فکر میکنیم همه شما با این جمله که اوروس خودرویی ویژه و خاص برای لامبورگینی است موافق هستید. این خودرو یک گاو جادار و کاربردی بوده و البته چنین عباراتی را معمولاً تا زمان تولد اوروس نمیتوانستیم درباره یک لامبورگینی بکار بریم. در واقع حتی مائوریزیو رجیانی، مدیر فنی ارشد لامبورگینی هم درباره اوروس چنین دیدگاههایی دارد.
اما اگر لامبورگینی بخواهد نسخهای مخصوص پیست از سوپر شاسیبلند خود را بسازد چه؟ خب این موضوع خیلی دور از دسترس نیست زیرا رجیانی به تولید اوروس پرفورمنته در مصاحبه با مجله اتومبیل اشاره داشته است.
زمانی که از رجیانی درباره تولید احتمالی اوروس پرفورمنته پرسیده شده او گفته است:
فکر میکنیم خواهیم دید! میدانید، سالهای قبل و در زمان گالاردو با استراتژی خود را دوباره تعریف کردیم. گالاردو اولین محصول بود و ما با آونتادور و اوراکان این راه را ادامه دادیم؛ بنابراین ما استراتژی داریم و آن را حفظ خواهیم کرد اما گاهی اوقات به وضوح نیازمند خلاقیت هستید تا نتوانید پیشبینی شوید. این هدف ما برای اوروس هم خواهد بود. سخت است که درباره لامبورگینی بدون اشاره به محصولات پیشین صحبت کنیم.
انتظار داریم آیندهای هیجانانگیز در انتظار لامبورگینی باشد حتی اگر الکتریکی سازی همهی خودروسازان را تحتفشار بگذارد…
ساسان
۲۰ آبان ۱۳۹۸اوروس برگ برنده لامبو بوده در بحث اقتصادی..و از نظز من توازن خیلی خوبی شرکت تونست بین ماهیت متمایز بودنش با سایر SUVهای بازار ازلحاض بصری و عملکردی ایجاد کنه..مرز بندی خیلی خوبی داره با سایر برندهای خودروهای دیگه با پرچمداری عنوانSSUV.. وحاشیه امنیتشو با ارئه این محصولات متنوع میتونه تضمین کنه..
لطفا بفروش که شدیدا ” تحقیقو توسعه جانشین اونتادور و اوراکان هزینه داره!!!
Saeed
۲۰ آبان ۱۳۹۸اوروس برگ برنده لامبورگینی نیست
بلکه فرشته نجاتش بود!!!!
همین اوروس بود که باعث شد ارزش لامبو به بیش از ۱۱ میلیارد دلار برسه
برگ برنده لامبورگینی میشه SVR
یا یه چیزی قویتر تو مایههای سستو المنتو
ساسان
۲۰ آبان ۱۳۹۸شما هم حرف منو تایید کردی دیگه..منتها شکل کلمه رو عوض کردی فقط..عرض کردم که،(اوروس برگ برنده لامبو بوده در بحث(**اقتصادی**)
Saeed
۲۰ آبان ۱۳۹۸این عکس پروفایلتو دیدم مغزم هنگ کرد!!!!?
اول که نگاش کردم فکر کردم کرواته با کت و شلوار ولی وقتی دقت کردم دیدم چراغ جلوی وننو هستش???
واقعا زبان طراحی لامبو، آدمو تو یه دنیای دیگه میبره??
مهراد
۲۱ آبان ۱۳۹۸خیلی حال کردم با نظرت ، دمت گرم
اینو هم بگم میشه گفت لامبورگینی تنها خودروسازیه که از بدو تولد تمام خودروهاش عالی از آب در اومده ( البته بعضی ها فقط از مدل جالپا خوششون نمیاد )
M3csl
۲۰ آبان ۱۳۹۸چه هوشمندانه،،خلاقانه و با سیاست جواب داده این آقای رجیانی،
معلومه خیلی حالیشه،،
یاد جوابها و ادبیات ترامپ افتادم.
Mohammad amin
۲۰ آبان ۱۳۹۸لامبورگینی باید قدر این ماشینو بدونه و باید این ماشین جز ماشین های مهم لامبورگینی باشه
محمدهادی
۲۱ آبان ۱۳۹۸لامبو یه بار دیگه تو رده شاسی بلندا باید پوز پورشه رو تو جهنم سبز بماله به آسفالت،درسته که پورشه برا هممون قابل احترامه ولی جاییکه گاو وحشی ایتالیا مطرح بشه باید بری پشتش وایستی تا تورم پاره پاره نکنه
مهمترین اصالت طراحی برند دوم سوپر اسپرت ایتالیا از همون اولم این طراحی فضایی با خطوط عجیب و غریبش بود
چه وجه تمایز زیبایی نسبت به بقیه خودرو ها
Abbas
۲۱ آبان ۱۳۹۸ینی نقص تو این ماشین نیس،از هرجهت و زاویه!!!تنها شاسی بلند مورد علاقم(البته مرسدس۶۳ glc هم جز مورد علاقه هامه تو شاسی بلندا)
مهرداد كمال
۲۱ آبان ۱۳۹۸فقط رینگشًو ببینین
همین رینگش می ارزه به کل تاریخ اتوموبیل سازی ایران