هنسی اخیراً اقدام به معرفی کیت توئین توربوی خود برای تمامی نسخههای سوپرکار ایتالیایی لامبورگینی اوراکان کرده است.
این کیت که HPE900 نام دارد از قطعات افترمارکتی زیادی تشکیل شده و هدف آنها افزایش قدرت خروجی پیشرانه بدون لطمه زدن به قابلیت اطمینان آن میباشد. به این موارد باید نشانهای بدنه و کابین توئین توربوی هنسی را نیز اضافه کنیم.
از جمله تغییرات رخ داده در این خودرو میتوان به دو توربوی جدید، ورودیهای متمایز، سیستم القای هوای پرفشار، اینترکولر، پمپ روغن جدید، برنامهریزی دوباره مدیریت پیشرانه و… اشاره کرد. هنسی مدعی است این اوراکان تیون شده تا زمانی که بوست وارد مدار نشود همانند نسخههای استوک عمل خواهد کرد.
اما نتایج به دست آمده واقعاً برجسته بوده به گونهای که اوراکان توئین توربوی قدرت ۹۱۲ اسب بخاری در دور ۷۴۰۰ را با استفاده از بنزین با اکتان ۹۳ تولید میکند. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت این خودرو تنها ۲.۶ ثانیه اعلام شده است. هنسی میگوید برای این کیت گارانتی ۱ ساله یا ۲۰ هزار کیلومتری در نظر گرفته و تستهای قبلی نشان دادهاند که این هیولا میتواند مسافت ۴۰۰ متر را در ۹.۸ ثانیه و با سرعت ۲۳۳ کیلومتر در ساعت طی کند.
در مقابل باید گفت پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی اوراکان استاندارد خروجی ۶۳۱ اسبی در نسخه Evo داشته و باعث ایجاد شتاب زیر ۳ ثانیه و حداکثر سرعت فراتر از ۳۲۵ کیلومتر در ساعت میشود.
اما به نظر شما این خودرو در چرخ ها چه قدرتی تولید میکند؟ برای فهمیدن این موضوع میتوانید ویدئوی مربوط به تست داینوی اوراکان توئین توربوی هنسی را تماشا کنید.
[دانلود ویدئو]
رامین
۴ شهریور ۱۳۹۹ای جان ??
امین
۴ شهریور ۱۳۹۹قبلا هم گفتم توروخدا توروخدا اگه کسی میدونه بگه چرا لافراری و svj و پرفورمانته توربو ندارن مگه چی میشد واقعا؟! غیر اینکه حریفا رو با قدرت پشت سر میذاشتن عمر موتور بقیه چرا با توربو کم نمیشه پس؟!
Carbonado Aventador
۴ شهریور ۱۳۹۹خاص بودن این ۳ تا ماشین تو تنفس طبیعی بودنشونه..
و اینکه مشتری این رو میخواد.
دیگه بیشتر از این حال توضیح ندارم.
.
ولی وقتی مشتری اینطور ماشین رو میخواد ،شرکت هم نمیاد الکی خودش رو تو زحمتو هزینه بندازه…
.
کسی که فراری یا لامبو میخره ،عاشق رانندگی و شخصیت ماشینشه..
.
و اصلا در بند دهم و صدم ثانیه نیست
.
شیر نه سریعترین حیوون جنگله
نه قویترینش..
ولی سلطان جنگله?
امین
۴ شهریور ۱۳۹۹عاشقت شدم اونتادور مرد عجب جوابی دادی خوشم اومد?❤
علیx76
۴ شهریور ۱۳۹۹استفاده از توربو ، واکنش و صدای موتور رو تغییر میده
لامبورگینی میخواد به سنت ها وفادار بمونه و تا جای ممکن استفاده نکنه
البته شاید در آینده مجبور بشه از موتور پرخوران شده در کنار موتور برقی استفاده کنه تا عملکرد خطی بشه و مثل موتور های سنتی تنفس طبیعی باقی بمونه
فری
۴ شهریور ۱۳۹۹توربو بگذارند مجبورن ضریب تراکم کم کنند تا موتور آسیب نبینه تنفس طبیعی حدود 12 باشه توربو بگذارند تا حدود 9 ضریب تراکم پایین میاد
امین
۴ شهریور ۱۳۹۹خدایی این دیگه چه جوابی بود؟! تو با زبان بی زبانی میخوای بگی توربو قدرتو کم م م م میکنه؟! ! ! همونطور که اونتادور گفت؛ والله غیر بعضی فاکتور های غیر مکانیکی دلیل نداره توربو نذاری
ارشیاsvj
۴ شهریور ۱۳۹۹به نظرم گذاشتن توربو رو لامبو ها اشتباهه.
M.A.S
۴ شهریور ۱۳۹۹یه سوپرچارجر 4.5 لیتری خیلی بهتر بود
البته اگه پشت لامبو جا بشه
بی ریا
۴ شهریور ۱۳۹۹لامبو همیشه تنفس طبیعی بوده توروب چرا روش گداشتن
nikzad
۴ شهریور ۱۳۹۹چرا یخ ریختن تو موتورش؟
شاهین
۴ شهریور ۱۳۹۹تیونینگ فقط آندرگرند ریسینگ و رکورد های جهانی که با هوراکان میزنه
https://www.instagram.com/p/CD9Gs4eJRwp/
و اینم اضافه کنم اگر لامبو تنفس مصنوعی بشه مطمئنم رقابت خیلی بی روح و مسخره میشه
بالاخره باید این وسط یکی تنفس طبیعی مثل لامبو باشه تا بعضیا برای اثبات خودشون در مقابل لامبو قرار بگیرن! کم هم نیستن ماشالله
در اخر هم یه اونتادور تویین توربو ببینید
https://www.instagram.com/p/CDuoIonJaCY/
Saeed
۴ شهریور ۱۳۹۹عکس دوم
عکس قلب سلطان رو مشاهده میکنید
لعنتی عجب ابهتی داره