نوویتک با معرفی لامبورگینی اوروس خود یکی از قویترین و جذابترین محصولات تیون شده را روانهی بازار کرده است.
سه پکیج پرفورمنس برای این سوپر شاسیبلند ایتالیایی در دسترس است که قدرت آنها بین ۷۴۷ تا ۷۸۲ اسب بخار میباشد. پکیج آخری در واقع باعث شده اوروس نوویتک ۱۳۲ اسب بخار قویتر از نسخهی استوک باشد. البته که این افزایش خروجی پیشرانه با بهبود گشتاور نیز همراه بوده به گونهای که این پارامتر با افزایش ۱۸۲ واحدی به عدد قابلتوجه ۱۰۳۲ نیوتون متر رسیده است.
به لطف بهبودهای داخلی و استفاده از نرمافزار جدید، پیشرانهی ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی اوروس باعث ایجاد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۳ ثانیه ای میشود که سهدهم ثانیه بهتر از شتاب نسخهی کارخانهای میباشد. حداکثر سرعت اوروس نوویتک نیز از ۳۰۵ به ۳۱۰ کیلومتر در ساعت رسیده است. نوویتک یک ماژول کنترل نیز برای سیستم تعلیق تطبیقی استاندارد اوروس در نظر گرفته تا ارتفاع خودرو تا ۲۵ میلیمتر کاهش یابد.
از نظر ظاهری نیز شاهد نصب چندین قطعهی فیبر کربنی روی خودرو هستیم. اگر خواهان خودروی خاصتری هستید میتوانید کیت بدنهی پهن نوویتک را سفارش دهید که در جلو و عقب باعث افزایش ۱۰ و ۱۲ سانتیمتری پهنای اوروس میشود. سپرها نیز بازنگری شده و میتوان کاپوت جدیدی را نیز انتخاب کرد. در بخش عقب هم اسپویلر لبهای، اسپویلر روی سقف و دیفیوزری جدید همراه با خروجیهای اگزوز مخصوص به چشم میخورند.
رینگهای ۲۳ اینچی این خودرو توسط کمپانی ووسن ساخته شده و توسط لاستیکهای پرفورمنس پیرلی P Zero در آغوش کشیده میشوند. این رینگها با ۷۲ رنگ مختلف قابل انتخاب هستند.
اما در کابین سطح جدیدی از سفارشیسازی به چشم میخورد و نوویتک ادعا میکند این خودرو حتی به سختگیرانهترین سلایق هم احترام میگذارد و مالکان میتوانند طیف وسیعی از رنگها، طرحها و متریال باکیفیت را انتخاب کنند.
فريد
۲۱ شهریور ۱۳۹۸تعریف هایپر کار چیه؟
zeg
۲۱ شهریور ۱۳۹۸لامبورگینی هایپر کار؟!
بیشتر شبیه شوخیه!
بوگاتی هم به زور میشه به عنوان هایپرکار قبول کرد.
هایپرکار واقعی یعنی کوئنیک زگ. یعنی نهایت تکنولوژی و مهندسی خودرو
Just bentley continental
۲۲ شهریور ۱۳۹۸دوباره بحث سلطان هایپرکارا رو وسط نکشید لطفا
بوگاتی به زور هایپر کار?!!!!
نام
۲۲ شهریور ۱۳۹۸به سختی میشه لقب سوپر اسپرت بهش داد، چه برسه به هایپر کار!
محمد
۲۲ شهریور ۱۳۹۸گردن کلفت ترین و سریع ترین خودروهای بازار و حد نهایی لذت از سواری خودرو
بوگاتی شیرون و کوئنیگزگ رگرا و فراری لافراری لامبو سنتاریو مکلارن سنا … در این دسته قرار میگیرن
.
یه دسته پایینتر از هایپرکارها، سوپر اسپرتها هستن مثل مک لارن ۷۲۰s و لامبو آوانتادور s و فراری کالیفرنیا و …
که معمولا قیمت و عملکردی پایینتر از دسته اول دارن ولی هنوز هم به حد کافی تند و تیز هستن و برای نزدیکی تجربه حد نهایی لذت سواری با قیمتهایی در دسترستر که البته باز هم زیاد در دسترس عموم نیست اما با قیمتهایی تا حتی ۱ دهم هایپر کارها و عملکردی تا حدود ۸۰ درصد اونها
.
.
ضمن اینکه فکر نمیکنم هنوز هاپیرکار شاسی بلندی تولید شده باشه در حالی که مثلا بوگاتی داره بهش فکر میکنه
،
یه سوال: سریعترین شاسی بلندهای تیون نشده، به ترتیب کدومها هستن با چه رکوردی؟؟؟(البته با موتورهای درون سوز یا ترکیبی نه صرفا الکتریکی)
joojoo
۲۲ شهریور ۱۳۹۸شتاب(0-96.6):
اوروس 3.2
ترک هاوک 3.5
بنتایگا اسپید 3.6
کاین توربو اس 3.8
سرعت نهایی:
اوروس 305
بنتایگا اسپید 304
کاین توربو اس 295-300
استلویو کوادریفولیو 295
OMID-LAMBO
۲۲ شهریور ۱۳۹۸دوست دارم بعضیا که به مزراتی میگن مازراتی یا به ماستنگ میگن موستانگ یا مخصوصا به اونتادور میگن آوانتادور !!
مثل سریال واکینگ دد بشینن جلوم با چوب بیسبال یکی شونو به عنوان تنبیه برای بقیه تا سر حد مرگ بزنم تو سرشون تا عبرت بشه !
Dante
۲۱ شهریور ۱۳۹۸مشکی چقد بهش مباد ، وای عالیه .
مک وال
۲۱ شهریور ۱۳۹۸من زرد لیمویی شو میپسندم.
خیلی خاص هست و ورودی های هوا بزرگ روی سپر قشنگ تو چشمه. ولی رنگ مشکیش این ورودی های هوا کمتر تو چشمه
ساسان
۲۱ شهریور ۱۳۹۸نویتک واقعا”کارش تکه…خیلی عالی شده بخصوص رنگ مشکیش
Behrouz. anzali
۲۱ شهریور ۱۳۹۸لامبورگینی عشقه .اوروس باشه یا سیان باشه اونتادور باشه. صدای اگزوزش دنیایی برا خودش توی هیچ ماشینی چنین حسی پیدا نمیشه.
مانی
۲۲ شهریور ۱۳۹۸نوویتک گفته شتاب ماشین ۰.۳بهبود یافته و به ۳.۳ رسیده
منتها ماشین استوک تونسته شتاب ۰تا ۱۰۰
Km یا 62mphرو تو ۳.۲ بزنه اینجاست که سوال اصلی پیش میاد
آیا نوویتک ماشین رو تست کرده و بهترین شتاب بدست اومده رو اعلام کرده؟