شرکت تیونینگ Underground Racing به خاطر انجام کارهایی دیوانهوار که اغلب منجر به ساخت سوپراسپرتهای بسیار قدرتمند میگردد، شناخته میشود. حال این شرکت لامبورگینی اوراکان پرفورمانته را هدف پروژهٔ جنونآمیز جدید خود قرار داده است. بدین منظور، پیشرانهٔ اوراکان پرفورمانته به سیستم پرخوران توئین توربو مجهز شده است و علاوه بر این ارتقاءهای دیگری هم در خودرو انجام گرفته است. گفته شده این ارتقاءها بهگونهای انجام شده که با سیستم آئرودینامیکی فعال اوراکان تداخلی نداشته باشد.
متأسفانه این تیونر صرفاً تصاویر اوراکان پرفورمانته توئین توربو را منتشر کرده و فعلاً خبری از اعلام مشخصات آن نیست؛ اما بااینحال آندرگراند ریسینگ در کارنامهٔ خود ساخت مدل توئین توربوی نسخهٔ معمولی اوراکان را دارد که در حالت معمولی قدرت آن به ۸۰۰ اسب بخار رسیده است؛ اما این قدرت در مدل سطح دو به میزان ۵۰ اسب بخار افزایش یافته و در مدل سطح سه به ۱۰۰۰ اسب بخار میرسد.
ولی این هم پایان کار نیست زیرا تیونر ارتقاء Race Version را هم برای اوراکان در نظر گرفته که قدرت را به ۱۱۵۰ اسب بخار افزایش میدهد درحالیکه نهایتاً قدرت این سوپراسپرت ایتالیایی در ارتقاء X Version به رقم فوقالعادهٔ ۱۲۰۰ اسب بخار میرسد. این در حالی است که این اعداد حیرتانگیز در هنگام استفاده از بنزینی معمولی با اکتان ۹۳ به دست میآید درحالیکه اگر از بنزین مسابقهای استفاده شود قدرت مدل X Version به بیش از ۲۲۰۰ اسب بخار میرسد.
انتظار میرود آندرگراند ریسینگ در آیندهای نزدیک اوراکان پرفورمانته توئین توربو را در مسابقات و رویدادهای درگ به نمایش درآورد. همچنین با توجه به خلقوخوی دیوانهوار این تیونر، دیدن ارقامی چون ۳۰۰۰ اسب بخار قدرت در این اوراکان پرفورمانته دور از انتظار نیست.
جلالى
۱۴ آبان ۱۳۹۶مدلx قدرتش 2200 اسب بخاره!!!!
HORSE
۱۴ آبان ۱۳۹۶هرجا که یه عدد میدیدم میگفتم خوب دیگه بیشتر از این فکر نکنم بشه ولی هربار بیشتر میشد 😂😂
۲۲۰۰ اسب!!! هیچی جلودار این پیشرانه نیست!
البته معلوم نیست همچین قدرتی چه بدیایی هم به همراه خودش داشته باشه ولی خوب ۲۲۰۰ اسب خیلیه!
Amir
۱۴ آبان ۱۳۹۶Woow
matilda
۱۴ آبان ۱۳۹۶چی شد
چرا انقدر زیاد
موتور از بین میره
abbas us.c
۱۴ آبان ۱۳۹۶رگرا رکورد سرعتو زد!!!!
https://www.google.com/amp/www.roadandtrack.com/car-culture/amp13301712/koenigsegg-agera-rs-speed-record/
Ahmad
۱۴ آبان ۱۳۹۶رگرا نیست دوست عزیز Agera RS
Sajjad
۱۴ آبان ۱۳۹۶ولی من بازهم تنفس طبیعیش رو بیشتر دوست دارم
الف.ی
۱۴ آبان ۱۳۹۶مگه میخوان با جت جنگنده مسابقه بدن؟؟؟؟؟!!!!!!!
اینکه جت رو هم شکست میده!!!!!!!
حتی تصور 3000 اسب بخار روی یه خودرویی که درگ استار نیست برام خیلی سخته
:::فرشاد:::
۱۴ آبان ۱۳۹۶افراط تو هیچی خوب نیست، حتی قدرت موتور، به نظرم باید جدا از قدرت موتور، رو عوامل دیگهای مثل سرعت گیربکس، هماهنگی موتور و گیربکس، آیرودینامیک و عملکرد بهتر دیفرانسیل کار کنن تا راندمان رو بالا ببرن، بیشتر از ۲۰۰۰ اسب، هر موتوری رو بعد مدت کوتاهی تخریب میکنه.
شاهین
۱۴ آبان ۱۳۹۶تعجبی نداشت واس من چون معلومه موتور 10سیلندر 5لیتری پیشرفته اگه توربو دار بشه حریف نداره دیگه. خیلی وقته توی صفحه های مختلف پیج آندرگرند ریسینگ رو دنبال میکنم.برید توی پیجش رکورد های مختلف رو که با هوراکان زدن ببینید باور نکردنیه. مثلا با سرعت 411 کیلومتر در ساعت مسیر 800متری رو طی کردن اونم بدون چتر نجات و ایمن سازی بدنه(میله کشی) و … چون به ماشینی که تیون کردن اعتماد دارن
شاهین
۱۴ آبان ۱۳۹۶عکس اول منو دیوونه کرد.تاحالا از این زاویه ندیده بودم لامبو رو.با این مطلبم خیلی حال کردم مرسی از پدال مخصوصا اقای دهقان
Sam
۱۴ آبان ۱۳۹۶واقعا آدم افسوس میخوره که خودرو ساز ها وقتی پای توربو کردن وسط میاد پیشرانه های v10 رو کنار میذارن…
از m5 بگیرین تا کررا gt و lfa و وایپر و آخرین سامورایی هوراکان…
Khosrow
۱۴ آبان ۱۳۹۶الان شده جنگ اعدادرو کاغذ تا کارکرد توی جاده ها / اینقدر که اعداد رشد میکنن تغییرات به اون شدت نیست / ولی تنفس طبیعی حتی اسمش هم جذاب تر از خیلی چیزاست ..