری آلمانی ها کمی از ژاپنی ها بیشتره من جات باشم خودمو درگیر خودرو های داخلی و چینی نمیکنم که پدرم دربیاد و هر روز یه جای ماشین داغون باشه . البته هنگام خرید خودرو قدیمی باید حواست به عیب و ایراد های خودرو باشه ولی تمیزش رو تقریبا راحت میتونی پیدا کنی.

        موافقم 3
        مخالفم 2
    4. محمد رستمی نژاد

      ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (733 ديدگاه)

      یعنی خندم از این میگیره که بچه های سایت پدال از سوال کردن خیلی بدشون میاد
      یعنی اگه کسی سوال کرد تا خِر خِرهِ تو دیس فرو میره???????

      موافقم 6
      مخالفم 11
      1. porsche

        ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (749 ديدگاه)

        ?

      2. S

        ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (351 ديدگاه)

        ما بشدت مخالف خرید گاری از گاری ساز های داخلی هستیم دیس ها بخاطر اینه

        موافقم 8
        مخالفم 2
      3. mahan

        ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        مهم نیست محمدجان بودجهت نهایتا تا چنده ؟ اگه خواستی از بچه های بازار میپرسم چی می خوای.
        ولی رو کمری و مزدا 3 نیو و کرولا و ماکسیما و تیانا فکر کن.در ضمن بهتره که چینی نگیری چون واقعا کیفیت ندارن ولی اینم شنیدم که لیفان 820 ماشین بدی نیست ولی با این بودجه سراغ چین نری بهتره بیشتر سراغ ژاپنی کارکرده برو.به این دلایل که قطعات بهتر گیر میاد باور کن و اینکه به دلیل سابقه شون تعمیرکار های ماهر و متعددی هست که ازین نظر سر هزینه صرف جویی میشه مثل یک سری خودرو های چینی نیست فقط یک سری افراد بتونند درست کنند و ازین باببت تیغ بزنند و پول خودرو المانی بگیرند نهایتا هم هنرشون اینه قطعه عوض کنند.از طرف دیگه شاید قیمت قطعات ژاپنی بالاتر باشه ولی طول عمرشون قابل مقایسه نیست و حتی اکثر چیزاشون به صورت فابریک و استوک گیر میاد.
        البته محمد جان میشه سراغ سوناتا و اپتیما قدیمی و سراتو سایپا و همچنین اسپورتیج و توسان قدیمی رفت ولی من اصلا پیشنهاد نمی کنم و پیشنهادم همون خودرو های بالا هستش.البته شما که منطقه هستید پیشنهاد های جذابی هم وجود داره

        موافقم 3
        مخالفم 2
        1. محمد رستمی نژاد

          ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (733 ديدگاه)

          ❤❤❤❤❤❤????????????????????

  2. akrh78

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1359 ديدگاه)

    5 بار کلیپ رو نگا کردم
    ماشین ینی این
    دمش گرم

    موافقم 4
    مخالفم 3
  3. R@m!n

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    بنظرم تا پرفورمانته هست خرید evo دلیلی نداره. البته نمی دونم پرفورمانته هنوز تولید میشه یا نه ؟!!

    موافقم 3
    مخالفم 3
    1. Benz309 1974

      ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1962 ديدگاه)

      داش اون ماشین پروفایلت چیه ازش خوشم اومده.

      موافقم 2
      مخالفم 1
      1. R@m!n

        ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (2243 ديدگاه)

        CAMARO 68 DRIFT HOONIGAN

  4. مهدی

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    او مای گاد

  5. زیزیگولو

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (6036 ديدگاه)

    روندن یه ماشین سوپر اسپرت‌ یه چیزه ولی روندن یه ماشین سوپر اسپرت لوکس مثل لامبورگینی اوراکان یه چیز دیگست …… مهارت تو روندن یه ماشین ساده و تو یه مسیر ساده رو بهش میگن توانایی رانندگی ولی مهارت تو روندن یه ماشین سوپر اسپرت لوکس تو یه مسیر مثلاً مسابقه‌ ای رو بهش قابلیت رانندگی میگن چون مهارت رانندگی همچین سوپر اسپرتی تو جاده یا پیست فقط و فقط یه هنر تلقی میشه و مطمئناً روندن یه لامبورگینی اوراکان چیزی فراتر از دور دو فرمون و پارک دوبل هستش

    موافقم 5
    مخالفم 1
  6. ?A.H MOTORS?

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (495 ديدگاه)

    چه صدایی!…?
    دم پدال گرم چه لقب خوبی داده …. پادشاه واقعی شب!?

  7. net

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (3399 ديدگاه)

    در بین ماشینهای لامبورگینی اورکان قشنگه مخصوصا چراغ باریک جلو .اگر اگزوز پایین بود و از ۴ اگزوز با دهانه کوچکتر در سمت چپ و راست سپر استفاده کرده بود قشنگتر میشد.ماشینهایی که اگزوز رو بالا میبرند جالب نمیشه

    موافقم 2
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا